Wellicht ten overvloede: zie je PM. Antwoord uit de eerste hand.quote:
Nah. Samenvatting: bijna iedereen op Fok heeft wel een zgn. afwijking en loopt daarmee te koop, terwijl de "labeltjes" eigenlijk onzin zijn.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:52 schreef STING het volgende:
Ik zie dat ik weer een interessant onderwerp heb gemist
Of niet?
"Attention whore" ?quote:Op maandag 1 februari 2010 12:53 schreef Nouk84 het volgende:
Geen labeltje hier
Nou ja, kleintje dan, maar daar verzet ik me hevig tegen.
quote:Op maandag 1 februari 2010 12:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ow: en alle pillen met een gele sticker zijn![]()
Ik slik alleen pillen tegen lichamelijke klachten.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
pillen doe ik niet aan
wat voor een label ik ook krijg
Officiële benaming is zelfs Theatrale Persoonlijkheidsstoornis (ja, het is een echte stoornis!).quote:
Ha ha. Echt wat ontzettend grappig.quote:
En dat is ook mijn aversie tegen die zooi. Met pillen los je niks op, je verbergt alleen wat.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:57 schreef Ripley het volgende:
Niet dat ik vind dat niemeand ooit AD moet krijgen hoor. Maar het wordt mij wat al te makkelijk voorgeschreven en daarbij wordt vaak voorbij gegaan aan de bronnen van het probleem.
Onderdrukken, is misschien een beter woord.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:59 schreef RealZeus het volgende:
En dat is ook mijn aversie tegen die zooi. Met pillen los je niks op, je verbergt alleen wat.
True. Maar achteraf zie ik wel in dat mijn HA wel een goede reden had om het bij mij voor te stellen twee maanden terug. Heb ik toen (terecht!) geweigerd omdat ik wist wat het probleem was en als dat (externe) probleem aangepakt werd, mijn dip ook weg zou gaan.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:57 schreef Ripley het volgende:
Niet dat ik vind dat niemeand ooit AD moet krijgen hoor. Maar het wordt mij wat al te makkelijk voorgeschreven en daarbij wordt vaak voorbij gegaan aan de bronnen van het probleem.
Zo jij hebt je originele account weer terug ?quote:Op maandag 1 februari 2010 12:57 schreef Ripley het volgende:
"Normaal"quote:
Ibuprofen om de gevolgen van een overmaat aan C2H5OH te compenseren, en daar houdt het wel mee op jaquote:Op maandag 1 februari 2010 12:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik slik alleen pillen tegen lichamelijke klachten.
geil ding, je weet tochquote:
Oh, ik ben wel normaal ja. Dus dat kan kloppenquote:
Nee, jij bent Normaal. Subtiel verschilquote:Op maandag 1 februari 2010 13:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik ben wel normaal ja. Dus dat kan kloppen
Niemand is normaalquote:Op maandag 1 februari 2010 13:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik ben wel normaal ja. Dus dat kan kloppen
Wij begrijpen elkaar.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]Hou ik netjes mijn mond dicht
[..]
Dat was niet zo bedoelt
quote:Op maandag 1 februari 2010 13:08 schreef Kreator het volgende:
Singles: Plakken zichzelf labels op.
Dat was een betere titel.
93% van Fok dus.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:01 schreef Samzz het volgende:
Het gaat dan overigens wel alleen om medicijnen voor geestelijke ziekten en zwaktes.
Echte medicatie staat op de lijst der verboden middelen (I&II vd opiumwet)quote:Op maandag 1 februari 2010 12:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wellicht ten overvloede: zie je PM. Antwoord uit de eerste hand.
Ow: en alle pillen met een gele sticker zijn![]()
saaiquote:
zeg dan nietsquote:
Zal het niet meer doen.. was een zinloze tvp eigenlijkquote:Op maandag 1 februari 2010 13:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wij begrijpen elkaar.![]()
Haha, maar het kwam wel zo uit!
Mutske!quote:Op maandag 1 februari 2010 13:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zal het niet meer doen.. was een zinloze tvp eigenlijk
Daar heb je een punt.quote:
Ok correctie.. Iedereen vindt zichzelf normaal, maar uiteindlijk is niemand echt normaal omdat er geen goede standaard is voor wat normaal isquote:
Ja maar ik hoef dat spul niet... ik word al duf en pluizig van antihistaminica die ze bij de drogist verkopen!quote:Op maandag 1 februari 2010 13:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Echte medicatie staat op de lijst der verboden middelen (I&II vd opiumwet)
Als Lotuss een pm gestuurd heb met de antwoorden, waarom dan via pm. Een relatie hoeft niet verborgen te worden. Een neprelatie wel.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:11 schreef Kreator het volgende:
Rip, kun je ons even via de PM stroom inlichten over de PM van Lotusss, betreffende het relatieperikel?
Is er wat spannends gebeurd?quote:Op maandag 1 februari 2010 13:11 schreef Kreator het volgende:
Rip, kun je ons even via de PM stroom inlichten over de PM van Lotusss, betreffende het relatieperikel?
Lekkerquote:Op maandag 1 februari 2010 13:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd naar de mijne...
Ik ben ook saaiquote:Op maandag 1 februari 2010 13:09 schreef mrbox het volgende:
[..]
saaihoe is je nagel ?
[..]
zeg dan niets
Prima, dan mijn PM maar in het openbaar (en nee hierom kan ik niet geband worden want het is MIJN EIGEN tekst):quote:Op maandag 1 februari 2010 13:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als Lotuss een pm gestuurd heb met de antwoorden, waarom dan via pm. Een relatie hoeft niet verborgen te worden. Een neprelatie wel.
quote:Het begon eigenlijk in de Singles chat waar we beiden trivia deden en we veel te veel antwoorden wisten te geven... waarbij we dus een wederzijds respect kregen voor de algemene kennis die we bezaten en het intellect. Daar ook zeer spitsvondige gesprekken gehad, die later op msn doorgingen.
Daarna half augustus die Singles meet gehad waar we elkaar voor het eerst zagen.
Toen, op mijn verjaardag kwam hij langs met dit: http://twitpic.com/k8xcm ! Een supermooie bos dieprode rozen!
Daarna elkaar nog beter leren kennen terwijl we beiden (wegens verschillende redenen) niet goed in ons vel zaten. Nachtenlang hebben we elkaar gezelschap gehouden, waarbij hij mij opfleurde en ik hem. De keren dat we niet bij elkaar waren, hielden we elkaar via msn bezig waarbij de vermelding van wikipedia feitjes en reacties op absurde verhalen maar eens bevestigden hoe zwartgallig we kunnen zijn, houden van absurdisme en dat we beiden een pragmatische kijk op het leven en op de dood hebben.
Ik ben gewoon zóóó verliefd op zijn hersenen en gedachtengang... wat dat betreft heb ik voor het eerst iemand gevonden die qua gedachten en intelligentie met mij op één lijn ligt, maar me toch nog zeer weet te verrassen met zijn spitsvondige opmerkingen en zijn adremheid.
We hebben elkaar gevonden terwijl we op ons slechtst waren en zelfs toen vonden we elkaar lief en geweldig en hebben we elkaar kunnen steunen. Dat hij wat minder lang zal leven dan de gemiddelde man kan me eigenlijk niet deren... het leven is sowieso onvoorspelbaar en de dood hoort er nu eenmaal bij.
Bovendien vind ik zijn littekens op zijn lijf stiekem best wel sexy... (ja echt!)
Nu mijn kloteperiode voorbij is, waardeer ik des te meer hoeveel hij er voor me was en is, en hij heeft ook vaak zat laten blijken ook heel blij met mij te zijn...
Is dat genoeg antwoord voor je?
Hey, hoest?quote:
hèhè. ff lezen. Oh wacht, het feit op zich boeide me niet zo.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:18 schreef Lotusss het volgende:
Prima, dan mijn PM maar in het openbaar (en nee hierom kan ik niet geband worden want het is MIJN EIGEN tekst):
[..]
quote:... waarbij we dus een wederzijds respect kregen voor de algemene kennis die we bezaten en het intellect.
Ik ben gewoon zóóó verliefd op zijn hersenen en gedachtengang...
wat dat betreft heb ik voor het eerst iemand gevonden die qua gedachten en intelligentie met mij op één lijn ligt,
Je kunt het ook anders bekijken, Krea.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:22 schreef Kreator het volgende:
[..],
,
. My god, je zit wel vol van jullie enorme intellect hè? Beetje jammer dit.
Jij zit wel vol met zeik he, azijnpisser.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:22 schreef Kreator het volgende:
[..],
,
Kut. Vanochtend met mn mooie auto doorgeslipt en de voorkant flink beschadigd.quote:
Tja, autisten zijn vaak ook intelligenter dan normale mensen zoals jij. Dat is de goede kant vd medialle!quote:Op maandag 1 februari 2010 13:22 schreef Kreator het volgende:
[..],
,
Intellect jullie?quote:Op maandag 1 februari 2010 13:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Prima, dan mijn PM maar in het openbaar (en nee hierom kan ik niet geband worden want het is MIJN EIGEN tekst):
[..]
quote:Op maandag 1 februari 2010 13:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kut. Vanochtend met mn mooie auto doorgeslipt en de voorkant flink beschadigd.![]()
En dat na zo'n geweldig weekend.
Jah, dat hoop ik wel zeg. Maar dat kost zo schat ik zelf in toch zeker 500 euro, misschien wel 1000.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:26 schreef Samzz het volgende:
[..]Dat is klote. Kan het gemaakt worden?
Bekend euvel van een 147...de voorkant kreukt nogal makkelijk...ik weet er alles vanquote:Op maandag 1 februari 2010 13:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kut. Vanochtend met mn mooie auto doorgeslipt en de voorkant flink beschadigd.![]()
En dat na zo'n geweldig weekend.
Potje.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:22 schreef Kreator het volgende:
[..],
,
Boooohquote:Op maandag 1 februari 2010 13:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jah, dat hoop ik wel zeg. Maar dat kost zo schat ik zelf in toch zeker 500 euro, misschien wel 1000.![]()
Dank.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Potje.
Dekseltje.
Ik zie er weinig verkeerds aan, deze openhartige post.
quote:
Nee, je begrijpt het niet. Ik gun het je van harte. Het viel me alleen op dat je nogal vol van jezelf zit.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:24 schreef Lotusss het volgende:
Jij zit wel vol met zeik he, azijnpisser.
He Art, ja, heb jij ook gehad? Was duur?quote:Op maandag 1 februari 2010 13:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Bekend euvel van een 147...de voorkant kreukt nogal makkelijk...ik weet er alles van
Ach, hij heeft wat issues denk ik.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Potje.
Dekseltje.
Virtual Insanity?quote:Op maandag 1 februari 2010 13:29 schreef Samzz het volgende:
Trouwens, ik zoek een liedje van Jamiroquai, maar ik kan echt niet op de titel komen, volgensmij was het hun eerste hit. Met dat tututu tututu tututuuuuutu, zoiets, I don't mind, I feel fine, I won't let you, komt er ook nog in voor.
Help?
Pot, ketel? Maar dank voor het gunnen.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:28 schreef Kreator het volgende:
[..].
[..]
Nee, je begrijpt het niet. Ik gun het je van harte. Het viel me alleen op dat je nogal vol van jezelf zit.
tututu-en werkt niet in tekstquote:Op maandag 1 februari 2010 13:29 schreef Samzz het volgende:
Trouwens, ik zoek een liedje van Jamiroquai, maar ik kan echt niet op de titel komen, volgensmij was het hun eerste hit. Met dat tututu tututu tututuuuuutu, zoiets, I don't mind, I feel fine, I won't let you, komt er ook nog in voor.
Help?
Nee, dat is m niet... Ik begin nu ook te twijfelen of hij uberhaupt van Jamiroquai isquote:
Er zit nogal een verschil in een beetje zeuren op fokforum en een persoonlijke PM aan iemand die vol staat met 'verliefd op zijn hersenen en geil van ons intellect'. Maar goed, dat is lastig uit te leggen met mijn karige intelligentie.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:31 schreef Lotusss het volgende:
Pot, ketel? Maar dank voor het gunnen.
Nee, weet ik, maar zo gaat de muziek in het refrein ongeveer.quote:
Jij schreeuwt idd altijd een hoop op het forum, maar in de pm's laat je duidelijk naar voren komen dat je inderdaad geen intellect hebtquote:Op maandag 1 februari 2010 13:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er zit nogal een verschil in een beetje zeuren op fokforum en een persoonlijke PM aan iemand die volstaat met 'verliefd op zijn hersenen en geil van ons intellect'. Maar goed, dat is lastig uit te leggen met mijn karige intelligentie.
quote:Op maandag 1 februari 2010 13:29 schreef Samzz het volgende:
Help?
Maar hoe jij tututu leest, kan anders zijn dan hoe ik het lees. Toonhoogte verschillen komen niet doorquote:Op maandag 1 februari 2010 13:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, weet ik, maar zo gaat de muziek in het refrein ongeveer.
Indeedquote:Op maandag 1 februari 2010 13:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Potje.
Dekseltje.
En je punt is? (ik ben een beetje dom)quote:Op maandag 1 februari 2010 13:34 schreef Cue_ het volgende:
Jij schreeuwt idd altijd een hoop op het forum, maar in de pm's laat je duidelijk naar voren komen dat je inderdaad geen intellect hebt![]()
Een eerlijk man
Volgens mij is dat haar puntquote:Op maandag 1 februari 2010 13:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
En je punt is? (ik ben een beetje dom)
Gele, op het doosje, beinvloed reactievermogen.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:36 schreef DR34M3R het volgende:
Labels? Wie , waar en welke?
Dat is idd het puntquote:Op maandag 1 februari 2010 13:37 schreef Kreator het volgende:
Ja, weet ik. Na, ik vind m niet. Het zal wel hoorquote:Op maandag 1 februari 2010 13:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar hoe jij tututu leest, kan anders zijn dan hoe ik het lees. Toonhoogte verschillen komen niet door
Je geeft het tenminste toe. Zijn er ook zat die het zijn en zeggen dat ze heul slim zijnquote:Op maandag 1 februari 2010 13:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik begreep de relatie met 'een eerlijk man' niet zo.
Ach, je hebt dus wel zelfkennis.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, dan moet je bellenquote:Op maandag 1 februari 2010 13:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Na, ik vind m niet. Het zal wel hoor
Oh, die hoef ik niet., dank je.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gele, op het doosje, beinvloed reactievermogen.
Deze San?quote:Op maandag 1 februari 2010 13:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Na, ik vind m niet. Het zal wel hoor
ik ook, op rotonde, schuivertje, bij neef van me 300 euro.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
He Art, ja, heb jij ook gehad? Was duur?
Ik reed echt maximaal 15 km/u ofzo...
Mag toch hopen dat ze die niet verward met Jamirequaiquote:
In beide zit een neger(in)quote:Op maandag 1 februari 2010 13:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat ze die niet verward met Jamirequai
Nee, dat is m zeker nietquote:
Het begint wel met tututututututututututututu enz.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat ze die niet verward met Jamirequai
Ligt vast aan mijn bovengemiddelde intellectquote:Op maandag 1 februari 2010 13:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik begreep de relatie met 'een eerlijk man' niet zo.
Ja, dat gedeelte begreep ik eigenlijk ook wel. Het was meer een onderonsje met Cue. Maar toch bedankt.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:40 schreef stbabylon het volgende:
Je geeft het tenminste toe. Zijn er ook zat die het zijn en zeggen dat ze heul slim zijn
Dat klinkt meer als de intro van Indiana Jones......quote:Op maandag 1 februari 2010 13:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het begint wel met tututututututututututututu enz.
Ja, ik ga dus op zoek naar een privemannetje dat dit kan fixen. Bij een officiele dealer betaal ik zeker 30-50% meer, dat vind ik zonde.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:41 schreef perro. het volgende:
[..]
ik ook, op rotonde, schuivertje, bij neef van me 300 euro.
zwart dus.
Ja, want we zijn allemaal op Fok zoals we ook in het echt zijn.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:42 schreef perro. het volgende:
en nofi, zo intelligent vind ik je niet overkomen lotus, integendeel. vooral niet na die pm van je een tijd terug.
Daarom mogen vrachtwagenchauffeurs ook niet meer roken in de cabinequote:Op maandag 1 februari 2010 13:44 schreef Nouk84 het volgende:
Weer zo'n onderzoek in de "goh, meen je dat nou?" categorie.
http://www.nu.nl/gezondhe(...)zelf-schadelijk.html
Wou je een onderonsje? Met mij?quote:Op maandag 1 februari 2010 13:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, dat gedeelte begreep ik eigenlijk ook wel. Het was meer een onderonsje met Cue. Maar toch bedankt.
Echt niet, die gaat meer zo.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:44 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Dat klinkt meer als de intro van Indiana Jones......
Ik vind batmanquote:Op maandag 1 februari 2010 13:44 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ja, maar dat moest ik wel eerst opzoeken op Wiki, mijn zwartgallige bron van untermenschenvermaak.quote:
16.000quote:Op maandag 1 februari 2010 13:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
He Art, ja, heb jij ook gehad? Was duur?
Ik reed echt maximaal 15 km/u ofzo...
Sorry dat ik je niet verder kan helpen qua url, maar er schijnt een website te zijn waar je tweedehands onderdelen kan kopen van auto's. Een tweedehands koplamp ofzo is natuurlijk veel goedkoper als je hem gloedjenieuw koopt.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, ik ga dus op zoek naar een privemannetje dat dit kan fixen. Bij een officiele dealer betaal ik zeker 30-50% meer, dat vind ik zonde.
Jij nepte je intelligentie door heel dom te gaan PM'en? Dat is slim!quote:Op maandag 1 februari 2010 13:45 schreef Lotusss het volgende:
Ja, want we zijn allemaal op Fok zoals we ook in het echt zijn.
A Teamquote:Op maandag 1 februari 2010 13:44 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Mooi... autodidact. Kan nog wat met je worden.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, maar dat moest ik wel eerst opzoeken op Wiki, mijn zwartgallige bron van untermenschenvermaak.
die pm zei anders genoeg.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:45 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja, want we zijn allemaal op Fok zoals we ook in het echt zijn.
Nofi ofcourse.
Het verwachtingspatroon vanaf het begin naar beneden bijstellen. Dan kan je aan het einde mensen nog eens echt versteld doen staan!quote:Op maandag 1 februari 2010 13:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jij nepte je intelligentie door heel dom te gaan PM'en? Dat is slim!.
winparts.nlquote:Op maandag 1 februari 2010 13:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Sorry dat ik je niet verder kan helpen qua url, maar er schijnt een website te zijn waar je tweedehands onderdelen kan kopen van auto's. Een tweedehands koplamp ofzo is natuurlijk veel goedkoper als je hem gloedjenieuw koopt.
Dat werkte dus wel bij mijn auto uit 1994, maar weet niet of je veel vindt voor jouw Alfa.
En ik heb er niks van gemerktquote:Op maandag 1 februari 2010 13:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat was em al. Het kan in 2 minuten gebeurd zijn.
Nee hoor, het is Untermensch, geen uentermensch.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mooi... autodidact. Kan nog wat met je worden.
Het is Untermensch en Übermensch. Staat vast ook op wiki!quote:Op maandag 1 februari 2010 13:48 schreef Lotusss het volgende:
Het is üntermenschen. Je bent de Umlaut vergeten op de "u".
Dat was 'm niet.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
winparts.nl
Vooral namaakspul..slecht passend, slecht afgewerkt. Niet echt een aanrader.
Ik zag mijn fout en heb het reeds geëdit. Maar dank dat u mij er nogmaals op wijst.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het is Untermensch en Übermensch. Staat vast ook op wiki!.
2 minuten... tsssk... en het hier altijd voor doen komen dat je zo'n great lover bentquote:Op maandag 1 februari 2010 13:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat was em al. Het kan in 2 minuten gebeurd zijn.
Post 'm eens dan.quote:
Je houdt de score bij? hoe vaak is het gezellig in Singles?quote:Op maandag 1 februari 2010 13:52 schreef DR34M3R het volgende:
De gezelligheid druipt er weer vanaf hier... Ik kom later nog wel eens kijken.
Gelijk heb jequote:Op maandag 1 februari 2010 13:52 schreef DR34M3R het volgende:
Post ik mijn PM naar Ripley omtrent de vraag of D_K en ik wel of geen relatie met elkaar hebben, wordt daar ook weer op gezeken.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:52 schreef DR34M3R het volgende:
Op de schaal van Sting (0-5) is het op dit moment 0,8 Gezelligquote:Op maandag 1 februari 2010 13:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je houdt de score bij? hoe vaak is het gezellig in Singles?
Fijne dag nog verder!quote:Op maandag 1 februari 2010 13:53 schreef Kreator het volgende:
Ik moet echt even niet meer posten hier. Als iemand eenmaal aan het graven is met zo'n eigen kuil, dan helpt mijn graafmachine graag even mee.
Groetjes en tot morgen,
Krea.
Want stiekem vinden alle mannen die hier zitten jou leuk, en dan komt het goed uit als het nep zou zijnquote:Op maandag 1 februari 2010 13:55 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Post ik mijn PM naar Ripley omtrent de vraag of D_K wel of geen relatie met elkaar hebben, wordt daar ook weer op gezeken.
Blijkbaar is het publiek hier moeilijk tevreden te houden. Ze hadden het natuurlijk veel leuker gevonden als ik "toe zou geven" dat de relatie tussen D_K en mijzelf nep zou zijn.
Wil je er iets bij drinken?quote:Op maandag 1 februari 2010 13:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ook! Lekker knus zo met zijn allen op een koude Maandag.
andere acount, en ik bewaar pm's nooit.quote:
Dat zal het wel zijn.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:56 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Want stiekem vinden alle mannen die hier zitten jou leuk, en dan komt het goed uit als het nep zou zijn
Ik weet wel ZEKER dat haar gezondheidssituatie "erger" is dan de jouwe. Ik weet dat ze DOLGRAAG een dagje met je zou willen ruilen.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:56 schreef perro. het volgende:
[..]
andere acount, en ik bewaar pm's nooit.
het kwam erop neer dat je nav een reactie van mij richting jannuk op het forum mij even moest melden dat dat haar raakte, om vervolgens als reden mijn gezondheidssituatie als minder erg te kwalificeren dan de hare zonder dat je uberhaupt wist/weet in welke situatie ik zat/zit. en dat vind ik nogal getuigen van domheid ja.
en dit is gewoon een heel erg domme uitspraak. dat je dat niet begrijpt maakt je alleen maar nog dommer.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:58 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik weet wel ZEKER dat haar gezondheidssituatie "erger" is dan de jouwe. Ik weet dat ze DOLGRAAG een dagje met je zou willen ruilen.
Sommigen hier willen mij er wel dolgraag bijnaaien, maar dat is denk ik niet wat je bedoelt...quote:
Nee, dat is gewoon logica. Kans vrij klein dat jouw gezondheidssituatie slechter is dan de hare.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:56 schreef perro. het volgende:
[..]
andere acount, en ik bewaar pm's nooit.
het kwam erop neer dat je nav een reactie van mij richting jannuk op het forum mij even moest melden dat dat haar raakte, om vervolgens als reden mijn gezondheidssituatie als minder erg te kwalificeren dan de hare zonder dat je uberhaupt wist/weet in welke situatie ik zat/zit. en dat vind ik nogal getuigen van domheid ja.
dat is het punt niet.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon logica. Kans vrij klein dat jouw gezondheidssituatie slechter is dan de hare.
Ik ga hier niet in de openbaarheid haar precieze gezondheidssituatie neerzetten, dat moet ze zelf doen als ze er behoefte aan heeft. Ik weet dat je een "kutlijf" (nofi) hebt. Maar dan nóg weet ik heel zeker dat ze liefst met je zou willen ruilen. Heel zeker.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:59 schreef perro. het volgende:
[..]
en dit is gewoon een heel erg domme uitspraak. dat je dat niet begrijpt maakt je alleen maar nog dommer.
sorry.
eigenlijk is het jammer dat ik die pm niet meer heb want dit zei je dus niet.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:01 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ga hier niet in de openbaarheid haar precieze gezondheidssituatie neerzetten, dat moet ze zelf doen als ze er behoefte aan heeft. Ik weet dat je een "kutlijf" (nofi) hebt. Maar dan nóg weet ik heel zeker dat ze liefst met je zou willen ruilen. Heel zeker.
Hahaha, ik heb m alquote:Op maandag 1 februari 2010 13:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind batman
oh nee, das meer
tududududududududududuuduuuuuu BAT MAN!
Ouch... Jamiroquai vergelijken met Liquido.....quote:Op maandag 1 februari 2010 14:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hahaha, ik heb m alHij is helemaal niet van Jamiroquai maar van Liquido
Je had het over het mogelijk niet juist zijn van haar aanname, maar die aanname is juist vrij logisch gezien de situatie van Jannuk.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:01 schreef perro. het volgende:
[..]
dat is het punt niet.maar aangezien jij op hetzelfde niveau als lotus zit had ik natuurlijk ook van jou niet anders verwacht.
Ik vond die PM's ook dusdanig belangrijk dat ik ze niet meer heb. Laat staan dat ik me herinnerde wat erin stond totdat jij het zei.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:02 schreef perro. het volgende:
[..]
eigenlijk is het jammer dat ik die pm niet meer heb want dit zei je dus niet.
en nu ga ik er niet meer op in. dat niveau is me een beetje te laag.
Ik vergelijk ze niet... Ik wist het niet meer zeker, en het is wel lomp iddquote:Op maandag 1 februari 2010 14:04 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ouch... Jamiroquai vergelijken met Liquido.....
right.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik vond die PM's ook dusdanig belangrijk dat ik ze niet meer heb. Laat staan dat ik me herinnerde wat erin stond totdat jij het zei.
Ik laat het gelijk weten.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ik bij moet schenken, moet je het maar zeggen
In case you haven't noticed: dat is compleet wederzijdsquote:Op maandag 1 februari 2010 14:06 schreef perro. het volgende:
[..]
right.
ik kan jou echt niet serieus nemen.
Je klinkt trouwens een beetje als een hypochonder.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:06 schreef perro. het volgende:
[..]
right.
ik kan jou echt niet serieus nemen.
I'm sorry.. heb geen fantastische verhalen waarmee ik je kan vermakenquote:Op maandag 1 februari 2010 14:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik laat het gelijk weten.
Als ik hier ben want er is niet veel boeiend lees materiaal.
Vrijdag, zaterdag, zondag.quote:
Zal ik dan maar vertellen dat ik weet wat hij heeft en dat je bewering zeer zeker niet klopt?quote:Op maandag 1 februari 2010 14:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je klinkt trouwens een beetje als een hypochonder.
Poging om het gesprek op een andere onderwerp te krijgen?quote:
Ik denk dat iedereen dat hier heeft, daar lijkt me ook weinig mis mee.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:09 schreef STING het volgende:
Just the way D_K & Lotuss like it, in the center of attention
1x daags of 1x 3 dagen?quote:
En ondanks die aandacht weet je nog steeds niet dat mijn nickname 3 s-en heeft op het eind.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:09 schreef STING het volgende:
Just the way D_K & Lotuss like it, in the center of attention
Ik heb een echte vriendin.quote:
Ja, maar ik faalquote:Op maandag 1 februari 2010 14:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Poging om het gesprek op een andere onderwerp te krijgen?
Ja maar, ja maar.... zonder ons zou Singles toch veel te rustig zijn?quote:Op maandag 1 februari 2010 14:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen dat hier heeft, daar lijkt me ook weinig mis mee.
Het vervelende is alleen dat het altijd en immer hetzelfde negatieve gezeik, gezuig en gejammer is.
Prima dat ze elkaar gevonden hebben, maar laten ze dan lekker tegen elkaar uitjanken in plaats van heel Singles vol te storten met hun hormonale probleempjes.
Tja, dat neemt niet weg dat hij zo overkomt.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zal ik dan maar vertellen dat ik weet wat hij heeft en dat je bewering zeer zeker niet klopt?
Dat is een persoonlijke mening en die mag je hebben.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tja, dat neemt niet weg dat hij zo overkomt.
Ze is wel echt, misschien geen vriendin. Maar de vleselijke geneugten zijn wel degelijk echt. Dat is toch wat lekkerder dan een virtuele doosch.quote:
En daarmee kan je niet 3 dagen aan een stuk mee in bed blijven? Of gewoon dagelijks mee neuken?quote:
Dat sowieso.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:16 schreef Ripley het volgende:
Verder geloof ik wel dat lotusss en D_K academisch slim zijn. Sociaal slim is weer wat anders.
Jij bent wel de laatste aan wie ik daar verantwoording voor ga afleggen.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En daarmee kan je niet 3 dagen aan een stuk mee in bed blijven? Of gewoon dagelijks mee neuken?
Lekker boeiend, als mensen maar weten wie ik bedoelquote:Op maandag 1 februari 2010 14:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En ondanks die aandacht weet je nog steeds niet dat mijn nickname 3 s-en heeft op het eind.
Ja, was wel lekkerder dan mijn floppy drivequote:Op maandag 1 februari 2010 14:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ze is wel echt, misschien geen vriendin. Maar de vleselijke geneugten zijn wel degelijk echt. Dat is toch wat lekkerder dan een virtuele doosch.
That chick with the phat ass.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:18 schreef STING het volgende:
[..]
Lekker boeiend, als mensen maar weten wie ik bedoel
So true. In too many ways.quote:
Leg die verantwoording eens aan mij af dan!quote:Op maandag 1 februari 2010 14:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij bent wel de laatste aan wie ik daar verantwoording voor ga afleggen.![]()
Was gewoon een vraag hoor, net als de vorige, maar als je seksleven een zo gevoelig onderwerp is dan kan je dat ook gewoon zeggen.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij bent wel de laatste aan wie ik daar verantwoording voor ga afleggen.![]()
Wat wil je weten, lief komkommermeisje?quote:Op maandag 1 februari 2010 14:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Leg die verantwoording eens aan mij af dan!
Wat voor?quote:Op maandag 1 februari 2010 14:22 schreef Samzz het volgende:
Ik heb nieuwe schoenen voor m'n verjaardag gevraagdBen benieuwd of ik ze krijg...
Volgens mij moeten het "labieltjes" zijn...quote:
Jij hebt geen dikke kontquote:
Niks eigenlijkquote:Op maandag 1 februari 2010 14:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat wil je weten, lief komkommermeisje?
UGG Cardyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Hehe, dat past bij sommige hier beter jaquote:Op maandag 1 februari 2010 14:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Volgens mij moeten het "labieltjes" zijn...![]()
Hoest, auto_meisje?
Hoe komt het?quote:Op maandag 1 februari 2010 14:26 schreef automatic_ het volgende:
Ja... Wat zal ik er vandaag eens van makenHet gaat goed, behalve dan dat ik amper kan lopen
quote:Op maandag 1 februari 2010 14:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij is nog veel bigger then that
flauw i know, maar moest hem maken
Toen je me zag was je ietwat afgeleid... wat ik ook wel snapquote:
Zullen wij eens even samen een hokje opzoeken?quote:Op maandag 1 februari 2010 14:25 schreef STING het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan die typische hokjesgeesten.
Volgens mij was het meer omdat dinges Lotusss dom vond omdat ze zonder voorkennis van de situatie van dinges dacht dat jouw situatie erger was. Dus blame dinges maar voor het erbij halen van je persoontje.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:17 schreef Jannuk het volgende:
Ik vraag me af waarom ik ineens onderwerp van gesprek ben, terwijl ik hier niet om gevraagd heb!! Naar aanleiding van het wel of niet fake zijn van een relatie... en bedankt... als ik iets te zeggen heb, trek ik zelf mijn klep wel open!!!!!!
Ik heb geen idee, want ik heb niets vreemds gedaan ofzoquote:
Die dikke tieten heb ik wel gezien!quote:Op maandag 1 februari 2010 14:27 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Toen je me zag was je ietwat afgeleid... wat ik ook wel snap
En misschien kleedde die broek wel goed af...
Maar ik heb toch echt wel (onder andere) een dikke kont
Mijn spel was geniaal gelukt. Iedereen enthousiast en deed mee enzo. Was echt heel erg gaaf. En uitgaan erna ook (we gingen om 7:30 slapen) en het hele weekend enzo. Supergaaf.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe, dat past bij sommige hier beter ja
Ja... Wat zal ik er vandaag eens van makenHet gaat goed, behalve dan dat ik amper kan lopen
En met jou? Is je spel gelukt?
Dat is vreemdquote:Op maandag 1 februari 2010 14:27 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb geen idee, want ik heb niets vreemds gedaan ofzoHaha.
Ik kan mijn rechter-grote-teen amper bewegen en die "bal" die daar onder zit, doet ook zeer.
Tof!quote:Op maandag 1 februari 2010 14:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mijn spel was geniaal gelukt. Iedereen enthousiast en deed mee enzo. Was echt heel erg gaaf. En uitgaan erna ook (we gingen om 7:30 slapen) en het hele weekend enzo. Supergaaf.
quote:Op maandag 1 februari 2010 14:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
UGG CardyLief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ik moest vandaag naar Tilburg,quote:Op maandag 1 februari 2010 14:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is vreemdMaar even rusthouden dus
Niet autorijden!
quote:Op maandag 1 februari 2010 14:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
UGG CardyHet zijn uggs, dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.smilie mag je wel weglaten
Ik raak maar niet af van die sneeuwquote:Op maandag 1 februari 2010 14:30 schreef Tally het volgende:
Ik raak maar niet van die verkoudheid af. En ik vind het een beetje kut
Wat irritantquote:Op maandag 1 februari 2010 14:30 schreef automatic_ het volgende:
Ik moest vandaag naar Tilburg,
En ja, je zou denken dat dat helpt (rusthouden), maar ik heb gisteren geen flikker gedaan & toen deed het nog steeds zo zeerHet is vanaf donderdag,
Gelukkig is het al wel iets beter (oké, toen ik uit de auto kwam was het ruk
), dus hopelijk zit er een goede lijn in
Ik heb er ook ineens weer extreem last van, echt heel irritant.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:30 schreef Tally het volgende:
Ik raak maar niet van die verkoudheid af. En ik vind het een beetje kut
Nou ja daar heb ik geen last van. Ik heb wel last van die verkoudheidquote:Op maandag 1 februari 2010 14:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik raak maar niet af van die sneeuw
Weer het aloude welles nietus spelletje dus, maar ik hoef daar niet in voor te komen. Als ik lijdend voorwerp wil zijn, meld ik mij wel even!quote:Op maandag 1 februari 2010 14:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Volgens mij was het meer omdat dinges Lotusss dom vond omdat ze zonder voorkennis van de situatie van dinges dacht dat jouw situatie erger was. Dus blame dinges maar voor het erbij halen van je persoontje.
En verder ook hallo
Ja, ik hoop het ook!quote:Op maandag 1 februari 2010 14:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat irritantHoop dat het snel beter gaat!
Ik ben nu echt al meer dan 3 weken bezig met die verkoudheid. Ene moment voel ik me kip lekker en andere moment ben ik echt zo duf als een konijnquote:Op maandag 1 februari 2010 14:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb er ook ineens weer extreem last van, echt heel irritant.
Ik verwachtte eerlijk gezegt meer een stbabylon reactie... Iets in die trantquote:
Herr Dokter misschien even bezoeken? Drie weken is wel lang...quote:Op maandag 1 februari 2010 14:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben nu echt al meer dan 3 weken bezig met die verkoudheid. Ene moment voel ik me kip lekker en andere moment ben ik echt zo duf als een konijn
Die wil ik best voor je posten hoorquote:Op maandag 1 februari 2010 14:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik verwachtte eerlijk gezegt meer een stbabylon reactie... Iets in die trant
Ja ik blijf er misschien wel te lang mee door lopenquote:Op maandag 1 februari 2010 14:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Herr Dokter misschien even bezoeken? Drie weken is wel lang...
Uh, jij hoeft er niet op te lopen en I love them. Dus.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het zijn uggs, diesmilie mag je wel weglaten
De normale reactie op uggs dusquote:Op maandag 1 februari 2010 14:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja goed hoor.. Lekker weekend gehad, morgen lekker een dagje vrij. Morgen komt ook het nieuws over hoe en wat nu met mijn oma, maar grote kans dat ze chemo gaat weigeren..quote:Op maandag 1 februari 2010 14:33 schreef automatic_ het volgende:
Ja, ik hoop het ook!
Hoe is het met jou?
Echt heel irritant inderdaad.. Ik was ziek, met een irritant kuchje. Kuchje was weg, nu weer terugquote:Op maandag 1 februari 2010 14:34 schreef Tally het volgende:
Ik ben nu echt al meer dan 3 weken bezig met die verkoudheid. Ene moment voel ik me kip lekker en andere moment ben ik echt zo duf als een konijn
Nee, ik vind het lieve laarsjes. Ik snap die anti-Ugg houding niet zo eigenlijk.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus watquote:Op maandag 1 februari 2010 14:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uh, jij hoeft er niet op te lopen en I love them. Dus.
Dat dus.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:33 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Weer het aloude welles nietus spelletje dus, maar ik hoef daar niet in voor te komen. Als ik lijdend voorwerp wil zijn, meld ik mij wel even!
Smoel houden ja!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Nee, dat hoeft niet. Ik weet al dat de wereld een hekel heeft aan UGG's.quote:
quote:Op maandag 1 februari 2010 14:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Smoel houden ja!
Ja mevrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vertel dat tegen je vriendin, die was aan het beslissen voor Jannuk of ze graag zou willen ruilen of niet met perro.quote:
quote:Op maandag 1 februari 2010 14:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Zullen wij eens even samen een hokje opzoeken?
Dat lijkt me sterk, want je ziet ze best veel.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft niet. Ik weet al dat de wereld een hekel heeft aan UGG's.
quote:Op maandag 1 februari 2010 14:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De normale reactie op uggs dus
Maar verder ben jij wel lief hoor (voor zover ik kan oordelen)
Ik snap dat wel ja, als ik kanker zou krijgen op latere leeftijd zou ik misschien ook dat circus niet aan mijn lijf willenquote:Op maandag 1 februari 2010 14:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja goed hoor.. Lekker weekend gehad, morgen lekker een dagje vrij. Morgen komt ook het nieuws over hoe en wat nu met mijn oma, maar grote kans dat ze chemo gaat weigeren..![]()
Geachte mevrouw de bemoeial, ik heb zojuist buiten Fok om mijn excuses aangeboden, dus gaarne niet meer over het onderwerp doorgaan.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vertel dat tegen je vriendin, die was aan het beslissen voor Jannuk of ze graag zou willen ruilen of niet met perro.
Ik ook niet... Ik vind niet alle UGG's mooi, maar er zijn er een hoop die ik graag zou hebben! De Classic Cardy en Nightfalls onder anderequote:Op maandag 1 februari 2010 14:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, want je ziet ze best veel.
Ik snap echt niet dat je zo'n hekel kan hebben aan iets wat een ander draagt eigenlijk. En wat er nou zo lelijk aan is, heeft ook niemand me nog uit kunnen leggen eigenlijk.
Ik zal je niet in je bek hoestenquote:Op maandag 1 februari 2010 14:38 schreef STING het volgende:
[..]
....maar wacht eens fftjes, wil je me ook verkouden hebben ofzo
Ok.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:39 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Geachte mevrouw de bemoeial, ik heb zojuist buiten Fok om mijn excuses aangeboden, dus gaarne niet meer over het onderwerp doorgaan.
Gilde de la Tourette'erquote:Op maandag 1 februari 2010 14:39 schreef stbabylon het volgende:
GODGLOEIENDE POKKE TYFUS! EN NOU KAPT DAT GEZEIK OVER LOTUSSS, D_K, DAWG, JANNUK EN WIE DAN OOK, JULLIe weten best wat ik bedoel, en teveel caps is ook zo'n gedoe.
Anders gooi ik jullie lekker allemaal op de ignore
Haagsch Literair Taalgebruick.quote:
Net zoals er nix mis is met een dominante vrouw op z'n tijdquote:Op maandag 1 februari 2010 14:41 schreef stbabylon het volgende:
kwam er laatst achter dat het eigenlijk best leuk is om streng toegesproken te worden door vrouwen...
Ik vond dat anders ook aardig ongecontroleerd.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, want die doen het ongecontroleerd
Mijn oma heeft al eerder chemo geweigerd, daarom de kans dat ze het nu weer zou doen. Ze heeft darmkanker gehad een jaar of 15 geleden geloof ik. Ze denkt nog steeds aan de chemo van vroeger, dat was haar reden van weigeren toen. Mijn vader heeft al gezegd dat het nu heel anders is, en niet te vergelijken.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:39 schreef Ripley het volgende:
Ik snap dat wel ja, als ik kanker zou krijgen op latere leeftijd zou ik misschien ook dat circus niet aan mijn lijf willen
Nou, ik wist wat ik tieptequote:Op maandag 1 februari 2010 14:43 schreef STING het volgende:
[..]
Ik vond dat anders ook aardig ongecontroleerd.
Of is dat voor jou relatief gecontroleerd? Nog ernstiger
quote:Op maandag 1 februari 2010 14:42 schreef STING het volgende:
[..]
Net zoals er nix mis is met een dominante vrouw op z'n tijd
In bed dan
Dit verdient een instemmend geknik.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan liever een goeie pijpbeurt
(als het jou om het even is)
En als het haar om nou om het oneven is?quote:Op maandag 1 februari 2010 14:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tsja, ik ben nou eenmaal niet zo weg van koekjesquote:Op maandag 1 februari 2010 14:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dit verdient een instemmend geknik.
Should I stay or should I go now?quote:Op maandag 1 februari 2010 14:48 schreef stbabylon het volgende:
(hebben jullie trouwens door hoe ik daar prachtig de titel van een Nederlandse cover in verwerk)
Ja zoiets jaquote:Op maandag 1 februari 2010 14:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Should I stay or should I go now?
Omdat ze dat de vorige keer ook niet wilde...? En dat is wel even spannend! Is R. morgen ook vrij?quote:Op maandag 1 februari 2010 14:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja goed hoor.. Lekker weekend gehad, morgen lekker een dagje vrij. Morgen komt ook het nieuws over hoe en wat nu met mijn oma, maar grote kans dat ze chemo gaat weigeren..![]()
Should I come or should I hold it?quote:
Moet ik ook nog aan het werk...quote:Op maandag 1 februari 2010 14:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ben je geil of wil je een koekje!quote:Op maandag 1 februari 2010 14:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Should I come or should I hold it?
Ik wist hetquote:Op maandag 1 februari 2010 14:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ben je geil of wil je een koekje!
Ja, ik wilde het koekje niet, maar was wel geil (ben verdomme al 4 weken geilquote:Op maandag 1 februari 2010 14:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik wist hetMaar vond hem te voor de hand liggend om te maken
Ja, daarom inderdaad..quote:Op maandag 1 februari 2010 14:50 schreef automatic_ het volgende:
Omdat ze dat de vorige keer ook niet wilde...? En dat is wel even spannend! Is R. morgen ook vrij?
dat begreep ik jaquote:Op maandag 1 februari 2010 14:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, ik wilde het koekje niet, maar was wel geil (ben verdomme al 4 weken geil)
Spannend! Ik ben benieuwdquote:Op maandag 1 februari 2010 14:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, daarom inderdaad..Morgen horen we hoe groot en wat de vervolgstappen zijn, dus dan zien we wel weer
![]()
Dat was wel de bedoeling, helaas heeft hij vanmorgen te horen gekregen dat hij wel moet werken. Maar maar een paar uurtjes
In dat geval, is het me om het even.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
He, maar voor wat hoort wat natuurlijk, komt wel goed. (no pun)
Je hoort t wel weerquote:Op maandag 1 februari 2010 14:56 schreef automatic_ het volgende:
Spannend! Ik ben benieuwd
Ooo kijk, een paar uurtjes zijn al leuk, haha.
Ik dacht nog even een niveau verder door, baby. Ik vond deze eigenlijk te obvious en dus niet "subtiel".quote:Op maandag 1 februari 2010 14:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ben je geil of wil je een koekje!
Speaking of which, hoe was je date?quote:Op maandag 1 februari 2010 14:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, ik wilde het koekje niet, maar was wel geil (ben verdomme al 4 weken geil)
Wait... what?quote:Op maandag 1 februari 2010 14:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
In dat geval, is het me om het even.
Jeuh, meeste gedoe is alweer voorbijquote:Op maandag 1 februari 2010 15:00 schreef Kreator het volgende:
Is het alweer veilig om bankansvrij te kunnen posten?
Moeite met lezen?quote:Op maandag 1 februari 2010 14:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wait... what?
Zeg je nou werkelijk... nee... zal wel een typo zijn...
huh?
* stbabylon is verwart
Is goedquote:Op maandag 1 februari 2010 14:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je hoort t wel weer
Ja, grote kans dat ik in die paar uurtje slaap, dus dan komt het helemaal goed uit
Natuurlijk, Narcotic.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hahaha, ik heb m alHij is helemaal niet van Jamiroquai maar van Liquido
quote:Op maandag 1 februari 2010 15:01 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb nooit het idee iets te missen hier, ik maak het alleen niet mee.
Dat is een gevaarlijke vraag in jouw gevalquote:Op maandag 1 februari 2010 15:00 schreef Kreator het volgende:
Is het alweer veilig om bankansvrij te kunnen posten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |