so much voor almachtige alziende en alwetende modsquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:20 schreef ElisaB het volgende:
Dank liefjens
Zal je hebben... ElisaB die het rekeningnummer niet weet
Weet iemand van jullie dan ook nog een linkje naar het juiste topic met de inzamelingsactie voor Haajietie
Welke niet?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:16 schreef Qwea het volgende:
jullie beantwoorden je pm nietik heb 24 euro gestort. Als het te weinig is hoor ik het wel
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:20 schreef ElisaB het volgende:
Dank liefjens
Weet iemand van jullie dan ook nog een linkje naar het juiste topic met de inzamelingsactie voor Haajietie
MammaElisaB wil graag doneren, dus ik heb haar beloofd het op te zoeken. Dank je mopquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
**FOK!-Helpt Alex en de Stichting naar school in Haiti** 2
Oyquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
so much voor almachtige alziende en alwetende mods![]()
Ze snapt geloof ik nog niet helemaal dat het Ozzy is en niet Rocky, of ze heeft maar een van beide mailtjes gezienquote:Dag Nichtje,
Ik moet toegeven dat ik mooiere honden heb gezien dan onze Rocky. Maar je hebt dan wel op de een of andere manier veel meer voldoening van wat je doet. Toch? In elk geval hou ik de donatie erin.
Lieve groetjes, Tante.
PS. Meisje, zoals gewoonlijk: op tijd naar bed!
Goed zoquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
sowwie mevrouw, zallutnietmeerdoen mevrouw
Secretaresse nodig?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:20 schreef ElisaB het volgende:
Dank liefjens
Das geweldig om te horen :-)quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:22 schreef Greys het volgende:
181,50 nu!
Bijdragen zijn binnen nu ook van Ferrari_Rood, Tombolafan, DeZwabber en Nestari
quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:53 schreef indaha het volgende:
Ik heb 30 euro voor Roxanne(en/of Ozzy en Bella) overgemaakt, laat me even weten als het binnen is.
![]()
Roxannequote:Op woensdag 3 februari 2010 17:12 schreef NijntjesUk het volgende:
Ik zal mn maandelijkse bijdrage ook iets verhogen, dat scheelt weer ivm de adoptie van... ehh... die tweede lieve hond.. (naam vergeten)
Superquote:Op woensdag 3 februari 2010 18:47 schreef NijntjesUk het volgende:
Heb nu even 1 euro 'voor Roxanne' overgemaakt en vanaf eind deze maand wordt mn bijdrage 3,50 per maand ipv 2,50. Tis maar dat jullie het weten
Rek.nr. , inlog....staat op de harde schijf gebakkenquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:29 schreef Greys het volgende:
Ing weet het rekeningnummer uit haar hoofd volgens mij, want het is dezelfde rekening als die met de Asielactie werd gebruikt, drie jaar langDus ik vraag me af wat het voor PM moet zijn?
nog geen maand geadopteerd, en nu al afgeschrevenquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Zoooo, maandbedrag verhoogd![]()
Ik zag dat Janetje nog niet is van m'n rekening is afgeschreven, zijn jullie adoptiebeestjes al "afgeschreven" ?
Ik geef toe; het klinkt een beetje raar jaquote:Op woensdag 3 februari 2010 23:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nog geen maand geadopteerd, en nu al afgeschreven![]()
dat gaat snel zo, NEXT![]()
FiPO!!!quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
misschien is de Elisa-FIPO een interessante optie voor jou
Dat hoort nog bij de maaltijd hoor.quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en nu nog mosterd na de maaltijd gaan eten![]()
lekker mosterd door een dame blanche roeren ofzo
Met fotoquote:Hallo,
Hier een berichtje van mij.
Het is nog niet zo heel lang geleden dat u bericht van mij ontving, maar
ik vind het leuk om weeral aan de beurt te zijn.
Ik ben gek van de nieuwe bewoner, het konijn Billy.
Het brengt leven in de tent, ik ben nog zo jong dus dat ik wel gebruiken.
Billy maakt af en toe sprintjes zo maar ineens roets roets en dat
vindt ik geweldig. Mijn jachtinstinct komt tot leven. Billy is er niet van
onder de indruk. Maar dat maakt me niet uit. Ik vind het echt top. Ik heb
het zó naar mijn zin hier. Dierenthuis is voor mij de beste plaats waar je
kunt wonen.
Mijn gezondheid is goed, mijn vacht is mooi en ik begin een beetje
wintervet op mijn ribben te krijgen.
De foto die meegestuurd wordt is gemaakt door Suisles Fotografie.
Ze komt regelmatig langs en legt ons vast, zo kunnen we de mooiste foto’s
naar onze adoptanten sturen.
Maar u kunt mij natuurlijk ook altijd eens komen bezoeken, dan kunt u mij
,maar ook het konijn Billy bewonderen en ons in actie zien.
Wel kunt U het beste van te voren een afspraak maken.
Dit kan via de e-mail info@dierenthuis.nl of telefoon 06-30644767
Liefs van Milo.
ik zweer je milo is zo'n schatje. Ik heb hem bij shirley onmoet. Een echte knuffelbeerquote:Op woensdag 3 februari 2010 23:53 schreef pussydeluxe het volgende:
Dit is de eerste brief "van Milo zelf" nadat ik hem geadopteerd had in juli vorig jaar.
[..]
Met foto![]()
[ afbeelding ]
Milo, is dat niet die kleine wankele die toen zwaar aan het kuiken ging?quote:Op donderdag 4 februari 2010 08:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik zweer je milo is zo'n schatje. Ik heb hem bij shirley onmoet. Een echte knuffelbeer
Wat leuk!quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:53 schreef pussydeluxe het volgende:
Dit is de eerste brief "van Milo zelf" nadat ik hem geadopteerd had in juli vorig jaar.
[..]
Met foto![]()
[ afbeelding ]
Nope. Milo is niet spastischquote:Op donderdag 4 februari 2010 09:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Milo, is dat niet die kleine wankele die toen zwaar aan het kuiken ging?
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:09 schreef DanseMacabre het volgende:
Wat een goed initiatief! Ik wil ook graag doneren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |