abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77572738
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 21:26 schreef heartz het volgende:

[..]

Tja, dat verklaard een boel
Leer spellen.
pi_77573005
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 22:35 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Leer spellen grammatica.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 23:03:10 #253
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77574121
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 21:15 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ze verzenden wel boodschappen, maar geen geheime, subliminale zombieficerende boodschappen.
[..]
Nee, zou je denken? Wat voor effect kunnen langdurige boodschappen op iemand hebben?
quote:
Dat ik geen slaafse zombie van de consumtiemaatschappij ben!
[..]
Dat is toch geen argument
quote:
Ik zeg dat daar waar gehakt wordt, spaanders vallen. Maar dat het niet betekend dat een select groepje mensen tegen de wereld is en dat een fout (of zelfs moedwillig gesjoemel) geen bewijs is van een Nieuwe Wereld Orde of een groots complot om 'de mens' dom te houden!
[..]
Je geeft niet eens antwoord op mijn vraag! En je beargumenteert niet waarom jij dit vind.
quote:
Mijn punt was dat ieder mens/ kind de dromen heeft, droomt om een idool te zijn. Dit heeft niets met kapitalisme te maken maar is perfect natuurlijk.
[..]
Perfect? Vertel…
quote:
Je bedoelt dat er duizenden mensen, economen, accountants en journalisten in de NWO zitten? Zo speciaal is het dus niet!
[..]
Je hebt er dus helemaal geen drol van begrepen…… ik zou me nog wat beter inlezen, dit bewijst alweer dat je er een totaal verkeerd beeld bij hebt.
quote:
Weet je waarom ze dat doen? Omdat geld juist niet oneindig bij te maken is.
[..]
Argumenten? Onderbouwing?
quote:
Het is een schuld met onderpand, iets heel anders dan een postorder lening.
[..]
Tja, het is hoe jij het wil zien….
quote:
Lees jij je eigen bronnen ook voor je ze post?
[..]
Zoals ik hierboven al zei, het blijkt dat je er een totaal verkeerd beeld van hebt. Waarom zou ik mijn eigen bronnen niet lezen?? Vreemde vraag….. Ik zou haast denken dat je mijn bronnen niet hebt gebruikt……….. dan ben ik echt zwaar me tijd aan het verdoen aan jouw ‘kritische’ vragen.
quote:
Ik zie geen uitleg... Ik vraag of het niet echt is als je niets hebt en jij komt met een vaag verhaal over de desinteresse van de middenklasse! [quote/] Hoe uitgekauwd wil je het hebben? Ik zou het artikel van het CBS gekopieerd hebben als het geen auteursrecht had. Maar de titel: ‘1 Miljoen huishoudens leven in Nederland in armoe’ zegt genoeg lijkt me. Stichting Voedselbank Nederland wordt ook besproken. Ik verbaas me erover dat er werkelijk mensen zijn die hier niet van op de hoogte zijn. [..]
Voor het gemak die link even. http://nieuws-uitgelicht.(...)land-in-armoede.html
Ik ga niet alle linkjes voor je uitkauwen, mijn uitleg is vrij duidelijk. Je kan ze terug vinden op mijn vorige post.

[quote]
Dat sommige mensen zich laten belazeren is geen bewijs voor een NWO.
[..]
Jij weet zo goed wie er belazerd wordt en wie niet? Ik heb anders nog weinig tegenargumenten gezien.
quote:
De ontwikkeling zal leiden tot nog meer zielige arme mensen die tegen zichzelf beschermt moeten worden. Vergelijk het met een 'to big to fail' bank. Die geven ook geld uit wat ze niet hebben en als ze het niet meer kunnen betalen worden ze gered door de overheid.
Waar baseer je deze visie op? Zielige arme mensen, klinkt nog denigrerend…..
quote:
En dit:
[..]

Was een antwoord op deze vraag:
[..]
De vraag:
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 18:17 schreef heartz het volgende:
[quote]
Kunnen wij zien wat een bank precies doet, wanneer er geld wordt gemaakt en waarom? En waarom eigenlijk niet, waarom kunnen burgers niet zien wat onze banken doen?

Dit is toch geen antwoord op de vraag??
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 11:45 schreef SicSicSics het volgende:
[quote]
Onze banken 'maken' geen geld, of bedoel je het 'geschapen bankkapitaal'? En als je precies wil weten wat banken doen, dan doe je toch alleen zaken met een bank die daar helder in is?
Weer verder.
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 21:15 schreef SicSicSics het volgende:

[quote]
Of jij je kinderen in leven kunt houden met alleen liefde en warmte?
[..]
Natuurlijk heeft een kind ook voeding nodig, maar liefde en warmte zijn zowat even belangrijk. Overigens heeft een baby (dus in het prille begin) niet meer nodig dan borstvoeding en warmte (dus ook liefde). Natuurlijk zijn luiers wel superhandig, tegenwoordig maak je niet zo gauw zelf een luier.
quote:
Dat zou wel een beetje dom zijn volgens mij!
[..]
Vertel….
quote:
Kijk! Zo hoort het. Nu weer aan het werk, meedoen met de maatschappij en netjes de armoede tegengaan en de studies weer betaalbaar maken door het betalen van belasting!
[..]
Wederom heb je mij verkeerd begrepen.
quote:
Verder heb ik nog steeds geen concreet bewijs gezien van een NWO die het slechtste met ons voorheeft. Natuurlijk zal de globalisering doorzetten, maar dat is niet slecht!
Er is genoeg concreet bewijs. Je kan het natuurlijk ook niet willen zien. En je als je gaat zitten wachten tot de elite zich bewust bekend gaan, kan je lang wachten.
quote:
Dat ik weiger te geloven dat er een paar Puppetmasters over ons lot beslissen.
[..]
quote:
Ik zit misschien ook wel aan de extreme kant.
[..]
Maar die keus is idd aan jezelf. Probeer wel alle kanten te zien en niet alleen jouw kant.
Hierbij raad ik je het filmpje dat Laverder heeft geplaatst aan.
Voor het gemak:

Volg je hart, gebruik je verstand.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 23:06:41 #254
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77574319
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 22:35 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Leer spellen.
Mensen constant wijzen op hun 'fouten' , terwijl je zelf totale gebrek aan inzicht hebt. Niet weten hoe je iets moet onderbouwen en beargumenteren
Natuurlijk als je posts niet langer zijn dan 3 regels..........

Ga jij maar buiten spelen

Bovendien doe ik meerdere dingen tegelijk, dus typ ik vrij snel.

(voor jullie nog wat verbeteringen aangebracht)
  dinsdag 2 februari 2010 @ 23:26:16 #255
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77575263
Stel je voor, er zou een soort verzet komen, wie zou meedoen?
  Moderator dinsdag 2 februari 2010 @ 23:32:59 #256
249559 crew  Lavenderr
pi_77575547
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 23:06 schreef heartz het volgende:

[..]

Mensen constant wijzen op hun 'fouten' , terwijl je zelf totale gebrek aan inzicht hebt. Niet weten hoe je iets moet onderbouwen en beargumenteren
Natuurlijk als je posts niet langer zijn dan 3 regels..........

Ga jij maar buiten spelen

(voor jullie nog wat verbeteringen aangebracht)
Dat moet je gewoon niet doen, dat is totaal onnodig en onaardig.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 23:41:35 #257
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77575868
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 23:32 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat moet je gewoon niet doen, dat is totaal onnodig en onaardig.
Hij is ook niet bepaald aardig
  dinsdag 2 februari 2010 @ 23:42:52 #258
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77575916
Ik wil mezelf ff corrigeren, hij is bijna alleen maar onaardig.
pi_77575995
Iets zegt me dat je redelijk gewend moet zijn om op je domheid gewezen te worden.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 23:54:08 #260
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77576401
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 23:44 schreef JohnLocke het volgende:
Iets zegt me dat je redelijk gewend moet zijn om op je domheid gewezen te worden.
pi_77580523
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 23:06 schreef heartz het volgende:

[..]

Je hebt toch principieel geen werk?
Waarom heb je geen tijd om rustig te posten, dan?
Zeker als je graag je mening onder de aandacht wil brengen lijkt me dat van belang..
  woensdag 3 februari 2010 @ 09:14:29 #262
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77580878
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 08:49 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Je hebt toch principieel geen werk?
Waarom heb je geen tijd om rustig te posten, dan?
Zeker als je graag je mening onder de aandacht wil brengen lijkt me dat van belang..
Lees mijn posts aan joepiepoepie.
Het lijkt me onnodig hier te gaan verkondigen wat ik doe en wanneer.
Heb je het topic gelezen? Van huisuit kan je ook andere (nuttige) dingen doen dan alleen posten. Overigens woon ik niet alleen en draag ik (of we) voor de zorg van een kind. En ben ik me aan het verdiepen in bepaalde zaken en te kijken wat ik in het kader van de NWO voor de samenleving kan doen ( bijv. wat nu goede mogelijkheden zijn qwa voorlichting of verzet)

Ondanks dit ben ik nog wel in staat om mijn mening weer te geven.
  woensdag 3 februari 2010 @ 09:15:51 #263
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_77580893
Mag ik dan ook in het verzet?
Ik ben dodelijk, vriend (heb in verschillende vechtkampen gezeten)
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_77580988
Principieel geen werk... ja ja zou ik ook zeggen als ik met mijn VMBO diploma gipsplaten moest gaan verplaatsen in de loods... gooi het maar weer op de NWO ja
  woensdag 3 februari 2010 @ 09:23:43 #265
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_77581024
Nog 1 keer, dan houd ik er mee op. Dit is als de Noordzee droogdeppen met een vloeitje!
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 23:03 schreef heartz het volgende:
Nee, zou je denken? Wat voor effect kunnen langdurige boodschappen op iemand hebben?
Dat ligt aan de boodschap, de manier waarop deze boodschap wordt overgebracht en de ontvanger.
quote:
Dat is toch geen argument
Als of ik jou er met argumenten van kan overtuigen dat ik geen slaafse zombie der consumptiemaatschappij ben. Dan zou ik eerst 3 uur moeten orakelen over 'de waarheid' en 'het complot' en daar pas ik voor!
quote:
Je geeft niet eens antwoord op mijn vraag! En je beargumenteert niet waarom jij dit vind.
Een langdurige blootstelling aan de boodschap 'het OM deugt niet' zou een negatief effect van publieke opinie betreffende het OM sorteren. Ik heb alleen problemen met de boodschap en vind deze zelfs overtrokken waardoor ik de conclusie 'het OM deugt niet' ongefundeerd vind.
quote:
Perfect? Vertel…
Dat mensen ook al dromen hadden voor er kapitalisme bestond!
quote:
Je hebt er dus helemaal geen drol van begrepen…… ik zou me nog wat beter inlezen, dit bewijst alweer dat je er een totaal verkeerd beeld bij hebt.
Je gelooft de overheidsbegroting niet. En daarmee stel je dus dat of alle accountants, economen en journalisten retards zijn, of dat ze allemaal in het complot zitten. Wat heb ik er nu niet aan gesnapt?
quote:
Argumenten? Onderbouwing?
Hoe meer geld je maakt, hoe minder het waard wordt. Hoe minder het waard wordt hoe minder je ermee kunt doen. Hoe minder je ermee kunt doen, hoe meer erbij gemaakt moet worden. Hoe meer erbij gemaakt moet worden, hoe minder je ermee kunt doen. Hoe minder je ermee kunt doen, hoe meer erbij gemaakt moet worden. etc. etc.

Waarde/ Geld is niet oneindig. Anders hoefden we niet te werken en konden we alles zo meenemen, probleem is alleen dat als er niemand werkt er ook niets is om mee te nemen.
quote:
Tja, het is hoe jij het wil zien….
Nee, niet hoe ik het wil zien. Dat is hoe het is.
quote:
Zoals ik hierboven al zei, het blijkt dat je er een totaal verkeerd beeld van hebt. Waarom zou ik mijn eigen bronnen niet lezen?? Vreemde vraag….. Ik zou haast denken dat je mijn bronnen niet hebt gebruikt……….. dan ben ik echt zwaar me tijd aan het verdoen aan jouw ‘kritische’ vragen.
Je eerste bron is een verhaal van het CBS over relatieve armoede. Dat daar wat aan gedaan wordt lijkt me prima.
Je tweede bron is een fotoreportage over relatieve armoede. Dat daar wat aan gedaan wordt lijkt me prima.
Je derde bron is fictie.
Je vierde bron is een redelijk kritisch stuk over wat relatieve armoede in Nederland precies inhoud.
Je vijfde bron gaat over een voorstel voor verslaafden zorg, om te zorgen dat ze hun uitkering niet uitgeven aan drugs. Dit was een proefballon en is nooit van de grond gekomen. Tevens gaat dit over een redelijk specifieke doelgroep, namelijk verslaafden. Mensen in armoede die het, in mijn ogen, aan zichzelf te danken hebben. (Dit betekend overigens niet dat ze geen hulp moeten krijgen of dat er niets aan gedaan moet worden.)

Ik zie nergens bewijs dat Nederland aan de voedselbonnen is. Vandaar ook mijn vraag of jij je eigen bronnen wel leest.
quote:
Jij weet zo goed wie er belazerd wordt en wie niet? Ik heb anders nog weinig tegenargumenten gezien.
Wat voor tegenargumenten wil je hebben dan? Sommige mensen laten zich belazeren sommige niet, anders had iedereen wel een hypotheek bij de DSB, een koopsompolis, een waardeloze werkeloosheidsverzekering of een tv van de Wehkamp.
quote:
Waar baseer je deze visie op? Zielige arme mensen, klinkt nog denigrerend…..
Dat was het in deze ook!

En die visie baseer ik op de mogelijkheden tot schuldsanering en het krijgen van een uitkering, ook als je de armoede compleet aan jezelf te danken hebt.
quote:
Dit is toch geen antwoord op de vraag??
Je vraagt:
Kunnen wij zien wat een bank precies doet, wanneer er geld wordt gemaakt en waarom?

Mijn antwoord:
Onze banken maken geen geld.

Je vraagt:
En waarom eigenlijk niet, waarom kunnen burgers niet zien wat onze banken doen?

Mijn antwoord:
Dat kun je wel als je er naar vraagt en een beetje kennis van zaken hebt.
quote:
Weer verder.

Natuurlijk heeft een kind ook voeding nodig, maar liefde en warmte zijn zowat even belangrijk. Overigens heeft een baby (dus in het prille begin) niet meer nodig dan borstvoeding en warmte (dus ook liefde). Natuurlijk zijn luiers wel superhandig, tegenwoordig maak je niet zo gauw zelf een luier.
Je antwoord is dus: 'Nee, een kind kan niet alleen in leven blijven met liefde en warmte.' Je hebt dus meer nodig, kun je ze dat geven zonder gebruik te maken van externe hulpmiddelen? Volgens mij kun je dat niet. Jouw oproep om al het werk neer te leggen en op te eisen wat van ons is is dus niet realistisch. Je hebt meer nodig dan liefde en warmte om je kinderen in leven te houden. Als we allemaal stoppen met werken is dat het enige wat je ze nog kunt geven.
quote:
Vertel….
Zie boven. Bovendien vind ik het behoorlijk ondankbaar, maar dat is ook al meerdere keren aan je uitgelegd en dat heb je meerdere keren weggewuifd met 'Jullie begrijpen mij niet.'
quote:
Wederom heb je mij verkeerd begrepen.
Joh!
quote:
Er is genoeg concreet bewijs.
Ik word wel bedolven onder gegevens en (Vaak uit context gehaalde.) informatie, maar ik heb nog helemaal nergens onomstotelijk bewijs gezien.
quote:
Je kan het natuurlijk ook niet willen zien. En je als je gaat zitten wachten tot de elite zich bewust bekend gaan, kan je lang wachten.
Dus blijft het, in mijn ogen, molens najagen als ware het reuzen.
quote:
Maar die keus is idd aan jezelf. Probeer wel alle kanten te zien en niet alleen jouw kant.
Hierbij raad ik je het filmpje dat Laverder heeft geplaatst aan.
Voor het gemak:

Ik zal hem thuis misschien nog wel eens kijken!

[ Bericht 0% gewijzigd door SicSicSics op 03-02-2010 09:31:53 ]
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  woensdag 3 februari 2010 @ 09:30:01 #266
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_77581149
Ik was zelf nu niet bepaald overtuigd van het filmpje en moest zelfs lachen toen ik het eerste comment las
  woensdag 3 februari 2010 @ 09:42:13 #267
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77581413
Mijn reactie volgt nog Sic.
pi_77581457
Zullen we nu weer even lief tegen elkaar gaan doen?
pi_77581619
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 09:30 schreef Michielos het volgende:
Ik was zelf nu niet bepaald overtuigd van het filmpje en moest zelfs lachen toen ik het eerste comment las
Ik ben ook helemaal niet overtuigd door dat filmpje, maar omdat het hier over NWO gaat heb ik hem geplaatst .
  woensdag 3 februari 2010 @ 10:34:24 #270
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77582814
Het is niet de bedoeling dat het filmpje je overtuigd. Het is de bedoeling dat je zelf research gaat doen. Het filmpje geeft je daar hulpmiddelen bij.
  woensdag 3 februari 2010 @ 10:43:43 #271
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_77583108
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 10:34 schreef heartz het volgende:
Het is niet de bedoeling dat het filmpje je overtuigd. Het is de bedoeling dat je zelf research gaat doen. Het filmpje geeft je daar hulpmiddelen bij.
Research via internet noem ik eigenljik geen research. Ik heb het meer op studie, kritisch denken (i.p.v. de gelinkte bronnen even googelen wat enkel bronnen zijn ter bevestiging), en field /experimenteel research.

Dat gezegd hebbende , denk ik dat ik een uitstekende persoon ben voor bij het ondergronds verzet. Ik heb in verschillende vechtkampen gezeten, ben een rustige jongen en ben getraind om te doden,
pi_77583688
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 10:43 schreef Michielos het volgende:

[..]

Research via internet noem ik eigenljik geen research. Ik heb het meer op studie, kritisch denken (i.p.v. de gelinkte bronnen even googelen wat enkel bronnen zijn ter bevestiging), en field /experimenteel research.

Dat gezegd hebbende , denk ik dat ik een uitstekende persoon ben voor bij het ondergronds verzet. Ik heb in verschillende vechtkampen gezeten, ben een rustige jongen en ben getraind om te doden,
Heb je ook een 'license to kill' of 'a license to grill'
  woensdag 3 februari 2010 @ 11:07:03 #273
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_77583823
Ik bezit beide. MIjn trainers zeiden vroeger al altijd dat ik licensed ben om mijn vechtshit te gebruiken
pi_77584097
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 11:07 schreef Michielos het volgende:
Ik bezit beide. MIjn trainers zeiden vroeger al altijd dat ik licensed ben om mijn vechtshit te gebruiken
Das handig.
Kunnen we na het vechten lekker barbequen , ik maak de salades wel, dat is meer mijn specialtiteit
pi_77585145
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 09:14 schreef heartz het volgende:

[..]

Lees mijn posts aan joepiepoepie.
Het lijkt me onnodig hier te gaan verkondigen wat ik doe en wanneer.
Heb je het topic gelezen? Van huisuit kan je ook andere (nuttige) dingen doen dan alleen posten. Overigens woon ik niet alleen en draag ik (of we) voor de zorg van een kind. En ben ik me aan het verdiepen in bepaalde zaken en te kijken wat ik in het kader van de NWO voor de samenleving kan doen ( bijv. wat nu goede mogelijkheden zijn qwa voorlichting of verzet)

Ondanks dit ben ik nog wel in staat om mijn mening weer te geven.
Het verbaast me alleen dat je geen tijd hebt om rustig te posten..

Ik heb een fulltime-baan, en ik doe vrijwilligerswerk in de weekenden, daarnaast sport ik nog, ik heb mijn hobbies, ik heb een huishouden en ik heb nog steeds de tijd om ongehaast te posten. Met zijn tweeën voor een kind zorgen kost je toch ook de kop niet, zou ik zeggen..

Maar ja, ik ben dan ook een doorgewinterde, gehersenspoelde loonslaaf die effiecient heeft leren werken en netjes belasting betaald zodat jij de wereld kan redden..
Succes ermee
pi_77585185
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 11:07 schreef Michielos het volgende:
Wat voor vechtsport doe je dan, en wat voor kampen heb je gezeten? Vechtsport is een grote passie van me, dus ik ben wel nieuwsgierig
  woensdag 3 februari 2010 @ 11:54:29 #277
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_77585229
Wanneer kunnen we eigenlijk de eerste fundamenten zien van de uitvoering van dit meesterplan?
En... nu dit gepost op een forum staat, is Heartz nu niet publieke vijand nummer 1 geworden van de NWO?

Ik bedoel.. er zitten miljoenen mensen in, naar het schijnt (sowieso nodig om al die coverups te verbergen en geheim te houden). Er zal vast wel eentje tussen zitten die haar openlijke ambities naar verzet hier gelezen heeft...
pi_77587636

(waarschuwing: geluid wat zachter zetten )
pi_77587677
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 13:05 schreef Lavenderr het volgende:

(waarschuwing: geluid wat zachter zetten )
  woensdag 3 februari 2010 @ 13:22:15 #280
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_77588364
Ik houd hier geen droge ogen meer bij.
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
  woensdag 3 februari 2010 @ 13:25:44 #281
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_77588509
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 13:22 schreef Q.E.D. het volgende:
Ik houd hier geen droge ogen meer bij.
ik ook niet
  woensdag 3 februari 2010 @ 13:53:30 #283
116015 SicSicSics
pi_77589762
Die youtube filmpjes posten... Wat is dat toch? Zal ik ook maar eens dan?

The Balance of Proof. It varies if you're a dog person.

Bron voor het leukere leeswerk!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  woensdag 3 februari 2010 @ 14:01:15 #284
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_77590043
quote:
Conspiracy theorists divide the world into "Everyone even remotely involved/qualified vs. Me," and decide that they'll win single-handedly. They're like Rambo with bullshit instead of bullets.
quote:
Conspiracy theorists display incredible attention to detail, an even more incredible ability to ignore details they don't like, obsessive focus and a complete absence of social skills.
haha sooo true
pi_77590271
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 13:53 schreef SicSicSics het volgende:
Die youtube filmpjes posten... Wat is dat toch? Zal ik ook maar eens dan?

[ afbeelding ]
The Balance of Proof. It varies if you're a dog person.

Bron voor het leukere leeswerk!
jullie moeten eens niet zo zeiken, ik deed dit naar aanleiding van mensen die ontkennen dat de NWO (kwaadaardig ect of niet, weet ik veel) onzin is. er zijn wel degelijk plannen voor de toekomst.

en ja, youtube filmpjes.. snap niet dat dat meteen als nietig word afgeschreven? leggen toch echt beelden/ geluiden vast van hoog geplaatste personen die spreken over een NWO?

vind het zo jammer dat hier alleen maar zeikers zitten. voor mij geen raadsel dat hier weinig ''truthers'' zitten. ze worden toch meteen afgezeken, en betwijfel of dit anders zou zijn als ze met echte documenten komen. die worden vast en zeker ook meteen afgedaan als onzin.. dus het heeft weinig zin.
Er is geen weg naar vrede, vrede is de weg.
pi_77590327
en ja, kom nu maar met jullie prachtige verhaaltjes.. hoop dat jullie zich daarna wat beter voelen weer een ''truther'' onderuit halen..
pi_77590437
Okee okee, zullen we weer ff wat minder de andere partij belachelijk gaan lopen maken? Dit topic gaat over de NWO, niet over believers.
  woensdag 3 februari 2010 @ 14:12:39 #288
116015 SicSicSics
pi_77590478
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 14:07 schreef ashhoax het volgende:
jullie moeten eens niet zo zeiken, ik deed dit naar aanleiding van mensen die ontkennen dat de NWO (kwaadaardig ect of niet, weet ik veel) onzin is. er zijn wel degelijk plannen voor de toekomst.

en ja, youtube filmpjes.. snap niet dat dat meteen als nietig word afgeschreven? leggen toch echt beelden/ geluiden vast van hoog geplaatste personen die spreken over een NWO?

vind het zo jammer dat hier alleen maar zeikers zitten. voor mij geen raadsel dat hier weinig ''truthers'' zitten. ze worden toch meteen afgezeken, en betwijfel of dit anders zou zijn als ze met echte documenten komen. die worden vast en zeker ook meteen afgedaan als onzin.. dus het heeft weinig zin.
Sorry.

Er worden hier wel twee soorten NWO door elkaar gehaald. De politieke NWO, globalisatie en de Conspiracy NWO.

De eerste ben ik voor, de tweede heb ik nog nooit onomstotelijk bewijs voor gezien.

Youtube filmpjes wordt in geknipt en geplakt alsof het een lieve lust is. Natuurlijk, hooggeplaatste personen die uitlatingen doen, maar de 1,5 uur monoloog voor de uitspraak en de 1,5 uur monoloog na de uitspraak laten we even weg. Dat is toch alleen maar saaie nuancering en daar heeft niemand wat aan.

Wat mij betreft is de bewijsvoering in een youtube filmpje net zoveel waard als die link die ik aandroeg.
Fine, fuck you then!
  woensdag 3 februari 2010 @ 14:15:48 #289
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_77590606
spreek net met iemand op msn die zei dat de illuminati en de NWO "very real is" en dat ik in de duisternis leef. Hierna kwam hij met 300 youtube links aan en zei ie "see, i research this a lot "( ).

woensdag 3 februari 2010 @ 14:18:01 #290
290081 VitaminWater
Geen ondertitel
pi_77590694
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 14:12 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Sorry.

Wat mij betreft is de bewijsvoering in een youtube filmpje net zoveel waard als die link die ik aandroeg.
Echt niet! Die van jou is veel beter:
quote:
Conspiracy theorists believe the world is run by schizophrenic shadowy organizations who - despite conspiring with millions in perfect silence - can't resist putting clues in things like major public monuments and every note of currency ever printed. Making the average Batman villain look like Professor Moriarty.

Ze slaan precies de spijker op de kop. En een lange post met 10/15 Youtube filmpjes zonder enig commentaar of inleiding of mening...... dat gaat toch niemand kijken?
En het is toch gewoon soms om ziek van te worden, hoe erg sommige mensen vasthouden aan iets en dan voor het gemak er even van uitgaan dat iedereen die ermee te maken heeft precies weet over hoe en wat en dat deze (soms wel miljoenen mensen!) geen van allen uit de school klappen. Dat plaatje hierboven ergens met 'Who is lying' geeft dat gewoon perfect weer. Geweldige site!

Alle regeringen over de gehele wereld, de gehele medische wereld, alle economen en alle bestuurders van alle banken over de hele wereld, iedereen is slecht en werkt samen. En de rest zijn of de allesweter zoals hier in BNW of domme schaapjes zoals de critici.
Ik heb geen signature.
pi_77590732
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 14:15 schreef Michielos het volgende:
spreek net met iemand op msn die zei dat de illuminati en de NWO "very real is" en dat ik in de duisternis leef. Hierna kwam hij met 300 youtube links aan en zei ie "see, i research this a lot "( ).

Aha, en wat wil je hiermee zeggen? Wat wil je toevoegen?
  woensdag 3 februari 2010 @ 14:20:25 #292
214682 Michielos
Rustige jongen
  woensdag 3 februari 2010 @ 14:21:15 #293
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_77590833
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 14:19 schreef ashhoax het volgende:

[..]

Aha, en wat wil je hiermee zeggen? Wat wil je toevoegen?
Ik wil een giller toevoegen aan dit topic. Iets om me tranen met tuiten over te kunnen lachen
pi_77590845
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 14:18 schreef VitaminWater het volgende:

[..]

Echt niet! Die van jou is veel beter:
[..]

Ze slaan precies de spijker op de kop. En een lange post met 10/15 Youtube filmpjes zonder enig commentaar of inleiding of mening...... dat gaat toch niemand kijken?
En het is toch gewoon soms om ziek van te worden, hoe erg sommige mensen vasthouden aan iets en dan voor het gemak er even van uitgaan dat iedereen die ermee te maken heeft precies weet over hoe en wat en dat deze (soms wel miljoenen mensen!) geen van allen uit de school klappen. Dat plaatje hierboven ergens met 'Who is lying' geeft dat gewoon perfect weer. Geweldige site!
Gelukkig voor jou hoef je ze niet kijken.
  woensdag 3 februari 2010 @ 14:23:08 #295
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_77590916
lala zegt:
Do you know who Tupac is ?
- Michiel - zegt:
ofc
lala zegt:
he died because of this
he tried to expose the Illuminati
who are doing this
- Michiel - zegt:
bc of the nwo?

!!! ze zijn zieker dan ik dacht

en:

lala zegt:
yes
watch this...

Its a series...it should put you into some perspective how massive this is
And it is all true
Gamma ray made aswell:
all artists are either with Illuminati or against
those against get killed
Kennedy try expose them, he got killed
pi_77591010
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 14:23 schreef Michielos het volgende:
lala zegt:
Do you know who Tupac is ?
- Michiel - zegt:
ofc
lala zegt:
he died because of this
he tried to expose the Illuminati
who are doing this
- Michiel - zegt:
bc of the nwo?

!!! ze zijn zieker dan ik dacht
We weten nu wel dat je een para msn vriendje hebt. Maar is dat iets voor hier?
  woensdag 3 februari 2010 @ 14:26:53 #297
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_77591062
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 14:25 schreef ashhoax het volgende:

[..]

We weten nu wel dat je een para msn vriendje hebt. Maar is dat iets voor hier?
eehm hij heeft deze shit onderzocht, net zoals sommigen hier
Wat maakt hem dan zo para en de TS normaal?

lala zegt:
FEMA
Patriot act
Fema concentration camps
Martial law
Rex 84
Continuity of government
Executive orders
You have no idea what is coming
Just keep watching idol, gain social status, earn money while they are building their empire its np
Check out how they banking system working, Federal Reserve Banking
Its all a big giant scam
You dont even know what money is or how it gets issued, yet it is such a big part of ur life
Some terrorist come out every 3 year in the screen and doom ur "western world". That is enough proof for them to do whatever they want there, and test whatever weapon etc. etc. Change whatever law they want for u.
the KKK, Other secret societies etc. etc. the mafia, everything major are just merely puppets for these
they spread fear and propaganda, and distract the public

___________________________!!!!!

en dan:

Hese guys dont think in 2 year education etc. like we do
- Michiel - zegt:
hehe
lala zegt:
They think about how their bloodline will go on, and how they will keep ruling
For Era's

gvd
  woensdag 3 februari 2010 @ 14:30:47 #298
290081 VitaminWater
Geen ondertitel
pi_77591233
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 14:21 schreef ashhoax het volgende:

[..]

Gelukkig voor jou hoef je ze niet kijken.
Ik heb toch even die eerste YT gekeken die met Bush sr.

Maar man o man............. Hij zegt inderdaad iets over een New world order aan het eind, en als je totaal geen gevoel voor de Engelse taal hebt, dan snap ik dat de alarmbelletjes af gaan bij een conspiracy-aanhanger. Maar hij heeft het gewoon over hoe de vrede te bewaren op de wereld. Uiteindelijk heb je iets nodig zoals de Verenigde Naties die NATIE-OVERSTIJGENDE beslissingen kan nemen. Dat is ook een World Order, dat hebben we altijd gehad en het is te verwachten en te hopen dat de landen in de wereld in de toekomst inderdaad normaal met elkaar kunnen praten om dingen als handel, economie, mensenrechten, regels over voedsel en medicijnen e.d. te reguleren. Dat is een WORLD ORDER en dat is wat anders dan een paar gemene mannen die de macht hebben en ons als poppetjes voor hen laat werken. Je kunt een order ook als iets abstracts zien, en niet perse als een daadwerkelijke partij met MACHT, maar gewoon de dingen geregeld (IN ORDER (eng.)) hebben.
Ik heb geen signature.
  woensdag 3 februari 2010 @ 14:33:07 #299
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77591329
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 14:26 schreef Michielos het volgende:
lala zegt:
FEMA
Patriot act
Fema concentration camps
Martial law
Rex 84
Continuity of government
Executive orders
You have no idea what is coming
Just keep watching idol, gain social status, earn money while they are building their empire its np
Check out how they banking system working, Federal Reserve Banking
Its all a big giant scam
You dont even know what money is or how it gets issued, yet it is such a big part of ur life
Some terrorist come out every 3 year in the screen and doom ur "western world". That is enough proof for them to do whatever they want there, and test whatever weapon etc. etc. Change whatever law they want for u.
the KKK, Other secret societies etc. etc. the mafia, everything major are just merely puppets for these
they spread fear and propaganda, and distract the public
Wat een wijsheid bezit die lala, ik denk dat hij een echte onderzoeksjournalist is . Je moet je vereerd voelen Michielos, dat hij zijn wijsheid en bevindingen zomaar gratis met jou deelt .
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  woensdag 3 februari 2010 @ 14:33:41 #300
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_77591354
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 14:33 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Wat een wijsheid bezit die lala, ik denk dat hij een echte onderzoeksjournalist is . Je moet je vereerd voelen Michielos, dat hij zijn wijsheid en bevindingen zomaar gratis met jou deelt .
als ik zeg dat ik youtube links niet al te serieus neem , krijg ik heel geblaat over hoe dom ik wel niet ben

nu heeft ie het over propaganda en freud. ik durf m niet te vertellen dat de meeste freudiaanse ideeen al 50 jaar achterhaald zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')