Beste OP ooitquote:
Snel iedereen.. RENNEN!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Ah hier zitten jullie dus !
Leuke sjors!quote:
donequote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:41 schreef Black_Ninja het volgende:
De komende 2 minuten zal ik mijn msn even op mijn fobo zetten, voor ieder die interesse heeft, sla je slag
Nu ga je het zelfs omroepen?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:43 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ik ben van de stille hints afgestapt
Eerder glijen en rollen, gezien de weersomstandigheden?quote:
Absoluut.. alle vrouwtjes binnen halen en hopen dat er minimaal 1 overblijftquote:
Geen idee, niet bijgehoudenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:45 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik beter dan dat![]()
zijn de 2 minuten al voorbij?
ja en die snap ik nooitquote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:47 schreef mrbox het volgende:
Stille hints zijn vaak alleen maar verwarrend.
Ik heb wel MSN en er staat ook een linkje in mijn profiel maar de laatste keer dat ik het gebruikt heb was geloof ik in 2006.....quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:47 schreef Cue_ het volgende:
En nu het toch zo druk wordt bij iedereen op z'n msn, scheelt het weer dat ik een feestje heb vanavond
Nog even en de gasten komen.
Kom je mss toch aan je sportquote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:47 schreef Cue_ het volgende:
En nu het toch zo druk wordt bij iedereen op z'n msn, scheelt het weer dat ik een feestje heb vanavond
Nog even en de gasten komen.
hahaha ja of je denkt iets te snappen wat niet bedoeld wordtquote:
Msn is ook niet alles, pm en mails rulesquote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb wel MSN en er staat ook een linkje in mijn profiel maar de laatste keer dat ik het gebruikt heb was geloof ik in 2006.....
troost je.. die van mij heeft al niet meer aangestaan sinds 2005quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb wel MSN en er staat ook een linkje in mijn profiel maar de laatste keer dat ik het gebruikt heb was geloof ik in 2006.....
Ik heb 4 verschillende accounts te gelijk aanstaanquote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:50 schreef krengetje het volgende:
[..]
troost je.. die van mij heeft al niet meer aangestaan sinds 2005
Kom maar op met de redenen danquote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:51 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ik heb 4 verschillende accounts te gelijk aanstaan![]()
Verschillende redenen, maar nogsteesd de voorkeur voor real life
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:51 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ik heb 4 verschillende accounts te gelijk aanstaan![]()
Verschillende redenen, maar nogsteesd de voorkeur voor real life
Inderdaad. Van MSN word ik nerveus... dat klote geluidje en dat kleine schermpje rechtsonderin......quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Msn is ook niet alles, pm en mails rules
dit dus.. ik mail veel lieverquote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Inderdaad. Van MSN word ik nerveus... dat klote geluidje en dat kleine schermpje rechtsonderin......
En wat is de reden?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:50 schreef krengetje het volgende:
[..]
troost je.. die van mij heeft al niet meer aangestaan sinds 2005
Geluidjes kan je uitzetten hequote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Inderdaad. Van MSN word ik nerveus... dat klote geluidje en dat kleine schermpje rechtsonderin......
En nu niet meer?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:53 schreef krengetje het volgende:
[..]
Toen had ik wel een sociaal leven
Dream Theater - Images and words, best cd ever.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb het toch meer op andere nummers van Dream Theater.
Maar dat takkeschermpje onder in niet.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geluidjes kan je uitzetten he
Die van mij staan standaard uit
Falling into infinity is het album dat ik het beste van hen ken en het mooiste vindt.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:55 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Dream Theater - Images and words, best cd ever.
Meestal is er altijd wel een nummer op een cd dat ik minder vind, maar bij dit album heb ik dat niet.
En je verveelt je dus sinds 2005 niet meer?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:55 schreef krengetje het volgende:
[..]
jawel hoor, heb dat ding nu ook maar zelden aanstaan. Staat alleen aan als ik me verveel
Uhm dat weet ik niet, maar enige wat je ziet is dat icoontje. Al die popup dingetjes kan je uitschakelenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar dat takkeschermpje onder in niet.
1 voor vrienden en kennissen, 1 voor vage contacten, 1 voor foute contacten en block checks, 1 voor me kiddo'squote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhm dat weet ik niet, maar enige wat je ziet is dat icoontje. Al die popup dingetjes kan je uitschakelen
ik sta nu bij de foute contactenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:56 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
1 voor vrienden en kennissen, 1 voor vage contacten, 1 voor foute contacten en block checks, 1 voor me kiddo's
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:57 schreef Cue_ het volgende:
Maar jongens, ik moet ervandoor .. veel plezier nog en tot de volgende keer
Beter dan dat je ze regelmatig hebt toch?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:57 schreef krengetje het volgende:
[..]
ik sta nu bij de foute contacten![]()
Nee niet eensquote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:57 schreef krengetje het volgende:
[..]
ik sta nu bij de foute contacten![]()
Neequote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:01 schreef krengetje het volgende:
[..]
Venco!!! heb je me nog horen roepen?
Maar ik ben sinds gistermiddag niet meer in Zeeland geweest. Zit nu in Breda bij iemand. Over uurtje naar huis.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:06 schreef krengetje het volgende:
[..]
en ik deed heel hard roepen toen ik uit de tunnel kwam
Had je beter in de tunnel kunnen doen, dan heb je meer "effect"!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:06 schreef krengetje het volgende:
[..]
en ik deed heel hard roepen toen ik uit de tunnel kwam
Voor niks zitten roepen dus..quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar ik ben sinds gistermiddag niet meer in Zeeland geweest. Zit nu in Breda bij iemand. Over uurtje naar huis.Dus sluit maar weer af anders ben ik weer ongezellig.
![]()
Dat je daar nog zit ondanks het weerquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar ik ben sinds gistermiddag niet meer in Zeeland geweest. Zit nu in Breda bij iemand. Over uurtje naar huis.Dus sluit maar weer af anders ben ik weer ongezellig.
![]()
Drank begint toch zijn werk te doen ?quote:
nee hoorquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:22 schreef mrbox het volgende:
[..]
Drank begint toch zijn werk te doen ?
Ik mis mijn sport en ik miss MMAquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:35 schreef boudemaniak het volgende:
Ninja!
Ik ga voor kickboksen denk ik.. wat denk jij als je dit lijstje ziet?
[ afbeelding ]
I knowquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:36 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ik mis mijn sport en ik miss MMA
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:35 schreef boudemaniak het volgende:
Ninja!
Ik ga voor kickboksen denk ik.. wat denk jij als je dit lijstje ziet?
[ afbeelding ]
Weet wel dat kickboxen hééél hard kan zijn...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:37 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
I knowMaar stel je moet kiezen en je lijkt ineens sprekend op mij
ik ken volgens mij alleen 2... die met dat verhaalquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]Metropolis part 1 heeft imo één van de beste intro's ever.
Samen met
jij leest alleen wat je wil lezenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
![]()
Ik las zelfbevrediging......
Ik wilde al zeggen. Dat wilde hij toch niet.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:40 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Weet wel dat kickboxen hééél hard kan zijn...
Capoeira kan effectief zijn als je de echte combat versie krijgt, en het is sowieso veel socialer
God waar is de tijd dat ze mij dat aan konden doenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:42 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen. Dat wilde hij toch niet.
Na mijn eerste training kon ik 1 week niet fatsoenlijk lopen van de trappen tegen mijn been.
Thai boksen was dat eigenlijk. ( dus ook ellebogen werk en clinchen )
Je hebt me aangestoken.....quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:41 schreef krengetje het volgende:
[..]
jij leest alleen wat je wil lezen
Capoeira lijkt me een beetje.... tja.. gayquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:40 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Weet wel dat kickboxen hééél hard kan zijn...
Capoeira kan effectief zijn als je de echte combat versie krijgt, en het is sowieso veel socialer
Heb ik er wel voor over eigenlijkquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:42 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen. Dat wilde hij toch niet.
Na mijn eerste training kon ik 1 week niet fatsoenlijk lopen van de trappen tegen mijn been.
Maar dat staat niet in dat lijstjequote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:45 schreef Feitosa het volgende:
WT is ook gaaf . Heeft een vriend van me gedaan.
Keertje tegen mijn maatje Rhino sparren..... die trapt zo hard dat de zak knikt......quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:44 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
God waar is de tijd dat ze mij dat aan konden doen
Is bedoeld om iemand zo snel mogelijk neer te krijgen ( 20 sec o.i.d. )quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:46 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Maar dat staat niet in dat lijstje
Maar dan staat ie nog steeds niet in het lijstjequote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:47 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Is bedoeld om iemand zo snel mogelijk neer te krijgen ( 20 sec o.i.d. )
owh... ik dacht dat je op de vorige blz had gezegd dat je em al jaren niet had aangehadquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:43 schreef krengetje het volgende:
[..]
sorry meis.. voeg je meteen toe.. had foon
Inschrijven voor een vechtsport, nu nog beslissen welkequote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:53 schreef automatic_ het volgende:
Zo! Gaan jullie vanavond nog iets doen?
Behalve zo meteen een dvdtje kijken? Niks.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:53 schreef automatic_ het volgende:
Zo! Gaan jullie vanavond nog iets doen?
Ik bedoelde gewoon in het algemeen wat je ging doenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:55 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Inschrijven voor een vechtsport, nu nog beslissen welkeMaar ik ga niet uit als je dat bedoelt
Wat voor DVD ga je kijken?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Behalve zo meteen een dvdtje kijken? Niks.
Maandag aan mijn nieuwe baan beginnen (oude baan weer opgepakt na stage)quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik bedoelde gewoon in het algemeen wat je ging doen
[..]
Wat voor DVD ga je kijken?
typisch voorbeeld van iemand die alleen maar kata's kan lopen, die karate gast heeft nog nooit randori gedraait, die wing chung is veel beter voorbereid, hij is niet hard maar wel snel en vooral gericht op punten scoren...quote:
Welke ga jij kijken?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Behalve zo meteen een dvdtje kijken? Niks.
Oké dan! Je stage is nu klaar?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:57 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Maandag aan mijn nieuwe baan beginnen (oude baan weer opgepakt na stage)
Maar welke raad jij nou aanquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:57 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
typisch voorbeeld van iemand die alleen maar kata's kan lopen, die karate gast heeft nog nooit randori gedraait, die wing chung is veel beter voorbereid, hij is niet hard maar wel snel en vooral gericht op punten scoren...
jah! Sinds vorige weekquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oké dan! Je stage is nu klaar?
Twijfel nog tussen Tropa De Elite, Rock N Rolla, Blue Crush en August Rush.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik bedoelde gewoon in het algemeen wat je ging doen
[..]
Wat voor DVD ga je kijken?
Kijk, dat is heel mooi!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:59 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
jah! Sinds vorige weekZe hebben me zelf een eindstage aangeboden en ik heb wat connecties op gedaan voor m'n toekomst
gewoon 1x hard stompen, dan gaan ze wel neerquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:58 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Maar welke raad jij nou aanCapoeira, aikido en judo wil ik niet
Voetbalquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:58 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Niet mijn sport in ieder gevalquote:
Kempo is ook wel leukquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:58 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Service Engineerquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kijk, dat is heel mooi!
En wat voor baantje doe je nu?
Maar MMA staat niet tussen dat lijstjequote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:01 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Kempo is ook wel leuk
karate is grappig maar niet meer effectief en kata's lopen moet je hobby zijn
Ga lekker MMA doen
Krav Maga. Israëlische vechtsport. Heel makkelijk te leren en zeer effectief.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:58 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Nee voetbal.. 11 malloten die als apen achter een balletje aan rennen en dat voor miljoenen per persoon, DAT is leukquote:
Kijk, dat is handigquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:01 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Service EngineerElektronica repareren op chip-niveau
Toch 11 euro per uur en mijn eigen tijden maken
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
gewoon 1x hard stompen, dan gaan ze wel neer
dag liefjequote:
Jij snapt hetquote:
Ik voetbal ook wel maar puur voor de lol en de kameraadschap. Niks mis met voetbal.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:03 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Nee voetbal.. 11 malloten die als apen achter een balletje aan rennen en dat voor miljoenen per persoon, DAT is leuk
Nee, vechtsport is leuk wil je zeggenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:03 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Nee voetbal.. 11 malloten die als apen achter een balletje aan rennen en dat voor miljoenen per persoon, DAT is leuk
Martial Arts is meer dan dat! A: is het niet zonder reden (je bent er om elkaar sportief te bevechten) B: gaat het volgens regels.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee, vechtsport is leuk wil je zeggenzonder redenen elkaars hersenen inslaan totdat er geen werkend hersencel meer overblijft.
Daar heb je mequote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee, vechtsport is leuk wil je zeggenzonder redenen elkaars hersenen inslaan totdat er geen werkend hersencel meer overblijft.
Goede film idd.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Welke ga jij kijken?
Ik zet zo "The Wrestler" op
Goede verhalen over gehoord.
Mooi portret van een man in verval. Sublieme acteerprestatie van Mickey Rourke! En Marisa Tomei speelt ook geweldig!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Welke ga jij kijken?
Ik zet zo "The Wrestler" op
Goede verhalen over gehoord.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mooi portret van een man in verval. Sublieme acteerprestatie van Mickey Rourke! En Marisa Tomei speelt ook geweldig!
Als iemand een man in verval kan portretteren is het Mickey Rourke welquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mooi portret van een man in verval. Sublieme acteerprestatie van Mickey Rourke! En Marisa Tomei speelt ook geweldig!
Gaat er wel heeel hard aan toequote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:13 schreef Feitosa het volgende:
Natuurlijk m,n grote vriend niet vergeten.
quote:
Remy Bonjasky is mijn favo vechter. Ben daarom extra trots dat ik een award heb gewonnen die zijn naam draagt!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:13 schreef Feitosa het volgende:
Natuurlijk m,n grote vriend niet vergeten.
Ach hij speelt zich zelf. Marisa Tomei speelt echt goed van die ordinaire sloeries terwijl ze eigenlijk een hartstikke vlotte dame is.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als iemand een man in verval kan portretteren is het Mickey Rourke wel
Jammer dat Glaube zo oud is en dat merk je aan de laatste gevechten. Maar goed de man heeft al veel bereikt in zijn leven.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Remy Bonjasky is mijn favo vechter. Ben daarom extra trots dat ik een award heb gewonnen die zijn naam draagt!![]()
Aaawhquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:17 schreef DR34M3R het volgende:
Eigenlijk he? Eigenlijk wens ik nu gewoon iemand op mijn bank waar ik lekker tegenaan zou kunnen kruipen..
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:17 schreef DR34M3R het volgende:
Eigenlijk he? Eigenlijk wens ik nu gewoon iemand op mijn bank waar ik lekker tegenaan zou kunnen kruipen..
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:17 schreef DR34M3R het volgende:
Moest ook een traantje wegpinkenquote:
Hij trok meestal aan het kortste eind bij Nederlandse tegenstanders maar wel een goede vechter!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:17 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Jammer dat Glaube zo oud is en dat merk je aan de laatste gevechten. Maar goed de man heeft al veel bereikt in zijn leven.
Heb je deel 1 ook gezien?quote:
saampjes dan eens gaan janken?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Moest ook een traantje wegpinken
Deel 1 van wat?quote:
Van Gran Torino.....quote:
Hij respecteert zijn tegenstanders en dat kan je niet van alle K1 vechters zeggen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hij trok meestal aan het kortste eind bij Nederlandse tegenstanders maar wel een goede vechter!
Dat durf je toch nietquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:18 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Aaawh![]()
Ik wil wel gezellig langskomen om een film te kijken ofzo
Jij biedt je ook al aan?quote:
Gran Torino is toch gewoon 1 film?quote:
Ik leef met je mee, dat vind ik wel weer even genoeg voor nuquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat durf je toch niet
[..]
Jij biedt je ook al aan?
Waarom zou ik dat niet durvenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat durf je toch niet
[..]
Jij biedt je ook al aan?
Zijn er meerdere delen dan?quote:
Inderdaad een zeer sportieve gozer. Van Badr Hari kun je dat niet zeggen.... Eergister nog mot gekregen met 2 van die Badr Hari types....quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:23 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Hij respecteert zijn tegenstanders en dat kan je niet van alle K1 vechters zeggen.
En natuurlijk die geweldige Brasilian kick.
Nee, maar als je Heartbreak Ridge kijkt en daarna Gran Torino snap je wat ik bedoel.....quote:
Ik vind het een misselike vent die Badr Hari. Maar goed , hij word wel K1 WGp winnaar over een tijd, daar twijfel ik niet aan.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Inderdaad een zeer sportieve gozer. Van Badr Hari kun je dat niet zeggen.... Eergister nog mot gekregen met 2 van die Badr Hari types....
Nou, dat vind ik ook al hartstikke lief hoorquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik leef met je mee, dat vind ik wel weer even genoeg voor nu
Er hequote:
Oh , zo. Ik heb heartbreak ridge een aantal maal gezien.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, maar als je Heartbreak Ridge kijkt en daarna Gran Torino snap je wat ik bedoel.....
Ik voel jouw pijn ook hoorquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:27 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik ook al hartstikke lief hoor
*checkt IMDb*quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, maar als je Heartbreak Ridge kijkt en daarna Gran Torino snap je wat ik bedoel.....
kickboxen is dan echt veul beterquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:27 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Er he![]()
Nee ik ga toch kickboksen denk ik.. ook al word ik best bang van de filmpjes die ik te zien krijg
Dat hoort nu eenmaal bij het beeld dat ik van je heb.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:24 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat niet durven
Keiharde en moeilijke benaderbare mannen. Allebei in Korea gevochten. Moeite met het feit dat wereld om hun heen veranderd.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:28 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Oh , zo. Ik heb heartbreak ridge een aantal maal gezien.
Nu je het zegt zie ik de link wel idd.
En een conditie die je erdoor krijgt. Man dat was afzien.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:27 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Er he![]()
Nee ik ga toch kickboksen denk ik.. ook al word ik best bang van de filmpjes die ik te zien krijg
Gelukkig maar. Zo was het ook bedoeldquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:27 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik ook al hartstikke lief hoor
Je zou Walt Kowalski inderdaad kunnen zien als de bejaarde versie van Gunny Highway. Dat was het eerste wat ik dacht toen ik 10 minuten in de film zat.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
*checkt IMDb*
Soort van prequel van Gran Torino dus?
Nog nooit gezien, even kijken of ik hem ergens kan vinden.
Afzien?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:30 schreef Feitosa het volgende:
[..]
En een conditie die je erdoor krijgt. Man dat was afzien.
Ojee en nu? De kroeg in?quote:
Hè balen!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:34 schreef krengetje het volgende:
[..]
heb geen vrijwilliger die meegaat
Thx voor de tip. Ga hem even bestellenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je zou Walt Kowalski inderdaad kunnen zien als de bejaarde versie van Gunny Highway. Dat was het eerste wat ik dacht toen ik 10 minuten in de film zat.Hij is 4,99 bij Bol.com Dat is een koopje voor Eastwood in topvorm!
Eerst opwarmen,spieren losgooien, buikspiertraining, opdrukken , series oefeningen , sparren , cooldown en daarna stretchen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:32 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Afzien?ik zie er steeds meer tegenop
Je hebt toch wel meerdere vrienden?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:35 schreef krengetje het volgende:
[..]
Jamn stapvriendin zit op een verjaardag
ja 200km verderopquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je hebt toch wel meerdere vrienden?
Ga je toch met mij mee. Heb een 2 persoonsbed, dus je mag blijven pitten .quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:34 schreef krengetje het volgende:
[..]
heb geen vrijwilliger die meegaat
En tot hoelaat duurt die verjaardag?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:35 schreef krengetje het volgende:
[..]
Jamn stapvriendin zit op een verjaardag
Subtiel hoorquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:37 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ga je toch met mij mee. Heb een 2 persoonsbed, dus je mag blijven pitten .
mag nu nie meer rijden hequote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:37 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ga je toch met mij mee. Heb een 2 persoonsbed, dus je mag blijven pitten .
Bus> station> station> 7 min lopen.quote:
uhu.. hier rijden al geen bussen meer volgens mijquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:38 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Bus> station> station> 7 min lopen.
Subtiel was never my middle name.quote:
Subtiliteit is ernstig overrated.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:39 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Subtiel was never my middle name.
Hahaquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:39 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Subtiel was never my middle name.
Met jou kan ik praten.quote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Super.. Lekker weekendje weg. En toch zit ik hier weer.
oh?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:42 schreef Underverse het volgende:
Sssttt... Het ging hier om de stille hints!
Nou, zoals je ziet zijn die vaak ver te zoekenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:42 schreef Underverse het volgende:
Oh.. dat had ik niet eens gezienquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:42 schreef Underverse het volgende:
Ik ook maar helaas geef ik zulke stille hints dat de ontvangsters ze nooit opmerken....quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:46 schreef Underverse het volgende:
Jullie moeten beter opletten.. Ik verbaas mij over het feit dat jullie eigenlijk het bestaan ervan ontkennen..
Ik vind dat er niets mooiers is als een stille hint in "de liefde"
Ja, dat is ook iets mooisquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:46 schreef Underverse het volgende:
Jullie moeten beter opletten.. Ik verbaas mij over het feit dat jullie eigenlijk het bestaan ervan ontkennen..
voorbeelden?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ook maar helaas geef ik zulke stille hints dat de ontvangsters ze nooit opmerken....
Misschien zijn we daarom ook singlequote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat is ook iets moois
Maar hier in "Singles" is het niet aanwezig
Als ik een meisje leuk vind dan zal ik niet snel zeggen van: Goh ik vind je leuk oid. Meestal ben ik dan extra aardig maar dat valt nooit zo op.....quote:
Dan "maken" we "het" !quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat is ook iets moois
Maar hier in "Singles" is het niet aanwezig
Dat kan zijn, maar mannen zijn zo slecht in het herkennen van die stille hintsquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:46 schreef Underverse het volgende:
Dan heb je geen onzekerheid in je vraagstelling!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ook maar helaas geef ik zulke stille hints dat de ontvangsters ze nooit opmerken....
Zou je denken?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:49 schreef krengetje het volgende:
[..]
Misschien zijn we daarom ook single
Hehequote:
Klopt maar kennelijk nog slechter in het geven....quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat kan zijn, maar mannen zijn zo slecht in het herkennen van die stille hints
toch proberen om iets minder stille hints te geven dan..quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als ik een meisje leuk vind dan zal ik niet snel zeggen van: Goh ik vind je leuk oid. Meestal ben ik dan extra aardig maar dat valt nooit zo op.....
Dan weet ik dus nooit wat ik moet zeggen.......quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:52 schreef krengetje het volgende:
[..]
toch proberen om iets minder stille hints te geven dan..
Fout...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat kan zijn, maar mannen zijn zo slecht in het herkennen van die stille hints
euh..quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dan weet ik dus nooit wat ik moet zeggen.......
Ik ken het..... Loop met gemak op 4 dreigende gasten maatje Bokito af maar als ik een dame moet uitvragen..... different koek.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:53 schreef Underverse het volgende:
[..]
Fout...
Ze herkennen ze wel.. Maar er mee omgaan.. Ook ik vind dat knap lastig.. Is toch wel vreemd voor iemand die weinig vrees heeft voor gevaarlijke dingen om zich heen...
We moeten dan wel een "speciale" groep mensen vormen...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zou je denken?
[..]
HeheIk weet niet of dat gaat werken
Gewoon doen!!!!!!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ken het..... Loop met gemak op 4 dreigende gasten maatje Bokito af maar als ik een dame moet uitvragen..... different koek.
Jaja.. Ik weet nog niet zo goed wat ik er van moet denkenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:54 schreef Underverse het volgende:
[..]
We moeten dan wel een "speciale" groep mensen vormen...
Ik "maak" heel veel dingen die werken!...
Misschien moet jij net als in die film Roxanne met Steve Martin me teksten influisteren via mijn headsetje....quote:
Bokito's moet je niet aankijken.. Dan is het grootste gedeelte van het probleem al opgelost...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ken het..... Loop met gemak op 4 dreigende gasten maatje Bokito af maar als ik een dame moet uitvragen..... different koek.
Moet je ook nog niet weten... Eerst zien dan geloven... Dat is ook mijn levensbeschouwing!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jaja.. Ik weet nog niet zo goed wat ik er van moet denken
Hahaha ik zou daar erg slecht in zijn.. ik zou alleen opmerkingen over sex maken en ik denk nie dat je daar punten mee gaat scorenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien moet jij net als in die film Roxanne met Steve Martin me teksten influisteren via mijn headsetje....
ehmm.. ja. Stille hints zijn het zeldenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Klopt maar kennelijk nog slechter in het geven....
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:58 schreef Feitosa het volgende:
Laatste keer toen het om een meid ging die ik leuk vond gaf ik haar een bos bloemen en zei: je wist toch nooit wanneer een man je leuk vond.
Dat was wel bingo.
En toen?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:58 schreef krengetje het volgende:
[..]
Hahaha ik zou daar erg slecht in zijn.. ik zou alleen opmerkingen over sex maken en ik denk nie dat je daar punten mee gaat scoren
Wat romantisch!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:00 schreef krengetje het volgende:
[..]
kreeg hij een klap in zn gezicht
Ach kan ik wel tegen. Loop nu ook met een blauw oog door een meisje....quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:00 schreef krengetje het volgende:
[..]
kreeg hij een klap in zn gezicht
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach kan ik wel tegen. Loop nu ook met een blauw oog door een meisje....
En je had vast niet de indruk dat ik dat sarcastisch bedoelde?quote:
Tuurlijk welquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:07 schreef Underverse het volgende:
[..]
En je had vast niet de indruk dat ik dat sarcastisch bedoelde?
Nope was met haar aan het kickboksen. Padstraining en dat ging even niet helemaal als gepland.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:06 schreef krengetje het volgende:
[..]
ja je moet haar ook niet ongevraagd in haar kont knijpen
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nope was met haar aan het kickboksen. Padstraining en dat ging even niet helemaal als gepland.
Ik geloof dat zij het erger vond dan ik. Ze heeft 3 keer haar excuses aangeboden.quote:
Over kickboksen gesproken: Ik heb me aangemeldquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nope was met haar aan het kickboksen. Padstraining en dat ging even niet helemaal als gepland.
pas op voor padstraining.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:12 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Over kickboksen gesproken: Ik heb me aangemeld
Heb een keer meegemaakt dat een gast dacht dat hij me bijna ko had gemept.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
wieso? en wasda?quote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:13 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Heb een keer meegemaakt dat een gast dacht dat hij me bijna ko had gemept.
Ik was gewoon kompleet op, maar hij was ff geschrokken.
ahhh tis zonde!!!!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik geloof dat zij het erger vond dan ik. Ze heeft 3 keer haar excuses aangeboden.
quote:
uhu... Die heb ik al.. Zonder kringetjes..!!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:16 schreef krengetje het volgende:
[..]
voor je het weet heb je een blauw oog
quote:
Dat zijn MMA gloves. Die zijn heel fijn. Die heb ik ook.quote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat zijn MMA gloves. Die zijn heel fijn. Die heb ik ook.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:22 schreef Underverse het volgende:
[..]
Ik pak mijn motorhandschoenen... Met van die carbon randjes er op
Wat doe jij dan voor sport?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb zin in een knuffel..quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:24 schreef Underverse het volgende:
*zucht* waar blijven die stille hints
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:26 schreef krengetje het volgende:
[..]
Keertje samen sparren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
eej.. dat was een stille hint hoorquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:27 schreef Underverse het volgende:
[..]
Als het er niet is, heb ik altijd een tweede kussen
Ik schijn dat goed te kunnen. Mijn ex versierd toen ze verdrietig was en ik haar 10 minuten heb vastgehouden zonder iets anders te doen of te zeggen.....quote:
Geef je adres maar.quote:
das wel heel lief van je hoorquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik schijn dat goed te kunnen. Mijn ex versierd toen ze verdrietig was en ik haar 10 minuten heb vastgehouden zonder iets anders te doen of te zeggen.....
Misschien gewoon voortaan dames 10 minuten vasthouden zonder iets anders te doen of te zeggen.... misschien is dat wel mijn hook....quote:
* Dikke knuffel geeft aan Krengetje*quote:
Jij knuffelprofessor jij, tien minuten iets vasthouden terwijl je je bek houdt, geef die kerel een lintje!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik schijn dat goed te kunnen. ik heb haar 10 minuten heb vastgehouden zonder iets anders te doen of te zeggen.....
Ik zag net wat anders staan...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien gewoon voortaan dames 10 minuten vasthouden zonder iets anders te doen of te zeggen.... misschien is dat wel mijn hook....
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:32 schreef kastanova het volgende:
[..]
Jij knuffelprofessor jij, tien minuten iets vasthouden terwijl je je bek houdt, geef die kerel een lintje!
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
* Dikke knuffel geeft aan Krengetje*![]()
Ik dacht dat jij ook een film ging kijken?
Je moet niet zoveel lullenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:33 schreef krengetje het volgende:
[..]
was eigenlijk wel de planning.. maar zat net te msnen met Murm
Ik edit wel eens posts maar deze niet.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:33 schreef Underverse het volgende:
[..]
Ik zag net wat anders staan...
Van gedachten veranderd? Creativiteit komt nooit op uitnodiging he?
Inderdaad, gatver hé? Vieze slet dat ik ben.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
De all-time Fok! slet is weer aan het woord
Edit.. Een ander woord voor poetsen...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik edit wel eens posts maar deze niet.
Heldquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:38 schreef kastanova het volgende:
[..]
Inderdaad, gatver hé? Vieze slet dat ik ben.
Wat zou jíj je onwijs vies voelen als je ook 2 edities van Miss Fok had geneukt in plaats van klaar te komen in je sok.
Ik wou dat ik jou was.
Dat vind ik geen slecht idee, behalve... Mijn bed is elektrisch verwarmd...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:41 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ga mijn koude bedje opzoeken....
Welterusten
De vrouwen in kwestie noemden me God. Maar held is ook okay hoorquote:
ik ookquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:42 schreef Underverse het volgende:
[..]
Dat vind ik geen slecht idee, behalve... Mijn bed is elektrisch verwarmd...
Tja ik slaap alleen
Ga je ook hier je goddelijke arrogantie verspreiden?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:42 schreef kastanova het volgende:
[..]
De vrouwen in kwestie noemden me God. Maar held is ook okay hoor.
Als in : god niet hem weer?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:42 schreef kastanova het volgende:
[..]
De vrouwen in kwestie noemden me God. Maar held is ook okay hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |