Wat werd er dan gezegd op de chat?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Even serieus, er was dus NIETS aan de handEn dat wijf begint te janken dat ze het vervelend vind met haar fucking pauperige hippe bril en vlotte kapsel en meteen gaan ze bellen en de stream omschakelen
NIETS, serieusquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat werd er dan gezegd op de chat?
Dat zal het zijn. Het achtergrondzangeresje van weleer voelde zich miskend.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:00 schreef Ian_Nick het volgende:
NIETS, serieus
Niemand weet wie dat wijf isWe waren bezig over de Krijsende VooDoo Negert.
Met de Jody-singersquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dit zegt Wiki:
[..]
Maar ze heeft wel vaak in het Eurovisie achtergrondkoortje gestaan.
Dat Vanessa haar eigen plaatjes niet inzong is een publiek geheim, toch?quote:Had zij geen beef met Vanessa over vermeende inzingpraktijken?
Ja, maar ik geloof dat Jody dat aan de grote klok hing. Of aan de klepel, dat kan ook.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat Vanessa haar eigen plaatjes niet inzong is een publiek geheim, toch?
Ik kan me herinneren, uit een heel grijs verleden, dat Vanessa optrad bij Los-Vast met Jan Rietman. Ze "zong" daar haar hit Upside Down en af en toe hoorde ik iemand met een hele andere stem roepen "Allemaal" en "Kom op!". Het duurde even voordat ik in de gaten had dat dat Vanessa zelf was.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, maar ik geloof dat Jody dat aan de grote klok hing. Of aan de klepel, dat kan ook.
Nou je het zegt ja.. Zij zei ooit in de pers dat zij eigenlijk de nummers van Vanessa had ingezongen. Was toen nog een hele rel.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dit zegt Wiki:
[..]
Maar ze heeft wel vaak in het Eurovisie achtergrondkoortje gestaan.
Had zij geen beef met Vanessa over vermeende inzingpraktijken?
Peter Koelewijn doet het verhaal even uit de doeken.quote:Toen zij de gaste was bij DJ Frits Spits in diens avondprogramma, maakte Jody een enorme blunder. Zij vertelde over haar belevenissen als gevierd background zangeres en deelde en passant mee dat ze ook de solo partij had gezongen op een plaat van Vanessa (Connie Witteman). Vol woede nam die daar kennis van en ontkende alles met kracht.
Nu was Connie getrouwd met Hans van Breukhoven, de oprichter van de Free Record Shops én de grootste platenboer van Nederland. Zijn vrouw was beledigd. Dus kon hij bijna niets anders doen dan de platen van Jody Pijper, wat betreft zijn winkels, in de ban te doen. Een klap van de eerste orde natuurlijk voor iedereen die daar bij betrokken was. Uiteindelijk deed Jody boete en meldde, weer bij Frits Spits, dat haar ontboezemingen, wat Vanessa betrof, uit de lucht waren gegrepen.
Oh gelukkig, ik dacht ff dat het aan het beschavingsniveau van de chatters lag.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:58 schreef shomila het volgende:
Wat er getypt werd volgens mij niks bijzonders Jody heeft een beetje kapsones geloof ik.
Wat is jouw kijk op die chatzaak met Jody, of was je er niet bij?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:17 schreef Peter6000 het volgende:
Oh gelukkig, ik dacht ff dat het aan het beschavingsniveau van de chatters lag.
Maar het ligt dus aan Jody, want die kan niet tegen kritiek.
Ik was er niet bij.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat is jouw kijk op die chatzaak met Jody, of was je er niet bij?
Ik heb de chat ten tijde van Jody niet gezien, maar qua Jaap ben ik het niet met je eens. Die kan echt geen kritiek handelen, ook niet als je het met fluwelen handschoentjes op een zilveren blaadje aanreikt. Daarbij kent hij het klappen van de zweep wel.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:21 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap wil ook alleen nog maar met mensen in zijn PM communiceren.
Dat was ook niet voor niets.
Ik denk dat hij 1 op 1 wel kritiek kan handelen, maar als er 5 of 10 mensen bovenop springen idd niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb de chat ten tijde van Jody niet gezien, maar qua Jaap ben ik het niet met je eens. Die kan echt geen kritiek handelen, ook niet als je het met fluwelen handschoentjes op een zilveren blaadje aanreikt. Daarbij kent hij het klappen van de zweep wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |