Nee het staat nergens meer. Ach nou ja, een melding met de url van 036 tv is ook iets, dan kunnen mensen er tenminste even gaan kijken.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:46 schreef tuinfluiter het volgende:
Peter was 30 januari en 1 februari bij Ulli Geller heb hem nog niet gezien.
Disana zoveel heb ik niet , kon niet alles luisteren, alleen wat aanvulligen, heb je het niet nog ergens staan?
Kwestie van te snel typen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:48 schreef Ian_Nick het volgende:
1:47 marianv70: als het goed is doet het geluid het zometeen
1:48 t0nja: ben benieuwd marjan
Kijk dat dan, hoe krijg je het nou voor elkaar om iemands naam verkeerd te schrijven als het 3 centimeter boven je zin in beeld is!?
Volgens mij zijn we er nu wel uit:quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:55 schreef tuinfluiter het volgende:
Disana deze 5 Amsterdammers zijn dus van een tv-zender 036 of is het nog steeds
gissen inverband met niet voorstellen van de mensen op de stream.
Vijf mannen van 036tv kwamen langs, hebben nu trek in eten, Johan had graag iets willen aanbiedenquote:
Over wie gaat dit?quote:Leen: Zien we hem dan ook nog?
Johan: Jawel, hij zal echt niet zomaar weg zijn.
Wat moet jij nou?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:07 schreef tonja het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij een flitsend intellect.
Iemand maakt een schrijffoutje en jij moet dat hier melden. Hoe zielig ben je dan.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat moet jij nou?Jij komt zeker van Lowlife ofzeaux?
Dario is tofquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dario de Volkszanger die zojuist binnen komt.
Heb je d'r last van? Ja?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:10 schreef tonja het volgende:
[..]
Iemand maakt een schrijffoutje en jij moet dat hier melden. Hoe zielig ben je dan.
Ja, ik heb er last van. En nee, ik 'tief' nergens heen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heb je d'r last van? Ja?
Tief een end heen mens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |