Inschrijven voor een vechtsport, nu nog beslissen welkequote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:53 schreef automatic_ het volgende:
Zo! Gaan jullie vanavond nog iets doen?
Behalve zo meteen een dvdtje kijken? Niks.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:53 schreef automatic_ het volgende:
Zo! Gaan jullie vanavond nog iets doen?
Ik bedoelde gewoon in het algemeen wat je ging doenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:55 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Inschrijven voor een vechtsport, nu nog beslissen welkeMaar ik ga niet uit als je dat bedoelt
Wat voor DVD ga je kijken?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Behalve zo meteen een dvdtje kijken? Niks.
Maandag aan mijn nieuwe baan beginnen (oude baan weer opgepakt na stage)quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik bedoelde gewoon in het algemeen wat je ging doen
[..]
Wat voor DVD ga je kijken?
typisch voorbeeld van iemand die alleen maar kata's kan lopen, die karate gast heeft nog nooit randori gedraait, die wing chung is veel beter voorbereid, hij is niet hard maar wel snel en vooral gericht op punten scoren...quote:
Welke ga jij kijken?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Behalve zo meteen een dvdtje kijken? Niks.
Oké dan! Je stage is nu klaar?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:57 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Maandag aan mijn nieuwe baan beginnen (oude baan weer opgepakt na stage)
Maar welke raad jij nou aanquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:57 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
typisch voorbeeld van iemand die alleen maar kata's kan lopen, die karate gast heeft nog nooit randori gedraait, die wing chung is veel beter voorbereid, hij is niet hard maar wel snel en vooral gericht op punten scoren...
jah! Sinds vorige weekquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oké dan! Je stage is nu klaar?
Twijfel nog tussen Tropa De Elite, Rock N Rolla, Blue Crush en August Rush.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik bedoelde gewoon in het algemeen wat je ging doen
[..]
Wat voor DVD ga je kijken?
Kijk, dat is heel mooi!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:59 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
jah! Sinds vorige weekZe hebben me zelf een eindstage aangeboden en ik heb wat connecties op gedaan voor m'n toekomst
gewoon 1x hard stompen, dan gaan ze wel neerquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:58 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Maar welke raad jij nou aanCapoeira, aikido en judo wil ik niet
Voetbalquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:58 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Niet mijn sport in ieder gevalquote:
Kempo is ook wel leukquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:58 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Service Engineerquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kijk, dat is heel mooi!
En wat voor baantje doe je nu?
Maar MMA staat niet tussen dat lijstjequote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:01 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Kempo is ook wel leuk
karate is grappig maar niet meer effectief en kata's lopen moet je hobby zijn
Ga lekker MMA doen
Krav Maga. Israëlische vechtsport. Heel makkelijk te leren en zeer effectief.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:58 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Nee voetbal.. 11 malloten die als apen achter een balletje aan rennen en dat voor miljoenen per persoon, DAT is leukquote:
Kijk, dat is handigquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:01 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Service EngineerElektronica repareren op chip-niveau
Toch 11 euro per uur en mijn eigen tijden maken
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
gewoon 1x hard stompen, dan gaan ze wel neer
dag liefjequote:
Jij snapt hetquote:
Ik voetbal ook wel maar puur voor de lol en de kameraadschap. Niks mis met voetbal.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:03 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Nee voetbal.. 11 malloten die als apen achter een balletje aan rennen en dat voor miljoenen per persoon, DAT is leuk
Nee, vechtsport is leuk wil je zeggenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:03 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Nee voetbal.. 11 malloten die als apen achter een balletje aan rennen en dat voor miljoenen per persoon, DAT is leuk
Martial Arts is meer dan dat! A: is het niet zonder reden (je bent er om elkaar sportief te bevechten) B: gaat het volgens regels.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee, vechtsport is leuk wil je zeggenzonder redenen elkaars hersenen inslaan totdat er geen werkend hersencel meer overblijft.
Daar heb je mequote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee, vechtsport is leuk wil je zeggenzonder redenen elkaars hersenen inslaan totdat er geen werkend hersencel meer overblijft.
Goede film idd.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Welke ga jij kijken?
Ik zet zo "The Wrestler" op
Goede verhalen over gehoord.
Mooi portret van een man in verval. Sublieme acteerprestatie van Mickey Rourke! En Marisa Tomei speelt ook geweldig!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Welke ga jij kijken?
Ik zet zo "The Wrestler" op
Goede verhalen over gehoord.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mooi portret van een man in verval. Sublieme acteerprestatie van Mickey Rourke! En Marisa Tomei speelt ook geweldig!
Als iemand een man in verval kan portretteren is het Mickey Rourke welquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mooi portret van een man in verval. Sublieme acteerprestatie van Mickey Rourke! En Marisa Tomei speelt ook geweldig!
Gaat er wel heeel hard aan toequote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:13 schreef Feitosa het volgende:
Natuurlijk m,n grote vriend niet vergeten.
quote:
Remy Bonjasky is mijn favo vechter. Ben daarom extra trots dat ik een award heb gewonnen die zijn naam draagt!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:13 schreef Feitosa het volgende:
Natuurlijk m,n grote vriend niet vergeten.
Ach hij speelt zich zelf. Marisa Tomei speelt echt goed van die ordinaire sloeries terwijl ze eigenlijk een hartstikke vlotte dame is.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als iemand een man in verval kan portretteren is het Mickey Rourke wel
Jammer dat Glaube zo oud is en dat merk je aan de laatste gevechten. Maar goed de man heeft al veel bereikt in zijn leven.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Remy Bonjasky is mijn favo vechter. Ben daarom extra trots dat ik een award heb gewonnen die zijn naam draagt!![]()
Aaawhquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:17 schreef DR34M3R het volgende:
Eigenlijk he? Eigenlijk wens ik nu gewoon iemand op mijn bank waar ik lekker tegenaan zou kunnen kruipen..
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:17 schreef DR34M3R het volgende:
Eigenlijk he? Eigenlijk wens ik nu gewoon iemand op mijn bank waar ik lekker tegenaan zou kunnen kruipen..
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:17 schreef DR34M3R het volgende:
Moest ook een traantje wegpinkenquote:
Hij trok meestal aan het kortste eind bij Nederlandse tegenstanders maar wel een goede vechter!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:17 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Jammer dat Glaube zo oud is en dat merk je aan de laatste gevechten. Maar goed de man heeft al veel bereikt in zijn leven.
Heb je deel 1 ook gezien?quote:
saampjes dan eens gaan janken?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Moest ook een traantje wegpinken
Deel 1 van wat?quote:
Van Gran Torino.....quote:
Hij respecteert zijn tegenstanders en dat kan je niet van alle K1 vechters zeggen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hij trok meestal aan het kortste eind bij Nederlandse tegenstanders maar wel een goede vechter!
Dat durf je toch nietquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:18 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Aaawh![]()
Ik wil wel gezellig langskomen om een film te kijken ofzo
Jij biedt je ook al aan?quote:
Gran Torino is toch gewoon 1 film?quote:
Ik leef met je mee, dat vind ik wel weer even genoeg voor nuquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat durf je toch niet
[..]
Jij biedt je ook al aan?
Waarom zou ik dat niet durvenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat durf je toch niet
[..]
Jij biedt je ook al aan?
Zijn er meerdere delen dan?quote:
Inderdaad een zeer sportieve gozer. Van Badr Hari kun je dat niet zeggen.... Eergister nog mot gekregen met 2 van die Badr Hari types....quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:23 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Hij respecteert zijn tegenstanders en dat kan je niet van alle K1 vechters zeggen.
En natuurlijk die geweldige Brasilian kick.
Nee, maar als je Heartbreak Ridge kijkt en daarna Gran Torino snap je wat ik bedoel.....quote:
Ik vind het een misselike vent die Badr Hari. Maar goed , hij word wel K1 WGp winnaar over een tijd, daar twijfel ik niet aan.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Inderdaad een zeer sportieve gozer. Van Badr Hari kun je dat niet zeggen.... Eergister nog mot gekregen met 2 van die Badr Hari types....
Nou, dat vind ik ook al hartstikke lief hoorquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik leef met je mee, dat vind ik wel weer even genoeg voor nu
Er hequote:
Oh , zo. Ik heb heartbreak ridge een aantal maal gezien.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, maar als je Heartbreak Ridge kijkt en daarna Gran Torino snap je wat ik bedoel.....
Ik voel jouw pijn ook hoorquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:27 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik ook al hartstikke lief hoor
*checkt IMDb*quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, maar als je Heartbreak Ridge kijkt en daarna Gran Torino snap je wat ik bedoel.....
kickboxen is dan echt veul beterquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:27 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Er he![]()
Nee ik ga toch kickboksen denk ik.. ook al word ik best bang van de filmpjes die ik te zien krijg
Dat hoort nu eenmaal bij het beeld dat ik van je heb.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:24 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat niet durven
Keiharde en moeilijke benaderbare mannen. Allebei in Korea gevochten. Moeite met het feit dat wereld om hun heen veranderd.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:28 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Oh , zo. Ik heb heartbreak ridge een aantal maal gezien.
Nu je het zegt zie ik de link wel idd.
En een conditie die je erdoor krijgt. Man dat was afzien.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:27 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Er he![]()
Nee ik ga toch kickboksen denk ik.. ook al word ik best bang van de filmpjes die ik te zien krijg
Gelukkig maar. Zo was het ook bedoeldquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:27 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik ook al hartstikke lief hoor
Je zou Walt Kowalski inderdaad kunnen zien als de bejaarde versie van Gunny Highway. Dat was het eerste wat ik dacht toen ik 10 minuten in de film zat.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
*checkt IMDb*
Soort van prequel van Gran Torino dus?
Nog nooit gezien, even kijken of ik hem ergens kan vinden.
Afzien?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:30 schreef Feitosa het volgende:
[..]
En een conditie die je erdoor krijgt. Man dat was afzien.
Ojee en nu? De kroeg in?quote:
Hè balen!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:34 schreef krengetje het volgende:
[..]
heb geen vrijwilliger die meegaat
Thx voor de tip. Ga hem even bestellenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je zou Walt Kowalski inderdaad kunnen zien als de bejaarde versie van Gunny Highway. Dat was het eerste wat ik dacht toen ik 10 minuten in de film zat.Hij is 4,99 bij Bol.com Dat is een koopje voor Eastwood in topvorm!
Eerst opwarmen,spieren losgooien, buikspiertraining, opdrukken , series oefeningen , sparren , cooldown en daarna stretchen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:32 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Afzien?ik zie er steeds meer tegenop
Je hebt toch wel meerdere vrienden?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:35 schreef krengetje het volgende:
[..]
Jamn stapvriendin zit op een verjaardag
ja 200km verderopquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je hebt toch wel meerdere vrienden?
Ga je toch met mij mee. Heb een 2 persoonsbed, dus je mag blijven pitten .quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:34 schreef krengetje het volgende:
[..]
heb geen vrijwilliger die meegaat
En tot hoelaat duurt die verjaardag?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:35 schreef krengetje het volgende:
[..]
Jamn stapvriendin zit op een verjaardag
Subtiel hoorquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:37 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ga je toch met mij mee. Heb een 2 persoonsbed, dus je mag blijven pitten .
mag nu nie meer rijden hequote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:37 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ga je toch met mij mee. Heb een 2 persoonsbed, dus je mag blijven pitten .
Bus> station> station> 7 min lopen.quote:
uhu.. hier rijden al geen bussen meer volgens mijquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:38 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Bus> station> station> 7 min lopen.
Subtiel was never my middle name.quote:
Subtiliteit is ernstig overrated.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:39 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Subtiel was never my middle name.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |