Deze San?quote:Op maandag 1 februari 2010 13:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Na, ik vind m niet. Het zal wel hoor
ik ook, op rotonde, schuivertje, bij neef van me 300 euro.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
He Art, ja, heb jij ook gehad? Was duur?
Ik reed echt maximaal 15 km/u ofzo...
Mag toch hopen dat ze die niet verward met Jamirequaiquote:
In beide zit een neger(in)quote:Op maandag 1 februari 2010 13:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat ze die niet verward met Jamirequai
Nee, dat is m zeker nietquote:
Het begint wel met tututututututututututututu enz.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat ze die niet verward met Jamirequai
Ligt vast aan mijn bovengemiddelde intellectquote:Op maandag 1 februari 2010 13:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik begreep de relatie met 'een eerlijk man' niet zo.
Ja, dat gedeelte begreep ik eigenlijk ook wel. Het was meer een onderonsje met Cue. Maar toch bedankt.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:40 schreef stbabylon het volgende:
Je geeft het tenminste toe. Zijn er ook zat die het zijn en zeggen dat ze heul slim zijn
Dat klinkt meer als de intro van Indiana Jones......quote:Op maandag 1 februari 2010 13:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het begint wel met tututututututututututututu enz.
Ja, ik ga dus op zoek naar een privemannetje dat dit kan fixen. Bij een officiele dealer betaal ik zeker 30-50% meer, dat vind ik zonde.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:41 schreef perro. het volgende:
[..]
ik ook, op rotonde, schuivertje, bij neef van me 300 euro.
zwart dus.
Ja, want we zijn allemaal op Fok zoals we ook in het echt zijn.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:42 schreef perro. het volgende:
en nofi, zo intelligent vind ik je niet overkomen lotus, integendeel. vooral niet na die pm van je een tijd terug.
Daarom mogen vrachtwagenchauffeurs ook niet meer roken in de cabinequote:Op maandag 1 februari 2010 13:44 schreef Nouk84 het volgende:
Weer zo'n onderzoek in de "goh, meen je dat nou?" categorie.
http://www.nu.nl/gezondhe(...)zelf-schadelijk.html
Wou je een onderonsje? Met mij?quote:Op maandag 1 februari 2010 13:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, dat gedeelte begreep ik eigenlijk ook wel. Het was meer een onderonsje met Cue. Maar toch bedankt.
Echt niet, die gaat meer zo.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:44 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Dat klinkt meer als de intro van Indiana Jones......
Ik vind batmanquote:Op maandag 1 februari 2010 13:44 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ja, maar dat moest ik wel eerst opzoeken op Wiki, mijn zwartgallige bron van untermenschenvermaak.quote:
16.000quote:Op maandag 1 februari 2010 13:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
He Art, ja, heb jij ook gehad? Was duur?
Ik reed echt maximaal 15 km/u ofzo...
Sorry dat ik je niet verder kan helpen qua url, maar er schijnt een website te zijn waar je tweedehands onderdelen kan kopen van auto's. Een tweedehands koplamp ofzo is natuurlijk veel goedkoper als je hem gloedjenieuw koopt.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, ik ga dus op zoek naar een privemannetje dat dit kan fixen. Bij een officiele dealer betaal ik zeker 30-50% meer, dat vind ik zonde.
Jij nepte je intelligentie door heel dom te gaan PM'en? Dat is slim!quote:Op maandag 1 februari 2010 13:45 schreef Lotusss het volgende:
Ja, want we zijn allemaal op Fok zoals we ook in het echt zijn.
A Teamquote:Op maandag 1 februari 2010 13:44 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Mooi... autodidact. Kan nog wat met je worden.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, maar dat moest ik wel eerst opzoeken op Wiki, mijn zwartgallige bron van untermenschenvermaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |