Hahaquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:39 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Subtiel was never my middle name.
Met jou kan ik praten.quote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Super.. Lekker weekendje weg. En toch zit ik hier weer.
oh?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:42 schreef Underverse het volgende:
Sssttt... Het ging hier om de stille hints!
Nou, zoals je ziet zijn die vaak ver te zoekenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:42 schreef Underverse het volgende:
Oh.. dat had ik niet eens gezienquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:42 schreef Underverse het volgende:
Ik ook maar helaas geef ik zulke stille hints dat de ontvangsters ze nooit opmerken....quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:46 schreef Underverse het volgende:
Jullie moeten beter opletten.. Ik verbaas mij over het feit dat jullie eigenlijk het bestaan ervan ontkennen..
Ik vind dat er niets mooiers is als een stille hint in "de liefde"
Ja, dat is ook iets mooisquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:46 schreef Underverse het volgende:
Jullie moeten beter opletten.. Ik verbaas mij over het feit dat jullie eigenlijk het bestaan ervan ontkennen..
voorbeelden?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ook maar helaas geef ik zulke stille hints dat de ontvangsters ze nooit opmerken....
Misschien zijn we daarom ook singlequote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat is ook iets moois
Maar hier in "Singles" is het niet aanwezig
Als ik een meisje leuk vind dan zal ik niet snel zeggen van: Goh ik vind je leuk oid. Meestal ben ik dan extra aardig maar dat valt nooit zo op.....quote:
Dan "maken" we "het" !quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat is ook iets moois
Maar hier in "Singles" is het niet aanwezig
Dat kan zijn, maar mannen zijn zo slecht in het herkennen van die stille hintsquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:46 schreef Underverse het volgende:
Dan heb je geen onzekerheid in je vraagstelling!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ook maar helaas geef ik zulke stille hints dat de ontvangsters ze nooit opmerken....
Zou je denken?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:49 schreef krengetje het volgende:
[..]
Misschien zijn we daarom ook single
Hehequote:
Klopt maar kennelijk nog slechter in het geven....quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat kan zijn, maar mannen zijn zo slecht in het herkennen van die stille hints
toch proberen om iets minder stille hints te geven dan..quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als ik een meisje leuk vind dan zal ik niet snel zeggen van: Goh ik vind je leuk oid. Meestal ben ik dan extra aardig maar dat valt nooit zo op.....
Dan weet ik dus nooit wat ik moet zeggen.......quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:52 schreef krengetje het volgende:
[..]
toch proberen om iets minder stille hints te geven dan..
Fout...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat kan zijn, maar mannen zijn zo slecht in het herkennen van die stille hints
euh..quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dan weet ik dus nooit wat ik moet zeggen.......
Ik ken het..... Loop met gemak op 4 dreigende gasten maatje Bokito af maar als ik een dame moet uitvragen..... different koek.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:53 schreef Underverse het volgende:
[..]
Fout...
Ze herkennen ze wel.. Maar er mee omgaan.. Ook ik vind dat knap lastig.. Is toch wel vreemd voor iemand die weinig vrees heeft voor gevaarlijke dingen om zich heen...
We moeten dan wel een "speciale" groep mensen vormen...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zou je denken?
[..]
HeheIk weet niet of dat gaat werken
Gewoon doen!!!!!!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ken het..... Loop met gemak op 4 dreigende gasten maatje Bokito af maar als ik een dame moet uitvragen..... different koek.
Jaja.. Ik weet nog niet zo goed wat ik er van moet denkenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:54 schreef Underverse het volgende:
[..]
We moeten dan wel een "speciale" groep mensen vormen...
Ik "maak" heel veel dingen die werken!...
Misschien moet jij net als in die film Roxanne met Steve Martin me teksten influisteren via mijn headsetje....quote:
Bokito's moet je niet aankijken.. Dan is het grootste gedeelte van het probleem al opgelost...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ken het..... Loop met gemak op 4 dreigende gasten maatje Bokito af maar als ik een dame moet uitvragen..... different koek.
Moet je ook nog niet weten... Eerst zien dan geloven... Dat is ook mijn levensbeschouwing!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jaja.. Ik weet nog niet zo goed wat ik er van moet denken
Hahaha ik zou daar erg slecht in zijn.. ik zou alleen opmerkingen over sex maken en ik denk nie dat je daar punten mee gaat scorenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien moet jij net als in die film Roxanne met Steve Martin me teksten influisteren via mijn headsetje....
ehmm.. ja. Stille hints zijn het zeldenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Klopt maar kennelijk nog slechter in het geven....
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:58 schreef Feitosa het volgende:
Laatste keer toen het om een meid ging die ik leuk vond gaf ik haar een bos bloemen en zei: je wist toch nooit wanneer een man je leuk vond.
Dat was wel bingo.
En toen?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:58 schreef krengetje het volgende:
[..]
Hahaha ik zou daar erg slecht in zijn.. ik zou alleen opmerkingen over sex maken en ik denk nie dat je daar punten mee gaat scoren
Wat romantisch!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:00 schreef krengetje het volgende:
[..]
kreeg hij een klap in zn gezicht
Ach kan ik wel tegen. Loop nu ook met een blauw oog door een meisje....quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:00 schreef krengetje het volgende:
[..]
kreeg hij een klap in zn gezicht
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach kan ik wel tegen. Loop nu ook met een blauw oog door een meisje....
En je had vast niet de indruk dat ik dat sarcastisch bedoelde?quote:
Tuurlijk welquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:07 schreef Underverse het volgende:
[..]
En je had vast niet de indruk dat ik dat sarcastisch bedoelde?
Nope was met haar aan het kickboksen. Padstraining en dat ging even niet helemaal als gepland.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:06 schreef krengetje het volgende:
[..]
ja je moet haar ook niet ongevraagd in haar kont knijpen
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nope was met haar aan het kickboksen. Padstraining en dat ging even niet helemaal als gepland.
Ik geloof dat zij het erger vond dan ik. Ze heeft 3 keer haar excuses aangeboden.quote:
Over kickboksen gesproken: Ik heb me aangemeldquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nope was met haar aan het kickboksen. Padstraining en dat ging even niet helemaal als gepland.
pas op voor padstraining.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:12 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Over kickboksen gesproken: Ik heb me aangemeld
Heb een keer meegemaakt dat een gast dacht dat hij me bijna ko had gemept.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
wieso? en wasda?quote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:13 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Heb een keer meegemaakt dat een gast dacht dat hij me bijna ko had gemept.
Ik was gewoon kompleet op, maar hij was ff geschrokken.
ahhh tis zonde!!!!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik geloof dat zij het erger vond dan ik. Ze heeft 3 keer haar excuses aangeboden.
quote:
uhu... Die heb ik al.. Zonder kringetjes..!!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:16 schreef krengetje het volgende:
[..]
voor je het weet heb je een blauw oog
quote:
Dat zijn MMA gloves. Die zijn heel fijn. Die heb ik ook.quote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat zijn MMA gloves. Die zijn heel fijn. Die heb ik ook.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:22 schreef Underverse het volgende:
[..]
Ik pak mijn motorhandschoenen... Met van die carbon randjes er op
Wat doe jij dan voor sport?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb zin in een knuffel..quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:24 schreef Underverse het volgende:
*zucht* waar blijven die stille hints
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:26 schreef krengetje het volgende:
[..]
Keertje samen sparren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
eej.. dat was een stille hint hoorquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:27 schreef Underverse het volgende:
[..]
Als het er niet is, heb ik altijd een tweede kussen
Ik schijn dat goed te kunnen. Mijn ex versierd toen ze verdrietig was en ik haar 10 minuten heb vastgehouden zonder iets anders te doen of te zeggen.....quote:
Geef je adres maar.quote:
das wel heel lief van je hoorquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik schijn dat goed te kunnen. Mijn ex versierd toen ze verdrietig was en ik haar 10 minuten heb vastgehouden zonder iets anders te doen of te zeggen.....
Misschien gewoon voortaan dames 10 minuten vasthouden zonder iets anders te doen of te zeggen.... misschien is dat wel mijn hook....quote:
* Dikke knuffel geeft aan Krengetje*quote:
Jij knuffelprofessor jij, tien minuten iets vasthouden terwijl je je bek houdt, geef die kerel een lintje!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik schijn dat goed te kunnen. ik heb haar 10 minuten heb vastgehouden zonder iets anders te doen of te zeggen.....
Ik zag net wat anders staan...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien gewoon voortaan dames 10 minuten vasthouden zonder iets anders te doen of te zeggen.... misschien is dat wel mijn hook....
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:32 schreef kastanova het volgende:
[..]
Jij knuffelprofessor jij, tien minuten iets vasthouden terwijl je je bek houdt, geef die kerel een lintje!
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
* Dikke knuffel geeft aan Krengetje*![]()
Ik dacht dat jij ook een film ging kijken?
Je moet niet zoveel lullenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:33 schreef krengetje het volgende:
[..]
was eigenlijk wel de planning.. maar zat net te msnen met Murm
Ik edit wel eens posts maar deze niet.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:33 schreef Underverse het volgende:
[..]
Ik zag net wat anders staan...
Van gedachten veranderd? Creativiteit komt nooit op uitnodiging he?
Inderdaad, gatver hé? Vieze slet dat ik ben.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
De all-time Fok! slet is weer aan het woord
Edit.. Een ander woord voor poetsen...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik edit wel eens posts maar deze niet.
Heldquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:38 schreef kastanova het volgende:
[..]
Inderdaad, gatver hé? Vieze slet dat ik ben.
Wat zou jíj je onwijs vies voelen als je ook 2 edities van Miss Fok had geneukt in plaats van klaar te komen in je sok.
Ik wou dat ik jou was.
Dat vind ik geen slecht idee, behalve... Mijn bed is elektrisch verwarmd...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:41 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ga mijn koude bedje opzoeken....
Welterusten
De vrouwen in kwestie noemden me God. Maar held is ook okay hoorquote:
ik ookquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:42 schreef Underverse het volgende:
[..]
Dat vind ik geen slecht idee, behalve... Mijn bed is elektrisch verwarmd...
Tja ik slaap alleen
Ga je ook hier je goddelijke arrogantie verspreiden?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:42 schreef kastanova het volgende:
[..]
De vrouwen in kwestie noemden me God. Maar held is ook okay hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |