Sommigen hier willen mij er wel dolgraag bijnaaien, maar dat is denk ik niet wat je bedoelt...quote:
Nee, dat is gewoon logica. Kans vrij klein dat jouw gezondheidssituatie slechter is dan de hare.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:56 schreef perro. het volgende:
[..]
andere acount, en ik bewaar pm's nooit.
het kwam erop neer dat je nav een reactie van mij richting jannuk op het forum mij even moest melden dat dat haar raakte, om vervolgens als reden mijn gezondheidssituatie als minder erg te kwalificeren dan de hare zonder dat je uberhaupt wist/weet in welke situatie ik zat/zit. en dat vind ik nogal getuigen van domheid ja.
dat is het punt niet.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon logica. Kans vrij klein dat jouw gezondheidssituatie slechter is dan de hare.
Ik ga hier niet in de openbaarheid haar precieze gezondheidssituatie neerzetten, dat moet ze zelf doen als ze er behoefte aan heeft. Ik weet dat je een "kutlijf" (nofi) hebt. Maar dan nóg weet ik heel zeker dat ze liefst met je zou willen ruilen. Heel zeker.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:59 schreef perro. het volgende:
[..]
en dit is gewoon een heel erg domme uitspraak. dat je dat niet begrijpt maakt je alleen maar nog dommer.
sorry.
eigenlijk is het jammer dat ik die pm niet meer heb want dit zei je dus niet.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:01 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ga hier niet in de openbaarheid haar precieze gezondheidssituatie neerzetten, dat moet ze zelf doen als ze er behoefte aan heeft. Ik weet dat je een "kutlijf" (nofi) hebt. Maar dan nóg weet ik heel zeker dat ze liefst met je zou willen ruilen. Heel zeker.
Hahaha, ik heb m alquote:Op maandag 1 februari 2010 13:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind batman
oh nee, das meer
tududududududududududuuduuuuuu BAT MAN!
Ouch... Jamiroquai vergelijken met Liquido.....quote:Op maandag 1 februari 2010 14:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hahaha, ik heb m alHij is helemaal niet van Jamiroquai maar van Liquido
Je had het over het mogelijk niet juist zijn van haar aanname, maar die aanname is juist vrij logisch gezien de situatie van Jannuk.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:01 schreef perro. het volgende:
[..]
dat is het punt niet.maar aangezien jij op hetzelfde niveau als lotus zit had ik natuurlijk ook van jou niet anders verwacht.
Ik vond die PM's ook dusdanig belangrijk dat ik ze niet meer heb. Laat staan dat ik me herinnerde wat erin stond totdat jij het zei.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:02 schreef perro. het volgende:
[..]
eigenlijk is het jammer dat ik die pm niet meer heb want dit zei je dus niet.
en nu ga ik er niet meer op in. dat niveau is me een beetje te laag.
Ik vergelijk ze niet... Ik wist het niet meer zeker, en het is wel lomp iddquote:Op maandag 1 februari 2010 14:04 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ouch... Jamiroquai vergelijken met Liquido.....
right.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik vond die PM's ook dusdanig belangrijk dat ik ze niet meer heb. Laat staan dat ik me herinnerde wat erin stond totdat jij het zei.
Ik laat het gelijk weten.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ik bij moet schenken, moet je het maar zeggen
In case you haven't noticed: dat is compleet wederzijdsquote:Op maandag 1 februari 2010 14:06 schreef perro. het volgende:
[..]
right.
ik kan jou echt niet serieus nemen.
Je klinkt trouwens een beetje als een hypochonder.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:06 schreef perro. het volgende:
[..]
right.
ik kan jou echt niet serieus nemen.
I'm sorry.. heb geen fantastische verhalen waarmee ik je kan vermakenquote:Op maandag 1 februari 2010 14:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik laat het gelijk weten.
Als ik hier ben want er is niet veel boeiend lees materiaal.
Vrijdag, zaterdag, zondag.quote:
Zal ik dan maar vertellen dat ik weet wat hij heeft en dat je bewering zeer zeker niet klopt?quote:Op maandag 1 februari 2010 14:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je klinkt trouwens een beetje als een hypochonder.
Poging om het gesprek op een andere onderwerp te krijgen?quote:
Ik denk dat iedereen dat hier heeft, daar lijkt me ook weinig mis mee.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:09 schreef STING het volgende:
Just the way D_K & Lotuss like it, in the center of attention
1x daags of 1x 3 dagen?quote:
En ondanks die aandacht weet je nog steeds niet dat mijn nickname 3 s-en heeft op het eind.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:09 schreef STING het volgende:
Just the way D_K & Lotuss like it, in the center of attention
Ik heb een echte vriendin.quote:
Ja, maar ik faalquote:Op maandag 1 februari 2010 14:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Poging om het gesprek op een andere onderwerp te krijgen?
Ja maar, ja maar.... zonder ons zou Singles toch veel te rustig zijn?quote:Op maandag 1 februari 2010 14:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen dat hier heeft, daar lijkt me ook weinig mis mee.
Het vervelende is alleen dat het altijd en immer hetzelfde negatieve gezeik, gezuig en gejammer is.
Prima dat ze elkaar gevonden hebben, maar laten ze dan lekker tegen elkaar uitjanken in plaats van heel Singles vol te storten met hun hormonale probleempjes.
Tja, dat neemt niet weg dat hij zo overkomt.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zal ik dan maar vertellen dat ik weet wat hij heeft en dat je bewering zeer zeker niet klopt?
Dat is een persoonlijke mening en die mag je hebben.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tja, dat neemt niet weg dat hij zo overkomt.
Ze is wel echt, misschien geen vriendin. Maar de vleselijke geneugten zijn wel degelijk echt. Dat is toch wat lekkerder dan een virtuele doosch.quote:
En daarmee kan je niet 3 dagen aan een stuk mee in bed blijven? Of gewoon dagelijks mee neuken?quote:
Dat sowieso.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:16 schreef Ripley het volgende:
Verder geloof ik wel dat lotusss en D_K academisch slim zijn. Sociaal slim is weer wat anders.
Jij bent wel de laatste aan wie ik daar verantwoording voor ga afleggen.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En daarmee kan je niet 3 dagen aan een stuk mee in bed blijven? Of gewoon dagelijks mee neuken?
Lekker boeiend, als mensen maar weten wie ik bedoelquote:Op maandag 1 februari 2010 14:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En ondanks die aandacht weet je nog steeds niet dat mijn nickname 3 s-en heeft op het eind.
Ja, was wel lekkerder dan mijn floppy drivequote:Op maandag 1 februari 2010 14:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ze is wel echt, misschien geen vriendin. Maar de vleselijke geneugten zijn wel degelijk echt. Dat is toch wat lekkerder dan een virtuele doosch.
That chick with the phat ass.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:18 schreef STING het volgende:
[..]
Lekker boeiend, als mensen maar weten wie ik bedoel
So true. In too many ways.quote:
Leg die verantwoording eens aan mij af dan!quote:Op maandag 1 februari 2010 14:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij bent wel de laatste aan wie ik daar verantwoording voor ga afleggen.![]()
Was gewoon een vraag hoor, net als de vorige, maar als je seksleven een zo gevoelig onderwerp is dan kan je dat ook gewoon zeggen.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij bent wel de laatste aan wie ik daar verantwoording voor ga afleggen.![]()
Wat wil je weten, lief komkommermeisje?quote:Op maandag 1 februari 2010 14:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Leg die verantwoording eens aan mij af dan!
Wat voor?quote:Op maandag 1 februari 2010 14:22 schreef Samzz het volgende:
Ik heb nieuwe schoenen voor m'n verjaardag gevraagdBen benieuwd of ik ze krijg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |