abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77585185
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 11:07 schreef Michielos het volgende:
Ik bezit beide. MIjn trainers zeiden vroeger al altijd dat ik licensed ben om mijn vechtshit te gebruiken
Wat voor vechtsport doe je dan, en wat voor kampen heb je gezeten? Vechtsport is een grote passie van me, dus ik ben wel nieuwsgierig
  woensdag 3 februari 2010 @ 11:54:29 #277
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_77585229
Wanneer kunnen we eigenlijk de eerste fundamenten zien van de uitvoering van dit meesterplan?
En... nu dit gepost op een forum staat, is Heartz nu niet publieke vijand nummer 1 geworden van de NWO?

Ik bedoel.. er zitten miljoenen mensen in, naar het schijnt (sowieso nodig om al die coverups te verbergen en geheim te houden). Er zal vast wel eentje tussen zitten die haar openlijke ambities naar verzet hier gelezen heeft...
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_77587636

(waarschuwing: geluid wat zachter zetten )
pi_77587677
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 13:05 schreef Lavenderr het volgende:

(waarschuwing: geluid wat zachter zetten )
  woensdag 3 februari 2010 @ 13:22:15 #280
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_77588364
Ik houd hier geen droge ogen meer bij.
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
  woensdag 3 februari 2010 @ 13:25:44 #281
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_77588509
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 13:22 schreef Q.E.D. het volgende:
Ik houd hier geen droge ogen meer bij.
ik ook niet
  woensdag 3 februari 2010 @ 13:53:30 #283
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_77589762
Die youtube filmpjes posten... Wat is dat toch? Zal ik ook maar eens dan?

The Balance of Proof. It varies if you're a dog person.

Bron voor het leukere leeswerk!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  woensdag 3 februari 2010 @ 14:01:15 #284
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_77590043
quote:
Conspiracy theorists divide the world into "Everyone even remotely involved/qualified vs. Me," and decide that they'll win single-handedly. They're like Rambo with bullshit instead of bullets.
quote:
Conspiracy theorists display incredible attention to detail, an even more incredible ability to ignore details they don't like, obsessive focus and a complete absence of social skills.
haha sooo true
pi_77590271
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 13:53 schreef SicSicSics het volgende:
Die youtube filmpjes posten... Wat is dat toch? Zal ik ook maar eens dan?

[ afbeelding ]
The Balance of Proof. It varies if you're a dog person.

Bron voor het leukere leeswerk!
jullie moeten eens niet zo zeiken, ik deed dit naar aanleiding van mensen die ontkennen dat de NWO (kwaadaardig ect of niet, weet ik veel) onzin is. er zijn wel degelijk plannen voor de toekomst.

en ja, youtube filmpjes.. snap niet dat dat meteen als nietig word afgeschreven? leggen toch echt beelden/ geluiden vast van hoog geplaatste personen die spreken over een NWO?

vind het zo jammer dat hier alleen maar zeikers zitten. voor mij geen raadsel dat hier weinig ''truthers'' zitten. ze worden toch meteen afgezeken, en betwijfel of dit anders zou zijn als ze met echte documenten komen. die worden vast en zeker ook meteen afgedaan als onzin.. dus het heeft weinig zin.
Er is geen weg naar vrede, vrede is de weg.
pi_77590327
en ja, kom nu maar met jullie prachtige verhaaltjes.. hoop dat jullie zich daarna wat beter voelen weer een ''truther'' onderuit halen..
pi_77590437
Okee okee, zullen we weer ff wat minder de andere partij belachelijk gaan lopen maken? Dit topic gaat over de NWO, niet over believers.
  woensdag 3 februari 2010 @ 14:12:39 #288
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_77590478
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 14:07 schreef ashhoax het volgende:
jullie moeten eens niet zo zeiken, ik deed dit naar aanleiding van mensen die ontkennen dat de NWO (kwaadaardig ect of niet, weet ik veel) onzin is. er zijn wel degelijk plannen voor de toekomst.

en ja, youtube filmpjes.. snap niet dat dat meteen als nietig word afgeschreven? leggen toch echt beelden/ geluiden vast van hoog geplaatste personen die spreken over een NWO?

vind het zo jammer dat hier alleen maar zeikers zitten. voor mij geen raadsel dat hier weinig ''truthers'' zitten. ze worden toch meteen afgezeken, en betwijfel of dit anders zou zijn als ze met echte documenten komen. die worden vast en zeker ook meteen afgedaan als onzin.. dus het heeft weinig zin.
Sorry.

Er worden hier wel twee soorten NWO door elkaar gehaald. De politieke NWO, globalisatie en de Conspiracy NWO.

De eerste ben ik voor, de tweede heb ik nog nooit onomstotelijk bewijs voor gezien.

Youtube filmpjes wordt in geknipt en geplakt alsof het een lieve lust is. Natuurlijk, hooggeplaatste personen die uitlatingen doen, maar de 1,5 uur monoloog voor de uitspraak en de 1,5 uur monoloog na de uitspraak laten we even weg. Dat is toch alleen maar saaie nuancering en daar heeft niemand wat aan.

Wat mij betreft is de bewijsvoering in een youtube filmpje net zoveel waard als die link die ik aandroeg.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  woensdag 3 februari 2010 @ 14:15:48 #289
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_77590606
spreek net met iemand op msn die zei dat de illuminati en de NWO "very real is" en dat ik in de duisternis leef. Hierna kwam hij met 300 youtube links aan en zei ie "see, i research this a lot "( ).

woensdag 3 februari 2010 @ 14:18:01 #290
290081 VitaminWater
Geen ondertitel
pi_77590694
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 14:12 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Sorry.

Wat mij betreft is de bewijsvoering in een youtube filmpje net zoveel waard als die link die ik aandroeg.
Echt niet! Die van jou is veel beter:
quote:
Conspiracy theorists believe the world is run by schizophrenic shadowy organizations who - despite conspiring with millions in perfect silence - can't resist putting clues in things like major public monuments and every note of currency ever printed. Making the average Batman villain look like Professor Moriarty.

Ze slaan precies de spijker op de kop. En een lange post met 10/15 Youtube filmpjes zonder enig commentaar of inleiding of mening...... dat gaat toch niemand kijken?
En het is toch gewoon soms om ziek van te worden, hoe erg sommige mensen vasthouden aan iets en dan voor het gemak er even van uitgaan dat iedereen die ermee te maken heeft precies weet over hoe en wat en dat deze (soms wel miljoenen mensen!) geen van allen uit de school klappen. Dat plaatje hierboven ergens met 'Who is lying' geeft dat gewoon perfect weer. Geweldige site!

Alle regeringen over de gehele wereld, de gehele medische wereld, alle economen en alle bestuurders van alle banken over de hele wereld, iedereen is slecht en werkt samen. En de rest zijn of de allesweter zoals hier in BNW of domme schaapjes zoals de critici.
Ik heb geen signature.
pi_77590732
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 14:15 schreef Michielos het volgende:
spreek net met iemand op msn die zei dat de illuminati en de NWO "very real is" en dat ik in de duisternis leef. Hierna kwam hij met 300 youtube links aan en zei ie "see, i research this a lot "( ).

Aha, en wat wil je hiermee zeggen? Wat wil je toevoegen?
  woensdag 3 februari 2010 @ 14:20:25 #292
214682 Michielos
Rustige jongen
  woensdag 3 februari 2010 @ 14:21:15 #293
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_77590833
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 14:19 schreef ashhoax het volgende:

[..]

Aha, en wat wil je hiermee zeggen? Wat wil je toevoegen?
Ik wil een giller toevoegen aan dit topic. Iets om me tranen met tuiten over te kunnen lachen
pi_77590845
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 14:18 schreef VitaminWater het volgende:

[..]

Echt niet! Die van jou is veel beter:
[..]

Ze slaan precies de spijker op de kop. En een lange post met 10/15 Youtube filmpjes zonder enig commentaar of inleiding of mening...... dat gaat toch niemand kijken?
En het is toch gewoon soms om ziek van te worden, hoe erg sommige mensen vasthouden aan iets en dan voor het gemak er even van uitgaan dat iedereen die ermee te maken heeft precies weet over hoe en wat en dat deze (soms wel miljoenen mensen!) geen van allen uit de school klappen. Dat plaatje hierboven ergens met 'Who is lying' geeft dat gewoon perfect weer. Geweldige site!
Gelukkig voor jou hoef je ze niet kijken.
  woensdag 3 februari 2010 @ 14:23:08 #295
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_77590916
lala zegt:
Do you know who Tupac is ?
- Michiel - zegt:
ofc
lala zegt:
he died because of this
he tried to expose the Illuminati
who are doing this
- Michiel - zegt:
bc of the nwo?

!!! ze zijn zieker dan ik dacht

en:

lala zegt:
yes
watch this...

Its a series...it should put you into some perspective how massive this is
And it is all true
Gamma ray made aswell:
all artists are either with Illuminati or against
those against get killed
Kennedy try expose them, he got killed
pi_77591010
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 14:23 schreef Michielos het volgende:
lala zegt:
Do you know who Tupac is ?
- Michiel - zegt:
ofc
lala zegt:
he died because of this
he tried to expose the Illuminati
who are doing this
- Michiel - zegt:
bc of the nwo?

!!! ze zijn zieker dan ik dacht
We weten nu wel dat je een para msn vriendje hebt. Maar is dat iets voor hier?
  woensdag 3 februari 2010 @ 14:26:53 #297
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_77591062
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 14:25 schreef ashhoax het volgende:

[..]

We weten nu wel dat je een para msn vriendje hebt. Maar is dat iets voor hier?
eehm hij heeft deze shit onderzocht, net zoals sommigen hier
Wat maakt hem dan zo para en de TS normaal?

lala zegt:
FEMA
Patriot act
Fema concentration camps
Martial law
Rex 84
Continuity of government
Executive orders
You have no idea what is coming
Just keep watching idol, gain social status, earn money while they are building their empire its np
Check out how they banking system working, Federal Reserve Banking
Its all a big giant scam
You dont even know what money is or how it gets issued, yet it is such a big part of ur life
Some terrorist come out every 3 year in the screen and doom ur "western world". That is enough proof for them to do whatever they want there, and test whatever weapon etc. etc. Change whatever law they want for u.
the KKK, Other secret societies etc. etc. the mafia, everything major are just merely puppets for these
they spread fear and propaganda, and distract the public

___________________________!!!!!

en dan:

Hese guys dont think in 2 year education etc. like we do
- Michiel - zegt:
hehe
lala zegt:
They think about how their bloodline will go on, and how they will keep ruling
For Era's

gvd
  woensdag 3 februari 2010 @ 14:30:47 #298
290081 VitaminWater
Geen ondertitel
pi_77591233
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 14:21 schreef ashhoax het volgende:

[..]

Gelukkig voor jou hoef je ze niet kijken.
Ik heb toch even die eerste YT gekeken die met Bush sr.

Maar man o man............. Hij zegt inderdaad iets over een New world order aan het eind, en als je totaal geen gevoel voor de Engelse taal hebt, dan snap ik dat de alarmbelletjes af gaan bij een conspiracy-aanhanger. Maar hij heeft het gewoon over hoe de vrede te bewaren op de wereld. Uiteindelijk heb je iets nodig zoals de Verenigde Naties die NATIE-OVERSTIJGENDE beslissingen kan nemen. Dat is ook een World Order, dat hebben we altijd gehad en het is te verwachten en te hopen dat de landen in de wereld in de toekomst inderdaad normaal met elkaar kunnen praten om dingen als handel, economie, mensenrechten, regels over voedsel en medicijnen e.d. te reguleren. Dat is een WORLD ORDER en dat is wat anders dan een paar gemene mannen die de macht hebben en ons als poppetjes voor hen laat werken. Je kunt een order ook als iets abstracts zien, en niet perse als een daadwerkelijke partij met MACHT, maar gewoon de dingen geregeld (IN ORDER (eng.)) hebben.
Ik heb geen signature.
  woensdag 3 februari 2010 @ 14:33:07 #299
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77591329
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 14:26 schreef Michielos het volgende:
lala zegt:
FEMA
Patriot act
Fema concentration camps
Martial law
Rex 84
Continuity of government
Executive orders
You have no idea what is coming
Just keep watching idol, gain social status, earn money while they are building their empire its np
Check out how they banking system working, Federal Reserve Banking
Its all a big giant scam
You dont even know what money is or how it gets issued, yet it is such a big part of ur life
Some terrorist come out every 3 year in the screen and doom ur "western world". That is enough proof for them to do whatever they want there, and test whatever weapon etc. etc. Change whatever law they want for u.
the KKK, Other secret societies etc. etc. the mafia, everything major are just merely puppets for these
they spread fear and propaganda, and distract the public
Wat een wijsheid bezit die lala, ik denk dat hij een echte onderzoeksjournalist is . Je moet je vereerd voelen Michielos, dat hij zijn wijsheid en bevindingen zomaar gratis met jou deelt .
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  woensdag 3 februari 2010 @ 14:33:41 #300
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_77591354
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 14:33 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Wat een wijsheid bezit die lala, ik denk dat hij een echte onderzoeksjournalist is . Je moet je vereerd voelen Michielos, dat hij zijn wijsheid en bevindingen zomaar gratis met jou deelt .
als ik zeg dat ik youtube links niet al te serieus neem , krijg ik heel geblaat over hoe dom ik wel niet ben

nu heeft ie het over propaganda en freud. ik durf m niet te vertellen dat de meeste freudiaanse ideeen al 50 jaar achterhaald zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')