Ic biedt myn exkuces aan. Aksepteer je dad?quote:Op zondag 31 januari 2010 22:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
In php zijn wereldje klopt het gewoon
Leugenaar, je wist het!quote:Op zondag 31 januari 2010 22:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik kocht een boek, in de veronderstelling dat het een thriller was (okee, niet goed opgelet dus) maar kwam er al heel snel achter dat dat dus niet zo is...
"Zijn omhoggerichte pik, ze kende hem zo goed, iedere centimeter van de zachte huid, elke kloppende ader, de zijdeachtige top..."
Nu kan ik m weggooien, want daar kom ik met geen mogelijkheid doorheen, dit was op blz twee al
aber naturlichquote:Op zondag 31 januari 2010 22:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ic biedt myn exkuces aan. Aksepteer je dad?
En dus juist vanwege het individualisme en egoïsme in deze maatschappij is het niet zo'n hele slechte theorie. Ik bedoel, hoe duidelijk zijn de afgelopen twee jaar nu in combinatie met kapitalisme. Er is een wereldwijde crisis, gedreven door het kapitalisme.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lijkt me ook vrij onverstandig. De mens gaat steeds meer kapitalisme, je uitsloven voor een ander is er gewoon niet meer bij. Ook staat het haaks op het liberalisme.
Ja, leuk bij de koffiequote:Op zondag 31 januari 2010 22:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kan dat echt niet lezen gewoon
Zal ik m naar je opsturen?
Ik denk niet dat de crisis alleen maar te wijten is aan het kapitalisme, meer aan slecht beleid vanuit overheid. Daarbij waren er meer oorzaken wat de grote lehman bank deed omvallen.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En dus juist vanwege het individualisme en egoïsme in deze maatschappij is het niet zo'n hele slechte theorie. Ik bedoel, hoe duidelijk zijn de afgelopen twee jaar nu in combinatie met kapitalisme. Er is een wereldwijde crisis, gedreven door het kapitalisme.
Neem China, waar er nog steeds een grote vorm van communisme is, daar groeit de economie (te) hard met 8% per jaar de afgelopen jaren.
En daarna aan je moeder geven, boeken moeten meer herbruikt worden!!quote:
Niks voor jouw moeder dan? Sturen we m daarna door aan crackquote:Op zondag 31 januari 2010 22:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En daarna aan je moeder geven, boeken moeten meer herbruikt worden!!
Voor op der verjaardag!quote:Op zondag 31 januari 2010 22:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En daarna aan je moeder geven, boeken moeten meer herbruikt worden!!
Ja, ik zou hem aan zijn moeder geven. Valetijnsdag is een prima dag!quote:Op zondag 31 januari 2010 22:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niks voor jouw moeder dan? Sturen we m daarna door aan crack
Reageer even op msn lieverd.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik zou hem aan zijn moeder geven. Valetijnsdag is een prima dag!
Dat is zo, ik vier dan ws de verjaardagen van de kindjesquote:Op zondag 31 januari 2010 22:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik zou hem aan zijn moeder geven. Valetijnsdag is een prima dag!
Het kapitalisme stimuleert minder overheidsregulering. Het was juist het gebrek aan toezicht op banken en andere financiële instellingen die ervoor zorgden dat die instellingen omvielen.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de crisis alleen maar te wijten is aan het kapitalisme, meer aan slecht beleid vanuit overheid. Daarbij waren er meer oorzaken wat de grote lehman bank deed omvallen.
Dat klopt, maar juist wat daar gebeurt is dus een vorm van communisme wat in een bepaalde vorm wel werkt. Ik keur het algehele beleid niet goed wat daar gebeurt (mensenrechten enzo), maar door middel van sterke overheidsregulering hebben ze daar wel veel minder last gehad van de wereldwijde crisis.quote:China komt ook steeds meer van het communisme af en gaat ook steeds meer richting liberalisering. Juist daarom groeien de economieën juist zo. Over een aantal jaren is ook China niet meer communistisch. Maar dat is zoals ik het zie hoor
Neuh, ik heb hier Christina's deugden ook nog liggen, die heb ik al van haarquote:Op zondag 31 januari 2010 22:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niks voor jouw moeder dan? Sturen we m daarna door aan crack
heel goedquote:Op zondag 31 januari 2010 22:29 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee. Ik ben super cool en een mega harde held.
Mijn mama is dan jarig, en mn opa en oma zijn dan 60 jaar getrouwdquote:Op zondag 31 januari 2010 22:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is zo, ik vier dan ws de verjaardagen van de kindjes
Moet ik nog even doorgeven btw WAAA
http://www.googlefight.com/index.php?lang=en_GB&word1=mozy&word2=remlofquote:Op zondag 31 januari 2010 22:29 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee. Ik ben super cool en een mega harde held.
dat weet ik, daarom zei ik t ookquote:Op zondag 31 januari 2010 22:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Neuh, ik heb hier Christina's deugden ook nog liggen, die heb ik al van haar
Mijn meisjes zijn in de week erna jarig, maar doordeweeks kan niet iedereen, dus weekend is fijner. Alleen zijn ze het weekend na hun verjaardagen bij hun vader.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mijn mama is dan jarig, en mn opa en oma zijn dan 60 jaar getrouwd
Ik heb ook nog nooit iets anders gedaan dan mn moeder haar verjaardag gevierdquote:
60 jaar, damn.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mijn mama is dan jarig, en mn opa en oma zijn dan 60 jaar getrouwd
Wat leukquote:Op zondag 31 januari 2010 22:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijn meisjes zijn in de week erna jarig, maar doordeweeks kan niet iedereen, dus weekend is fijner. Alleen zijn ze het weekend na hun verjaardagen bij hun vader.
Dus morgen maar even de uitnodigingen versturen ofzo
Ja.quote:
Volgens mij deed jij dat.quote:
Jazeker, Chai is nu al 17 jaartjes jong.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
heel goed
Fijn weekend gehad?
Wat? Volgens mij ben jij degene die ermee begon.quote:
spelletjes voor de nintendo DSquote:
Tof! Hoe oud zijn ze?quote:Op zondag 31 januari 2010 22:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, en ze zijn beide ook nog hartstikke fit
quote:
Doe eens niet via het forum...quote:
HAHAHA JIJ DOET HET MET EEN 17JARIGE UITGEHOLDE KIPFILET!!11quote:Op zondag 31 januari 2010 22:37 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jazeker, Chai is nu al 17 jaartjes jong.
Was ze jarig?quote:Op zondag 31 januari 2010 22:37 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jazeker, Chai is nu al 17 jaartjes jong.
Weer lekker verwendquote:Op zondag 31 januari 2010 22:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
spelletjes voor de nintendo DS
A een konijntje (die spaart ze) en K een draakje (die spaart "mythische wezens) wat beesten van schleich verder moet ik nog even kijken, misschien een tasje voor de DS voor K en boxjes voor de MP4-speler van A en oorbelletjes en dan zien we verder nog wel
Jazeker, en dat zal ik doen, maar ze slaapt op het moment.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Was ze jarig?
Feliciteer dr maar van mij
Ik heb hem vandaag een beetje gesloopt.quote:
http://www.googlefight.com/index.php?lang=en_GB&word1=Sterf&word2=Dikke+Devviequote:Op zondag 31 januari 2010 22:39 schreef Devvie het volgende:
[..]
HAHAHA JIJ DOET HET MET EEN 17JARIGE UITGEHOLDE KIPFILET!!11
quote:Op zondag 31 januari 2010 22:38 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Doe eens niet via het forum...
Mwa, houd me meestal wel aan een bepaald bedragquote:
En jij niet verder stoken.quote:
Wut, hoe?quote:Op zondag 31 januari 2010 22:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb hem vandaag een beetje gesloopt.
Google errorquote:Op zondag 31 januari 2010 22:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
http://www.googlefight.com/index.php?lang=en_GB&word1=Sterf&word2=Dikke+Devvie
mooiquote:Op zondag 31 januari 2010 22:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jazeker, en dat zal ik doen, maar ze slaapt op het moment.
Lekker!quote:Op zondag 31 januari 2010 22:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mwa, houd me meestal wel aan een bepaald bedrag
Bij intertoys hadden ze een heleboel spellen van onder de tien euro laatst
Jij.quote:
Remlof kon mij niet missen.quote:
Hij heeft een digitale piano jij ongewassen drol.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:44 schreef Devvie het volgende:
[..]
Over zn piano monkensteijn, anders was zn computer toch wel kapot
Doe niet zo verbaasdquote:
Dat noem je toch nog geen computer?!quote:Op zondag 31 januari 2010 22:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hij heeft een digitale piano jij ongewassen drol.
Electrische piano noemt men dat, niet virtueelquote:Op zondag 31 januari 2010 22:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
quote:
Hij had een neukertje nodig?quote:
Joah maar alles zit toch in die piano!quote:Op zondag 31 januari 2010 22:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zei ik virtueel?!quote:Op zondag 31 januari 2010 22:46 schreef Devvie het volgende:
[..]
Electrische piano noemt men dat, niet virtueel
Er zit toch een computer in.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat noem je toch nog geen computer?!
Het werkt digitaal, dus computer.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat noem je toch nog geen computer?!
Digitaal.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:46 schreef Devvie het volgende:
[..]
Electrische piano noemt men dat, niet virtueel
Gemist?quote:Op zondag 31 januari 2010 22:47 schreef Breathtaking het volgende:
Crack en Zotheid, zowaar, jullie leven nog!
Btquote:Op zondag 31 januari 2010 22:47 schreef Breathtaking het volgende:
Crack en Zotheid, zowaar, jullie leven nog!
Hoe klinkt dat orgel nu?quote:Op zondag 31 januari 2010 22:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Joah maar alles zit toch in die piano!
Ik moest laatst een cadeautje kopen voor mn oppaskindje, speelgoed is indd duurrrquote:Op zondag 31 januari 2010 22:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat was wel handig
Anders zijn die dingen duur
Crazy in Love.quote:
Hoeft niet, met die kaart voor mn ds kan ik tig spelletjes spelen.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik moest laatst een cadeautje kopen voor mn oppaskindje, speelgoed is indd duurrr
Ja, niet de eerste keer.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:48 schreef Devvie het volgende:
[..]
Je maakt een quote van mij, ain't that cute
Ja prima, alleen heb ik net mn piano gesloopt.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Afschuwelijk
[..]
Hoi!
Alles goed?
Wat spannend.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:50 schreef Devvie het volgende:
[..]
Hou op schei uit, heb morgen een tentamen over spanning
quote:
Hou nou eens op manquote:Op zondag 31 januari 2010 22:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hoeft niet, met die kaart voor mn ds kan ik tig spelletjes spelen.
Helaas heb ik mn oplader niet.
Aiquote:Op zondag 31 januari 2010 22:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, niet de eerste keer.
[..]
Ja prima, alleen heb ik net mn piano gesloopt.
Waarom ging je niet? Ik vind hem echt een prachtige stem hebben, zo gevoelig.quote:
Oeh, mijn eerste keer dat ik n mod n topicreport kan geven.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:50 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Daarom ventileer je ook elk (on)genoegen dat je beleefd in je leven hier op FOK! En laat je geen kans schieten om eens van leer te trekken en met die kutsmileyvan je alles weg te bagatelliseren over jezelf, de rest is allemaal boehoe, maar Lamon is top!
Er is een andere smiley voor jou:
Oja, jij deed die dakbouwen opleiding ofzo.quote:
Die kabel ligt toch ook bij jou?quote:
Vloeistof eroverheen gegooid.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Aihoe krijg je dat voor elkaar?
Ik was beide keren te laat.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom ging je niet? Ik vind hem echt een prachtige stem hebben, zo gevoelig.
Je wilt niet weten waarom ik weer geunbanned benquote:Op zondag 31 januari 2010 22:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Hij had een neukertje nodig?
[..]
Joah maar alles zit toch in die piano!
Je hoeft niet overal dingen te zeggen die met mij te maken hebbenquote:Op zondag 31 januari 2010 22:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die kabel ligt toch ook bij jou?
[..]
Vloeistof eroverheen gegooid.
Fijn gevoel is dat he?quote:Op zondag 31 januari 2010 22:52 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben trouwens heel trots op mezelf, ik heb om half negen tentamen en ik ben nu niet al stressend aan het leren maar gewoon goed voorbereid enzo.
En toen versliep je je groots!quote:Op zondag 31 januari 2010 22:52 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben trouwens heel trots op mezelf, ik heb om half negen tentamen en ik ben nu niet al stressend aan het leren maar gewoon goed voorbereid enzo.
OEI! Nu weet ik waarom jullie terug zijn, jullie beginnen elkaar zat te rakenquote:Op zondag 31 januari 2010 22:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je hoeft niet overal dingen te zeggen die met mij te maken hebben
Ja da's niet zo slimquote:Op zondag 31 januari 2010 22:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die kabel ligt toch ook bij jou?
[..]
Vloeistof eroverheen gegooid.
Ik weet niet, ik betwijfel ook het echt hoog gaat worden.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Fijn gevoel is dat he?Ben benieuwd naar het cijfer dat je zal halen, nu je goed voorbereid bent.
Lijntjesquote:Op zondag 31 januari 2010 22:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oja, jij deed die dakbouwen opleiding ofzo.Lijntjes tekenen in een duur software pakket.
![]()
Paint.
Toevallig gaat het erover.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je hoeft niet overal dingen te zeggen die met mij te maken hebben
Neen, zeg dat ook maar eens over mn glaswerk!quote:Op zondag 31 januari 2010 22:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dan nog, hoe durf je dan een weerloos instrument aan te vallen!
Nee!quote:Op zondag 31 januari 2010 22:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En toen versliep je je groots!!!
Beginnen?quote:Op zondag 31 januari 2010 22:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
OEI! Nu weet ik waarom jullie terug zijn, jullie beginnen elkaar zat te raken!
Vraag een leuk meisje mee.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:53 schreef Broekpaling het volgende:
Ik wil naar Katie Melua. Maar mijn vrienden zijn daar te mannelijk voor.
Hahaquote:Op zondag 31 januari 2010 22:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Morgen geen reet doen op stage.
Nog 4 maanden.
Welk glaswerk?quote:Op zondag 31 januari 2010 22:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Neen, zeg dat ook maar eens over mn glaswerk!
Of de vloer!
Ohh, moeilijk vak?quote:Op zondag 31 januari 2010 22:55 schreef Breathtaking het volgende:
Ik weet niet, ik betwijfel ook het echt hoog gaat worden.
Op basis waarvan? Waar overtreed ik de policy? Waar zie je mij uit naam van FOK! praten? Waar doe ik een (verkapte) doodsverwensing? Elke TR die je indient over wat ik zei, zal niet serieus genomen worden.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Oeh, mijn eerste keer dat ik n mod n topicreport kan geven.
Is dit een hint?quote:
Half oktober zagen we elkaar voor het eerst...quote:Op zondag 31 januari 2010 22:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja. Hoe lang zijn jullie al samen nu eigenlijk?
Een theekopje.quote:
Ik en chai hebben elkaar voor het eerst IRL ontmoet, 8 maanden geleden.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja. Hoe lang zijn jullie al samen nu eigenlijk?
komt er nog regelmatig bloed uit je kontje? zo ja, dan neequote:Op zondag 31 januari 2010 22:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Is dit een hint?
Maar die vinden het ook niet boeiend genoeg.![]()
Ik heb niemand.Ben ik nu zwanger?
Nou niet per se moeilijk maar dit tentamen wel denk ik.. Allerlei open vragen met limieten aan woorden die je mag gebruiken enzo, wat in het Engels een beetje tricky is.quote:
En dachten jullie aan?quote:Op zondag 31 januari 2010 22:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Half oktober zagen we elkaar voor het eerst...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
... en een half uur later hadden we voor het eerst seks.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Er komt nooit bloed uit mijn kontje.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:00 schreef Devvie het volgende:
[..]
komt er nog regelmatig bloed uit je kontje? zo ja, dan nee
quote:Op zondag 31 januari 2010 23:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En dachten jullie aan?Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan ben je zwanger, feliquote:Op zondag 31 januari 2010 23:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Er komt nooit bloed uit mijn kontje.
Dan is er niets aan de hand en negeren ze mijn TR, maar het duurde 20 secondes om em in te tikken, dus ik nam de moeite even.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Op basis waarvan? Waar overtreed ik de policy? Waar zie je mij uit naam van FOK! praten? Waar doe ik een (verkapte) doodsverwensing? Elke TR die je indient over wat ik zei, zal niet serieus genomen worden.
En dat is niet omdat ik blauw zou zijn, maar omdat ik mijn persoonlijke gedachte over jou ventileer, zonder dat ik je iets "lelijks" toewens
Nogal. Gelukkig hebben we daarna vaak niet aan jou gedacht.quote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 23:02 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nogal. Gelukkig hebben we daarna vaak niet aan jou gedacht.
WAT CUTEquote:Op zondag 31 januari 2010 22:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Een theekopje.
Eigenlijk geen enkele keer meer.quote:
Dat van half oktober of dat theekopje? Die is er niet meer.quote:
Misschien de volgende keer.quote:
Dat van half oktober.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat van half oktober of dat theekopje? Die is er niet meer.
Misschien moet je even linkjes in je TR zetten naar mijn opmerkingen etc. zodat ze een compleet beeld hebben. Nu moeten ze afgaan op wat jij zegt.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:02 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dan is er niets aan de hand en negeren ze mijn TR, maar het duurde 20 secondes om em in te tikken, dus ik nam de moeite even.
*Webcam aanzetten doetquote:Op zondag 31 januari 2010 23:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat van half oktober.
En nu ga ik douchen![]()
!
quote:Op zondag 31 januari 2010 23:00 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik en chai hebben elkaar voor het eerst IRL ontmoet, 8 maanden geleden.
quote:Op zondag 31 januari 2010 22:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Is dit een hint?
Je aarsje wel goed wassen he.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat van half oktober.
En nu ga ik douchen![]()
!
Doe maar nietquote:
Ik wil dat nietquote:Op zondag 31 januari 2010 22:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hoeft niet, met die kaart voor mn ds kan ik tig spelletjes spelen.
Helaas heb ik mn oplader niet.
quote:Op zondag 31 januari 2010 22:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Is dit een hint?
Mijn dekseltje op het potje?quote:Op zondag 31 januari 2010 23:07 schreef Fascination het volgende:
[..]![]()
Nee, een leuk meisje waarmee je seksuele activiteiten kan gaan ontplooien.![]()
Tuurlijk is er wel iemand.
Ja, waarom wil ze dat nu niet.quote:
TOEN IK IN DE BIOS ZAT, ZEI CHAI TEGEN MIJ: "Heeft die gast genoeg inham om Zotheid te zijn?"quote:
Ik ook.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, waarom wil ze dat nu niet.Ik fantaseer dag en nacht over haar aarsje, ik ben zo benieuwd.
Pics van JB's aarsje.quote:
Hier heb je je sluitpost alvast:quote:
Die heb ik wel, even zoekenquote:
JA EN DAN NIET EENS IET ZEGGEN. BITCHES!quote:Op zondag 31 januari 2010 23:10 schreef Mozy het volgende:
[..]
TOEN IK IN DE BIOS ZAT, ZEI CHAI TEGEN MIJ: "Heeft die gast genoeg inham om Zotheid te zijn?"
Ik roflde.
Ruilen tegen die van Crack?quote:
Neequote:
Er zijn altijd meerdere dekseltjes en potjes die passen, Ben jij t potje of t dekseltje?quote:
NEE, VOOR JULLIE ZATEN GASTEN MET STINKNOOTJES, EN IK DACHT DAT DIE GEUR UIT JE INHAM KWAM. IK WILDE EIGENLIJK WEGLOPEN.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
JA EN DAN NIET EENS IET ZEGGEN. BITCHES!
Jawel.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee
[..]
Er zijn altijd meerdere dekseltjes en potjes die passen, Ben jij t potje of t dekseltje?
ywquote:
Nêh, doe maar niet..quote:
Ik vind het op de een of andere manier een deel van de charme wegnemenquote:
Hee!quote:
Doe dit maar op msn.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
..........................
Hou nou oohoop....
Nee, dat was het haar van iemand anders!quote:Op zondag 31 januari 2010 23:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
NEE, VOOR JULLIE ZATEN GASTEN MET STINKNOOTJES, EN IK DACHT DAT DIE GEUR UIT JE INHAM KWAM. IK WILDE EIGENLIJK WEGLOPEN.
Nee, dat was je kale inham.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, dat was het haar van iemand anders!
Jawel, helemaal uitgerekt enzo.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die is niet zo bijzonder hoor WAAA
Jij ook dan Zotheid, je bent best een toffe vent, maar niet op een openbaar forum steken gaan geven. Dat getuigd niet van volwassenheid. Jullie hebben een privé issue, handel dat ook prive af.quote:
instant cleaning aarsje.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn aarsje is van nature schoon!
Ik moest lachen.quote:
KOM VECHTEN DAN JOH GEK!quote:Op zondag 31 januari 2010 23:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee, dat was je kale inham.
Met je bovenlip.
quote:Op zondag 31 januari 2010 23:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn aarsje is van nature schoon!
Wat luister je nu (nieuwe stijl) #28quote:Op zondag 31 januari 2010 23:16 schreef Lamon. het volgende:
Weer zo'n nummer wat nooit verveelt bij mij.
Nee, dat wil ook best doen. Maar goed, als ze daar niet reageert.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij ook dan Zotheid, je bent best een toffe vent, maar niet op een openbaar forum steken gaan geven. Dat getuigd niet van volwassenheid. Jullie hebben een privé issue, handel dat ook prive af.
Ik ben morgen toch bij jou in de buurt, geselliej!quote:
Ik heb geen idee.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Er zijn altijd meerdere dekseltjes en potjes die passen, Ben jij t potje of t dekseltje?
Ik ben dan in Eindhoven.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ben morgen toch bij jou in de buurt, geselliej!
Ja daar moet ik dan toch door!quote:
Daar zal dan wel een reden voor zijn denk ik zo.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, dat wil ook best doen. Maar goed, als ze daar niet reageert.
Dan nog is dit niet de plek, echt niet. Dit is openbaar, publiekelijk en zal tot in lengte van dagen op FOK! blijven staan, in Google's cache etc.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, dat wil ook best doen. Maar goed, als ze daar niet reageert.
Dan zou ik die wel willen horen.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
Daar zal dan wel een reden voor zijn denk ik zo.
Jawel, gister gleed Henk* er heel makkelijk in.quote:
Ja klopt, maar het zijn nou niet dingen die extreem zijn of op een andere manier zouden opvallen.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:19 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dan nog is dit niet de plek, echt niet. Dit is openbaar, publiekelijk en zal tot in lengte van dagen op FOK! blijven staan, in Google's cache etc.
Bij het station?quote:Op zondag 31 januari 2010 23:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
OKE, DAN GAAN WE VECHTEN. IK MAAK JE MET DE GROND GELIJK.
Ja.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja klopt, maar het zijn nou niet dingen die extreem zijn of op een andere manier zouden opvallen.
[..]
Bij het station?
Maar op fok wel.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als Chai op MSN niet reageert, is ze er meestal niet.
Kom even op msn dan.quote:
Dan is haar MSN kapot, of dan is ze me aan het haten.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar op fok wel.
[..]
Kom even op msn dan.
"Henk" is niet in de buurt van mijn aarsje geweestquote:Op zondag 31 januari 2010 23:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jawel, gister gleed Henk* er heel makkelijk in.
* Henk is de naam van Mozy's bijzonder grote lul.
Kontneuken dan?quote:Op zondag 31 januari 2010 23:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
"Henk" is niet in de buurt van mijn aarsje geweest
en nu niets meer over aarsjes, das geen praat voor mij WAAA
Ons beide.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:23 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dan is haar MSN kapot, of dan is ze me aan het haten.
Dat is een optie.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:23 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mwa, weet niet. Misschien ben ik morgen pas rond 4 uur op het station.
Ik zat er vuistdiep in.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Voorbips dan?quote:Op zondag 31 januari 2010 23:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
IS IE WEL.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zeg eerst effe tegen mozy dat ie niet uitgelubberd is dan?
Nee hoorquote:
Of we hebben geen/weinig anale sexquote:Op zondag 31 januari 2010 23:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
[..]
Whaha, Ado heeft een kleine piemol.
Kleine piemol.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Of we hebben geen/weinig anale sex
Anders onderwerp? Hmm.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het zelfs te lang geleden, kun je nagaan
Anyway, ander onderwerp
Half uurtje te laat maar ja.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:56 schreef Mozy het volgende:
IK GA SLAPEN.
FAGS,
GA MAAR LEKKER BATSEN MET JE OMA.
misschien maar beter jaquote:
Dag mozyquote:Op zondag 31 januari 2010 23:31 schreef Mozy het volgende:
[..]
Half uurtje te laat maar ja.
De groente.
quote:
Als je zo wil blijven doen totdat ik slaap, dat zou fijn zijn!quote:Op zondag 31 januari 2010 23:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
![]()
helpt t?
Ik heb geen zin in slapen
quote:
Je maakt wat mee op een zondagavondquote:Op zondag 31 januari 2010 23:32 schreef Adolecens het volgende:
Ik dacht dat mijn biertje leeg was, dus pakte een nieuwe, bleek ie nog half vol te zijn en nu heb ik twee flesjes voor me staan
Daredevil.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:32 schreef Adolecens het volgende:
Ik dacht dat mijn biertje leeg was, dus pakte een nieuwe, bleek ie nog half vol te zijn en nu heb ik twee flesjes voor me staan
quote:Op zondag 31 januari 2010 23:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je maakt wat mee op een zondagavond
Volgens mij kom ik echt over als een saaie accountant nu, die ook eens wat geks doetquote:
Nou nou, poe poe.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:32 schreef Adolecens het volgende:
Hou is op!quote:
Deze zijn langerquote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 23:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als je zo wil blijven doen totdat ik slaap, dat zou fijn zijn!
Trusten.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:35 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ga slapenduim voor me morgenochtend
! Welterusten
Doe ik al.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:36 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb een twitter. Wie wil me volgen?
Ja, die leg je voor een deur om de tocht te stoppenquote:Op zondag 31 januari 2010 23:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Deze zijn langer
[ afbeelding ]
[..]
Ik ik ik. Lekker lurken en lezen wanneer je gaat poepen.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:36 schreef Smart_ass het volgende:
slaap lekker en zal t doen als ik eraan denkquote:Op zondag 31 januari 2010 23:35 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ga slapenduim voor me morgenochtend
! Welterusten
Waar is longcat?quote:Op zondag 31 januari 2010 23:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Deze zijn langer
[ afbeelding ]
[..]
Wat tweet je zoal? Wat je eet en doet enzo?quote:Op zondag 31 januari 2010 23:36 schreef Smart_ass het volgende:
Ja, maar t zijn lange knuffelsquote:Op zondag 31 januari 2010 23:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, die leg je voor een deur om de tocht te stoppen
Omg exactly.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ik ik. Lekker lurken en lezen wanneer je gaat poepen.
die is echt, das geen knuffel, maar zat ik wel in eerste instantie aan te denkenquote:
Neuh niet echt, maar nu weet ik wel dat jij en Ado een setje zijnquote:Op zondag 31 januari 2010 23:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar t zijn lange knuffels![]()
Kwam je kijken voor die TR?
Ik ben benieuwd!quote:Op zondag 31 januari 2010 23:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Omg exactly.
https://twitter.com/Geintrigeerd
quote:Op zondag 31 januari 2010 23:36 schreef Smart_ass het volgende:
Dat is lang geleden!quote:
Er was nog iemand die het niet wist!quote:Op zondag 31 januari 2010 23:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
Neuh niet echt, maar nu weet ik wel dat jij en Ado een setje zijn
Tot gisteren dacht ik nog dat er jamesbrownie stond en ze een man wasquote:Op zondag 31 januari 2010 23:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Er was nog iemand die het niet wist!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |