Was gewoon een vraag hoor, net als de vorige, maar als je seksleven een zo gevoelig onderwerp is dan kan je dat ook gewoon zeggen.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij bent wel de laatste aan wie ik daar verantwoording voor ga afleggen.![]()
Wat wil je weten, lief komkommermeisje?quote:Op maandag 1 februari 2010 14:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Leg die verantwoording eens aan mij af dan!
Wat voor?quote:Op maandag 1 februari 2010 14:22 schreef Samzz het volgende:
Ik heb nieuwe schoenen voor m'n verjaardag gevraagdBen benieuwd of ik ze krijg...
Volgens mij moeten het "labieltjes" zijn...quote:
Jij hebt geen dikke kontquote:
Niks eigenlijkquote:Op maandag 1 februari 2010 14:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat wil je weten, lief komkommermeisje?
UGG Cardyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Hehe, dat past bij sommige hier beter jaquote:Op maandag 1 februari 2010 14:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Volgens mij moeten het "labieltjes" zijn...![]()
Hoest, auto_meisje?
Hoe komt het?quote:Op maandag 1 februari 2010 14:26 schreef automatic_ het volgende:
Ja... Wat zal ik er vandaag eens van makenHet gaat goed, behalve dan dat ik amper kan lopen
quote:Op maandag 1 februari 2010 14:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij is nog veel bigger then that
flauw i know, maar moest hem maken
Toen je me zag was je ietwat afgeleid... wat ik ook wel snapquote:
Zullen wij eens even samen een hokje opzoeken?quote:Op maandag 1 februari 2010 14:25 schreef STING het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan die typische hokjesgeesten.
Volgens mij was het meer omdat dinges Lotusss dom vond omdat ze zonder voorkennis van de situatie van dinges dacht dat jouw situatie erger was. Dus blame dinges maar voor het erbij halen van je persoontje.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:17 schreef Jannuk het volgende:
Ik vraag me af waarom ik ineens onderwerp van gesprek ben, terwijl ik hier niet om gevraagd heb!! Naar aanleiding van het wel of niet fake zijn van een relatie... en bedankt... als ik iets te zeggen heb, trek ik zelf mijn klep wel open!!!!!!
Ik heb geen idee, want ik heb niets vreemds gedaan ofzoquote:
Die dikke tieten heb ik wel gezien!quote:Op maandag 1 februari 2010 14:27 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Toen je me zag was je ietwat afgeleid... wat ik ook wel snap
En misschien kleedde die broek wel goed af...
Maar ik heb toch echt wel (onder andere) een dikke kont
Mijn spel was geniaal gelukt. Iedereen enthousiast en deed mee enzo. Was echt heel erg gaaf. En uitgaan erna ook (we gingen om 7:30 slapen) en het hele weekend enzo. Supergaaf.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe, dat past bij sommige hier beter ja
Ja... Wat zal ik er vandaag eens van makenHet gaat goed, behalve dan dat ik amper kan lopen
En met jou? Is je spel gelukt?
Dat is vreemdquote:Op maandag 1 februari 2010 14:27 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb geen idee, want ik heb niets vreemds gedaan ofzoHaha.
Ik kan mijn rechter-grote-teen amper bewegen en die "bal" die daar onder zit, doet ook zeer.
Tof!quote:Op maandag 1 februari 2010 14:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mijn spel was geniaal gelukt. Iedereen enthousiast en deed mee enzo. Was echt heel erg gaaf. En uitgaan erna ook (we gingen om 7:30 slapen) en het hele weekend enzo. Supergaaf.
quote:Op maandag 1 februari 2010 14:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
UGG CardyLief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ik moest vandaag naar Tilburg,quote:Op maandag 1 februari 2010 14:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is vreemdMaar even rusthouden dus
Niet autorijden!
quote:Op maandag 1 februari 2010 14:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
UGG CardyHet zijn uggs, dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.smilie mag je wel weglaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |