Jij snapt hetquote:
Ik voetbal ook wel maar puur voor de lol en de kameraadschap. Niks mis met voetbal.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:03 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Nee voetbal.. 11 malloten die als apen achter een balletje aan rennen en dat voor miljoenen per persoon, DAT is leuk
Nee, vechtsport is leuk wil je zeggenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:03 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Nee voetbal.. 11 malloten die als apen achter een balletje aan rennen en dat voor miljoenen per persoon, DAT is leuk
Martial Arts is meer dan dat! A: is het niet zonder reden (je bent er om elkaar sportief te bevechten) B: gaat het volgens regels.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee, vechtsport is leuk wil je zeggenzonder redenen elkaars hersenen inslaan totdat er geen werkend hersencel meer overblijft.
Daar heb je mequote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee, vechtsport is leuk wil je zeggenzonder redenen elkaars hersenen inslaan totdat er geen werkend hersencel meer overblijft.
Goede film idd.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Welke ga jij kijken?
Ik zet zo "The Wrestler" op
Goede verhalen over gehoord.
Mooi portret van een man in verval. Sublieme acteerprestatie van Mickey Rourke! En Marisa Tomei speelt ook geweldig!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Welke ga jij kijken?
Ik zet zo "The Wrestler" op
Goede verhalen over gehoord.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mooi portret van een man in verval. Sublieme acteerprestatie van Mickey Rourke! En Marisa Tomei speelt ook geweldig!
Als iemand een man in verval kan portretteren is het Mickey Rourke welquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mooi portret van een man in verval. Sublieme acteerprestatie van Mickey Rourke! En Marisa Tomei speelt ook geweldig!
Gaat er wel heeel hard aan toequote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:13 schreef Feitosa het volgende:
Natuurlijk m,n grote vriend niet vergeten.
quote:
Remy Bonjasky is mijn favo vechter. Ben daarom extra trots dat ik een award heb gewonnen die zijn naam draagt!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:13 schreef Feitosa het volgende:
Natuurlijk m,n grote vriend niet vergeten.
Ach hij speelt zich zelf. Marisa Tomei speelt echt goed van die ordinaire sloeries terwijl ze eigenlijk een hartstikke vlotte dame is.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als iemand een man in verval kan portretteren is het Mickey Rourke wel
Jammer dat Glaube zo oud is en dat merk je aan de laatste gevechten. Maar goed de man heeft al veel bereikt in zijn leven.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Remy Bonjasky is mijn favo vechter. Ben daarom extra trots dat ik een award heb gewonnen die zijn naam draagt!![]()
Aaawhquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:17 schreef DR34M3R het volgende:
Eigenlijk he? Eigenlijk wens ik nu gewoon iemand op mijn bank waar ik lekker tegenaan zou kunnen kruipen..
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:17 schreef DR34M3R het volgende:
Eigenlijk he? Eigenlijk wens ik nu gewoon iemand op mijn bank waar ik lekker tegenaan zou kunnen kruipen..
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:17 schreef DR34M3R het volgende:
Moest ook een traantje wegpinkenquote:
Hij trok meestal aan het kortste eind bij Nederlandse tegenstanders maar wel een goede vechter!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:17 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Jammer dat Glaube zo oud is en dat merk je aan de laatste gevechten. Maar goed de man heeft al veel bereikt in zijn leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |