Tuurlijk!quote:Op zondag 31 januari 2010 00:32 schreef Stuart het volgende:
Kunnen jullie mij mijn anonimiteit garanderen als ik overmaak via een bankrekening![]()
Kan ik bijvoorbeeld 10 of 12 euro overmaken om een hond te helpen
Hoe bedoel je, anonimiteit?quote:Op zondag 31 januari 2010 00:32 schreef Stuart het volgende:
Kunnen jullie mij mijn anonimiteit garanderen als ik geld overmaak via een bankrekening![]()
Kan ik bijvoorbeeld 10 of 12 euro overmaken om een hond te helpen
Okay, dan wil ik wel 12 euro (als dat voor een jaar is) overmaken t.b.v. een klein hondje als die er is. Bijvoorbeeld een Jack Russelquote:Op zondag 31 januari 2010 00:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Maak het desnoods via mij over, dan garandeer ik je hoogstpersoonlijk dat niemand ooit ook maar iets te zien krijgt. Uiteraard stort ik het door naar de rekening
quote:Op zondag 31 januari 2010 00:32 schreef Cat22 het volgende:
Mijn bijdrage hangt nu tussen de kassa´s van Rabo en ING in.
Wil je niet mee adopteren samen met ons met Ozzy?quote:Op zondag 31 januari 2010 00:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay, dan wil ik wel 12 euro (als dat voor een jaar is) overmaken t.b.v. een klein hondje als die er is. Bijvoorbeeld een Jack Russel
Kun je mij een PM sturen met gegevens van je bankrekening dan svp
Wie is de meneer hier? Greysquote:Op zondag 31 januari 2010 00:36 schreef porsche1 het volgende:
Meneer en mevrouw, is er al veel binnen gehaald?
Ik dacht dat Greys een meneer was.quote:Op zondag 31 januari 2010 00:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wie is de meneer hier? Greys
Nah, laten we het leuk houden: ben ik de meneer de eerste maand
Als je haar ziet, ben je voorgoed van die gedachte genezenquote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 00:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als je haar ziet, ben je voorgoed van die gedachte genezen
Da's mooi kerelquote:Op zondag 31 januari 2010 00:45 schreef Greys het volgende:![]()
Ik heb de bevestigingsmails binnen van de officiële adoptie van Ozzy en Bella
Dus vanaf nu zal het geld maandelijks van de speciale rekening worden afgeschreven!
Dames en heren, u heeft een F&F hond en kat!
Ik zal morgen weer even op de rekening gluren!quote:
Ik weet niet zeker of je de bedoeling van dit topic hebt begrepen. Mensen die naar de rekening die Greys en ElisaB beheren een bijdrage storten adopteren Ozzie en Bella mee (zie eerste post voor verhalen en foto's). Vooralsnog komen hier geen andere dieren bij.quote:Op zondag 31 januari 2010 00:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay, dan wil ik wel 12 euro (als dat voor een jaar is) overmaken t.b.v. een klein hondje als die er is. Bijvoorbeeld een Jack Russel
Kun je mij een PM sturen met gegevens van je bankrekening dan svp
quote:Op zondag 31 januari 2010 00:45 schreef Greys het volgende:
![]()
Ik heb de bevestigingsmails binnen van de officiële adoptie van Ozzy en Bella
Dus vanaf nu zal het geld maandelijks van de speciale rekening worden afgeschreven!
Dames en heren, u heeft een F&F hond en kat!
quote:Op zondag 31 januari 2010 00:47 schreef Greys het volgende:
Oh nou wacht, dan ga ik nu nog wel ff kijken
Nou, eigenlijk liever niet. Als de hele achtergrond en intentie van dit topic je ontgaat of niet aanspreekt, dan zijn er zat plekken op FOK! waar je je kunt vermaken.quote:Op zondag 31 januari 2010 00:48 schreef Donders het volgende:
sry, maar ik mag toch zeggen dat die beesten er niet uitzien?
Jij wel hoorquote:Op zondag 31 januari 2010 00:49 schreef porsche1 het volgende:
Kan ik ook een Giraffe of een pandabeer of een varken adopteren?
Dat kan!quote:Op zondag 31 januari 2010 00:49 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!quote:
Ik zit nu op 6.quote:
Nee maakt helemáál niet uit!quote:Op zondag 31 januari 2010 00:51 schreef BrandX het volgende:
Als het voor jullie makkelijker is trouwens om, ipv een maandelijkse bijdrage een bedrag voor het hele jaar te krijgen moet je het zeggen hoor!
Ik had het alleen zo gedaan (maandelijks dus) zodat ik ze kan mede-adopteren tot hun heengaan zeg maar
We hebben nu 160,50!quote:Op zondag 31 januari 2010 00:49 schreef porsche1 het volgende:
[..]
quote:
Een kip.quote:Op zondag 31 januari 2010 00:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat kan!![]()
Maar niet bij stichting Dierenthuis.![]()
Ze hebben wel een kip die adoptanten zoekt.
quote:Beste adoptant,
Allereerst hartelijk dank dat u mij hebt geadopteerd.
De bedoeling is dat u twee keer per jaar een bericht met foto van mij krijgt en zo op de hoogte wordt gehouden hoe het met mij gaat.
Zoals u weet ben ik behoorlijk op leeftijd, ik ben al 20 jaar. Maar dat zou je niet zeggen want ik gedraag me nog steeds als een jonge blom.
Ik bemoei me graag overal mee, soms tot vervelends toe bij de verzorgers. Maar ze zijn blij dat ik nog steeds kerngezond ben. Ik loop elke dag wel enkele kilometers op mijn korte pootjes door het dierencafé en buiten.
Ik ben een kleine maar dappere hond en zelfs de beste waakhond die ze in huis hebben.
Nooit verveel ik me bij Dierenthuis, er is zoveel te beleven. Iedere dag is er volop bedrijvigheid. In de ochtend beginnen de verzorgers met ons te voeren. De dieren die dat nodig hebben krijgen medicatie, ik mijn pilletje tegen hartfalen want dat is wel nodig.
De kattenbakken worden verschoond en er staat een gigantische afwas in de keuken die gedaan moet worden. Daarna worden alle verblijven grondig schoongemaakt. Tussendoor krijgen wij natuurlijk ook aandacht. Ze hebben het er maar wat druk mee.
Op de foto hierbij lig ik even uit te rusten. Deze is gemaakt door fotografe Saskia.
Zij maakt altijd prachtige foto`s van ons.
Kom gerust eens bij me langs.
Tot de volgende keer,
een poot van Morrie.
Daar heb je gelijk aan. Veel plezier met jullie nieuwe "speeltjes"quote:Op zondag 31 januari 2010 00:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk liever niet. Als de hele achtergrond en intentie van dit topic je ontgaat of niet aanspreekt, dan zijn er zat plekken op FOK! waar je je kunt vermaken.
Dank je; fijne nachtquote:Op zondag 31 januari 2010 00:55 schreef Donders het volgende:
Daar heb je gelijk aan. Veel plezier met jullie nieuwe "speeltjes"
quote:Op zondag 31 januari 2010 00:54 schreef Greys het volgende:
[..]
We hebben nu 160,50!
Dus... even rekenen... Ozzy en Bella samen kosten 17,-- aan adoptiegeld per maand en dan kunnen we nu al 9,5 maand adopteren!
Ik dacht die ie dood was op dat plaatje.quote:Op zondag 31 januari 2010 00:55 schreef Greys het volgende:
Ik gooi deze er nog even in
Ik heb post van mijn eigen adoptiehondje Morrie!![]()
[..]
Sry, mijn welgemeende excuses. Zoals ik al eerder aangaf, veel plezier!quote:Op zondag 31 januari 2010 00:58 schreef Greys het volgende:
Gut Donders, probeer het morgen eens met je andere been, dat uit bed stappen.
Het is er al!quote:Op zondag 31 januari 2010 00:32 schreef Cat22 het volgende:
Mijn bijdrage hangt nu tussen de kassa´s van Rabo en ING in.
Dankjewelquote:Op zondag 31 januari 2010 01:00 schreef Donders het volgende:
[..]
Sry, mijn welgemeende excuses. Zoals ik al eerder aangaf, veel plezier!
quote:Op zondag 31 januari 2010 01:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is er al!
Heb het gewijzigd op het lijstje!
Je moest eens wetenquote:Op zondag 31 januari 2010 01:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Dankjewel
En serieus, als jij een groot deel van je leven mishandeld was zou je er misschien ook wat minder mooi uitzien...
Nou ja... zullen we het er gewoon op houden dat die beesten er ook niets aan kunnen doen dat ze misschien niet een beautyprijs zullen winnen?quote:
Ga ik even doen, goed idee!quote:Op zondag 31 januari 2010 01:05 schreef Cat22 het volgende:
Greys... of Eliesje... dahlings... als jullie tijd en zin hebben zou het misschien wel leuk zijn als de dieren die privé geadopteerd zijn ook een linkje met hun verhaal onder hun naam krijgen.Is meteen weer wat extra Pie Ar.
Even?quote:Op zondag 31 januari 2010 01:10 schreef Greys het volgende:
Ga ik even doen, goed idee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |