Wellicht ten overvloede: zie je PM. Antwoord uit de eerste hand.quote:
Nah. Samenvatting: bijna iedereen op Fok heeft wel een zgn. afwijking en loopt daarmee te koop, terwijl de "labeltjes" eigenlijk onzin zijn.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:52 schreef STING het volgende:
Ik zie dat ik weer een interessant onderwerp heb gemist
Of niet?
"Attention whore" ?quote:Op maandag 1 februari 2010 12:53 schreef Nouk84 het volgende:
Geen labeltje hier
Nou ja, kleintje dan, maar daar verzet ik me hevig tegen.
quote:Op maandag 1 februari 2010 12:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ow: en alle pillen met een gele sticker zijn![]()
Ik slik alleen pillen tegen lichamelijke klachten.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
pillen doe ik niet aan
wat voor een label ik ook krijg
Officiële benaming is zelfs Theatrale Persoonlijkheidsstoornis (ja, het is een echte stoornis!).quote:
Ha ha. Echt wat ontzettend grappig.quote:
En dat is ook mijn aversie tegen die zooi. Met pillen los je niks op, je verbergt alleen wat.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:57 schreef Ripley het volgende:
Niet dat ik vind dat niemeand ooit AD moet krijgen hoor. Maar het wordt mij wat al te makkelijk voorgeschreven en daarbij wordt vaak voorbij gegaan aan de bronnen van het probleem.
Onderdrukken, is misschien een beter woord.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:59 schreef RealZeus het volgende:
En dat is ook mijn aversie tegen die zooi. Met pillen los je niks op, je verbergt alleen wat.
True. Maar achteraf zie ik wel in dat mijn HA wel een goede reden had om het bij mij voor te stellen twee maanden terug. Heb ik toen (terecht!) geweigerd omdat ik wist wat het probleem was en als dat (externe) probleem aangepakt werd, mijn dip ook weg zou gaan.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:57 schreef Ripley het volgende:
Niet dat ik vind dat niemeand ooit AD moet krijgen hoor. Maar het wordt mij wat al te makkelijk voorgeschreven en daarbij wordt vaak voorbij gegaan aan de bronnen van het probleem.
Zo jij hebt je originele account weer terug ?quote:Op maandag 1 februari 2010 12:57 schreef Ripley het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |