Over kickboksen gesproken: Ik heb me aangemeldquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nope was met haar aan het kickboksen. Padstraining en dat ging even niet helemaal als gepland.
pas op voor padstraining.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:12 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Over kickboksen gesproken: Ik heb me aangemeld
Heb een keer meegemaakt dat een gast dacht dat hij me bijna ko had gemept.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nope was met haar aan het kickboksen. Padstraining en dat ging even niet helemaal als gepland.
wieso? en wasda?quote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:13 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Heb een keer meegemaakt dat een gast dacht dat hij me bijna ko had gemept.
Ik was gewoon kompleet op, maar hij was ff geschrokken.
ahhh tis zonde!!!!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik geloof dat zij het erger vond dan ik. Ze heeft 3 keer haar excuses aangeboden.
quote:
uhu... Die heb ik al.. Zonder kringetjes..!!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:16 schreef krengetje het volgende:
[..]
voor je het weet heb je een blauw oog
quote:
Dat zijn MMA gloves. Die zijn heel fijn. Die heb ik ook.quote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat zijn MMA gloves. Die zijn heel fijn. Die heb ik ook.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:22 schreef Underverse het volgende:
[..]
Ik pak mijn motorhandschoenen... Met van die carbon randjes er op
Wat doe jij dan voor sport?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb zin in een knuffel..quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:24 schreef Underverse het volgende:
*zucht* waar blijven die stille hints
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:26 schreef krengetje het volgende:
[..]
Keertje samen sparren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
eej.. dat was een stille hint hoorquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:27 schreef Underverse het volgende:
[..]
Als het er niet is, heb ik altijd een tweede kussen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |