Neuh, ik heb hier Christina's deugden ook nog liggen, die heb ik al van haarquote:Op zondag 31 januari 2010 22:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niks voor jouw moeder dan? Sturen we m daarna door aan crack
heel goedquote:Op zondag 31 januari 2010 22:29 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee. Ik ben super cool en een mega harde held.
Mijn mama is dan jarig, en mn opa en oma zijn dan 60 jaar getrouwdquote:Op zondag 31 januari 2010 22:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is zo, ik vier dan ws de verjaardagen van de kindjes
Moet ik nog even doorgeven btw WAAA
http://www.googlefight.com/index.php?lang=en_GB&word1=mozy&word2=remlofquote:Op zondag 31 januari 2010 22:29 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee. Ik ben super cool en een mega harde held.
dat weet ik, daarom zei ik t ookquote:Op zondag 31 januari 2010 22:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Neuh, ik heb hier Christina's deugden ook nog liggen, die heb ik al van haar
Mijn meisjes zijn in de week erna jarig, maar doordeweeks kan niet iedereen, dus weekend is fijner. Alleen zijn ze het weekend na hun verjaardagen bij hun vader.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mijn mama is dan jarig, en mn opa en oma zijn dan 60 jaar getrouwd
Ik heb ook nog nooit iets anders gedaan dan mn moeder haar verjaardag gevierdquote:
60 jaar, damn.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mijn mama is dan jarig, en mn opa en oma zijn dan 60 jaar getrouwd
Wat leukquote:Op zondag 31 januari 2010 22:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijn meisjes zijn in de week erna jarig, maar doordeweeks kan niet iedereen, dus weekend is fijner. Alleen zijn ze het weekend na hun verjaardagen bij hun vader.
Dus morgen maar even de uitnodigingen versturen ofzo
Ja.quote:
Volgens mij deed jij dat.quote:
Jazeker, Chai is nu al 17 jaartjes jong.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
heel goed
Fijn weekend gehad?
Wat? Volgens mij ben jij degene die ermee begon.quote:
spelletjes voor de nintendo DSquote:
Tof! Hoe oud zijn ze?quote:Op zondag 31 januari 2010 22:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, en ze zijn beide ook nog hartstikke fit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |