LS belde vannacht met Alsido. Volgens LS werd de chat misbruikt door mensen die aan het pokeren waren. Hij was er erg overstuur vanquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:43 schreef Jian het volgende:
Leuk setupje van LS op de chat, daagt als LekkerSimpel, Beequeen uit en grijpt dan in als Mod-Rob. Tegen de muur met die man, ........ gewoon om te meten hoe lang ie is uiteraard
Voor het eerst in zijn miezerige bestaan heeft die pauper een zweem van betrekkelijke macht binnen zijn bereik. Dat heeft op sommige mensen die al niet helemaal spoorden een heel typische uitwerking. Op hem dus.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:45 schreef Scrutinizer het volgende:
LS belde vannacht met Alsido. Volgens LS werd de chat misbruikt door mensen die aan het pokeren waren. Hij was er erg overstuur van
Wat schattig, ik zeg net ongeveer dat op de chatquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor het eerst in zijn miezerige bestaan heeft die pauper een zweem van betrekkelijke macht binnen zijn bereik.
Mwoah, ik zit eensch te kijken hoe lang ik hem kan zieken voor ik een ban vang, dat wat ik op Fok! niet doe als het warequote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat doet BQ überhaupt nog op die chat dan? Er is toch al geen fluit meer te beleven (dacht ik vorige week hier al te lezen)?
Af en toe is daar live meetypen met het gebodene best grappig. Extra interactief, zeg maar. Ik denk dat bq dat ook zo ziet. Of ze heeft een andere reden. Ik zou ook niet wegblijven voor zo'n sukkel. Juist niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat doet BQ überhaupt nog op die chat dan? Er is toch al geen fluit meer te beleven (dacht ik vorige week hier al te lezen)?
Ik ben al sinds vrijdagmiddag ge-banned omdat ik zei dat Hansie de boel op de chat zat te verjeweetwellen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mwoah, ik zit eensch te kijken hoe lang ik hem kan zieken voor ik een ban vang, dat wat ik op Fok! niet doe als het ware
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Aha, Marian heeft ook een mode-nicht in dienst. Hij vindt Alsido wel heel leuk, z'n jas staat hem heel goed enz.
Dus dat. Soms is het gewoon leuk daar, vooral als er FOK!kers aanwezig zijn. LS verpest de hele handel .quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:51 schreef Copycat het volgende:
Af en toe is daar live meetypen met het gebodene best grappig. Extra interactief, zeg maar. Ik denk dat bq dat ook zo ziet. Of ze heeft een andere reden. Ik zou ook niet wegblijven voor zo'n sukkel. Juist niet.
Ach ik heb al anderhalve week aan m'n broek, voor Jaapschennisquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben al sinds vrijdagmiddag ge-banned omdat ik zei dat Hansie de boel op de chat zat te verjeweetwellen.
Hij probeert nu Marian over te halen om niet te stoppen met haar winkel.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:54 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Gaat meehelpen met de modeshow?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |