Ik ben al sinds vrijdagmiddag ge-banned omdat ik zei dat Hansie de boel op de chat zat te verjeweetwellen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mwoah, ik zit eensch te kijken hoe lang ik hem kan zieken voor ik een ban vang, dat wat ik op Fok! niet doe als het ware
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Aha, Marian heeft ook een mode-nicht in dienst. Hij vindt Alsido wel heel leuk, z'n jas staat hem heel goed enz.
Dus dat. Soms is het gewoon leuk daar, vooral als er FOK!kers aanwezig zijn. LS verpest de hele handel .quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:51 schreef Copycat het volgende:
Af en toe is daar live meetypen met het gebodene best grappig. Extra interactief, zeg maar. Ik denk dat bq dat ook zo ziet. Of ze heeft een andere reden. Ik zou ook niet wegblijven voor zo'n sukkel. Juist niet.
Ach ik heb al anderhalve week aan m'n broek, voor Jaapschennisquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben al sinds vrijdagmiddag ge-banned omdat ik zei dat Hansie de boel op de chat zat te verjeweetwellen.
Hij probeert nu Marian over te halen om niet te stoppen met haar winkel.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:54 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Gaat meehelpen met de modeshow?
En dat terwijl Hansie op stream beweerde dat een ban normaal gesproken 1 dag duurtquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Ach ik heb al anderhalve week aan m'n broek, voor Jaapschennis
Het is een grote-maten winkel en ze hebben babykleding (alleen voor hele dikke baby's?)quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:59 schreef Copycat het volgende:
Ze laten die winkel niet echt van zijn mooiste kant zien.
Ik word er een beetje treurig van. Kan ik daar mooi mijn kleding voor de opening van Necropolis uitkiezen.
Zal ik eens ffkes de halve COS bannenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Niet te veel over de chat mensen, anders krijgt Pietje een aanval
Zelfregulerend zijn wequote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zal ik eens ffkes de halve COS bannen.
oh, wacht...
Het waren wel het soort shirts waarvan ik denk dat Kees Knalpiemel ze mooi zou vinden. Doodshoofden met hoge hoeden op en zo.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, probeer maar stoer te doen, ik zag je wel bestellen op de chat
Danke schönquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:06 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Regisseur TBO en ook van soap Vlemmix.
En anders kan Circus Renz hun volgende voorstelling opvoeren in dat shirt.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar ze gaat eerdaags afvallen, dus dan past het prima
Het is een soort poppenkast!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:12 schreef tuinfluiter het volgende:
Marian: Ik kan nog wel wat laten zien, wat willen jullie zien?
En dat telefoontje werd door de kruknegert handig aangegrepen als excuus om de stream eraf te gooien.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
LS belde vannacht met Alsido. Volgens LS werd de chat misbruikt door mensen die aan het pokeren waren. Hij was er erg overstuur van
Dead End Park 2.0quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:14 schreef Lavenderr het volgende:
Wat is Necropolis? Ik zag het daarnet staan, maar heb niet alles terug kunnen lezen.
Johan wil een geavanceerde begraafplaats maken met o.a. een soort flat van graven enzeaux, en dan dus als een soort attractie. Da's Necropolis.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:14 schreef Lavenderr het volgende:
Wat is Necropolis? Ik zag het daarnet staan, maar heb niet alles terug kunnen lezen.
Groot qua omvang?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:14 schreef tuinfluiter het volgende:
Voor een grote vrouw valt maat 46 best mee,
Dat is de nieuwe naam voor Dead End Park (deadend park), het prettige kerkhof met partycentrum dat straks in Eindhoven moet verrijzen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:14 schreef Lavenderr het volgende:
Dat is een dude!?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:18 schreef Scrutinizer het volgende:
De modehomo blijft maar ronddrentelen, nu met een sjaaltje om z'n hoofd
En 80 etages met huizen er bovenop, dus wonen boven het kerkhof.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:18 schreef Lavenderr het volgende:
Jezus. Een party-kerkhof![]()
Thanks for the info
Wel een ludiek idee om er spullen neer te zetten ipv te jattenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Kutstreams trouwens dit... zou leuk zijn als iemand live wat jat ofzeaux.
Een doodshoofd met een hoge hoed op je onderbroek verwijst volgens mij naar impotentie..... Nee, laten we dat maar niet doen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Scrut, snel! Er zijn nog Ed Hardy onderbroeken!
Nee toch?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:19 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
En 80 etages met huizen er bovenop, dus wonen boven het kerkhof.
Dat zou goftedomme geniaal zijnquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wel een ludiek idee om er spullen neer te zetten ipv te jatten.
Ik denk dat die woningen als warme broodjes over de toonbank zullen vliegen. Het is tenslotte niet zo dat diverse woningbouwprojecten in Eindhoven vanwege de recessie zo goed als stilliggen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:19 schreef tuinfluiter het volgende:
Nee Cc, het is Deathend Park.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:16 schreef Copycat het volgende:
Dat is de nieuwe naam voor Dead End Park (deadend park), het prettige kerkhof met partycentrum dat straks in Eindhoven moet verrijzen.
En na dit gepost te hebben snel mailen hè, mehehe.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een doodshoofd met een hoge hoed op je onderbroek verwijst volgens mij naar impotentie..... Nee, laten we dat maar niet doen.
En dan de monorail van Cc voor het vervoer van o.a. de kisten, dat komt wel goed daar in Necropolis met de infrastructuurquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:19 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij ook af. Een soort van Rachel O'Neill maar dan op zijn Antilliaans?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat staat die neger nou te krijsen op de achtergrond?
Niet! Ik ben heel pietluttig als het om het uitzoeken van ondergoed gaat. Ik moet eerst de waist-band gevoeld hebben.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En na dit gepost te hebben snel mailen hè, mehehe.
Ik vroeg me af of ik met "krijsende negert" weg zou komen maar het ziet er naar uit dat niemand er problemen mee heeftquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij ook af. Een soort van Rachel O'Neill maar dan op zijn Antilliaans?
Als kruk negert kan, kan krijsende negert ook.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik vroeg me af of ik met "krijsende negert" weg zou komen maar het ziet er naar uit dat niemand er problemen mee heeft
Mijn neefje loopt er weg mee. Maar die zit dan ook op dezelfde school voor moeilijke jeugd als het dochtertje van Marianquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Lelijk en duur. Zou een goede winkel voor Amanda of Natasia zijn.
Goed voorbereid weer allemaal. Maar ja, als je zo iets binnen 36 uur moet regelen omdat de Vlem een ideetje heeft? Ik ga niet bestellen, het is tenslotte overal uitverkoopquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:18 schreef tuinfluiter het volgende:
Marian: Als jullie een mailtje sturen naar 54, uhh , ja er is www.fifty-52@hotmail.com en uh
dan kun je zeggen dat vest wil ik hebben, dan stuur ik je de prijs en bankrekeningnummer,
dat is denk ik het makkelijke om dat zo te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |