Als ik het me goed herinner is er ooit een try-out geweest, maar toen werkte de camera niet goed of zo.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
En dan hoor ik hem telkens praten over dat zingen onder de (koude) douche, maar is dat al een keer geweest dan?
Een badmintonshuttle die licht geeft?Een vanilleseks shuttle, dus?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Johan heeft wereldwijd patent op een licht gevende badminton shuttle!?![]()
Laat me, ik heb van die prak een OP gemaakt, daarvoor verdien ik een prijsjequote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een badmintonshuttle die licht geeft?Een vanilleseks shuttle, dus?
Ja, ik ben vandaag in een nazibui.
Johan zelf volgens mijquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:23 schreef Disana het volgende:
Welke lamlul zet een weerbericht over de interessante ideeën van Leen heen?
Ik verdenk Alsido.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:23 schreef Disana het volgende:
Welke lamlul zet een weerbericht over de interessante ideeën van Leen heen?
Ja want hij is al 65.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Leen kan beter zelf even gaan liggen.
Dat het niet aan jou leg. Ken je klassiekers.quote:
Geweldig businessplan ook. We rommelen eerst wat aan en dan gaan we na een tijdje wel nadenken hoe we geld kunnen genereren (om nog verder aan te rommelen).quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Johan legt uit dat het nu allemaal nog alleen maar geld KOST. Maar hij ziet ook in dat je na een tijdje moet gaan nadenken over waar je je geld vandaan haalt.
Geweldig toch?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geweldig businessplan ook. We rommelen eerst wat aan en dan gaan we na een tijdje wel nadenken hoe we geld kunnen genereren (om nog verder aan te rommelen).
Johan verteld dat hij gevraagd is wat voor KiKa te doen. 036 gilt meteen op de achtergrond dat ze dat bij hun ook doen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:32 schreef Disana het volgende:
036 is al 3 jaar bezig en heeft populariteit gekweekt, iedereen wil dat ze komen filmen.
Hij zegt altijd eerlijk dat hij niet kan zingen. Hij had het erover dat op dat voetbalclubje het geluid veel te hard stond en iedereen zijn oren dicht stond te houden.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:36 schreef beequeen het volgende:
Johan die commentaar heeft op de geluidskwaliteit. Het mot nie gekker worre.
Ik volg vol bewondering Kaya op de chat. Niet te geleuven.
Hij zei ik zing al niet zo goed en als het geluid dan ook al slecht is.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:36 schreef beequeen het volgende:
Skattie, de geluidskwaliteit tijdens het Open Podium was bagger. Hij mot ze muil houwe.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Hij zegt altijd eerlijk dat hij niet kan zingen. Hij had het erover dat op dat voetbalclubje het geluid veel te hard stond en iedereen zijn oren dicht stond te houden.
Bel 'm even, andersquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Skattie, de geluidskwaliteit tijdens het Open Podium was bagger. Hij mot ze muil houwe.
Wat doe jij arsetiefquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:36 schreef beequeen het volgende:
Ik volg vol bewondering Kaya op de chat. Niet te geleuven.
Die heb ik gemist, maar dankzij IaN ben ik weer op de hoogte.quote:
Ik wou dat die kerels weggingen. Kan ik mijn update afronden en wat anders gaan doen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die heb ik gemist, maar dankzij IaN ben ik weer op de hoogte.
Bij mijn weten is hij er nog niet geweest. Zou me niets verbazen als hij erom ging afhaken, in de bunker trok hij het ook nauwelijks.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:44 schreef snetje het volgende:
heeft Peter N het rookverbod al ietwat verwerkt? hij oogde niet echt blij toen hij er gisteren in de chat achter kwam dat we ECHT geen grapje maakten over het rookbeleid
Rond anders af dan vul ik wel aan.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:44 schreef Disana het volgende:
Ik wou dat die kerels weggingen. Kan ik mijn update afronden en wat anders gaan doen.
Johan gelooft er nog heilig in. 24/7 gaat het worden.
Oh dat zou fijn zijn. Doe ikquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:45 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Rond anders af dan vul ik wel aan.
Nee het staat nergens meer. Ach nou ja, een melding met de url van 036 tv is ook iets, dan kunnen mensen er tenminste even gaan kijken.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:46 schreef tuinfluiter het volgende:
Peter was 30 januari en 1 februari bij Ulli Geller heb hem nog niet gezien.
Disana zoveel heb ik niet , kon niet alles luisteren, alleen wat aanvulligen, heb je het niet nog ergens staan?
Kwestie van te snel typen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:48 schreef Ian_Nick het volgende:
1:47 marianv70: als het goed is doet het geluid het zometeen
1:48 t0nja: ben benieuwd marjan
Kijk dat dan, hoe krijg je het nou voor elkaar om iemands naam verkeerd te schrijven als het 3 centimeter boven je zin in beeld is!?
Volgens mij zijn we er nu wel uit:quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:55 schreef tuinfluiter het volgende:
Disana deze 5 Amsterdammers zijn dus van een tv-zender 036 of is het nog steeds
gissen inverband met niet voorstellen van de mensen op de stream.
Vijf mannen van 036tv kwamen langs, hebben nu trek in eten, Johan had graag iets willen aanbiedenquote:
Over wie gaat dit?quote:Leen: Zien we hem dan ook nog?
Johan: Jawel, hij zal echt niet zomaar weg zijn.
Wat moet jij nou?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:07 schreef tonja het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij een flitsend intellect.
Iemand maakt een schrijffoutje en jij moet dat hier melden. Hoe zielig ben je dan.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat moet jij nou?Jij komt zeker van Lowlife ofzeaux?
Dario is tofquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dario de Volkszanger die zojuist binnen komt.
Heb je d'r last van? Ja?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:10 schreef tonja het volgende:
[..]
Iemand maakt een schrijffoutje en jij moet dat hier melden. Hoe zielig ben je dan.
Ja, ik heb er last van. En nee, ik 'tief' nergens heen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heb je d'r last van? Ja?
Tief een end heen mens
Iemand meldt een schrijffoutje en jij moet erover komen zeuren in RLS.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:10 schreef tonja het volgende:
[..]
Iemand maakt een schrijffoutje en jij moet dat hier melden. Hoe zielig ben je dan.
Ik lees net dat hij meer succes heeft dan Dries Roelvink?quote:
Ik ook niet, dus veeg het zand uit je kutje en scroll terug in de chat, kan je spelfoutjes van mij eruit halenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, ik heb er last van. En nee, ik 'tief' nergens heen.
Ben eens naar een concert geweest, was stiekem best leuk.quote:
Nee, dat was Ian.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Iemand meldt een schrijffoutje en jij moet erover komen zeuren in RLS.
quote:
Ik blijf lekker hier. Sneue kneus.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ook niet, dus veeg het zand uit je kutje en scroll terug in de chat, kan je spelfoutjes van mij eruit halen
Doet het bij mij top .... en ik heb een ban, kan je nagaanquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:13 schreef beequeen het volgende:
Leg de chat eruit?
Leen is niet weg te branden.
Hé, niet zo! Tonja is al lang FOK!ker.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Heb je d'r last van? Ja?
Tief een end heen mens
Dan zou ze beter moeten wetenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hé, niet zo! Tonja is al lang FOK!ker.
Ik zie een creatieve scheldkannonade aankomen.quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ben eens naar een concert geweest, was stiekem best leuk.
Ja, dat is ook.quote:
Dat is niet voor herhaling vatbaar. Zo ernstig!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:17 schreef Jian het volgende:
Remlof zit ook weer op de chat en wat die wel allemaal niet heeft geroepen zeg .????
Nah, ik ben d'r wel klaar mee.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik zie een creatieve scheldkannonade aankomen.![]()
Doe 'es een eigen topic openen?
En dan toch er nu al weer op, die man heeft connecties in het wereldje hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:17 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Dat is niet voor herhaling vatbaar. Zo ernstig!
Daar moest ik gisteren zo om lachen. Hij had namelijk een enorme valuable les geleerd! Luister en krijg kippenvel .... LET'S AGREE TO DISAGREEquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:19 schreef beequeen het volgende:
FOK!kers,![]()
![]()
. Denk aan de positieve vibe van El Loco.
I beg to differ!quote:
Oh nee. Ik vind dat je gelijk hebt. Wat eet jij vanavond?quote:
Ik heb op één of andere manier heel erg zin in honing. Komt door het shirt van die dikkerd aan de bar, denk ik.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh nee. Ik vind dat je gelijk hebt. Wat eet jij vanavond?
Ze is echt leuk die Kayaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die heb ik gemist, maar dankzij IaN ben ik weer op de hoogte.![]()
Da's "Maya"quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb op één of andere manier heel erg zin in honing. Komt door het shirt van die dikkerd aan de bar, denk ik.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Lachen om dooie Haïtianen. Is dat een programma-idee?
Johan probeert op subtiele wijze een aantal gasten te lozen.quote:
Afkomstig van moderator Pietje/Rob?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Lachen om dooie Haïtianen. Is dat een programma-idee?
Aahw, jammer.quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
Afschijt zonder arsetief woordgarpje
Nee, één van die Almerianen vertelde een mop.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Afkomstig van moderator Pietje/Rob?
Begin jij nu ook al?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Aahw, jammer.![]()
Afschijt zonder arsetief woordgarpje
En die afgekeurde Hansies zijn nu 036TV begonnen?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:32 schreef Scrutinizer het volgende:
036TV is de online voortzetting van AlmereTV. Dat was destijds net zo slecht als en vergelijkbaar met SV.Dat werd gerund door van die afgekeurde, gepensioneerde en verzuurde medewerkers van de plantsoenendienst en andere betweterige Hansies.
Afgekeurde Leentjes wel te verstaan.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
En die afgekeurde Hansies zijn nu 036TV begonnen?
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:32 schreef Scrutinizer het volgende:
036TV is de online voortzetting van AlmereTV. Dat was destijds net zo slecht als en vergelijkbaar
met SV.Dat werd gerund door van die afgekeurde, gepensioneerde en verzuurde medewerkers
van de plantsoenendienst en andere betweterige Hansies.
Zo zou je MIJ wegkrijgenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:37 schreef Disana het volgende:
Dit zou toch dé manier moeten zijn om mensen weg te krijgen... maar ze blijven gewoon zitten.
Die zure kale Hansie met snor aan de bar herinner ik me nog van de kabelversie. Die zullen wel (terecht) hun subsidie kwijtgeraakt zijn. Daar lag de prutsfactor ook enorm hoog, hadden maar zeer af en toe een nieuw filmpje, bijvoorbeeld van een willekeurig omliggend natuurgebied of nieuwbouwput, maar zeiden wel in staat te zijn allerlei nieuwe medewerkers op te leiden voor een carrière in "het vak".quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
En die afgekeurde Hansies zijn nu 036TV begonnen?
Dat meen je ook nog, hè?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:43 schreef Jian het volgende:
Leuk setupje van LS op de chat, daagt als LekkerSimpel, Beequeen uit en grijpt dan in als Mod-Rob. T
Sterk staaltje pauperij inderdaad. Wat een wandelende anus.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:43 schreef Jian het volgende:
Leuk setupje van LS op de chat, daagt als LekkerSimpel, Beequeen uit en grijpt dan in als Mod-Rob. Tegen de muur met die man, ........ gewoon om te meten hoe lang ie is uiteraard
Serieus, ik zie het gebeuren. Wat een wandelende anus.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat meen je ook nog, hè?
Misselijk menneke is het.
LS belde vannacht met Alsido. Volgens LS werd de chat misbruikt door mensen die aan het pokeren waren. Hij was er erg overstuur vanquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:43 schreef Jian het volgende:
Leuk setupje van LS op de chat, daagt als LekkerSimpel, Beequeen uit en grijpt dan in als Mod-Rob. Tegen de muur met die man, ........ gewoon om te meten hoe lang ie is uiteraard
Voor het eerst in zijn miezerige bestaan heeft die pauper een zweem van betrekkelijke macht binnen zijn bereik. Dat heeft op sommige mensen die al niet helemaal spoorden een heel typische uitwerking. Op hem dus.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:45 schreef Scrutinizer het volgende:
LS belde vannacht met Alsido. Volgens LS werd de chat misbruikt door mensen die aan het pokeren waren. Hij was er erg overstuur van
Wat schattig, ik zeg net ongeveer dat op de chatquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor het eerst in zijn miezerige bestaan heeft die pauper een zweem van betrekkelijke macht binnen zijn bereik.
Mwoah, ik zit eensch te kijken hoe lang ik hem kan zieken voor ik een ban vang, dat wat ik op Fok! niet doe als het warequote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat doet BQ überhaupt nog op die chat dan? Er is toch al geen fluit meer te beleven (dacht ik vorige week hier al te lezen)?
Af en toe is daar live meetypen met het gebodene best grappig. Extra interactief, zeg maar. Ik denk dat bq dat ook zo ziet. Of ze heeft een andere reden. Ik zou ook niet wegblijven voor zo'n sukkel. Juist niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat doet BQ überhaupt nog op die chat dan? Er is toch al geen fluit meer te beleven (dacht ik vorige week hier al te lezen)?
Ik ben al sinds vrijdagmiddag ge-banned omdat ik zei dat Hansie de boel op de chat zat te verjeweetwellen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mwoah, ik zit eensch te kijken hoe lang ik hem kan zieken voor ik een ban vang, dat wat ik op Fok! niet doe als het ware
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Aha, Marian heeft ook een mode-nicht in dienst. Hij vindt Alsido wel heel leuk, z'n jas staat hem heel goed enz.
Dus dat. Soms is het gewoon leuk daar, vooral als er FOK!kers aanwezig zijn. LS verpest de hele handel .quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:51 schreef Copycat het volgende:
Af en toe is daar live meetypen met het gebodene best grappig. Extra interactief, zeg maar. Ik denk dat bq dat ook zo ziet. Of ze heeft een andere reden. Ik zou ook niet wegblijven voor zo'n sukkel. Juist niet.
Ach ik heb al anderhalve week aan m'n broek, voor Jaapschennisquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben al sinds vrijdagmiddag ge-banned omdat ik zei dat Hansie de boel op de chat zat te verjeweetwellen.
Hij probeert nu Marian over te halen om niet te stoppen met haar winkel.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:54 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Gaat meehelpen met de modeshow?
En dat terwijl Hansie op stream beweerde dat een ban normaal gesproken 1 dag duurtquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Ach ik heb al anderhalve week aan m'n broek, voor Jaapschennis
Het is een grote-maten winkel en ze hebben babykleding (alleen voor hele dikke baby's?)quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:59 schreef Copycat het volgende:
Ze laten die winkel niet echt van zijn mooiste kant zien.
Ik word er een beetje treurig van. Kan ik daar mooi mijn kleding voor de opening van Necropolis uitkiezen.
Zal ik eens ffkes de halve COS bannenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Niet te veel over de chat mensen, anders krijgt Pietje een aanval
Zelfregulerend zijn wequote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zal ik eens ffkes de halve COS bannen.
oh, wacht...
Het waren wel het soort shirts waarvan ik denk dat Kees Knalpiemel ze mooi zou vinden. Doodshoofden met hoge hoeden op en zo.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, probeer maar stoer te doen, ik zag je wel bestellen op de chat
Danke schönquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:06 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Regisseur TBO en ook van soap Vlemmix.
En anders kan Circus Renz hun volgende voorstelling opvoeren in dat shirt.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar ze gaat eerdaags afvallen, dus dan past het prima
Het is een soort poppenkast!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:12 schreef tuinfluiter het volgende:
Marian: Ik kan nog wel wat laten zien, wat willen jullie zien?
En dat telefoontje werd door de kruknegert handig aangegrepen als excuus om de stream eraf te gooien.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
LS belde vannacht met Alsido. Volgens LS werd de chat misbruikt door mensen die aan het pokeren waren. Hij was er erg overstuur van
Dead End Park 2.0quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:14 schreef Lavenderr het volgende:
Wat is Necropolis? Ik zag het daarnet staan, maar heb niet alles terug kunnen lezen.
Johan wil een geavanceerde begraafplaats maken met o.a. een soort flat van graven enzeaux, en dan dus als een soort attractie. Da's Necropolis.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:14 schreef Lavenderr het volgende:
Wat is Necropolis? Ik zag het daarnet staan, maar heb niet alles terug kunnen lezen.
Groot qua omvang?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:14 schreef tuinfluiter het volgende:
Voor een grote vrouw valt maat 46 best mee,
Dat is de nieuwe naam voor Dead End Park (deadend park), het prettige kerkhof met partycentrum dat straks in Eindhoven moet verrijzen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:14 schreef Lavenderr het volgende:
Dat is een dude!?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:18 schreef Scrutinizer het volgende:
De modehomo blijft maar ronddrentelen, nu met een sjaaltje om z'n hoofd
En 80 etages met huizen er bovenop, dus wonen boven het kerkhof.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:18 schreef Lavenderr het volgende:
Jezus. Een party-kerkhof![]()
Thanks for the info
Wel een ludiek idee om er spullen neer te zetten ipv te jattenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Kutstreams trouwens dit... zou leuk zijn als iemand live wat jat ofzeaux.
Een doodshoofd met een hoge hoed op je onderbroek verwijst volgens mij naar impotentie..... Nee, laten we dat maar niet doen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Scrut, snel! Er zijn nog Ed Hardy onderbroeken!
Nee toch?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:19 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
En 80 etages met huizen er bovenop, dus wonen boven het kerkhof.
Dat zou goftedomme geniaal zijnquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wel een ludiek idee om er spullen neer te zetten ipv te jatten.
Ik denk dat die woningen als warme broodjes over de toonbank zullen vliegen. Het is tenslotte niet zo dat diverse woningbouwprojecten in Eindhoven vanwege de recessie zo goed als stilliggen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:19 schreef tuinfluiter het volgende:
Nee Cc, het is Deathend Park.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:16 schreef Copycat het volgende:
Dat is de nieuwe naam voor Dead End Park (deadend park), het prettige kerkhof met partycentrum dat straks in Eindhoven moet verrijzen.
En na dit gepost te hebben snel mailen hè, mehehe.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een doodshoofd met een hoge hoed op je onderbroek verwijst volgens mij naar impotentie..... Nee, laten we dat maar niet doen.
En dan de monorail van Cc voor het vervoer van o.a. de kisten, dat komt wel goed daar in Necropolis met de infrastructuurquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:19 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij ook af. Een soort van Rachel O'Neill maar dan op zijn Antilliaans?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat staat die neger nou te krijsen op de achtergrond?
Niet! Ik ben heel pietluttig als het om het uitzoeken van ondergoed gaat. Ik moet eerst de waist-band gevoeld hebben.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En na dit gepost te hebben snel mailen hè, mehehe.
Ik vroeg me af of ik met "krijsende negert" weg zou komen maar het ziet er naar uit dat niemand er problemen mee heeftquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij ook af. Een soort van Rachel O'Neill maar dan op zijn Antilliaans?
Als kruk negert kan, kan krijsende negert ook.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik vroeg me af of ik met "krijsende negert" weg zou komen maar het ziet er naar uit dat niemand er problemen mee heeft
Mijn neefje loopt er weg mee. Maar die zit dan ook op dezelfde school voor moeilijke jeugd als het dochtertje van Marianquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Lelijk en duur. Zou een goede winkel voor Amanda of Natasia zijn.
Goed voorbereid weer allemaal. Maar ja, als je zo iets binnen 36 uur moet regelen omdat de Vlem een ideetje heeft? Ik ga niet bestellen, het is tenslotte overal uitverkoopquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:18 schreef tuinfluiter het volgende:
Marian: Als jullie een mailtje sturen naar 54, uhh , ja er is www.fifty-52@hotmail.com en uh
dan kun je zeggen dat vest wil ik hebben, dan stuur ik je de prijs en bankrekeningnummer,
dat is denk ik het makkelijke om dat zo te doen.
Ik val in herhaling met mijn bijnamen, wil je zeggen?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als kruk negert kan, kan krijsende negert ook.
Nee hoor. Jij bent de uitvinder van kruknegert en de initiator van het V teken, toch?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik val in herhaling met mijn bijnamen, wil je zeggen?![]()
Krijsende VooDoo Negert is het ondertussen trouwens
Dat is waar. Ook dat is relatief.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:31 schreef Elisa1958 het volgende:
Bij een grote maten winkel is het een kleine maat![]()
Is maar waar je gaat kopen.
Onze Winston!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:31 schreef beequeen het volgende:
Nee hoor. Jij bent de uitvinder van kruknegert en de initiator van het V teken, toch?
Je mag blijven.
Maar vandaag niet. De dochter van Marian heeft zich vandaag ziekgemeld.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn neefje loopt er weg mee. Maar die zit dan ook op dezelfde school voor moeilijke jeugd als het dochtertje van Marian.
Wat een non-informatief item zeg.quote:Mijnbeste vriend
over ouderwetse onderbroeken (op 47 seconden) :
http://www.rtl.nl/compone(...)van_jp.avi_plain.xml
Het zou zo bij SV in de programmering kunnen!quote:
Ik zal jullie uit de droom helpen: het is DEZZENT PARK. Johan zegt het zelfquote:
Zonder mij bestond dit hele subforum niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee hoor. Jij bent de uitvinder van kruknegert en de initiator van het V teken, toch?
Je mag blijven.
Dit zegt Wiki:quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Jody Pijper deed toch mee aan het songfestival namens Nederland in 1913?
Maar ze heeft wel vaak in het Eurovisie achtergrondkoortje gestaan.quote:In 1986 deed ze met het liedje Sam mee aan het Nationale Songfestival, waar ze verloor van Frizzle Sizzle.
Wat werd er dan gezegd op de chat?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Even serieus, er was dus NIETS aan de handEn dat wijf begint te janken dat ze het vervelend vind met haar fucking pauperige hippe bril en vlotte kapsel en meteen gaan ze bellen en de stream omschakelen
NIETS, serieusquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat werd er dan gezegd op de chat?
Dat zal het zijn. Het achtergrondzangeresje van weleer voelde zich miskend.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:00 schreef Ian_Nick het volgende:
NIETS, serieus
Niemand weet wie dat wijf isWe waren bezig over de Krijsende VooDoo Negert.
Met de Jody-singersquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dit zegt Wiki:
[..]
Maar ze heeft wel vaak in het Eurovisie achtergrondkoortje gestaan.
Dat Vanessa haar eigen plaatjes niet inzong is een publiek geheim, toch?quote:Had zij geen beef met Vanessa over vermeende inzingpraktijken?
Ja, maar ik geloof dat Jody dat aan de grote klok hing. Of aan de klepel, dat kan ook.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat Vanessa haar eigen plaatjes niet inzong is een publiek geheim, toch?
Ik kan me herinneren, uit een heel grijs verleden, dat Vanessa optrad bij Los-Vast met Jan Rietman. Ze "zong" daar haar hit Upside Down en af en toe hoorde ik iemand met een hele andere stem roepen "Allemaal" en "Kom op!". Het duurde even voordat ik in de gaten had dat dat Vanessa zelf was.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, maar ik geloof dat Jody dat aan de grote klok hing. Of aan de klepel, dat kan ook.
Nou je het zegt ja.. Zij zei ooit in de pers dat zij eigenlijk de nummers van Vanessa had ingezongen. Was toen nog een hele rel.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dit zegt Wiki:
[..]
Maar ze heeft wel vaak in het Eurovisie achtergrondkoortje gestaan.
Had zij geen beef met Vanessa over vermeende inzingpraktijken?
Peter Koelewijn doet het verhaal even uit de doeken.quote:Toen zij de gaste was bij DJ Frits Spits in diens avondprogramma, maakte Jody een enorme blunder. Zij vertelde over haar belevenissen als gevierd background zangeres en deelde en passant mee dat ze ook de solo partij had gezongen op een plaat van Vanessa (Connie Witteman). Vol woede nam die daar kennis van en ontkende alles met kracht.
Nu was Connie getrouwd met Hans van Breukhoven, de oprichter van de Free Record Shops én de grootste platenboer van Nederland. Zijn vrouw was beledigd. Dus kon hij bijna niets anders doen dan de platen van Jody Pijper, wat betreft zijn winkels, in de ban te doen. Een klap van de eerste orde natuurlijk voor iedereen die daar bij betrokken was. Uiteindelijk deed Jody boete en meldde, weer bij Frits Spits, dat haar ontboezemingen, wat Vanessa betrof, uit de lucht waren gegrepen.
Oh gelukkig, ik dacht ff dat het aan het beschavingsniveau van de chatters lag.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:58 schreef shomila het volgende:
Wat er getypt werd volgens mij niks bijzonders Jody heeft een beetje kapsones geloof ik.
Wat is jouw kijk op die chatzaak met Jody, of was je er niet bij?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:17 schreef Peter6000 het volgende:
Oh gelukkig, ik dacht ff dat het aan het beschavingsniveau van de chatters lag.
Maar het ligt dus aan Jody, want die kan niet tegen kritiek.
Ik was er niet bij.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat is jouw kijk op die chatzaak met Jody, of was je er niet bij?
Ik heb de chat ten tijde van Jody niet gezien, maar qua Jaap ben ik het niet met je eens. Die kan echt geen kritiek handelen, ook niet als je het met fluwelen handschoentjes op een zilveren blaadje aanreikt. Daarbij kent hij het klappen van de zweep wel.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:21 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap wil ook alleen nog maar met mensen in zijn PM communiceren.
Dat was ook niet voor niets.
Ik denk dat hij 1 op 1 wel kritiek kan handelen, maar als er 5 of 10 mensen bovenop springen idd niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb de chat ten tijde van Jody niet gezien, maar qua Jaap ben ik het niet met je eens. Die kan echt geen kritiek handelen, ook niet als je het met fluwelen handschoentjes op een zilveren blaadje aanreikt. Daarbij kent hij het klappen van de zweep wel.
Er typte iemand zo die is oud geworden.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik was er niet bij.
Maar het zal me niets verbazen als er nare opmerkingen zijn gemaakt, waardoor besloten werd af te haken.
Met vervolgens op de chat de reactie "Ze kunnen niet tegen kritiek".
Jaap wilde ook alleen nog maar met mensen in zijn PM communiceren.
Dat was ook niet voor niets.
Ik heb hem een tijdje terug ook 1 op 1 van kritiek voorzien. Gewoon vriendelijk, maar ook daar kon ie niet echt mee omgaan. "Ik ben nu eenmaal Jaap". Dan sta je er ook niet echt voor open en kies je de makkelijke weg.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:25 schreef Peter6000 het volgende:
Ik denk dat hij 1 op 1 wel kritiek kan handelen, maar als er 5 of 10 mensen bovenop springen idd niet.
Zou jij dat wel kunnen?
Ja, godverdomme de enige die wél wist wie ze wasquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:26 schreef shomila het volgende:
[..]
Er typte iemand zo die is oud geworden.
Toen las ze dat op en zei nou bedankt.
Dat is toch gewoon een realistische remark?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:26 schreef tonja het volgende:
Er zei 1 iemand geloof ik 'wat is ze oud geworden'. Voor de rest was er weinig aan de hand.
Misschien zag ze de bui al hangen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:26 schreef tonja het volgende:
Er zei 1 iemand geloof ik 'wat is ze oud geworden'. Voor de rest was er weinig aan de hand.
Ze zag er gewoon ook meteen al uit als een zeikwijf. Je zag het aan haar bril, serieus.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon een realistische remark?
"Jody Pijper's angst voor ouderdom"
Het is dat ze geen BN-er meer is, anders zag ik de koppen al voor me.
Er zit verschil tussen kritiek en oeverloos gezeik Cc.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb hem een tijdje terug ook 1 op 1 van kritiek voorzien. Gewoon vriendelijk, maar ook daar kon ie niet echt mee omgaan. "Ik ben nu eenmaal Jaap". Dan sta je er ook niet echt voor open en kies je de makkelijke weg.
Daarbij: Ik ben geen Jaap die zich middels Tabula Rasa weer aan het 'grote' publiek presenteert.
Lees jij ook al mee in zijn PM?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
Er zit verschil tussen kritiek en oeverloos gezeik Cc.
En nou snel op je mod account omloggen? Wandelende anus.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar ik begreep het toch goed dat zijn deelname in feite bestond uit het assisteren van een deelnemer aan de voorrondes? Liggen ze er al gezellig uit?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Het schijnt dat Peter N helemaal van slag is door zijn deelname aan The Mentalist. Als je één keer met je vingers knipt denkt-ie dat-ie een succesvolle zanger is. Als je dan nog een keer knipt gaat-ie met z'n handen in z'n zakken staan.
Het begint erop te lijken.quote:
Hij heeft er 5 geassisteerd, die waren allemaal zeer tevreden en nu hoeft Peter N dus niet meer terug te komen. Hij heeft er wel eentje geregeld voor de show van Jaap. Iets zegt me dat dat zo wel weer eens Stefan zou kunnen zijn.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar ik begreep het toch goed dat zijn deelname in feite bestond uit het assisteren van een deelnemer aan de voorrondes? Liggen ze er al gezellig uit?
Zie je die dreigende donderwolken daar? Vlug naar binnen!!!!!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien zag ze de bui al hangen.
Leg dat Jaap eens uit, die begrijpt dat helemaal niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb niemand uitgelokt. Ik spraak een zekere user aan. Dat anderen daar iets anders bij denken. Ik heb niemand persoonlijk benaderd.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lees jij ook al mee in zijn PM?
Ga lekker op de chat iemand uitlokken als jezelf en vervolgens waarschuwen als modje!
IK LEES LEKKER NIET WAT JE LULT WANT JE BENT EEN WANDELENDE ANUS!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb niemand uitgelokt. Ik spraak een zekere user aan. Dat anderen daar iets anders bij denken. Ik heb niemand persoonlijk benaderd.
"Ik moet wel beetje lachen om de nick vlam... en dan een stevige kerel met bijenshirt aan, soort van beeking. Misschien is het wel een brandweerman gespecialiceerd in schoorsteenbrandjes."
Dat was mijn letterlijke tekst. Dus ik heb een zekere beequeen totaal niet aangevallen of genoemd. Dat maken jullie er dan maar van.
En dat ik haar bij haar voornaam heb genoemd, is omdat ik voor mod_rob te zijn dat ook al vaker deed bij mij en anderen. Maar zag ik door de vingers.
En laten we eerlijk zijn. Ik heb voor minder een ban gehad op FOK! En dat gezuig van sommgen laat ik ook gewoon door gaan. Andere mods hebben dan al de banknop onder de vingers en leg ik uit hoe die user is. Dus niet zeuren dat ik een slechte mod ben. Ik denk dat sommigen van hier heel vaak een ban zouden hebben gehad als ik het niet zou hebben tegengehouden.
En nee, ik probeer nu niet de moraalridder uit te hangen met dit bericht. Het is gewoon hoe het er aan toe gaat op SV.
Geef hem het pak lintjes mee zodat hij weg kan blijvenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Lintje voor LS en nu weer opdonderen, graag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |