Daar moest ik gisteren zo om lachen. Hij had namelijk een enorme valuable les geleerd! Luister en krijg kippenvel .... LET'S AGREE TO DISAGREEquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:19 schreef beequeen het volgende:
FOK!kers,![]()
![]()
. Denk aan de positieve vibe van El Loco.
I beg to differ!quote:
Oh nee. Ik vind dat je gelijk hebt. Wat eet jij vanavond?quote:
Ik heb op één of andere manier heel erg zin in honing. Komt door het shirt van die dikkerd aan de bar, denk ik.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh nee. Ik vind dat je gelijk hebt. Wat eet jij vanavond?
Ze is echt leuk die Kayaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die heb ik gemist, maar dankzij IaN ben ik weer op de hoogte.![]()
Da's "Maya"quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb op één of andere manier heel erg zin in honing. Komt door het shirt van die dikkerd aan de bar, denk ik.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Lachen om dooie Haïtianen. Is dat een programma-idee?
Johan probeert op subtiele wijze een aantal gasten te lozen.quote:
Afkomstig van moderator Pietje/Rob?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Lachen om dooie Haïtianen. Is dat een programma-idee?
Aahw, jammer.quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
Afschijt zonder arsetief woordgarpje
Nee, één van die Almerianen vertelde een mop.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Afkomstig van moderator Pietje/Rob?
Begin jij nu ook al?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Aahw, jammer.![]()
Afschijt zonder arsetief woordgarpje
En die afgekeurde Hansies zijn nu 036TV begonnen?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:32 schreef Scrutinizer het volgende:
036TV is de online voortzetting van AlmereTV. Dat was destijds net zo slecht als en vergelijkbaar met SV.Dat werd gerund door van die afgekeurde, gepensioneerde en verzuurde medewerkers van de plantsoenendienst en andere betweterige Hansies.
Afgekeurde Leentjes wel te verstaan.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
En die afgekeurde Hansies zijn nu 036TV begonnen?
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:32 schreef Scrutinizer het volgende:
036TV is de online voortzetting van AlmereTV. Dat was destijds net zo slecht als en vergelijkbaar
met SV.Dat werd gerund door van die afgekeurde, gepensioneerde en verzuurde medewerkers
van de plantsoenendienst en andere betweterige Hansies.
Zo zou je MIJ wegkrijgenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:37 schreef Disana het volgende:
Dit zou toch dé manier moeten zijn om mensen weg te krijgen... maar ze blijven gewoon zitten.
Die zure kale Hansie met snor aan de bar herinner ik me nog van de kabelversie. Die zullen wel (terecht) hun subsidie kwijtgeraakt zijn. Daar lag de prutsfactor ook enorm hoog, hadden maar zeer af en toe een nieuw filmpje, bijvoorbeeld van een willekeurig omliggend natuurgebied of nieuwbouwput, maar zeiden wel in staat te zijn allerlei nieuwe medewerkers op te leiden voor een carrière in "het vak".quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
En die afgekeurde Hansies zijn nu 036TV begonnen?
Dat meen je ook nog, hè?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:43 schreef Jian het volgende:
Leuk setupje van LS op de chat, daagt als LekkerSimpel, Beequeen uit en grijpt dan in als Mod-Rob. T
Sterk staaltje pauperij inderdaad. Wat een wandelende anus.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:43 schreef Jian het volgende:
Leuk setupje van LS op de chat, daagt als LekkerSimpel, Beequeen uit en grijpt dan in als Mod-Rob. Tegen de muur met die man, ........ gewoon om te meten hoe lang ie is uiteraard
Serieus, ik zie het gebeuren. Wat een wandelende anus.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat meen je ook nog, hè?
Misselijk menneke is het.
LS belde vannacht met Alsido. Volgens LS werd de chat misbruikt door mensen die aan het pokeren waren. Hij was er erg overstuur vanquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:43 schreef Jian het volgende:
Leuk setupje van LS op de chat, daagt als LekkerSimpel, Beequeen uit en grijpt dan in als Mod-Rob. Tegen de muur met die man, ........ gewoon om te meten hoe lang ie is uiteraard
Voor het eerst in zijn miezerige bestaan heeft die pauper een zweem van betrekkelijke macht binnen zijn bereik. Dat heeft op sommige mensen die al niet helemaal spoorden een heel typische uitwerking. Op hem dus.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:45 schreef Scrutinizer het volgende:
LS belde vannacht met Alsido. Volgens LS werd de chat misbruikt door mensen die aan het pokeren waren. Hij was er erg overstuur van
Wat schattig, ik zeg net ongeveer dat op de chatquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor het eerst in zijn miezerige bestaan heeft die pauper een zweem van betrekkelijke macht binnen zijn bereik.
Mwoah, ik zit eensch te kijken hoe lang ik hem kan zieken voor ik een ban vang, dat wat ik op Fok! niet doe als het warequote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat doet BQ überhaupt nog op die chat dan? Er is toch al geen fluit meer te beleven (dacht ik vorige week hier al te lezen)?
Af en toe is daar live meetypen met het gebodene best grappig. Extra interactief, zeg maar. Ik denk dat bq dat ook zo ziet. Of ze heeft een andere reden. Ik zou ook niet wegblijven voor zo'n sukkel. Juist niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat doet BQ überhaupt nog op die chat dan? Er is toch al geen fluit meer te beleven (dacht ik vorige week hier al te lezen)?
Ik ben al sinds vrijdagmiddag ge-banned omdat ik zei dat Hansie de boel op de chat zat te verjeweetwellen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mwoah, ik zit eensch te kijken hoe lang ik hem kan zieken voor ik een ban vang, dat wat ik op Fok! niet doe als het ware
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Aha, Marian heeft ook een mode-nicht in dienst. Hij vindt Alsido wel heel leuk, z'n jas staat hem heel goed enz.
Dus dat. Soms is het gewoon leuk daar, vooral als er FOK!kers aanwezig zijn. LS verpest de hele handel .quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:51 schreef Copycat het volgende:
Af en toe is daar live meetypen met het gebodene best grappig. Extra interactief, zeg maar. Ik denk dat bq dat ook zo ziet. Of ze heeft een andere reden. Ik zou ook niet wegblijven voor zo'n sukkel. Juist niet.
Ach ik heb al anderhalve week aan m'n broek, voor Jaapschennisquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben al sinds vrijdagmiddag ge-banned omdat ik zei dat Hansie de boel op de chat zat te verjeweetwellen.
Hij probeert nu Marian over te halen om niet te stoppen met haar winkel.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:54 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Gaat meehelpen met de modeshow?
En dat terwijl Hansie op stream beweerde dat een ban normaal gesproken 1 dag duurtquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Ach ik heb al anderhalve week aan m'n broek, voor Jaapschennis
Het is een grote-maten winkel en ze hebben babykleding (alleen voor hele dikke baby's?)quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:59 schreef Copycat het volgende:
Ze laten die winkel niet echt van zijn mooiste kant zien.
Ik word er een beetje treurig van. Kan ik daar mooi mijn kleding voor de opening van Necropolis uitkiezen.
Zal ik eens ffkes de halve COS bannenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Niet te veel over de chat mensen, anders krijgt Pietje een aanval
Zelfregulerend zijn wequote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zal ik eens ffkes de halve COS bannen.
oh, wacht...
Het waren wel het soort shirts waarvan ik denk dat Kees Knalpiemel ze mooi zou vinden. Doodshoofden met hoge hoeden op en zo.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, probeer maar stoer te doen, ik zag je wel bestellen op de chat
Danke schönquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:06 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Regisseur TBO en ook van soap Vlemmix.
En anders kan Circus Renz hun volgende voorstelling opvoeren in dat shirt.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar ze gaat eerdaags afvallen, dus dan past het prima
Het is een soort poppenkast!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:12 schreef tuinfluiter het volgende:
Marian: Ik kan nog wel wat laten zien, wat willen jullie zien?
En dat telefoontje werd door de kruknegert handig aangegrepen als excuus om de stream eraf te gooien.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
LS belde vannacht met Alsido. Volgens LS werd de chat misbruikt door mensen die aan het pokeren waren. Hij was er erg overstuur van
Dead End Park 2.0quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:14 schreef Lavenderr het volgende:
Wat is Necropolis? Ik zag het daarnet staan, maar heb niet alles terug kunnen lezen.
Johan wil een geavanceerde begraafplaats maken met o.a. een soort flat van graven enzeaux, en dan dus als een soort attractie. Da's Necropolis.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:14 schreef Lavenderr het volgende:
Wat is Necropolis? Ik zag het daarnet staan, maar heb niet alles terug kunnen lezen.
Groot qua omvang?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:14 schreef tuinfluiter het volgende:
Voor een grote vrouw valt maat 46 best mee,
Dat is de nieuwe naam voor Dead End Park (deadend park), het prettige kerkhof met partycentrum dat straks in Eindhoven moet verrijzen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:14 schreef Lavenderr het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |