Should I come or should I hold it?quote:
Moet ik ook nog aan het werk...quote:Op maandag 1 februari 2010 14:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan liever een goeie pijpbeurt
(als het jou om het even is)
Ben je geil of wil je een koekje!quote:Op maandag 1 februari 2010 14:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Should I come or should I hold it?
Ik wist hetquote:Op maandag 1 februari 2010 14:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ben je geil of wil je een koekje!
Ja, ik wilde het koekje niet, maar was wel geil (ben verdomme al 4 weken geilquote:Op maandag 1 februari 2010 14:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik wist hetMaar vond hem te voor de hand liggend om te maken
Ja, daarom inderdaad..quote:Op maandag 1 februari 2010 14:50 schreef automatic_ het volgende:
Omdat ze dat de vorige keer ook niet wilde...? En dat is wel even spannend! Is R. morgen ook vrij?
dat begreep ik jaquote:Op maandag 1 februari 2010 14:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, ik wilde het koekje niet, maar was wel geil (ben verdomme al 4 weken geil)
Spannend! Ik ben benieuwdquote:Op maandag 1 februari 2010 14:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, daarom inderdaad..Morgen horen we hoe groot en wat de vervolgstappen zijn, dus dan zien we wel weer
![]()
Dat was wel de bedoeling, helaas heeft hij vanmorgen te horen gekregen dat hij wel moet werken. Maar maar een paar uurtjes
In dat geval, is het me om het even.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
He, maar voor wat hoort wat natuurlijk, komt wel goed. (no pun)
Je hoort t wel weerquote:Op maandag 1 februari 2010 14:56 schreef automatic_ het volgende:
Spannend! Ik ben benieuwd
Ooo kijk, een paar uurtjes zijn al leuk, haha.
Ik dacht nog even een niveau verder door, baby. Ik vond deze eigenlijk te obvious en dus niet "subtiel".quote:Op maandag 1 februari 2010 14:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ben je geil of wil je een koekje!
Speaking of which, hoe was je date?quote:Op maandag 1 februari 2010 14:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, ik wilde het koekje niet, maar was wel geil (ben verdomme al 4 weken geil)
Wait... what?quote:Op maandag 1 februari 2010 14:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
In dat geval, is het me om het even.
Jeuh, meeste gedoe is alweer voorbijquote:Op maandag 1 februari 2010 15:00 schreef Kreator het volgende:
Is het alweer veilig om bankansvrij te kunnen posten?
Moeite met lezen?quote:Op maandag 1 februari 2010 14:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wait... what?
Zeg je nou werkelijk... nee... zal wel een typo zijn...
huh?
* stbabylon is verwart
Is goedquote:Op maandag 1 februari 2010 14:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je hoort t wel weer
Ja, grote kans dat ik in die paar uurtje slaap, dus dan komt het helemaal goed uit
Natuurlijk, Narcotic.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hahaha, ik heb m alHij is helemaal niet van Jamiroquai maar van Liquido
quote:Op maandag 1 februari 2010 15:01 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb nooit het idee iets te missen hier, ik maak het alleen niet mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |