Hahaquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:39 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Subtiel was never my middle name.
Met jou kan ik praten.quote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Super.. Lekker weekendje weg. En toch zit ik hier weer.
oh?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:42 schreef Underverse het volgende:
Sssttt... Het ging hier om de stille hints!
Nou, zoals je ziet zijn die vaak ver te zoekenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:42 schreef Underverse het volgende:
Oh.. dat had ik niet eens gezienquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:42 schreef Underverse het volgende:
Ik ook maar helaas geef ik zulke stille hints dat de ontvangsters ze nooit opmerken....quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:46 schreef Underverse het volgende:
Jullie moeten beter opletten.. Ik verbaas mij over het feit dat jullie eigenlijk het bestaan ervan ontkennen..
Ik vind dat er niets mooiers is als een stille hint in "de liefde"
Ja, dat is ook iets mooisquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:46 schreef Underverse het volgende:
Jullie moeten beter opletten.. Ik verbaas mij over het feit dat jullie eigenlijk het bestaan ervan ontkennen..
voorbeelden?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ook maar helaas geef ik zulke stille hints dat de ontvangsters ze nooit opmerken....
Misschien zijn we daarom ook singlequote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat is ook iets moois
Maar hier in "Singles" is het niet aanwezig
Als ik een meisje leuk vind dan zal ik niet snel zeggen van: Goh ik vind je leuk oid. Meestal ben ik dan extra aardig maar dat valt nooit zo op.....quote:
Dan "maken" we "het" !quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat is ook iets moois
Maar hier in "Singles" is het niet aanwezig
Dat kan zijn, maar mannen zijn zo slecht in het herkennen van die stille hintsquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:46 schreef Underverse het volgende:
Dan heb je geen onzekerheid in je vraagstelling!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ook maar helaas geef ik zulke stille hints dat de ontvangsters ze nooit opmerken....
Zou je denken?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:49 schreef krengetje het volgende:
[..]
Misschien zijn we daarom ook single
Hehequote:
Klopt maar kennelijk nog slechter in het geven....quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat kan zijn, maar mannen zijn zo slecht in het herkennen van die stille hints
toch proberen om iets minder stille hints te geven dan..quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als ik een meisje leuk vind dan zal ik niet snel zeggen van: Goh ik vind je leuk oid. Meestal ben ik dan extra aardig maar dat valt nooit zo op.....
Dan weet ik dus nooit wat ik moet zeggen.......quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:52 schreef krengetje het volgende:
[..]
toch proberen om iets minder stille hints te geven dan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |