Tuurlijk!quote:Op zondag 31 januari 2010 00:32 schreef Stuart het volgende:
Kunnen jullie mij mijn anonimiteit garanderen als ik overmaak via een bankrekening![]()
Kan ik bijvoorbeeld 10 of 12 euro overmaken om een hond te helpen
Hoe bedoel je, anonimiteit?quote:Op zondag 31 januari 2010 00:32 schreef Stuart het volgende:
Kunnen jullie mij mijn anonimiteit garanderen als ik geld overmaak via een bankrekening![]()
Kan ik bijvoorbeeld 10 of 12 euro overmaken om een hond te helpen
Okay, dan wil ik wel 12 euro (als dat voor een jaar is) overmaken t.b.v. een klein hondje als die er is. Bijvoorbeeld een Jack Russelquote:Op zondag 31 januari 2010 00:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Maak het desnoods via mij over, dan garandeer ik je hoogstpersoonlijk dat niemand ooit ook maar iets te zien krijgt. Uiteraard stort ik het door naar de rekening
quote:Op zondag 31 januari 2010 00:32 schreef Cat22 het volgende:
Mijn bijdrage hangt nu tussen de kassa´s van Rabo en ING in.
Wil je niet mee adopteren samen met ons met Ozzy?quote:Op zondag 31 januari 2010 00:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay, dan wil ik wel 12 euro (als dat voor een jaar is) overmaken t.b.v. een klein hondje als die er is. Bijvoorbeeld een Jack Russel
Kun je mij een PM sturen met gegevens van je bankrekening dan svp
Wie is de meneer hier? Greysquote:Op zondag 31 januari 2010 00:36 schreef porsche1 het volgende:
Meneer en mevrouw, is er al veel binnen gehaald?
Ik dacht dat Greys een meneer was.quote:Op zondag 31 januari 2010 00:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wie is de meneer hier? Greys
Nah, laten we het leuk houden: ben ik de meneer de eerste maand
Als je haar ziet, ben je voorgoed van die gedachte genezenquote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 00:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als je haar ziet, ben je voorgoed van die gedachte genezen
Da's mooi kerelquote:Op zondag 31 januari 2010 00:45 schreef Greys het volgende:![]()
Ik heb de bevestigingsmails binnen van de officiële adoptie van Ozzy en Bella
Dus vanaf nu zal het geld maandelijks van de speciale rekening worden afgeschreven!
Dames en heren, u heeft een F&F hond en kat!
Ik zal morgen weer even op de rekening gluren!quote:
Ik weet niet zeker of je de bedoeling van dit topic hebt begrepen. Mensen die naar de rekening die Greys en ElisaB beheren een bijdrage storten adopteren Ozzie en Bella mee (zie eerste post voor verhalen en foto's). Vooralsnog komen hier geen andere dieren bij.quote:Op zondag 31 januari 2010 00:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay, dan wil ik wel 12 euro (als dat voor een jaar is) overmaken t.b.v. een klein hondje als die er is. Bijvoorbeeld een Jack Russel
Kun je mij een PM sturen met gegevens van je bankrekening dan svp
quote:Op zondag 31 januari 2010 00:45 schreef Greys het volgende:
![]()
Ik heb de bevestigingsmails binnen van de officiële adoptie van Ozzy en Bella
Dus vanaf nu zal het geld maandelijks van de speciale rekening worden afgeschreven!
Dames en heren, u heeft een F&F hond en kat!
quote:Op zondag 31 januari 2010 00:47 schreef Greys het volgende:
Oh nou wacht, dan ga ik nu nog wel ff kijken
Nou, eigenlijk liever niet. Als de hele achtergrond en intentie van dit topic je ontgaat of niet aanspreekt, dan zijn er zat plekken op FOK! waar je je kunt vermaken.quote:Op zondag 31 januari 2010 00:48 schreef Donders het volgende:
sry, maar ik mag toch zeggen dat die beesten er niet uitzien?
Jij wel hoorquote:Op zondag 31 januari 2010 00:49 schreef porsche1 het volgende:
Kan ik ook een Giraffe of een pandabeer of een varken adopteren?
Dat kan!quote:Op zondag 31 januari 2010 00:49 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!quote:
Ik zit nu op 6.quote:
Nee maakt helemáál niet uit!quote:Op zondag 31 januari 2010 00:51 schreef BrandX het volgende:
Als het voor jullie makkelijker is trouwens om, ipv een maandelijkse bijdrage een bedrag voor het hele jaar te krijgen moet je het zeggen hoor!
Ik had het alleen zo gedaan (maandelijks dus) zodat ik ze kan mede-adopteren tot hun heengaan zeg maar
We hebben nu 160,50!quote:Op zondag 31 januari 2010 00:49 schreef porsche1 het volgende:
[..]
quote:
Een kip.quote:Op zondag 31 januari 2010 00:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat kan!![]()
Maar niet bij stichting Dierenthuis.![]()
Ze hebben wel een kip die adoptanten zoekt.
quote:Beste adoptant,
Allereerst hartelijk dank dat u mij hebt geadopteerd.
De bedoeling is dat u twee keer per jaar een bericht met foto van mij krijgt en zo op de hoogte wordt gehouden hoe het met mij gaat.
Zoals u weet ben ik behoorlijk op leeftijd, ik ben al 20 jaar. Maar dat zou je niet zeggen want ik gedraag me nog steeds als een jonge blom.
Ik bemoei me graag overal mee, soms tot vervelends toe bij de verzorgers. Maar ze zijn blij dat ik nog steeds kerngezond ben. Ik loop elke dag wel enkele kilometers op mijn korte pootjes door het dierencafé en buiten.
Ik ben een kleine maar dappere hond en zelfs de beste waakhond die ze in huis hebben.
Nooit verveel ik me bij Dierenthuis, er is zoveel te beleven. Iedere dag is er volop bedrijvigheid. In de ochtend beginnen de verzorgers met ons te voeren. De dieren die dat nodig hebben krijgen medicatie, ik mijn pilletje tegen hartfalen want dat is wel nodig.
De kattenbakken worden verschoond en er staat een gigantische afwas in de keuken die gedaan moet worden. Daarna worden alle verblijven grondig schoongemaakt. Tussendoor krijgen wij natuurlijk ook aandacht. Ze hebben het er maar wat druk mee.
Op de foto hierbij lig ik even uit te rusten. Deze is gemaakt door fotografe Saskia.
Zij maakt altijd prachtige foto`s van ons.
Kom gerust eens bij me langs.
Tot de volgende keer,
een poot van Morrie.
Daar heb je gelijk aan. Veel plezier met jullie nieuwe "speeltjes"quote:Op zondag 31 januari 2010 00:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk liever niet. Als de hele achtergrond en intentie van dit topic je ontgaat of niet aanspreekt, dan zijn er zat plekken op FOK! waar je je kunt vermaken.
Dank je; fijne nachtquote:Op zondag 31 januari 2010 00:55 schreef Donders het volgende:
Daar heb je gelijk aan. Veel plezier met jullie nieuwe "speeltjes"
quote:Op zondag 31 januari 2010 00:54 schreef Greys het volgende:
[..]
We hebben nu 160,50!
Dus... even rekenen... Ozzy en Bella samen kosten 17,-- aan adoptiegeld per maand en dan kunnen we nu al 9,5 maand adopteren!
Ik dacht die ie dood was op dat plaatje.quote:Op zondag 31 januari 2010 00:55 schreef Greys het volgende:
Ik gooi deze er nog even in
Ik heb post van mijn eigen adoptiehondje Morrie!![]()
[..]
Sry, mijn welgemeende excuses. Zoals ik al eerder aangaf, veel plezier!quote:Op zondag 31 januari 2010 00:58 schreef Greys het volgende:
Gut Donders, probeer het morgen eens met je andere been, dat uit bed stappen.
Het is er al!quote:Op zondag 31 januari 2010 00:32 schreef Cat22 het volgende:
Mijn bijdrage hangt nu tussen de kassa´s van Rabo en ING in.
Dankjewelquote:Op zondag 31 januari 2010 01:00 schreef Donders het volgende:
[..]
Sry, mijn welgemeende excuses. Zoals ik al eerder aangaf, veel plezier!
quote:Op zondag 31 januari 2010 01:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is er al!
Heb het gewijzigd op het lijstje!
Je moest eens wetenquote:Op zondag 31 januari 2010 01:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Dankjewel
En serieus, als jij een groot deel van je leven mishandeld was zou je er misschien ook wat minder mooi uitzien...
Nou ja... zullen we het er gewoon op houden dat die beesten er ook niets aan kunnen doen dat ze misschien niet een beautyprijs zullen winnen?quote:
Ga ik even doen, goed idee!quote:Op zondag 31 januari 2010 01:05 schreef Cat22 het volgende:
Greys... of Eliesje... dahlings... als jullie tijd en zin hebben zou het misschien wel leuk zijn als de dieren die privé geadopteerd zijn ook een linkje met hun verhaal onder hun naam krijgen.Is meteen weer wat extra Pie Ar.
Even?quote:Op zondag 31 januari 2010 01:10 schreef Greys het volgende:
Ga ik even doen, goed idee!
Ik wist wel dat er een reden was dat ik Greys eerst noemde.quote:Op zondag 31 januari 2010 01:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Even?
Ik zou niet weten waar ik moest beginnen
quote:Op zondag 31 januari 2010 01:20 schreef Greys het volgende:
Zo hebben alle prive geadopteerde dieren een linkje!
Zie het lijstje onderaan de fipo.
quote:
Mag ik je aanrakenquote:
Ik heb net de bevestiging per mail binnen... Ik keek weer eens rond op de site, en zat op deze pagina: http://www.dierenthuis.nl/nl/bewoners/bewoners_index3.php?indexnr=2&kh=hondquote:Japie
Dit is Japie, een Bordeaux Dog van ruim acht jaar. Japie ging van hand naar hand, wel negen keer verhuisde hij naar een nieuwe baas. Ergens in het begin van zijn leven is het misschien heel even goed gegaan, daarna ging het alleen maar bergafwaarts. Gewild zijn deze stoere honden in de grote steden zeker, helaas komen ze vaak bij de verkeerde mensen terecht. Japie heeft zowel de boven- als de onderwereld leren kennen. Voor ons zien we een lieve onzekere angstige hond. Deze senior verdient eindelijk rust en een dierwaardig bestaan. Foto: Nel van Wijngaarden (www.dierenschilderijen.nl)
http://www.dierenthuis.nl/nl/adoptie/index.phpquote:Op zondag 31 januari 2010 01:56 schreef Harajuku. het volgende:
Hoe adopteer je een hond dan?Ik kom op de site alleen adopties voor aidskatten tegen.
Oh fuck ja, ik had hier alleen adoptie aids katquote:Op zondag 31 januari 2010 01:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
http://www.dierenthuis.nl/nl/adoptie/index.php
en dan kan je eerst een hond hier uitzoeken: http://www.dierenthuis.nl/nl/bewoners/bewoners_index3.php?indexnr=1&kh=hond
dan kan je bij het adoptieformulier als eerste de naam ingeven van de hond die je op jouw naam wil hebben staan
uiteraard gaat alle geld wat binnen komt evenredig op naar alle dieren en terecht, maar tis leuk het idee dat je juist hem/haar sponsort![]()
die kop iddquote:Op zondag 31 januari 2010 01:56 schreef BrandX het volgende:
Ik heb net in een vlaag van verstandsverbijstering Japie geadopteerd![]()
Dit is um:
[ afbeelding ]
[..]
Ik heb net de bevestiging per mail binnen... Ik keek weer eens rond op de site, en zat op deze pagina: http://www.dierenthuis.nl/nl/bewoners/bewoners_index3.php?indexnr=2&kh=hond
Ik zag die kop van um en ik moest zo hard lachen!Ik kon niet anders dan adopteren
![]()
![]()
![]()
![]()
10euro p/m extra
Maar mijn hart brak bij het zien van juist hem![]()
![]()
sorry, maar dat vind ik een beetje raarquote:Op zondag 31 januari 2010 00:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk liever niet. Als de hele achtergrond en intentie van dit topic je ontgaat of niet aanspreekt, dan zijn er zat plekken op FOK! waar je je kunt vermaken.
Psiesquote:Op zondag 31 januari 2010 08:40 schreef Schunckelstar het volgende:
(weet niet wat er in zijn eerste post stond
quote:Op zondag 31 januari 2010 10:56 schreef Maes het volgende:
Japie is leukWat goed dat hij is geadopteerd door jou BrandX
![]()
En Ozzy is zeker niet moeders mooiste maar wel geweldig! en daar gaat het om
een schatjequote:Op zondag 31 januari 2010 12:01 schreef Rewimo het volgende:
En wie durft te beweren dat Reneetje geen knappe poes is trouwens? Hè? Nou?![]()
[ afbeelding ]
Ik zeg ook altijd 'hij' over mijn hondje, 'hij' heet ook Bink, maar het is een vrouwtjequote:Op zondag 31 januari 2010 12:16 schreef Rewimo het volgende:
't Is een zij!
Bekend probleem trouwens, mij maken ze ook altijd uit voor heer. Net als Greys blijkbaar
Dat had ik bij DTH ook. Alle poezen waren zij en alle honden waren hij.quote:Op zondag 31 januari 2010 13:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zeg ook altijd 'hij' over mijn hondje, 'hij' heet ook Bink, maar het is een vrouwtje
quote:Op zondag 31 januari 2010 12:16 schreef Greys het volgende:
Japie! Wat heb je een leuke adoptiemoeder!![]()
Ik ga je even toevoegen aan het lijstje, en Japie natuurlijk ook
Wat goed van je en wat heeft hij een mooie kop,de dieren krijgen in sneltempo adoptiebaasjes hier op het forum.quote:Op zondag 31 januari 2010 02:09 schreef BrandX het volgende:
Ik heb een hond geadopteerd![]()
Vind het echt heel leuk![]()
![]()
![]()
Ik heb nog ff een pmtje nodig, dan kan ik gaan dokken!quote:
Och, wat een schatje!quote:Op zondag 31 januari 2010 00:55 schreef Greys het volgende:
Ik gooi deze er nog even in
Ik heb post van mijn eigen adoptiehondje Morrie!![]()
[..]
Oh echt, die kop!quote:Op zondag 31 januari 2010 02:09 schreef BrandX het volgende:
Ik heb een hond geadopteerd![]()
Vind het echt heel leuk![]()
![]()
![]()
Komt er aan!quote:Op zondag 31 januari 2010 19:12 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik heb nog ff een pmtje nodig, dan kan ik gaan dokken!
Wat een enige foto's!quote:
Dit konijn was volgens mij een cadeautje van Heidi(de vrouw die die leuke filmpjes maakt ) voor Alice.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:51 schreef NijntjesUk het volgende:
Geweldige foto's!
Weet iemand trouwens waarom dat konijntje er woont?
quote:Jaantje
Bange lobbes herwint vertrouwen
Half augustus 2006 kwamen Jaantje, Neeltje en Heiltje binnen: drie honden die hun hele leven in een donkere kelder opgesloten hadden gezeten. Al snel was duidelijk hoe beschadigd deze onschuldige dieren zijn door hun verleden. Wekenlang hebben ze met grote angstogen buiten gebivakkeerd, teruggetrokken onder de struiken. Een keuze? Nee, voor deze honden die zó bang zijn voor mensen, een bittere noodzaak om met de nieuwe situatie om te kunnen gaan. Neeltje en Heiltje herwonnen al snel weer wat vertrouwen en verhuisden naar binnen, waar ze een knusse slaapplek hebben gevonden onder de voorraadkast. Het is hartbrekend om met een hondenriem naar het tweetal toe te lopen voor een uitje, en dan te merken dat ze een afranseling verwachten. Vooral Neeltje, het keeshondje, kruipt van angst weg in haar mand en laat haar plas lopen. Het liefste vlucht ze dan weg. Eenmaal aangelijnd is de dreiging weg en gaat het wat beter. Gedragsproblemen, door de mens verzoorzaakt. Nu is het de zorg van andere mensen deze honden te leren dat er ook ruimte is voor vertrouwen en liefde. Jaantje is nog banger dan haar pleegzusjes en doet er wat langer over om te wennen, maar ook met haar weten we zeker dat het op den duur goed komt. Uiteindelijk vindt Jaantje haar eigen knusse mand, in huis.
Ik denk het ookquote:Op zondag 31 januari 2010 20:14 schreef Autidude het volgende:
Ik vind dit zo mooi heh!
Wij hebben zelf in 2005 2 Border Collies geadopteerd, maar dan zelf in ons eigen huis. Wij hadden al 2 Border Collies en toen kwamen we op internet een soort van noodoproep tegen;
Er waren 2 Borders, een reu en teef.. 11 en 12 jaar oud, die al hun hele leven bij elkaar waren.
Bij hun allereerste baasje, waar ze bijna hun hele leven hebben gewoond, werden ze zwaar verwaarloosd en mishandeldZe zijn toen terecht gekomen bij een verstandelijk gehandicapte
jongen, die wel begeleiding had enzo hoor, maar dat ging ook niet helemaal dus moesten ze herplaatst worden. Maar niemand wou de twee oudjes hebbenEn dreigde ze nog op hun oude dag van elkaar gescheiden te worden ook!
Nou, wij wouden ze wel!En het was echt triest.. superschuw, het reutje had schurft, het teefje kompleet versleten en waarschijnlijk extreem gebruikt voor de fok.. Het reutje heeft 100% zeker weten klappen met een stok oid gehad op zijn sneut want die heeft een heel relief in het bot
![]()
Ze waren extreem schrikkerig, als je ze wou aaien dan dachten ze dat ze geslagen zouden worden.
Maar bij ons kwamen ze los.. langzaam, maar ze zijn echt gaan veranderen.
Helaas is het teefje vorig jaar overleden, ze heeft het heel lang volgehouden en echt zo sterk als een tank.. ondanks dat het zo'n mager zwak beestje was.. ze had de geest van een supersoldaat! Maar op
het laatst werd het lijden, en toen hebben we haar in laten slapen want ze was echt op. Ze was het er zelf ook wel mee eens, je kon heel goed merken dat het voor haar niet meer hoefde.
Het reutje leeft nog steeds, is nog steeds vrij schrikkerig, vrijwel doof, slechtziend, zijn achterlijf gaat achteruit.. hij wordt wat stijfjes, maar vergis je niet.. hij denkt nog steeds dat hij "16" isMaar dat
kan ook komen omdat ie een beetje dement aan het worden isAnyway, hij heeft het supergoed en
ik hoop dat hij heel oud mag worden, want voor een Border is hij al oud.. maar je merkt het niet zo.
En dan zit ik net op die site te kijken en dan zie ik dit..
[ afbeelding ]
[..]
![]()
Ik denk dat ik haar erbij ga nemen
nee hoor het kwam niet zo over er woont trouwens ook nog een pony Pepitoquote:Op zondag 31 januari 2010 20:26 schreef NijntjesUk het volgende:
Aha, ik kon het zo snel niet vinden (van dat konijn).
Niet dat ik het raar of verwerpelijk vind dat ie daar woont ofzo hoor, (misschien kwam het zo over?) maar ik vroeg het me gewoon af.
quote:Op zondag 31 januari 2010 20:14 schreef Autidude het volgende:
Ik vind dit zo mooi heh!
-mooi verhaal-![]()
En dan zit ik net op die site te kijken en dan zie ik dit..
[ afbeelding ]
[..]
![]()
Ik denk dat ik haar erbij ga nemen
quote:Stichting Dierenthuis aan mij
Beste adoptant,
Allereerst hartelijk dank dat u mij hebt geadopteerd.
De bedoeling is dat u twee keer per jaar een bericht met foto van mij
krijgt en zo op de hoogte wordt gehouden hoe het met mij gaat.
Al een hele tijd woon ik bij Dierenthuis en ik heb het erg naar mijn zin.
Ik geniet van de ruimte en de rust daar en kan goed met mijn soortgenoten
overweg. Ik ben al op leeftijd maar weet heel goed mijn mannetje te staan
tegenover de andere honden.
Het liefst loop ik de hele dag door het park om alles goed in de gaten te
houden. Daar heb ik een dagtaak aan.
De hele dag is er volop bedrijvigheid bij Dierenthuis en lopen de
verzorgers op en neer van boven naar het benedenverblijf. We worden
gevoerd en de dieren die dat nodig hebben krijgen medicatie. Alle
verblijven waaronder onze hondenkamer worden dagelijks schoongemaakt.
Daarna gaan de verzorgers naar het beneden verblijf om daar schoon te
maken. Ook komt er dagelijks bezoek en dan loop ik als ik daar tijd voor
heb graag een stukje mee.
Ik ben goed op gewicht maar de verzorgers houden mij wel goed in de gaten
en krijg ik altijd mijn voer apart.
Kom gerust eens bij me langs.
Dit kan de hele week tussen 14.00 en 16.00 uur behalve op zondag.
Graag van te voren even een afspraak maken. Dit kan via een e-mail:
info@dierenthuis.nl of telefonisch: 06-30644767
Tot de volgende keer.
een poot van Japie
Goed planquote:Op zondag 31 januari 2010 22:41 schreef BrandX het volgende:
Die kop is ook gewoon een-uitdrukking
ik wil echt graag snel langs. Lijkt me geweldig om het daar eens te zien
Dat dusquote:
Misschien zijn katten niet zo snel met hun reactiequote:Op zondag 31 januari 2010 22:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat dus![]()
Ik heb nog geen mail van Janetje
Ik wil Nala en Simba ook in mijn ondertitel, even kijken hoe dat werktquote:
lukt het, anders wil ik het hier wel typen hoe je dat moet doen?quote:Op zondag 31 januari 2010 22:51 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik wil Nala en Simba ook in mijn ondertitel, even kijken hoe dat werkt
Geen sorry, ben je gek!quote:Op maandag 1 februari 2010 17:57 schreef tombolafan het volgende:
Oh Greys, ik was natuurlijk helemaal vergeten geld over te maken...![]()
Heb het vandaag gedaan voor januari, en meteen de a.i. vanaf vandaag....
SORRY!!!!!
Ik heb ook nog geen poezenmailquote:Op zondag 31 januari 2010 22:50 schreef Maes het volgende:
Misschien zijn katten niet zo snel met hun reactie
Jammer he?quote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 13:28 schreef Ingetje79 het volgende:
En tevens mijn "eigen" adoptiekat die ik gisteren heb geadopteerd; Janetje![]()
Ja, die is wel gekomen.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Jammer he?![]()
Had jij ook die brief met dat info-foldertje van stichting FIV/FeLV?
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:59 schreef Ingetje79 het volgende:
http://www.dierenthuis.nl(...)il.php?nieuws_id=740
Ik durf het bijna niet hard op te zeggen
OWWWWWWWWquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoeveel geld zit er nu al in de pot?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb traanoogjesquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
OWWWWWWWWWat een triest verhaal.
En ook dat iemand haar dan heeft weggedaan
Ik stort nog wel ff een extraatje naar de rekening voor Roxannequote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:08 schreef Greys het volgende:
Mee adopteren van de pot maar dan?
Dan hoop ik wel dat er meerdere mensen van hier voor langere tijd mee willen blijven doen, anders heb ik straks in mijn eentje vier adoptiedieren
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:16 schreef nokwanda het volgende:
Het zou voor Roxanne wel tof zijn als iemand haar zou adopteren die ook een beetje in de burt woont of regelmatig in de gelegenheid is om er naartoe te gaan. Zij heeft echt niet zo lang meer, en ze vragen specifiek om iemand die er ook speciaal voor haar is en haar individuele aandacht kan geven.
quote:Op zondag 31 januari 2010 00:54 schreef Greys het volgende:
[..]
We hebben nu 160,50!
Dus... even rekenen... Ozzy en Bella samen kosten 17,-- aan adoptiegeld per maand en dan kunnen we nu al 9,5 maand adopteren!
Ik ga weer even kijken...quote:
Niet dat ik het niet wil, maar dan word het denk ik wel érg onoverzichtelijk en veul acties door elkaarquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:24 schreef tombolafan het volgende:
maar lijkt mij handiger voor Roxanne apart nog bij te storten misschien???
op zich waar, maar straks krijg je gezeur van mensen die het er niet mee eens zijn als "we er een hond bijnemen"quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet dat ik het niet wil, maar dan word het denk ik wel érg onoverzichtelijk en veul acties door elkaar
Als jij 30 stort en ik ook....dan heeft Roxanne voor het komende half jaar iig 2 vriendjesquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:31 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb voor een jaar gestort. Als we Roxanne erbij adopteren stort ik gewoon wat bij. Hoe het geld verder verdeeld wordt vind ik niet zo belangrijk. Ze profiteren toch allemaal.![]()
Wanneer gaan we weer!?
dat zou toch onzin zijn? we vragen toch niet of ze meer moeten betalen? en het geld gaat toch in de grote pot daarquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
op zich waar, maar straks krijg je gezeur van mensen die het er niet mee eens zijn als "we er een hond bijnemen"
True, ik wil ook best nog wat lappen, ook al ben ik totaal geen hondenmens. maar laten we dat dan buiten deze actie om doen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
op zich waar, maar straks krijg je gezeur van mensen die het er niet mee eens zijn als "we er een hond bijnemen"
Ik zei toch al dat je gelijk had, of wil je het gewoon nog een keer horen?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
True, ik wil ook best nog wat lappen, ook al ben ik totaal geen hondenmens. maar laten we dat dan buiten deze actie om doen.
Remember wat er eventueel ook nog meer voor DTH komt waar het de 23e over ging, en wellicht gewoon weer de asielactie straks. Anders word het een beetje een overkill denk ik.
Just my 2 cents
ZEG HET, FEEKSquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat je gelijk had, of wil je het gewoon nog een keer horen?
Je inbox is niet geactiveerdquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:37 schreef indaha het volgende:
kan iemand me een rekeningnummer sturen zodat ik een bijdrage kan storten voor Roxanne![]()
Je hebt helemaal gelijkquote:
Die oogjesquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:46 schreef ElisaB het volgende:MAIL VAN ROCKY
God, wat is ie toch hartverscheurend schattig
[ afbeelding ]
Even een bericht over hoe het met Rocky gaat.
Na maanden in onze slaapkamer gewoond te hebben na de operatie, woont Rocky inmiddels weer tussen de andere dieren in het dierencafé.
De operatie is niet verlopen zoals we gehoopt hebben, Rocky heeft nog steeds pijn en loopt nauwelijks op vier poten. Hij krijgt hiervoor pijnstillers die zijn leven draaglijk maken. Toch is hij zelfs vrolijk en slaapt veel minder als voorheen. Op zijn manier wil hij enkele keren in de week wel een dolletje maken met de andere honden maar dit gaat voor geen meter omdat hij zo moeilijk kan lopen. Geeft niets, de andere honden zijn heel lief voor hem en vinden hem leuk.
Tegenwoordig laten we hem twee keer per dag los op de parkeerplaats waar hij zijn behoefte doet. Plassen doet hij het liefst vlak voor de deur, hij neemt dan niet de moeite iets verder te lopen. Dagelijks krijgt Rocky oogdruppels omdat hij geen traanvocht meer aanmaakt.
Hij is een echte patiënt bij Dierenthuis, maar een die erg geliefd is bij de verzorgers. Je kunt ook zo heerlijk met hem zoenen. In de ochtend krijgt hij een balletje vers vlees met medicamenten en Glucosemine.
S`avonds herhalen we dit. Daarnaast krijgt hij een leverdieet voor zijn lever die beschadigd is door jarenlange prednisonkuren tegen de jeuk. De jeuk is gelukkig weer onder controle. Daar heeft hij weinig last van omdat hij Atopica krijgt. Dit is een duur goedje dat we nu ook in vloeibare vorm hebben, geschonken door Shirley van Dierenkliniek Makatsi. Dit middel is tevens ook heel goed voor de poesjes die hier rondlopen. Ze noemen het vloeibare goud, dat zegt genoeg.
Makatsi is een bijzondere kliniek die elke twee maanden komt en zelfs meer dan dat. Ze hebben daar hele kundige en schattige assistentes rondlopen die veel meer doen dan dat er van ze wordt verwacht. We boffen erg met deze hulp.
Voorlopig strompelt Rocky nog voort. Maar zijn kwaliteit van leven is nog goed genoeg en hij houdt het goed vol. Je kunt zien dat hij nog altijd geniet van het leven bij Dierenthuis.
Je bedoelde dus niet dat ik mijn email adres zichtbaar moest maken in mijn profiel dus, maar hoe activeer ik mijn inbox (waar is mijn inbox?)quote:
Even ergens aanvinken dat je PM's wil ontvangenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:00 schreef indaha het volgende:
[..]
Je bedoelde dus niet dat ik mijn email adres zichtbaar moest maken in mijn profiel dus, maar hoe activeer ik mijn inbox (waar is mijn inbox?)
Bij je envelopje in je postst of boven aan de paginaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:00 schreef indaha het volgende:
[..]
Je bedoelde dus niet dat ik mijn email adres zichtbaar moest maken in mijn profiel dus, maar hoe activeer ik mijn inbox (waar is mijn inbox?)
Sowwy, ik liet me weer es leiden door emoosiesquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:05 schreef Greys het volgende:
Ohhhh, Elies
Maar jongens, wacht even hoor... voordat er nog meer mensen extra geld voor Roxanne op deze rekening gaan overmaken...Gaan we Roxanne nou dus wel van deze ene rekening adopteren?
En als er mensen zich dan afvragen hoe het kan dat er meer geld van de rekening maandelijks af gaat dan alleen voor Bella en Ozzy?
Gewoon: wegens succes eentje erbij. No prob!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:05 schreef Greys het volgende:
Ohhhh, Elies
Maar jongens, wacht even hoor... voordat er nog meer mensen extra geld voor Roxanne op deze rekening gaan overmaken...Gaan we Roxanne nou dus wel van deze ene rekening adopteren?
En als er mensen zich dan afvragen hoe het kan dat er meer geld van de rekening maandelijks af gaat dan alleen voor Bella en Ozzy?
Oke, dan ga ik nu dus even Roxanne via de site adopteren...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gewoon: wegens succes eentje erbij. No prob!
Whut?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Oke, dan ga ik nu dus even Roxanne via de site adopteren...
Ik kom vanavond niet aan mijn afwas toe
Ik moet me er gewoon me bemoeien, da's weer een gevolg van 3 jaar asielacties organiserenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:19 schreef Cat22 het volgende:
Wat zijn we toch ook een stel enthousiaste ongeorganiseerde softies.
Bemoeialquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik moet me er gewoon me bemoeien, da's weer een gevolg van 3 jaar asielacties organiseren
Ik zal nu serieus morgen even mijn bijdrage overmakenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:10 schreef Greys het volgende:
Oke, dan ga ik nu dus even Roxanne via de site adopteren...
Ik kom vanavond niet aan mijn afwas toe
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zal nu serieus morgen even mijn bijdrage overmakenEr komt ¤ 50 van tanteElisaB, ik zal een eenmalige bijdrage doen en vervolgens een maandelijkse van ¤ 10.
Is dat goed
Nee, ongeoorloofdquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zal nu serieus morgen even mijn bijdrage overmakenEr komt ¤ 50 van tanteElisaB, ik zal een eenmalige bijdrage doen en vervolgens een maandelijkse van ¤ 10.
Is dat goed
Maandelijks 10 euro is teveel mopquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Is dat goed
oh jongens, we kunnen stoppen, Elisa financiert de boel al!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Is dat goed
Gaat u gang!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Maandelijks 10 euro is teveel mop
Maar ik ga dus nu wel Roxanne officieel van de F&F rekening adopteren?
Ja he?
Hè gelukkigquote:
Hoezo mag je niet meebetalen dan?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:41 schreef Autidude het volgende:
Zucht, ik mag dan nog niet meebetalen.. maar goed dat Roxanne erbij is
Ooooohquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:45 schreef MoSiGo het volgende:
Ik wil even zeggen dat jullie een fantastisch stel vind en .....
even 2 foto's van Ozzy spammen die ik gemaakt heb bij dierenthuis.
[ afbeelding ]
Hier is hij net geschoren, lief he !
[ afbeelding ]
en hier geniet hij van de zomerzon lekker buiten op het terras
Och die schatquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:45 schreef MoSiGo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ozzy is echt net een teddybeertje als hij geschoren is.quote:
oh ik bedoelde dat ik nog niet kan meebetalen maar dat ik dat nog wel ga doen, want dat had ik ook al toegezegd. Ik moet alleen even wachten tot ik zelf weer vangquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hoezo mag je niet meebetalen dan?![]()
En idd...dat beestje verdient de laatste maandjes van haar helaas veel te korte leventje wel wat extra vriendjes
Ooooh, zo!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:50 schreef Autidude het volgende:
[..]
oh ik bedoelde dat ik nog niet kan meebetalen maar dat ik dat nog wel ga doen, want dat had ik ook al toegezegd. Ik moet alleen even wachten tot ik zelf weer vang
Ja, ik kan niet nog meer honden zelf in huis halen..quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ooooh, zo!
Ik dacht al; van wie mag dat niet?![]()
Maar top dat je straks mee wilt doen
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:45 schreef MoSiGo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Will do!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:08 schreef Qwea het volgende:
GREES! pm me!
Dan open ik die morgen, en dan kan ik het gelijk overmakenIk zag je SC reactie
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:12 schreef Qwea het volgende:
Wacht, ik doe het nu nog ff snel. Morgen ben ik het toch weer vergeten
MM wacht maar ff
jij bent echt bang dat mensen je drammerig vinden hequote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Will do!
(Je had zelf gezegd dat het mochtmoest he, je herinneren)
PMquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:15 schreef ElisaB het volgende:
Greys
Ik kan de PM met het rekeningnummer niet meer vinden
Te erg
wat is dat nou voor faalbedrag, 5 nullen minimum inlegquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:16 schreef Qwea het volgende:
jullie beantwoorden je pm nietik heb 24 euro gestort. Als het te weinig is hoor ik het wel
00000 ?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wat is dat nou voor faalbedrag, 5 nullen minimum inleg
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:16 schreef Qwea het volgende:
jullie beantwoorden je pm nietik heb 24 euro gestort. Als het te weinig is hoor ik het wel
kunnen ze uitprinten en een ketting van maken?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
00000 ?
ja nee, daar hebben ze wat aan
**FOK!-Helpt Alex en de Stichting naar school in Haiti** 2quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:20 schreef ElisaB het volgende:
Dank liefjens
Zal je hebben... ElisaB die het rekeningnummer niet weet
Weet iemand van jullie dan ook nog een linkje naar het juiste topic met de inzamelingsactie voor Haajietie
so much voor almachtige alziende en alwetende modsquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:20 schreef ElisaB het volgende:
Dank liefjens
Weet iemand van jullie dan ook nog een linkje naar het juiste topic met de inzamelingsactie voor Haajietie
Welke niet?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:16 schreef Qwea het volgende:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:20 schreef ElisaB het volgende:
Dank liefjens
MammaElisaB wil graag doneren, dus ik heb haar beloofd het op te zoeken. Dank je mopquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
**FOK!-Helpt Alex en de Stichting naar school in Haiti** 2
Oyquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
so much voor almachtige alziende en alwetende mods![]()
Ze snapt geloof ik nog niet helemaal dat het Ozzy is en niet Rocky, of ze heeft maar een van beide mailtjes gezienquote:Dag Nichtje,
Ik moet toegeven dat ik mooiere honden heb gezien dan onze Rocky. Maar je hebt dan wel op de een of andere manier veel meer voldoening van wat je doet. Toch? In elk geval hou ik de donatie erin.
Lieve groetjes, Tante.
PS. Meisje, zoals gewoonlijk: op tijd naar bed!
Goed zoquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
sowwie mevrouw, zallutnietmeerdoen mevrouw
Secretaresse nodig?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:20 schreef ElisaB het volgende:
Dank liefjens
Das geweldig om te horen :-)quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:22 schreef Greys het volgende:
181,50 nu!
Bijdragen zijn binnen nu ook van Ferrari_Rood, Tombolafan, DeZwabber en Nestari
quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:53 schreef indaha het volgende:
Ik heb 30 euro voor Roxanne(en/of Ozzy en Bella) overgemaakt, laat me even weten als het binnen is.
![]()
Roxannequote:Op woensdag 3 februari 2010 17:12 schreef NijntjesUk het volgende:
Ik zal mn maandelijkse bijdrage ook iets verhogen, dat scheelt weer ivm de adoptie van... ehh... die tweede lieve hond.. (naam vergeten)
Superquote:Op woensdag 3 februari 2010 18:47 schreef NijntjesUk het volgende:
Heb nu even 1 euro 'voor Roxanne' overgemaakt en vanaf eind deze maand wordt mn bijdrage 3,50 per maand ipv 2,50. Tis maar dat jullie het weten
Rek.nr. , inlog....staat op de harde schijf gebakkenquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:29 schreef Greys het volgende:
Ing weet het rekeningnummer uit haar hoofd volgens mij, want het is dezelfde rekening als die met de Asielactie werd gebruikt, drie jaar langDus ik vraag me af wat het voor PM moet zijn?
nog geen maand geadopteerd, en nu al afgeschrevenquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Zoooo, maandbedrag verhoogd![]()
Ik zag dat Janetje nog niet is van m'n rekening is afgeschreven, zijn jullie adoptiebeestjes al "afgeschreven" ?
Ik geef toe; het klinkt een beetje raar jaquote:Op woensdag 3 februari 2010 23:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nog geen maand geadopteerd, en nu al afgeschreven![]()
dat gaat snel zo, NEXT![]()
FiPO!!!quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
misschien is de Elisa-FIPO een interessante optie voor jou
Dat hoort nog bij de maaltijd hoor.quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en nu nog mosterd na de maaltijd gaan eten![]()
lekker mosterd door een dame blanche roeren ofzo
Met fotoquote:Hallo,
Hier een berichtje van mij.
Het is nog niet zo heel lang geleden dat u bericht van mij ontving, maar
ik vind het leuk om weeral aan de beurt te zijn.
Ik ben gek van de nieuwe bewoner, het konijn Billy.
Het brengt leven in de tent, ik ben nog zo jong dus dat ik wel gebruiken.
Billy maakt af en toe sprintjes zo maar ineens roets roets en dat
vindt ik geweldig. Mijn jachtinstinct komt tot leven. Billy is er niet van
onder de indruk. Maar dat maakt me niet uit. Ik vind het echt top. Ik heb
het zó naar mijn zin hier. Dierenthuis is voor mij de beste plaats waar je
kunt wonen.
Mijn gezondheid is goed, mijn vacht is mooi en ik begin een beetje
wintervet op mijn ribben te krijgen.
De foto die meegestuurd wordt is gemaakt door Suisles Fotografie.
Ze komt regelmatig langs en legt ons vast, zo kunnen we de mooiste foto’s
naar onze adoptanten sturen.
Maar u kunt mij natuurlijk ook altijd eens komen bezoeken, dan kunt u mij
,maar ook het konijn Billy bewonderen en ons in actie zien.
Wel kunt U het beste van te voren een afspraak maken.
Dit kan via de e-mail info@dierenthuis.nl of telefoon 06-30644767
Liefs van Milo.
ik zweer je milo is zo'n schatje. Ik heb hem bij shirley onmoet. Een echte knuffelbeerquote:Op woensdag 3 februari 2010 23:53 schreef pussydeluxe het volgende:
Dit is de eerste brief "van Milo zelf" nadat ik hem geadopteerd had in juli vorig jaar.
[..]
Met foto![]()
[ afbeelding ]
Milo, is dat niet die kleine wankele die toen zwaar aan het kuiken ging?quote:Op donderdag 4 februari 2010 08:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik zweer je milo is zo'n schatje. Ik heb hem bij shirley onmoet. Een echte knuffelbeer
Wat leuk!quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:53 schreef pussydeluxe het volgende:
Dit is de eerste brief "van Milo zelf" nadat ik hem geadopteerd had in juli vorig jaar.
[..]
Met foto![]()
[ afbeelding ]
Nope. Milo is niet spastischquote:Op donderdag 4 februari 2010 09:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Milo, is dat niet die kleine wankele die toen zwaar aan het kuiken ging?
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:09 schreef DanseMacabre het volgende:
Wat een goed initiatief! Ik wil ook graag doneren!
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:33 schreef TJDoornbos het volgende:
kan ik ElisaB ook adopteren?
slechte tvp
Mooi.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Greys zal je de gegevens straks wel ff PMen
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Als je weer levenloos bent (![]()
) wil je dan weer ff kijken hoeveel er al opstaat?
Jij snapt mijn hints altijd he! Hoe subtiel ze ook zijn!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
254,50
En ik zal de fipo even bijwerken met wat er binnen is!
Qwea met haar bijschrift bij de overboeking!![]()
Iets met squirten...![]()
Heb net even stemmen in ESF geteld in het tournamentquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:45 schreef Ingetje79 het volgende:
En euhm.... *kuch* Roxanne *kuch* OP *kuch*
Deze dame is van de honden adoptie, vandaar dat ze Bella niet noemtquote:Lieve mensen van het FOK forum,
Wat geweldig dat jullie ook Roxanne hebben geadopteerd, echt super!
Binnenkort komt er een berichtje van haar.
Ik heb nog een paar foto`s van Ozzy die gemaakt zijn afgelopen zomer. Ook door Nel van Wijngaarden.
Zij komt regelmatig evenals Saskia Blok mooie foto`s maken van de dieren van Dierenthuis. Nel maakt daarnaast ook nog schilderijen van en voor Dierenthuis.
Hartelijk dank namens Ozzy en Roxanne
groetjes
Karin Swiers
Honden adoptie
en team Stichting Dierenthuis
Die is leuk ja!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:16 schreef Noek het volgende:
Aw! Driewerf aw!
Ik wil Sam adopteren.
[ afbeelding ]
Sam komt van asiel Oostende in België en heeft drie jaar lang aan een ketting van een meter geleefd. De heer des huizes was overleden en de weduwe had niets met de hond. Sam is 8 jaar als hij als een neuroot het asiel binnenkomt. Zijn leeftijd en neurotisch gedrag plus het feit dat hij altijd buiten heeft gewoond maakt hem niet plaatsbaar. Sam heeft in het verleden klappen gehad en dat is goed te merken aan zijn gedrag. Toch is Sam een stuk rustiger geworden sinds hij bij Dierenthuis woont. Hij is sociaal naar de medebewoners en naar de mensen, hij kan heel speels zijn en vind aandacht en een aai heerlijk
Sam is baas!En neurotisch.
Volgende keer ga je maar gezellig meequote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:24 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
En Jochie erbij.
Shit zeg, je zou ze toch zo op willen halen hè maar goed, beter maar zo. Tof iniatief, meiden!
Wat leuk dat je hem "kent". Ja, jullie waren daar natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die is leuk ja!
Daar hebben we afgelopen januari nog mee staan knuffelen.
Hij sprong steeds tegen je op
Ja, dan wil ik ook echt weer mee. Leuk, nu al zin in!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Volgende keer ga je maar gezellig mee![]()
Je komt daar echt met een fijn gevoel weg, omdat je ziet dat de beestjes het daar zo lekker hebben.
Toch een ander gevoel dan met een asiel...
Het is echt een definitief Thuis daar voor de dieren...en een heel fijn Thuisquote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:27 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat leuk dat je hem "kent". Ja, jullie waren daar natuurlijk.
Is iedereen met lege handen huiswaarts gegaan want de bedoeling is ook echt dat ze daar blijven toch?
Gezellig!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:27 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, dan wil ik ook echt weer mee. Leuk, nu al zin in!
Da's helemaal prima!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:31 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik heb het geld overgemaakt.
2.50 per maand voor het komende jaar. Is dat ok?
Heb je ook een linkje met foto's van het dierenthuis, niet van jullie hoor maar echt van de locatie daar die jullie gemaakt hebben? Ben heel benieuwd want ik wil meer foto's zien, die op de site zien er zo veelbelovend uit.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het is echt een definitief Thuis daar voor de dieren...en een heel fijn Thuis![]()
Dus nee, dit keer geen katten in kartonnen verhuisdozen![]()
[..]
Gezellig!
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
254,50
En ik zal de fipo even bijwerken met wat er binnen is!
Qwea met haar bijschrift bij de overboeking!![]()
Iets met squirten...![]()
Mooi!quote:
Noek heeft al foto's gekekenquote:
Ohquote:
En ik ga jou er ook bij zetten!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:15 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik wil ook in de fipo!
Ik las het ja, de ene buurman had er last van en de andere zei juist weer helemaal geen overlast te hebben.
Ik hoop dat dat lukt dan met de gemeente Almere.
Prachtigquote:
Ja dat grapje heeft nu wel lang genoeg geduurd, wanneer wordt ze weer zwartquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:54 schreef Harajuku. het volgende:
Handig dat je nu posts kan blijven editten hè.
Hihihihi, word.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat grapje heeft nu wel lang genoeg geduurd, wanneer word ze weer zwart
Ja, ideaal!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:54 schreef Harajuku. het volgende:
Handig dat je nu posts kan blijven editten hè.
Maar niet die van anderenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ideaal!
Al kon ik dat sowieso al wel vrij lang met mijn abo geloof ik
quote:
Ik wijzig hier geen posts van anderen hoorquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar niet die van anderen
En wat moet je nou voor dit blauwe abo betalen?![]()
Het was ff sparen....quote:
quote:Beste adoptant,
Ik sta nog niet zo heel lang op de bewonerspagina , maar gelukkig zijn er lieve mensen die me al geadopteerd hebben.
Het volgende schijven ze over mij;
Janetje is niet zomaar een poesje. Eigenlijk is ze gewoon een wonderpoesje en wat zijn we blij dat ze nu adoptanten heeft. Ze heeft leucose en is drager van een virus dat buikvliesontsteking veroorzaakt. Ze heeft dus FeLV en FIP. Beide virussen zijn erg gemeen. Er is geen kruid tegen gewassen. Dit lieve kattenmeisje is nog in topconditie en we vragen ons soms af hoe dat kan. Ze is nog geen twee jaar oud en eigenlijk heeft ze in haar leventje dus amper tijd gehad om weerstand op te bouwen tegen deze virussen. Ze zou daarom heel erg vatbaar moeten zijn. Omdat we nu al weten wat ze mankeert kunnen we haar een hoop lijden besparen als het ooit zover is. Als het virus daadwerkelijk toeslaat hoeven we niet meer allerlei onderzoeken te laten uitvoeren. Daardoor kunnen we haar dan de lijdensweg van prikken, onderzoeken en een eventuele opname besparen. Maar dat is voor later. Nu is ze een gelukkig, lekker dikkerdje met een mooie zachte vacht. Ze ligt graag in een mandje te “tappen” met haar voorpootjes of anders gezegd te “prakken” in een dekentje. Janetje is sociaal naar andere katjes en zo verschrikkelijk lief voor mensen. Een echt lief poezenmeidje.
Het woord kattenkop is op haar niet van toepassing. U begrijpt nu vast dat we haar een wonderpoesje vinden.
Aanvulling: Janetje moest op de foto om die bij dit stukje te kunnen plaatsen.
Janetje poseerde gewillig en bij het bekijken van de foto zag Alice dat de muur onder gesproeid was. De kamer was schoongemaakt maar de muur was over het hoofd gezien. Een adoptie is dus zelfs goed voor schone muren, er wordt hevig gesopt.
Liefs,
Janetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |