Oeh, ik ben er nog maar net bij, maar mag ik ook komen?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ik sushi zou maken als er een KSC meet is, dus je regelt maar wat
ja hoor, geen probs hierquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, ik ben er nog maar net bij, maar mag ik ook komen?![]()
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ik sushi zou maken als er een KSC meet is, dus je regelt maar wat
quote:
Bij fles als zijn huis eindelijk bestaatquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:
tis hier eigenlijk altijd wel gezelligquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik vind het nu al leuk hier!
![]()
Mooi, dan blijf ik nog wel even hangen!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
tis hier eigenlijk altijd wel gezellig
Bier, tieten en bbq?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mooi, dan blijf ik nog wel even hangen!![]()
En het gaat nu al over al mijn favo dingen: thee, koffie, pinguins en sushiWat wil een mens nog meer
Mja, ik ken het. Ik ben verwend, laat ik het daar op houdenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:04 schreef BrandX het volgende:
[..]
http://www.shabushabu.nl/
Wordt voor je neus klaargemaakt
Hoi, neuken?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mooi, dan blijf ik nog wel even hangen!![]()
En het gaat nu al over al mijn favo dingen: thee, koffie, pinguins en sushiWat wil een mens nog meer
Whehehe, bijnaquote:
Okeequote:
O dus dat is waarom ik altijd zin heb om terug te komen!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
tis hier eigenlijk altijd wel gezellig
Kut, ik had een "nee" verwacht, hoe moet ik dit mijn vrouw nou weer uitleggen?quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:13 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
O dus dat is waarom ik altijd zin heb om terug te komen!
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kut, ik had een "nee" verwacht, hoe moet ik dit mijn vrouw nou weer uitleggen?
vertel de waarheid?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kut, ik had een "nee" verwacht, hoe moet ik dit mijn vrouw nou weer uitleggen?
Hoe doe je dat, digitaal neukenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]"Lieverd, ik zit op een internetforum en ik ga digitaal neuken, vind je wel goed toch?
Ik heb een bed van 2,4 bij 2,2. Misschien merkt ze het niet?quote:
friemelquote:
Met bitjes in.quote:
Msn seks?quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb een bed van 2,4 bij 2,2. Misschien merkt ze het niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |