Ik schijn dat goed te kunnen. Mijn ex versierd toen ze verdrietig was en ik haar 10 minuten heb vastgehouden zonder iets anders te doen of te zeggen.....quote:
Geef je adres maar.quote:
das wel heel lief van je hoorquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik schijn dat goed te kunnen. Mijn ex versierd toen ze verdrietig was en ik haar 10 minuten heb vastgehouden zonder iets anders te doen of te zeggen.....
Misschien gewoon voortaan dames 10 minuten vasthouden zonder iets anders te doen of te zeggen.... misschien is dat wel mijn hook....quote:
* Dikke knuffel geeft aan Krengetje*quote:
Jij knuffelprofessor jij, tien minuten iets vasthouden terwijl je je bek houdt, geef die kerel een lintje!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik schijn dat goed te kunnen. ik heb haar 10 minuten heb vastgehouden zonder iets anders te doen of te zeggen.....
Ik zag net wat anders staan...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien gewoon voortaan dames 10 minuten vasthouden zonder iets anders te doen of te zeggen.... misschien is dat wel mijn hook....
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:32 schreef kastanova het volgende:
[..]
Jij knuffelprofessor jij, tien minuten iets vasthouden terwijl je je bek houdt, geef die kerel een lintje!
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
* Dikke knuffel geeft aan Krengetje*![]()
Ik dacht dat jij ook een film ging kijken?
Je moet niet zoveel lullenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:33 schreef krengetje het volgende:
[..]
was eigenlijk wel de planning.. maar zat net te msnen met Murm
Ik edit wel eens posts maar deze niet.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:33 schreef Underverse het volgende:
[..]
Ik zag net wat anders staan...
Van gedachten veranderd? Creativiteit komt nooit op uitnodiging he?
Inderdaad, gatver hé? Vieze slet dat ik ben.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
De all-time Fok! slet is weer aan het woord
Edit.. Een ander woord voor poetsen...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik edit wel eens posts maar deze niet.
Heldquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:38 schreef kastanova het volgende:
[..]
Inderdaad, gatver hé? Vieze slet dat ik ben.
Wat zou jíj je onwijs vies voelen als je ook 2 edities van Miss Fok had geneukt in plaats van klaar te komen in je sok.
Ik wou dat ik jou was.
Dat vind ik geen slecht idee, behalve... Mijn bed is elektrisch verwarmd...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:41 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ga mijn koude bedje opzoeken....
Welterusten
De vrouwen in kwestie noemden me God. Maar held is ook okay hoorquote:
ik ookquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:42 schreef Underverse het volgende:
[..]
Dat vind ik geen slecht idee, behalve... Mijn bed is elektrisch verwarmd...
Tja ik slaap alleen
Ga je ook hier je goddelijke arrogantie verspreiden?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:42 schreef kastanova het volgende:
[..]
De vrouwen in kwestie noemden me God. Maar held is ook okay hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |