Beste OP ooitquote:
Snel iedereen.. RENNEN!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Ah hier zitten jullie dus !
Leuke sjors!quote:
donequote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:41 schreef Black_Ninja het volgende:
De komende 2 minuten zal ik mijn msn even op mijn fobo zetten, voor ieder die interesse heeft, sla je slag
Nu ga je het zelfs omroepen?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:43 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ik ben van de stille hints afgestapt
Eerder glijen en rollen, gezien de weersomstandigheden?quote:
Absoluut.. alle vrouwtjes binnen halen en hopen dat er minimaal 1 overblijftquote:
Geen idee, niet bijgehoudenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:45 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik beter dan dat![]()
zijn de 2 minuten al voorbij?
ja en die snap ik nooitquote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:47 schreef mrbox het volgende:
Stille hints zijn vaak alleen maar verwarrend.
Ik heb wel MSN en er staat ook een linkje in mijn profiel maar de laatste keer dat ik het gebruikt heb was geloof ik in 2006.....quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:47 schreef Cue_ het volgende:
En nu het toch zo druk wordt bij iedereen op z'n msn, scheelt het weer dat ik een feestje heb vanavond
Nog even en de gasten komen.
Kom je mss toch aan je sportquote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:47 schreef Cue_ het volgende:
En nu het toch zo druk wordt bij iedereen op z'n msn, scheelt het weer dat ik een feestje heb vanavond
Nog even en de gasten komen.
hahaha ja of je denkt iets te snappen wat niet bedoeld wordtquote:
Msn is ook niet alles, pm en mails rulesquote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb wel MSN en er staat ook een linkje in mijn profiel maar de laatste keer dat ik het gebruikt heb was geloof ik in 2006.....
troost je.. die van mij heeft al niet meer aangestaan sinds 2005quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb wel MSN en er staat ook een linkje in mijn profiel maar de laatste keer dat ik het gebruikt heb was geloof ik in 2006.....
Ik heb 4 verschillende accounts te gelijk aanstaanquote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:50 schreef krengetje het volgende:
[..]
troost je.. die van mij heeft al niet meer aangestaan sinds 2005
Kom maar op met de redenen danquote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:51 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ik heb 4 verschillende accounts te gelijk aanstaan![]()
Verschillende redenen, maar nogsteesd de voorkeur voor real life
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:51 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ik heb 4 verschillende accounts te gelijk aanstaan![]()
Verschillende redenen, maar nogsteesd de voorkeur voor real life
Inderdaad. Van MSN word ik nerveus... dat klote geluidje en dat kleine schermpje rechtsonderin......quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Msn is ook niet alles, pm en mails rules
dit dus.. ik mail veel lieverquote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Inderdaad. Van MSN word ik nerveus... dat klote geluidje en dat kleine schermpje rechtsonderin......
En wat is de reden?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:50 schreef krengetje het volgende:
[..]
troost je.. die van mij heeft al niet meer aangestaan sinds 2005
Geluidjes kan je uitzetten hequote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Inderdaad. Van MSN word ik nerveus... dat klote geluidje en dat kleine schermpje rechtsonderin......
En nu niet meer?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:53 schreef krengetje het volgende:
[..]
Toen had ik wel een sociaal leven
Dream Theater - Images and words, best cd ever.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb het toch meer op andere nummers van Dream Theater.
Maar dat takkeschermpje onder in niet.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geluidjes kan je uitzetten he
Die van mij staan standaard uit
Falling into infinity is het album dat ik het beste van hen ken en het mooiste vindt.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:55 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Dream Theater - Images and words, best cd ever.
Meestal is er altijd wel een nummer op een cd dat ik minder vind, maar bij dit album heb ik dat niet.
En je verveelt je dus sinds 2005 niet meer?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:55 schreef krengetje het volgende:
[..]
jawel hoor, heb dat ding nu ook maar zelden aanstaan. Staat alleen aan als ik me verveel
Uhm dat weet ik niet, maar enige wat je ziet is dat icoontje. Al die popup dingetjes kan je uitschakelenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar dat takkeschermpje onder in niet.
1 voor vrienden en kennissen, 1 voor vage contacten, 1 voor foute contacten en block checks, 1 voor me kiddo'squote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |