die pm zei anders genoeg.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:45 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja, want we zijn allemaal op Fok zoals we ook in het echt zijn.
Nofi ofcourse.
Het verwachtingspatroon vanaf het begin naar beneden bijstellen. Dan kan je aan het einde mensen nog eens echt versteld doen staan!quote:Op maandag 1 februari 2010 13:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jij nepte je intelligentie door heel dom te gaan PM'en? Dat is slim!.
winparts.nlquote:Op maandag 1 februari 2010 13:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Sorry dat ik je niet verder kan helpen qua url, maar er schijnt een website te zijn waar je tweedehands onderdelen kan kopen van auto's. Een tweedehands koplamp ofzo is natuurlijk veel goedkoper als je hem gloedjenieuw koopt.
Dat werkte dus wel bij mijn auto uit 1994, maar weet niet of je veel vindt voor jouw Alfa.
En ik heb er niks van gemerktquote:Op maandag 1 februari 2010 13:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat was em al. Het kan in 2 minuten gebeurd zijn.
Nee hoor, het is Untermensch, geen uentermensch.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mooi... autodidact. Kan nog wat met je worden.
Het is Untermensch en Übermensch. Staat vast ook op wiki!quote:Op maandag 1 februari 2010 13:48 schreef Lotusss het volgende:
Het is üntermenschen. Je bent de Umlaut vergeten op de "u".
Dat was 'm niet.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
winparts.nl
Vooral namaakspul..slecht passend, slecht afgewerkt. Niet echt een aanrader.
Ik zag mijn fout en heb het reeds geëdit. Maar dank dat u mij er nogmaals op wijst.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het is Untermensch en Übermensch. Staat vast ook op wiki!.
2 minuten... tsssk... en het hier altijd voor doen komen dat je zo'n great lover bentquote:Op maandag 1 februari 2010 13:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat was em al. Het kan in 2 minuten gebeurd zijn.
Post 'm eens dan.quote:
Je houdt de score bij? hoe vaak is het gezellig in Singles?quote:Op maandag 1 februari 2010 13:52 schreef DR34M3R het volgende:
De gezelligheid druipt er weer vanaf hier... Ik kom later nog wel eens kijken.
Gelijk heb jequote:Op maandag 1 februari 2010 13:52 schreef DR34M3R het volgende:
Post ik mijn PM naar Ripley omtrent de vraag of D_K en ik wel of geen relatie met elkaar hebben, wordt daar ook weer op gezeken.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:52 schreef DR34M3R het volgende:
Op de schaal van Sting (0-5) is het op dit moment 0,8 Gezelligquote:Op maandag 1 februari 2010 13:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je houdt de score bij? hoe vaak is het gezellig in Singles?
Fijne dag nog verder!quote:Op maandag 1 februari 2010 13:53 schreef Kreator het volgende:
Ik moet echt even niet meer posten hier. Als iemand eenmaal aan het graven is met zo'n eigen kuil, dan helpt mijn graafmachine graag even mee.
Groetjes en tot morgen,
Krea.
Want stiekem vinden alle mannen die hier zitten jou leuk, en dan komt het goed uit als het nep zou zijnquote:Op maandag 1 februari 2010 13:55 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Post ik mijn PM naar Ripley omtrent de vraag of D_K wel of geen relatie met elkaar hebben, wordt daar ook weer op gezeken.
Blijkbaar is het publiek hier moeilijk tevreden te houden. Ze hadden het natuurlijk veel leuker gevonden als ik "toe zou geven" dat de relatie tussen D_K en mijzelf nep zou zijn.
Wil je er iets bij drinken?quote:Op maandag 1 februari 2010 13:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ook! Lekker knus zo met zijn allen op een koude Maandag.
andere acount, en ik bewaar pm's nooit.quote:
Dat zal het wel zijn.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:56 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Want stiekem vinden alle mannen die hier zitten jou leuk, en dan komt het goed uit als het nep zou zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |