Stokjes of je vingers. Never nooit niet bestekquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Je hebt last van je rug, niet van die uitsteeksels waarmee je stokkies/bestek vast kunt houden hoor
Zal wal weze, maar sushi voor mijn neus zie ik gewoon niet zo zittenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Je hebt last van je rug, niet van die uitsteeksels waarmee je stokkies/bestek vast kunt houden hoor
Ging om het ideequote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:56 schreef Pheno het volgende:
Stokjes of je vingers. Never nooit niet bestek
I know.quote:
Ligt eraan, hoe verkouden ben je en wil je echt een uni look-a-like (uni = zee-egel) op je sushi?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal wal weze, maar sushi voor mijn neus zie ik gewoon niet zo zitten![]()
Oke nou durf ik niet meerquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ligt eraan, hoe verkouden ben je en wil je echt een uni look-a-like (uni = zee-egel) op je sushi?
[ afbeelding ]
Verse zee-egel is superlekker. Maar dan ook echt vers. Als in net opengemaakt. Hoe langer het blijft liggen, hoe ranziger, imho. In Nederland niet lekker te krijgen, overduidelijkquote:
Ik geloof je meteenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Verse zee-egel is superlekker. Maar dan ook echt vers. Als in net opengemaakt. Hoe langer het blijft liggen, hoe ranziger, imho. In Nederland niet lekker te krijgen, overduidelijk
In japan sta ik nergens meer van te kijken. Gehele starwars darth vader hubs of R2D2 hub. En weet ik voor debiele usbsticksquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:12 schreef Fha het volgende:
Zijn er eigenlijk ook usb-kippen?Dan wil ik er een
http://www.geeky-gadgets.com/rubber-chicken-usb-drive/quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:12 schreef Fha het volgende:
Zijn er eigenlijk ook usb-kippen?Dan wil ik er een
Ik heb wel eens een usb wii remote gezien, die vond ik wel grappig, maar dat ding moest 10 euro kosten en had dan maar 1 gig geheugen.quote:
Wauw!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Met Lego kun je alles maken![]()
[ afbeelding ]
Ja die prijzen zijn altijd een beetje jammerquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:18 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een usb wii remote gezien, die vond ik wel grappig, maar dat ding moest 10 euro kosten en had dan maar 1 gig geheugen.
Maar een usb kip is natuurlijk VEEL leuker!
Oeh, die wil ik hebben! die is leuk.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Die heb ik ook genoeg gezien daar. Vast ook wel ergens anders te krijgen, maar zag ze daar voor het eerstquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Doe maarquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:24 schreef Pheno het volgende:
Of als ik nog eens ga (kans is 90+ %) dan jij wil ik er best wel wat meenemen
Ikke ook een ikke ook een!!quote:
1 zo'n lego ding is wel best hoor voor mijquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:31 schreef Pheno het volgende:
Volgens mij kan ik ze beter bij mijn volgende online bestelling gooien, ik ga toch wat trammetjes bestellen
quote:
Ik heb geen idee of ze die kip ook hebben. Ik zal eens zoeken op de shops waar ik nog wel eens wat bestel.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
1 zo'n lego ding is wel best hoor voor mij .:+ Ik hoef de Fha kip niet
same here, een usb kip klinkt wel grappig, maar ik hoef m niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
1 zo'n lego ding is wel best hoor voor mijIk hoef de Fha kip niet
Ik heb nog tonijnvlokken, dus ik ga eerst kijken of het me lukt okonomiyaki te maken.quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb nog tonijnvlokken, dus ik ga eerst kijken of het me lukt okonomiyaki te maken.
Oh maar die lego ding is ook tof hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of ze die kip ook hebben. Ik zal eens zoeken op de shops waar ik nog wel eens wat bestel.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, maar het klinkt heerlijk!
Ik zeg doen!
Ja, zo`n lego ding word denk ik door meerdere mensen wel geaccepteerd!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Oh maar die lego ding is ook tof hoorEn veel praktischer natuurlijk
Die kip vind ik een dag leuk en daarna erger ik me er dood aan dat hij veel te groot is
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Het ziet er niet uit, maar godskolere, als er naast die plaat met sushi zoiets als hemel bestaat dan komt deze dichtbij
Ja, die is echt gewoon tof!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:39 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ja, zo`n lego ding word denk ik door meerdere mensen wel geaccepteerd!
Wauw die roze monster usb stick!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:41 schreef Pheno het volgende:
http://www.jlist.com/SEARCH/usb
Geen lego, maar wel een zooi toffe usb gadgets
Is dat een Japanse winkel dan?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:46 schreef Pheno het volgende:
Van j-list wel. Maar dan meer Bento spullen.
Ik ben al wat door de hobbybookmarks aan het zoeken of 1 van de online shops wat heeft.
AL kun je ze ook bestellen via anderen zag ik. Maar als ik toch wat bestel wil ik ze wel mee bestellen. Maar ja, treintjes/trammetjes en lego usb sticks is een vreemde combi.
Die is leuk inderdaadquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wauw die roze monster usb stick!
Maar dat soort dingen durf ik niet meer zo te bestellen, helaas is het me nu elke keer overkomen dat die dingen gemod zijn. Dus dat het lijkt dat ze 2GB of meer geheugen hebben, terwijl ze dat niet hebben. Die zijn dus totaal onbruikbaar danHad jij al wel zoiets eerder daar vandaan gehaald?
Ik ben echt dol op dat soort ongeinquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Die is leuk inderdaadMaar ik zou hem in zwart willen
![]()
Wel dure krengen zeg. damn.
Ja, ik spaar treintjes. Nou ja, sparen. Ik weet wat ik wil hebben. Ik speur al een tijdje op het internet voor een bepaalde set, maar die is sinds 2007 niet meer geproduceerd. En ja hoor, ik vind die weer tofquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is dat een Japanse winkel dan?Dan durf ik het misschien toch wel, die roze is tof
En spaar jij treintjes enzo?
Ik vind die daar onder ook leuk, dat lappenpoppetjequote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben echt dol op dat soort ongeinEn des te zoeter de kleuren des te beter
![]()
Ja, dat viel mij ook al opJe betaald echt voor design
Tof!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, ik spaar treintjes. Nou ja, sparen. Ik weet wat ik wil hebben. Ik speur al een tijdje op het internet voor een bepaalde set, maar die is sinds 2007 niet meer geproduceerd. En ja hoor, ik vind die weer tof
Ik zie ze zo niet in een van de hobbyshops, raar op zich. Nou ja, misschien ga ik toch nog naar Japan, of lang, of anders een weekje Tokio of zo, dus dan neem ik ze sowieso wel mee
Een stuk goedkoper dan bij die Amerikaanse shops, jesus, dure krengen daar
Ik ben het met je eensquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik vind die daar onder ook leuk, dat lappenpoppetje![]()
Ik eis betaalbaar design verdumme![]()
of studentenkorting
Klein, ik ben kieskeurig. Ik heb 2 shinkansen treinen van ieder 2 meter. Ik wil alleen japanse treinen, en dan ook die in Hiroshima stoppen. Als ik zou beginnen aan alles wat in japan rijd heb ik een klein geldprobleem denk ikquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tof!Hoe groot is je verzameling al?
[..]
WAUW! Die is inderdaad vet cool!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:53 schreef Pheno het volgende:
http://www.1999.co.jp/eng/10089309
VETTTTT!
Tof! Heb je toevallig wat plaatjes? Ben wel benieuwd naar hoe ze eruit zienquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klein, ik ben kieskeurig. Ik heb 2 shinkansen treinen van ieder 2 meter. Ik wil alleen japanse treinen, en dan ook die in Hiroshima stoppen. Als ik zou beginnen aan alles wat in japan rijd heb ik een klein geldprobleem denk ik
Mwoa die vind ik sufquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:53 schreef Pheno het volgende:
http://www.1999.co.jp/eng/10089309
VETTTTT!
TF haterquote:
Geef mij ookquote:
Gaat ze weer hoor, de schooierquote:
Ik moest nieuwe schoenen dus nu heb ik wel een beetje een financieel probleem deze maandquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaat ze weer hoor, de schooierHebben ze geen gaarkeuken daar?
Mijn persoonlijke favoriet, gehaald in Tokyo bij Kato zelf (je moet er wat voor over hebben). http://www.newhallstation(...).php/products_id/568quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tof! Heb je toevallig wat plaatjes? Ben wel benieuwd naar hoe ze eruit zien
Als je morgen naar Zwolle komt kun je bij mij en Suikertaartje aanschuivenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik moest nieuwe schoenen dus nu heb ik wel een beetje een financieel probleem deze maandEn vast wel gaarkeuken ergens
ik weet alleen niet waar
Maar eten wat met liefde door een mama is gemaakt is veel lekkerder natuurlijk
Graagquote:
Ik gelukkig nietquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij de laatste fokmeet dat ik dat deed was ik later getrouwd.
Wauw! Die zijn echt tof! Niet van die standaard treintjes zeg maarquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn persoonlijke favoriet, gehaald in Tokyo bij Kato zelf (je moet er wat voor over hebben). http://www.newhallstation(...).php/products_id/568
Briljant om als enige Europeaan daar rond te lopen en Japanners die je verbaasd aankijken
besteld via ebay via de meest betrouwbare winkel die ik daar ken:
http://www.newhallstation(...).php/products_id/765
Ik heb de addon sets ook, maar dat is alleen maar om ze langer te maken, zoals ze in het echt ook zijn
Prioriteitenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:05 schreef Fha het volgende:
Ik moest nieuwe schoenen dus nu heb ik wel een beetje een financieel probleem deze maand
Lieeefquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je morgen naar Zwolle komt kun je bij mij en Suikertaartje aanschuivenWe maken snelle Stroganof
Een USB-orgie? WTF?quote:
Naar de kantine van zon sportclub gaan, daar allequote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Lieeefen eet smakelijk alvast
Maar ik moet morgen cursussen
Misschien hebben ze wel cake
Dan ga ik wel onopvallend schranzen
dat doe ik ook altijd bij de vergaderingen met de koffie koekjes
![]()
Het ging nou juist een keer niet over seks MPGquote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Lieeefen eet smakelijk alvast
Maar ik moet morgen cursussen
Misschien hebben ze wel cake
Dan ga ik wel onopvallend schranzen
dat doe ik ook altijd bij de vergaderingen met de koffie koekjes
![]()
Jup, en we gaan sushi van elkaars naakte lijven etenquote:
Nietquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Het ging nou juist een keer niet over seks MPG
Graagquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jup, en we gaan sushi van elkaars naakte lijven etenKom je ook?
Het wordt steeds gezelliger!quote:
W....T....Fquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jup, en we gaan sushi van elkaars naakte lijven etenKom je ook?
Oeh, note to self, niet proberen te kijken dan trek je een raar hoofd!quote:
Dat is hip mafquote:
Ooit van PI's en grapjes gehoord?quote:
Wie het eerst bij de mossel is!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, note to self, niet proberen te kijken dan trek je een raar hoofd!
Jij bent te jongquote:
Ik zie geen mosselquote:
Kennelijk nietquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ooit van PI's en grapjes gehoord?
Humor komt met de jaren, ofzoquote:
Nietes!quote:
Praten we eindelijk eens over normale onderwerpen...... ... ... ... ...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Het ging nou juist een keer niet over seks MPG
Hier is het altijd gezelligquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het wordt steeds gezelliger!![]()
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Humor komt met de jaren, ofzo![]()
Gewoon lekker harde stekkers in geschikte gaatjes douwenquote:
En uploaden maar!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon lekker harde stekkers in geschikte gaatjes douwen
lolquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon lekker harde stekkers in geschikte gaatjes douwen
Mannen doen toch alleen downloaden?!quote:
quote:
whehehequote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En waar maken ze sushi voor mijn MOND?
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ligt eraan, hoe verkouden ben je en wil je echt een uni look-a-like (uni = zee-egel) op je sushi?
[ afbeelding ]
ik ga ook voor de 2de picquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:09 schreef Pheno het volgende:
Voor fles:
[ afbeelding ]
En zet mij dit voor en ik ben in de hemel:
[ afbeelding ]
Multi tasken is een hoax en ik moet al koken. Dusquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |