Ic biedt myn exkuces aan. Aksepteer je dad?quote:Op zondag 31 januari 2010 22:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
In php zijn wereldje klopt het gewoon
Leugenaar, je wist het!quote:Op zondag 31 januari 2010 22:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik kocht een boek, in de veronderstelling dat het een thriller was (okee, niet goed opgelet dus) maar kwam er al heel snel achter dat dat dus niet zo is...
"Zijn omhoggerichte pik, ze kende hem zo goed, iedere centimeter van de zachte huid, elke kloppende ader, de zijdeachtige top..."
Nu kan ik m weggooien, want daar kom ik met geen mogelijkheid doorheen, dit was op blz twee al
aber naturlichquote:Op zondag 31 januari 2010 22:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ic biedt myn exkuces aan. Aksepteer je dad?
En dus juist vanwege het individualisme en egoïsme in deze maatschappij is het niet zo'n hele slechte theorie. Ik bedoel, hoe duidelijk zijn de afgelopen twee jaar nu in combinatie met kapitalisme. Er is een wereldwijde crisis, gedreven door het kapitalisme.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lijkt me ook vrij onverstandig. De mens gaat steeds meer kapitalisme, je uitsloven voor een ander is er gewoon niet meer bij. Ook staat het haaks op het liberalisme.
Ja, leuk bij de koffiequote:Op zondag 31 januari 2010 22:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kan dat echt niet lezen gewoon
Zal ik m naar je opsturen?
Ik denk niet dat de crisis alleen maar te wijten is aan het kapitalisme, meer aan slecht beleid vanuit overheid. Daarbij waren er meer oorzaken wat de grote lehman bank deed omvallen.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En dus juist vanwege het individualisme en egoïsme in deze maatschappij is het niet zo'n hele slechte theorie. Ik bedoel, hoe duidelijk zijn de afgelopen twee jaar nu in combinatie met kapitalisme. Er is een wereldwijde crisis, gedreven door het kapitalisme.
Neem China, waar er nog steeds een grote vorm van communisme is, daar groeit de economie (te) hard met 8% per jaar de afgelopen jaren.
En daarna aan je moeder geven, boeken moeten meer herbruikt worden!!quote:
Niks voor jouw moeder dan? Sturen we m daarna door aan crackquote:Op zondag 31 januari 2010 22:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En daarna aan je moeder geven, boeken moeten meer herbruikt worden!!
Voor op der verjaardag!quote:Op zondag 31 januari 2010 22:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En daarna aan je moeder geven, boeken moeten meer herbruikt worden!!
Ja, ik zou hem aan zijn moeder geven. Valetijnsdag is een prima dag!quote:Op zondag 31 januari 2010 22:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niks voor jouw moeder dan? Sturen we m daarna door aan crack
Reageer even op msn lieverd.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik zou hem aan zijn moeder geven. Valetijnsdag is een prima dag!
Dat is zo, ik vier dan ws de verjaardagen van de kindjesquote:Op zondag 31 januari 2010 22:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik zou hem aan zijn moeder geven. Valetijnsdag is een prima dag!
Het kapitalisme stimuleert minder overheidsregulering. Het was juist het gebrek aan toezicht op banken en andere financiële instellingen die ervoor zorgden dat die instellingen omvielen.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de crisis alleen maar te wijten is aan het kapitalisme, meer aan slecht beleid vanuit overheid. Daarbij waren er meer oorzaken wat de grote lehman bank deed omvallen.
Dat klopt, maar juist wat daar gebeurt is dus een vorm van communisme wat in een bepaalde vorm wel werkt. Ik keur het algehele beleid niet goed wat daar gebeurt (mensenrechten enzo), maar door middel van sterke overheidsregulering hebben ze daar wel veel minder last gehad van de wereldwijde crisis.quote:China komt ook steeds meer van het communisme af en gaat ook steeds meer richting liberalisering. Juist daarom groeien de economieën juist zo. Over een aantal jaren is ook China niet meer communistisch. Maar dat is zoals ik het zie hoor
Neuh, ik heb hier Christina's deugden ook nog liggen, die heb ik al van haarquote:Op zondag 31 januari 2010 22:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niks voor jouw moeder dan? Sturen we m daarna door aan crack
heel goedquote:Op zondag 31 januari 2010 22:29 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee. Ik ben super cool en een mega harde held.
Mijn mama is dan jarig, en mn opa en oma zijn dan 60 jaar getrouwdquote:Op zondag 31 januari 2010 22:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is zo, ik vier dan ws de verjaardagen van de kindjes
Moet ik nog even doorgeven btw WAAA
http://www.googlefight.com/index.php?lang=en_GB&word1=mozy&word2=remlofquote:Op zondag 31 januari 2010 22:29 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee. Ik ben super cool en een mega harde held.
dat weet ik, daarom zei ik t ookquote:Op zondag 31 januari 2010 22:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Neuh, ik heb hier Christina's deugden ook nog liggen, die heb ik al van haar
Mijn meisjes zijn in de week erna jarig, maar doordeweeks kan niet iedereen, dus weekend is fijner. Alleen zijn ze het weekend na hun verjaardagen bij hun vader.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mijn mama is dan jarig, en mn opa en oma zijn dan 60 jaar getrouwd
Ik heb ook nog nooit iets anders gedaan dan mn moeder haar verjaardag gevierdquote:
60 jaar, damn.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mijn mama is dan jarig, en mn opa en oma zijn dan 60 jaar getrouwd
Wat leukquote:Op zondag 31 januari 2010 22:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijn meisjes zijn in de week erna jarig, maar doordeweeks kan niet iedereen, dus weekend is fijner. Alleen zijn ze het weekend na hun verjaardagen bij hun vader.
Dus morgen maar even de uitnodigingen versturen ofzo
Ja.quote:
Volgens mij deed jij dat.quote:
Jazeker, Chai is nu al 17 jaartjes jong.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
heel goed
Fijn weekend gehad?
Wat? Volgens mij ben jij degene die ermee begon.quote:
spelletjes voor de nintendo DSquote:
Tof! Hoe oud zijn ze?quote:Op zondag 31 januari 2010 22:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, en ze zijn beide ook nog hartstikke fit
quote:
Doe eens niet via het forum...quote:
HAHAHA JIJ DOET HET MET EEN 17JARIGE UITGEHOLDE KIPFILET!!11quote:Op zondag 31 januari 2010 22:37 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jazeker, Chai is nu al 17 jaartjes jong.
Was ze jarig?quote:Op zondag 31 januari 2010 22:37 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jazeker, Chai is nu al 17 jaartjes jong.
Weer lekker verwendquote:Op zondag 31 januari 2010 22:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
spelletjes voor de nintendo DS
A een konijntje (die spaart ze) en K een draakje (die spaart "mythische wezens) wat beesten van schleich verder moet ik nog even kijken, misschien een tasje voor de DS voor K en boxjes voor de MP4-speler van A en oorbelletjes en dan zien we verder nog wel
Jazeker, en dat zal ik doen, maar ze slaapt op het moment.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Was ze jarig?
Feliciteer dr maar van mij
Ik heb hem vandaag een beetje gesloopt.quote:
http://www.googlefight.com/index.php?lang=en_GB&word1=Sterf&word2=Dikke+Devviequote:Op zondag 31 januari 2010 22:39 schreef Devvie het volgende:
[..]
HAHAHA JIJ DOET HET MET EEN 17JARIGE UITGEHOLDE KIPFILET!!11
quote:Op zondag 31 januari 2010 22:38 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Doe eens niet via het forum...
Mwa, houd me meestal wel aan een bepaald bedragquote:
En jij niet verder stoken.quote:
Wut, hoe?quote:Op zondag 31 januari 2010 22:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb hem vandaag een beetje gesloopt.
Google errorquote:Op zondag 31 januari 2010 22:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
http://www.googlefight.com/index.php?lang=en_GB&word1=Sterf&word2=Dikke+Devvie
mooiquote:Op zondag 31 januari 2010 22:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jazeker, en dat zal ik doen, maar ze slaapt op het moment.
Lekker!quote:Op zondag 31 januari 2010 22:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mwa, houd me meestal wel aan een bepaald bedrag
Bij intertoys hadden ze een heleboel spellen van onder de tien euro laatst
Jij.quote:
Remlof kon mij niet missen.quote:
Hij heeft een digitale piano jij ongewassen drol.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:44 schreef Devvie het volgende:
[..]
Over zn piano monkensteijn, anders was zn computer toch wel kapot
Doe niet zo verbaasdquote:
Dat noem je toch nog geen computer?!quote:Op zondag 31 januari 2010 22:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hij heeft een digitale piano jij ongewassen drol.
Electrische piano noemt men dat, niet virtueelquote:Op zondag 31 januari 2010 22:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
quote:
Hij had een neukertje nodig?quote:
Joah maar alles zit toch in die piano!quote:Op zondag 31 januari 2010 22:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zei ik virtueel?!quote:Op zondag 31 januari 2010 22:46 schreef Devvie het volgende:
[..]
Electrische piano noemt men dat, niet virtueel
Er zit toch een computer in.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat noem je toch nog geen computer?!
Het werkt digitaal, dus computer.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat noem je toch nog geen computer?!
Digitaal.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:46 schreef Devvie het volgende:
[..]
Electrische piano noemt men dat, niet virtueel
Gemist?quote:Op zondag 31 januari 2010 22:47 schreef Breathtaking het volgende:
Crack en Zotheid, zowaar, jullie leven nog!
Btquote:Op zondag 31 januari 2010 22:47 schreef Breathtaking het volgende:
Crack en Zotheid, zowaar, jullie leven nog!
Hoe klinkt dat orgel nu?quote:Op zondag 31 januari 2010 22:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Joah maar alles zit toch in die piano!
Ik moest laatst een cadeautje kopen voor mn oppaskindje, speelgoed is indd duurrrquote:Op zondag 31 januari 2010 22:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat was wel handig
Anders zijn die dingen duur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |