quote:Op zondag 31 januari 2010 17:13 schreef Lov1 het volgende:
Ik ga het op Net5 volgen; mijn laptop trekt dat downloaden toch slecht en die 3 dagen extra wachten is ook geen probleem. Bijna!![]()
Jep. Was nog wel redelijk te volgen hoorquote:Op zondag 31 januari 2010 17:14 schreef Haunter het volgende:
Zijn er mensen die die crappe cam-versie hebben gekeken?
Ik kijk de stream nu. Ik ga niets zeggen behalve: WTF?quote:Op zondag 31 januari 2010 17:14 schreef Haunter het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewaarschuwd, dus niet gaan janken!Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Ja, vaak niet verstaanbaar, maar wel te volgen.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:14 schreef Haunter het volgende:
lost.s06e01.cam.real.flash-zapp ?quote:Op zondag 31 januari 2010 18:19 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Ja, vaak niet verstaanbaar, maar wel te volgen.
Nee, die niet.quote:Op zondag 31 januari 2010 18:28 schreef Shoombak het volgende:
[..]
lost.s06e01.cam.real.flash-zapp ?
vaak niet verstaanbaar, maar wel te volgen, right
Ja.quote:Op zondag 31 januari 2010 18:28 schreef Shoombak het volgende:
[..]
vaak niet verstaanbaar, maar wel te volgen, right
Is op het strand opgenomen...quote:Op zondag 31 januari 2010 18:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, die niet.
Maar de versie die ik keek heeft politie, opstartende brommers etc op de achtergond. Wat voor tokkiebuurt dat is wil ik niet weten
Die heb ik ook gezien ja. Maar de stukjes die je niet verstaat kun je op zich zelf wel invullen.quote:Op zondag 31 januari 2010 18:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, die niet.
Maar de versie die ik keek heeft politie, opstartende brommers etc op de achtergond. Wat voor tokkiebuurt dat is wil ik niet weten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 januari 2010 18:35 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Die heb ik ook gezien ja. Maar de stukjes die je niet verstaat kun je op zich zelf wel invullen.
De belangrijkste quote; die eigenlijk in de TT moet woensdag:Dit seizoen gaat gewoon zo beestachtig goed zijn. De eerste aflevering is echt damn good!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga er van uit dat er geen camversies meer volgen, was dit de premiere voor genodigde gasten of zo?Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Denk het, op het einde vertelt iemand iets erover, maar dat heb ik geskipt.quote:Op zondag 31 januari 2010 18:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dit seizoen gaat gewoon zo beestachtig goed zijn. De eerste aflevering is echt damn good!
Ik ga er van uit dat er geen camversies meer volgen, was dit de premiere voor genodigde gasten of zo?
Lijkt me een dure grap.quote:Op zondag 31 januari 2010 18:43 schreef Pheno het volgende:
Ik zou het extreem grappig vinden als de producers dit expres gelekt hebben als alternatief en het dinsdag gewoon heel wat anders gaat
Stunt van het jaar als het zo is
Alsof het al geen miljoenenproject is. Maar het zal wel niet zo zijn, maar ik zou het grappig vinden.quote:
Iedereen die wilde mocht komen. Het was in Hawaiï waar de serie opgenomen is.quote:Op zondag 31 januari 2010 18:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dit seizoen gaat gewoon zo beestachtig goed zijn. De eerste aflevering is echt damn good!
Ik ga er van uit dat er geen camversies meer volgen, was dit de premiere voor genodigde gasten of zo?
Ik snap hem ook niet helemaal. Of hij kan geen Engels en wacht op de camondertiteling?quote:Op zondag 31 januari 2010 20:47 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Wat is je punt? Heb je iets aan je ogen ofzo?
Nee ik begrijp niet helemaal waarom je niet 3 dagen kan wachten tot een normale versie, maargoed, als jullie dit kijkbaar vinden, primaquote:Op zondag 31 januari 2010 20:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik snap hem ook niet helemaal. Of hij kan geen Engels en wacht op de camondertiteling?
Het is niet de beste kijk-ervaring nee, maar ik weet wie, wat, hoe en wanneer, en daar ging het me om. Natuurlijk kijk ik hem over drie dagen in betere kwaliteit.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:09 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Nee ik begrijp niet helemaal waarom je niet 3 dagen kan wachten tot een normale versie, maargoed, als jullie dit kijkbaar vinden, prima
Tja, de nieuwsgierigheid he. of het ongeduld. Dan is elke dag te langquote:Op zondag 31 januari 2010 21:09 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Nee ik begrijp niet helemaal waarom je niet 3 dagen kan wachten tot een normale versie, maargoed, als jullie dit kijkbaar vinden, prima
Het heeft geen reet met kijkbaar te maken. Het gaat erom dat je je wekelijkse portie lost weer binnen heb gekregenquote:Op zondag 31 januari 2010 21:09 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Nare stoeltjes ook zo te zienquote:Op zondag 31 januari 2010 21:36 schreef Symer het volgende:
Stel je voor dat je als VIP op de eerste rij moest gaan zitten
[ afbeelding ]
Dan lag ik liever ergens achteraan op m'n strandkleedje
[ afbeelding ]
Ben er van overtuigd dat het de moeite waard is geweest.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:30 schreef Saphia het volgende:
[..]
Al die maanden wachten.... heerlijk dat het nog maar een paar nachtjes wachten is![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://spoilerslost.blogs(...)w.html#axzz0eE3QMie4De enige echte.
Kuchquote:LOST!!!!!!!!!!!!!!!! 6x01
erm its like 60mins of the first episode, its a recording of the live screening, if you cant wait .. here it is. Also this in only in flash since the source was flash too.
Warning : This is a shity copy. die hard fans wait
No shit!quote:Op zondag 31 januari 2010 22:44 schreef EvilMarc het volgende:
De eerste 60 minuten van het nieuwe seizoen staan online.
Voor de mensen die echt niet kunnen wachten![]()
[..]
Kuch
quote:^ Het script van de eerste minuten van de pilot van voor ze besloten het tot 6 seizoenen te rekken Hihi.
quote:JACK: OK, everyone, gather round. I'm Jack. We crashed on this island. I'm kind of an alcoholic, and I had a really complicated relationship with my father, Christian, who was also an alcoholic.
CLAIRE: Christian Shepherd? That's my dad, too!
JACK: No way!
SAWYER: Oh, yeah, I know that guy, too. I met him at a bar. He's proud of you.
JACK: You met my dad?
SAWYER: Yeah, I met him right before I killed this guy I thought had ruined my life as a child. He was a con man who went by "Sawyer" and had an affair with my mother and then my dad found out and killed her and himself. It was ugly.
LOCKE: No way! That sounds just like my dad! He stole my kidney and then paralyzed me.
KATE: Paralyzed people can't walk.
LOCKE: Don't tell me what I can't do! I can walk now, obviously. I think this island is magic or something crazy like that.
KATE: Know what else is crazy? I killed my stepdad, who was actually my dad, by blowing up the house he was in. Then I went on the run for a long time. That marshall guy that's dying there was taking me to the U.S. to put me in jail.
(The "monster noise" is heard in the jungle.)
CHARLIE: What was that, mates?
HURLEY: I think it was a monster made of smoke that's floating around for some reason.
CHARLIE: That's bloody weird. Almost as bloody weird as me being a heroin addict due to my rock band, DriveShaft, and my brother, Liam.
HURLEY: Oh, yeah, you guys were popular right around the time I won the lottery thanks to some cursed, mysterious, omnipresent numbers. You guys suck.
SUN: Ha! They totally do.
SHANNON: You speak English?
SUN: Yeah, I do. Hey, Jin.
JIN: (Something in Korean.)
SUN: I speak English. I also had an affair with a bald guy, who taught it to me, then he killed himself, or maybe I killed him. But you can't blame me, right? You used to be a really nice guy before we got married and I paid off a blackmail debt to your prostitute mother by taking a loan from my father, which led him to make you his guy who beat the shit out of people, which destroyed your soul. I hope we reconcile and you gradually learn English. Wanna go in that tent and see if we can get me knocked up?
JIN: ... Boat?
(JIN and SUN go into their tent.)
SAYID: While they're doing that, we should try to figure out how to get off this island. I need to get back to Nadia, this chick I used to like and who I sorta tortured once. I'm from Iraq. Did I mention that?
MICHAEL: No. Hey, where'd Walt go?
SAYID: Oh, some grungy-lookin' pirates took him.
MICHAEL: WAAAAAAALT! WAAAAAAALT! I wanted to be there for him, but his mom was a bitch and took him away from me. I'm trying to get to know him now. Sucks that he got kidnapped.
LOCKE: Hey, while you guys were talking, I found some door in the jungle.
JACK: Did you open it?
LOCKE: Yeah, there was a Scottish guy in there, and I made him stop pressing some button. It just exploded and released a bunch of electromagnetic energy, so the island is visible to the outside world again.
DESMOND: Hi, bruthas. I'm Desmond. I can kinda see the future. Charlie, you're gonna die.
CHARLIE: OK, I'll go swim to an underwater station so we can all get rescued.
DESMOND: Sounds good. Then I can reunite with this chick I liked but got separated from due to her father's meddling. It was kinda like The Notebook.
ROUSSEAU: I found this guy in the jungle.
BEN: My name is Henry Gale!
SAYID: Really?
BEN: No, it's Benjamin Linus. I'm an Other, which means I'm part of this group of people who were on the island before you guys. I was initially part of the DHARMA Initiative, but it was purged by me and other people who have been on the island a long time and may or may not be immortal. It's complicated.
ROUSSEAU: They whisper.
BEN: Right. I'm really manipulative. If you help me escape, Michael, I'll give you back Walt. He makes birds run into doors. I don't like that and neither does Jacob, the cabin-ghost guy who runs this island.
MICHAEL: OK. (Shoots off into the distance.) I just killed Libby and Ana Lucia. Trust me, they're on the other side of the island. Tail section.
BEN: OK, here's Walt back. Get on this boat and then go sneak onto the freighter that's coming to kill us.
MICHAEL: OK.
(MICHAEL and WALT get on the boat and sail off.)
ALEX: Hey, Dad, what're you doing here?
BEN: Hi, Alex, this is your mother.
ROUSSEAU: Hey, I've been looking for you for 16 years.
ALEX: Weirdo.
JACK: Hey, Kate.
KATE: Yeah?
JACK: Pick me or Sawyer.
KATE: Who's Sawyer?
SAWYER: Me.
KATE: Oh, OK. I dunno. Sawyer, I guess.
SAWYER: Thanks, Freckles.
BOONE: I'm gonna go die now.
LOCKE: Yeah, the island's been saying it demands a sacrifice. Go for it, kid.
(First commercial break.)
- - - -
O ik ben alweer aan de late kant zie ik nu, ik zag het net en wou het zo snel mogelijk postenquote:
Jawel!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Als ik de verleiding voel dan klik ik er snel op en kijk ergens anders naar het schermquote:Op zondag 31 januari 2010 22:22 schreef _Flea_ het volgende:
Moet me inhouden om de spoilers niet te gaan lezen/kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu is mijn vraag aan diegenen die de premiere gezien hebben: zijn er nog meer van zulke awesome momenten? Want ik ben een beetje teleurgesteld dat ik deze dus nu weet.
[ Bericht 2% gewijzigd door BeyondTheGreen op 01-02-2010 08:00:05 ]Unbowed, Unbent, Unbroken.
Dan ben je toch wel een beetje lomp als je DAT nu nog gaat kijken terwijl je over 2 dagen de aflevering in 720p HD met 5.1 DD Surround kan zienquote:Op maandag 1 februari 2010 02:05 schreef BoonDockSaint het volgende:
eerste ep staat op het net slechte kwaliteit
No shit.quote:Op maandag 1 februari 2010 02:05 schreef BoonDockSaint het volgende:
eerste ep staat op het net slechte kwaliteit
quote:Op maandag 1 februari 2010 07:53 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik keek de opening scene tot hier:Alleen al dat beantwoorden zou een spoiler zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu is mijn vraag aan diegenen die de premiere gezien hebben: zijn er nog meer van zulke awesome momenten? Want ik ben een beetje teleurgesteld dat ik deze dus nu weet.
Nee, gewoon 42 minuten, de overige 20 is nabespreking door de maker ofzo, dat deel heb ik geskipt.quote:Op maandag 1 februari 2010 10:12 schreef AlmightyArjen het volgende:
Die eerste ep, is die ook extra lang ofzo?
De premiere is een dubbelaflevering.quote:Op maandag 1 februari 2010 10:12 schreef AlmightyArjen het volgende:
Die eerste ep, is die ook extra lang ofzo?
quote:Op maandag 1 februari 2010 10:25 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Nee, gewoon 42 minuten, de overige 20 is nabespreking door de maker ofzo, dat deel heb ik geskipt.
Huh?quote:Op maandag 1 februari 2010 10:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De premiere is een dubbelaflevering.
Kortom als je als een ongeduldige malloot nu al die slechte kwaliteit rip download zie je maar de helft.quote:Op maandag 1 februari 2010 10:37 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Bij de premiere zijn er twee afleveringen, daarvan is er één gelekt.
Wat nou de helft? Het is toch nog steeds een hele ep?quote:Op maandag 1 februari 2010 10:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Kortom als je als een ongeduldige malloot nu al die slechte kwaliteit rip download zie je maar de helft.
Nee, het zijn gewoon twee afleveringen. Daarvan heb ik er één al gezien, en jij nog nulquote:Op maandag 1 februari 2010 10:42 schreef wolfrolf het volgende:
Nee want het is een 2 hour premiere.
n00b.
Nope. 2 losse afleveringen.quote:Op maandag 1 februari 2010 10:42 schreef wolfrolf het volgende:
Nee want het is een 2 hour premiere.
n00b.
De helft van wat? Het is een losse aflevering, morgen gooien ze twee afleveringen op tv. Als ik nou de helft van het seizoen kon kijken had ik het ook gedaan. Ook met die kwaliteit.quote:Op maandag 1 februari 2010 10:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Kortom als je als een ongeduldige malloot nu al die slechte kwaliteit rip download zie je maar de helft.
quote:Op maandag 1 februari 2010 11:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
De helft van wat? Het is een losse aflevering, morgen gooien ze twee afleveringen op tv. Als ik nou de helft van het seizoen kon kijken had ik het ook gedaan. Ook met die kwaliteit.
Woensdag lekker twee afleveringen kijken, zodat ik weet wat ze tijdens de sirenes zeidenEn natuurlijk aflevering twee. Can't wait
Whehehhe.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:16 schreef RedFever007 het volgende:
Zat net een oud topic te lezen toen ik dit tegenkwam.
[..]
[..]
http://mcsweeneys.net/2008/5/29bridgman.html
Nog nooit eerder gelezen, en lag helemaal dubbel![]()
Linkje oorsprokelijk gepost door Symer![]()
ik ook, nog nooit zo'n aflevering gezien, maar ik voel dat het nu wel nodig is.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:29 schreef chansadres het volgende:
Ik ga E00 maar eens downloaden. Even opfrissen voor woensdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |