Ik heb ook een pinguin, is ze dan dubbel blij?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
BX ook weer blij, toch nog een pinguin.
Ik denk het, ze mist de mijne. Nu heb ik dat probleem wat minder, al moet ik misschien weer eens een ava nemen. Zal eens een avondje photoshoppen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb ook een pinguin, is ze dan dubbel blij?
Nah, pinguïns zijn heilig voor me.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:14 schreef Fha het volgende:
Zolang er maar geen beebie pinguins dood gaan enzo
Ik ben het al aan het opetenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:43 schreef friemelaar het volgende:
Ha nasi makend vlinder vangend vrouwtje
Whehehe, je bedoeld denk ik met doorgelichte pinguin mijn avaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:45 schreef friemelaar het volgende:
AHA, een soort Calimero en een doorgelichte pinguïn d'r bij .......
Spannend
Als er maar een urencode aan hangt!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:58 schreef BrandX het volgende:
'middag
net van half 1 tot 4 uur sushi gegeten met mijn directe collega, onder de noemer werkbespreking in vrije tijd
En als de sushi maar lekker wasquote:
Sushi!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:58 schreef BrandX het volgende:
'middag
net van half 1 tot 4 uur sushi gegeten met mijn directe collega, onder de noemer werkbespreking in vrije tijd
gezellig èn nuttig!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sushi!Was het wel gezellig nuttig?
Welke tent is het?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
erg lekker!![]()
We gaan het driemaandelijks doen, als ware trimester overleg
Ik heb gezegd dat ik sushi zou maken als er een KSC meet is, dus je regelt maar watquote:
Slim!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
gezellig èn nuttig!
We werken er allebei nog niet zo lang, ervaringen uitwisselen over het bedrijf ftw
Waar woon je, dan ga ik wel met je mee?quote:
altijd welkom bij mijquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ik sushi zou maken als er een KSC meet is, dus je regelt maar wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |