Vijf mannen van 036tv kwamen langs, hebben nu trek in eten, Johan had graag iets willen aanbiedenquote:
Over wie gaat dit?quote:Leen: Zien we hem dan ook nog?
Johan: Jawel, hij zal echt niet zomaar weg zijn.
Wat moet jij nou?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:07 schreef tonja het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij een flitsend intellect.
Iemand maakt een schrijffoutje en jij moet dat hier melden. Hoe zielig ben je dan.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat moet jij nou?Jij komt zeker van Lowlife ofzeaux?
Dario is tofquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dario de Volkszanger die zojuist binnen komt.
Heb je d'r last van? Ja?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:10 schreef tonja het volgende:
[..]
Iemand maakt een schrijffoutje en jij moet dat hier melden. Hoe zielig ben je dan.
Ja, ik heb er last van. En nee, ik 'tief' nergens heen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heb je d'r last van? Ja?
Tief een end heen mens
Iemand meldt een schrijffoutje en jij moet erover komen zeuren in RLS.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:10 schreef tonja het volgende:
[..]
Iemand maakt een schrijffoutje en jij moet dat hier melden. Hoe zielig ben je dan.
Ik lees net dat hij meer succes heeft dan Dries Roelvink?quote:
Ik ook niet, dus veeg het zand uit je kutje en scroll terug in de chat, kan je spelfoutjes van mij eruit halenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, ik heb er last van. En nee, ik 'tief' nergens heen.
Ben eens naar een concert geweest, was stiekem best leuk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |