Wat voor vechtsport doe je dan, en wat voor kampen heb je gezeten? Vechtsport is een grote passie van me, dus ik ben wel nieuwsgierigquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:07 schreef Michielos het volgende:
Ik bezit beide. MIjn trainers zeiden vroeger al altijd dat ik licensed ben om mijn vechtshit te gebruiken
quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:05 schreef Lavenderr het volgende:
(waarschuwing: geluid wat zachter zetten)
ik ook nietquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:22 schreef Q.E.D. het volgende:
Ik houd hier geen droge ogen meer bij.
quote:Conspiracy theorists divide the world into "Everyone even remotely involved/qualified vs. Me," and decide that they'll win single-handedly. They're like Rambo with bullshit instead of bullets.
haha sooo truequote:Conspiracy theorists display incredible attention to detail, an even more incredible ability to ignore details they don't like, obsessive focus and a complete absence of social skills.
jullie moeten eens niet zo zeiken, ik deed dit naar aanleiding van mensen die ontkennen dat de NWO (kwaadaardig ect of niet, weet ik veel) onzin is. er zijn wel degelijk plannen voor de toekomst.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:53 schreef SicSicSics het volgende:
Die youtube filmpjes posten... Wat is dat toch? Zal ik ook maar eens dan?
[ afbeelding ]
The Balance of Proof. It varies if you're a dog person.
Bron voor het leukere leeswerk!![]()
Sorry.quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:07 schreef ashhoax het volgende:
jullie moeten eens niet zo zeiken, ik deed dit naar aanleiding van mensen die ontkennen dat de NWO (kwaadaardig ect of niet, weet ik veel) onzin is. er zijn wel degelijk plannen voor de toekomst.
en ja, youtube filmpjes.. snap niet dat dat meteen als nietig word afgeschreven? leggen toch echt beelden/ geluiden vast van hoog geplaatste personen die spreken over een NWO?
vind het zo jammer dat hier alleen maar zeikers zitten. voor mij geen raadsel dat hier weinig ''truthers'' zitten. ze worden toch meteen afgezeken, en betwijfel of dit anders zou zijn als ze met echte documenten komen. die worden vast en zeker ook meteen afgedaan als onzin.. dus het heeft weinig zin.
Echt niet! Die van jou is veel beter:quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:12 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Sorry.![]()
Wat mij betreft is de bewijsvoering in een youtube filmpje net zoveel waard als die link die ik aandroeg.
quote:Conspiracy theorists believe the world is run by schizophrenic shadowy organizations who - despite conspiring with millions in perfect silence - can't resist putting clues in things like major public monuments and every note of currency ever printed. Making the average Batman villain look like Professor Moriarty.
Aha, en wat wil je hiermee zeggen? Wat wil je toevoegen?quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:15 schreef Michielos het volgende:
spreek net met iemand op msn die zei dat de illuminati en de NWO "very real is" en dat ik in de duisternis leef. Hierna kwam hij met 300 youtube links aan en zei ie "see, i research this a lot "().
Ik wil een giller toevoegen aan dit topic. Iets om me tranen met tuiten over te kunnen lachenquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:19 schreef ashhoax het volgende:
[..]
Aha, en wat wil je hiermee zeggen? Wat wil je toevoegen?
Gelukkig voor jou hoef je ze niet kijken.quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:18 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Echt niet! Die van jou is veel beter:
[..]
![]()
Ze slaan precies de spijker op de kop. En een lange post met 10/15 Youtube filmpjes zonder enig commentaar of inleiding of mening...... dat gaat toch niemand kijken?
En het is toch gewoon soms om ziek van te worden, hoe erg sommige mensen vasthouden aan iets en dan voor het gemak er even van uitgaan dat iedereen die ermee te maken heeft precies weet over hoe en wat en dat deze (soms wel miljoenen mensen!) geen van allen uit de school klappen. Dat plaatje hierboven ergens met 'Who is lying' geeft dat gewoon perfect weer. Geweldige site!
We weten nu wel dat je een para msn vriendje hebt. Maar is dat iets voor hier?quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:23 schreef Michielos het volgende:
lala zegt:
Do you know who Tupac is ?
- Michiel - zegt:
ofc
lala zegt:
he died because of this
he tried to expose the Illuminati
who are doing this
- Michiel - zegt:
bc of the nwo?!!! ze zijn zieker dan ik dacht
eehm hij heeft deze shit onderzocht, net zoals sommigen hierquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:25 schreef ashhoax het volgende:
[..]
We weten nu wel dat je een para msn vriendje hebt. Maar is dat iets voor hier?
Ik heb toch even die eerste YT gekeken die met Bush sr.quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:21 schreef ashhoax het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou hoef je ze niet kijken.
Wat een wijsheid bezit die lala, ik denk dat hij een echte onderzoeksjournalist isquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:26 schreef Michielos het volgende:
lala zegt:
FEMA
Patriot act
Fema concentration camps
Martial law
Rex 84
Continuity of government
Executive orders
You have no idea what is coming
Just keep watching idol, gain social status, earn money while they are building their empire its np
Check out how they banking system working, Federal Reserve Banking
Its all a big giant scam
You dont even know what money is or how it gets issued, yet it is such a big part of ur life
Some terrorist come out every 3 year in the screen and doom ur "western world". That is enough proof for them to do whatever they want there, and test whatever weapon etc. etc. Change whatever law they want for u.
the KKK, Other secret societies etc. etc. the mafia, everything major are just merely puppets for these
they spread fear and propaganda, and distract the public
als ik zeg dat ik youtube links niet al te serieus neem , krijg ik heel geblaat over hoe dom ik wel niet benquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:33 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Wat een wijsheid bezit die lala, ik denk dat hij een echte onderzoeksjournalist is. Je moet je vereerd voelen Michielos, dat hij zijn wijsheid en bevindingen zomaar gratis met jou deelt
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |