Ozzy is van zichzelf oranje-roodquote:Op zondag 24 januari 2010 13:09 schreef porsche1 het volgende:
Is dat hondje van zichzelf al oranje? Of heeft iemand gem zitten verven?
O.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ozzy is van zichzelf oranje-rood
En de gekke oogjes zijn omdat hij blind is.
Maakt niet uit hoor, hoef je geen sorry voor te zeggen.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:11 schreef porsche1 het volgende:
[..]
O.Dankje voor het antwoord.
Verder geen interesse. Sorry.
Ow, ik ga zo Rocky spammenquote:Op zondag 24 januari 2010 13:21 schreef Greys het volgende:
Mensen die al een adoptiedier hebben van Dierenthuis zijn ook van harte welkom om zijn/haar dier hier te showen!
Zoals sommige van jullie mss hebben meegekregen is onze echte eigen kat Baloe (een overblijfsel van Asielactie # 1) afgelopen december overleden aan de gevolgen van FIV (kattenaids).quote:Langs een drukke weg staat een boerderij waar een schuwe poes leeft. Van de bewoners van die boerderij hoeft ze niets te verwachten. Er wordt niet naar haar omgekeken. De buren zien dat ze voor de zoveelste keer zwanger is en geven haar regelmatig te eten. De drukke weg was al veelvuldig oorzaak van aangereden, dode katjes. Telkens weer kleine drama’s in de berm. Omdat de buren bang zijn dat het katje straks met haar kittens ook zal gaan oversteken, met alle verdrietige gevolgen van dien, besluiten ze het aanstaande moedertje te vangen en naar Dierenthuis te brengen. Als haar kleintjes daar eenmaal geboren zijn verzorgt ze haar kindjes heel liefdevol. Helaas overlijden twee hummeltjes al na enkele weken. In die tijd gaat het moedertje slechter eten en ze verliest gewicht. Waar we voor vreesden blijkt waarheid. Ze heeft FIP ( buikvliesontsteking). Daar is geen kruid tegen gewassen. Tot haar laatste snik heeft ze fantastisch voor haar kleintjes gezorgd. Een moedertje tot het allerlaatste moment. Het is fijn dat we haar een thuis konden bieden en dat ze niet op straat hoefde te sterven. Ze heeft niet onnodig geleden, we konden haar op tijd uit haar lijden verlossen. Een van haar kleintjes is Janetje. Ze heeft weliswaar Felv en FIP maar we kunnen haar al 2 jaar gezond houden. Ze heeft nog geen ziekteverschijnselen en is in goede conditie.
Wat een schattekequote:Op zondag 24 januari 2010 13:28 schreef Ingetje79 het volgende:![]()
Ozzy en Bella zijn Lievvvv![]()
En tevens mijn "eigen" adoptiekat die ik gisteren heb geadopteerd; Janetje![]()
[ afbeelding ]
En haar verhaal![]()
[..]
Zoals sommige van jullie mss hebben meegekregen is onze echte eigen kat Baloe (een overblijfsel van Asielactie # 1) afgelopen december overleden aan de gevolgen van FIV (kattenaids).
Dus ter ere van Baloetje wilde ik graag een Aidskatje adopteren, en da's dus Janetje geworden
Het was idd echt een kroelbekkiequote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 13:45 schreef timmmmm het volgende:
Ik wil ook wel meeadopteren. Maar per maand 1 of 2 euro betalen vind ik weer te lastig. Dus betaal ik in een keer een jaar vooruit met 25 euro
ditquote:Op zondag 24 januari 2010 13:45 schreef timmmmm het volgende:
Ik wil ook wel meeadopteren. Maar per maand 1 of 2 euro betalen vind ik weer te lastig. Dus betaal ik in een keer een jaar vooruit met 25 euro
quote:Op zondag 24 januari 2010 13:52 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
dit![]()
heb wel pas donderdag weer geld![]()
Waarschijnlijk vond de eigenaar dat ook, die hem op straat smeetquote:ik vind dat hondje trouwens wel echt héél erg lelijk![]()
![]()
quote:Blinde en bejaarde Ozzy, wat moet er toch van jou worden? Dat moeten meerdere dierenvrienden gedacht hebben, bij het zien van de oude zwerfhond in het asiel. Ozzy is op straat gevonden en vervolgens naar asiel De Wagenrenk in Wageningen gebracht. Beter dan een zwerversbestaan natuurlijk, maar een eerlijke kans op een eigen thuis had de oude jongen eigenlijk niet. Ook de eigenaar die de reu toch moet hebben gehad is niet komen opdagen. Reden voor de eerder genoemde dierenvrienden om Stichting Dierenthuis te bellen: mag Ozzy naar Dierenthuis komen? Gelukkig past Ozzy prima bij de doelgroep. Hij heeft het reuze naar zijn zin en laat zich niet op zijn kop zitten.
Niet zo 'dramatisch' als sommige andere verhalen, maar dat maakt niet uit. Die eigenwijze kop met dat ene oog en zijn kroelknuffeligheid gisteren hebben mijn hartje gestolen.quote:Frits
Veel zwerfkatten worden zonder meer aan hun lot overgelaten, maar kater Frits uit Bergen (NH) had de bof dat hij Raymonde en Pia tegen het lijf liep. Die hielden het verwilderde zwervertje goed in het oog, voedden hem bij toen hij vermagerde en probeerden zijn vertrouwen te winnen. Toen Frits zijn gezondheid merkbaar begon te tanen zorgden de dames er voor dat de kat bij Stichting Zwerfdier kwam, een veilig opvangadres waar hij behandeld kon worden. Zijn verschrompelde oogje werd verwijderd en Frits werd gecastreerd, maar helaas bleek wel dat hij kattenaids had. Frits past als verwilderde aidskat prima bij de doelgroep van Stichting FIV & FeLV. Hij was dan ook van harte welkom!
Miloquote:Op zondag 24 januari 2010 16:08 schreef indaha het volgende:
Wat een leuke aktie van jullie.
Zelf heb ik ook een hondje Oliie en kat Milo geadopteerd.
Ik weet niet hoe ik de foto's hier moet plaatsen.
Ja he?quote:Op zondag 24 januari 2010 16:09 schreef Strega het volgende:
Natuurlijk doen wij mee, geweldig ook die foto's.
Ing, wat een ongelofelijk lief koppie heeft je adoptie kat.
En Bella trouwens ook.
quote:Als u wel eens vindt dat u aanspraak zou moeten kunnen maken op de Nationale troostprijs van het jaar, dan moet u zeker verder lezen. Milo is een kleine kater van nog geen vier maanden oud. Hij kwam voor onderzoek bij dierenkliniek Makatsi omdat hij niet helemaal goed meer liep. Al snel bleek dat hij twee gebroken poten had en pas toen werd verteld dat Milo twee dagen eerder gebeten was door een hond, wat de schade aan zijn pootjes wel verklaarde. De eigenaar gaf toestemming om röntgenfoto’s te maken, maar was niet bereid de onderzoekskosten te betalen en koos ervoor om afstand van Milo te doen. Een van de twee breuken kon operatief worden vastgezet met een stalen pin, maar de tweede zat te dicht bij de heupkom en kon niet gespalkt of vastgezet worden. Deze breuk moest dus van nature genezen, waardoor Milo veel pijn moet hebben gehad. Tijdens al deze onderzoeken kwam echter nog iets anders aan het licht, dat veel ernstiger is. Milo bleek ook nog eens leucose te hebben. Wat een pech. Nadat Milo hersteld was van zijn botbreuken is hij verhuisd naar Stichting FIV-FeLV. Hij woont nu sinds een paar dagen bij ons in het leucoseverblijf en voelt zich al helemaal thuis. Het is een erg lief en aanhankelijk katertje. Als er één kat reden genoeg heeft om eens flink kattig te doen dan is hij het wel… Maar nee, Milo is gewoonweg een schatje en laat niets merken van al zijn lijden.
quote:Op zondag 24 januari 2010 16:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Het verhaal van Milo is overigens te triest voor woorden![]()
![]()
Milo
[..]
In zijn slaapbox.quote:
Olliequote:Op zondag 24 januari 2010 16:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Milo![]()
[ afbeelding ]
Ollie![]()
[ afbeelding ]
Super van je
quote:Op zondag 24 januari 2010 16:55 schreef JJH het volgende:
Ollie.Geniaal beest.
[..]
*Giiiil!!!!
Ik moest van Ing.
quote:
Je kunt met rechts op de foto klikken en dan de link kopieeren en hier plakkenquote:Op zondag 24 januari 2010 16:36 schreef indaha het volgende:
Dank je wel voor het plaatsen van de foto's van Milo en Oliie , ik was aan het zoeken hoe het moest maar ben er nog niet achter.
Miloquote:Op zondag 24 januari 2010 16:08 schreef indaha het volgende:
Wat een leuke aktie van jullie.
Zelf heb ik ook een hondje Oliie en kat Milo geadopteerd.
Ik weet niet hoe ik de foto's hier moet plaatsen.
Ik ga volgende x mee. Al moet ik alleen heen rijden.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Q![]()
Ga je volgende keer wel weer mee?
Bomba was helemaal teleurgesteld dat je er niet was
Als we nu data gaan prikken, wordt het vast een keer in mei ofzo dat iedereen kanquote:Op zondag 24 januari 2010 17:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga volgende x mee. Al moet ik alleen heen rijden.
Wanneer gaan we?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |