Nee, zou je denken?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:15 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ze verzenden wel boodschappen, maar geen geheime, subliminale zombieficerende boodschappen.
[..]
Dat is toch geen argumentquote:Dat ik geen slaafse zombie van de consumtiemaatschappij ben!![]()
[..]
Je geeft niet eens antwoord op mijn vraag! En je beargumenteert niet waarom jij dit vind.quote:Ik zeg dat daar waar gehakt wordt, spaanders vallen. Maar dat het niet betekend dat een select groepje mensen tegen de wereld is en dat een fout (of zelfs moedwillig gesjoemel) geen bewijs is van een Nieuwe Wereld Orde of een groots complot om 'de mens' dom te houden!![]()
[..]
Perfect? Vertel…quote:Mijn punt was dat ieder mens/ kind de dromen heeft, droomt om een idool te zijn. Dit heeft niets met kapitalisme te maken maar is perfect natuurlijk.
[..]
Je hebt er dus helemaal geen drol van begrepen…… ik zou me nog wat beter inlezen, dit bewijst alweer dat je er een totaal verkeerd beeld bij hebt.quote:Je bedoelt dat er duizenden mensen, economen, accountants en journalisten in de NWO zitten? Zo speciaal is het dus niet!
[..]
Argumenten? Onderbouwing?quote:Weet je waarom ze dat doen? Omdat geld juist niet oneindig bij te maken is.
[..]
Tja, het is hoe jij het wil zien….quote:Het is een schuld met onderpand, iets heel anders dan een postorder lening.
[..]
Zoals ik hierboven al zei, het blijkt dat je er een totaal verkeerd beeld van hebt. Waarom zou ik mijn eigen bronnen niet lezen?? Vreemde vraag…..quote:Lees jij je eigen bronnen ook voor je ze post?![]()
[..]
Jij weet zo goed wie er belazerd wordt en wie niet? Ik heb anders nog weinig tegenargumenten gezien.quote:Ik zie geen uitleg...Ik vraag of het niet echt is als je niets hebt en jij komt met een vaag verhaal over de desinteresse van de middenklasse!
[quote/] Hoe uitgekauwd wil je het hebben? Ik zou het artikel van het CBS gekopieerd hebben als het geen auteursrecht had. Maar de titel: ‘1 Miljoen huishoudens leven in Nederland in armoe’ zegt genoeg lijkt me. Stichting Voedselbank Nederland wordt ook besproken. Ik verbaas me erover dat er werkelijk mensen zijn die hier niet van op de hoogte zijn. [..]
Voor het gemak die link even. http://nieuws-uitgelicht.(...)land-in-armoede.html
Ik ga niet alle linkjes voor je uitkauwen, mijn uitleg is vrij duidelijk. Je kan ze terug vinden op mijn vorige post.
[quote]
Dat sommige mensen zich laten belazeren is geen bewijs voor een NWO.
[..]
Waar baseer je deze visie op? Zielige arme mensen, klinkt nog denigrerend…..quote:De ontwikkeling zal leiden tot nog meer zielige arme mensen die tegen zichzelf beschermt moeten worden. Vergelijk het met een 'to big to fail' bank. Die geven ook geld uit wat ze niet hebben en als ze het niet meer kunnen betalen worden ze gered door de overheid.
De vraag:quote:En dit:
[..]
Was een antwoord op deze vraag:
[..]
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:17 schreef heartz het volgende:
[quote]
Kunnen wij zien wat een bank precies doet, wanneer er geld wordt gemaakt en waarom? En waarom eigenlijk niet, waarom kunnen burgers niet zien wat onze banken doen?
Weer verder.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:45 schreef SicSicSics het volgende:
[quote]
Onze banken 'maken' geen geld, of bedoel je het 'geschapen bankkapitaal'? En als je precies wil weten wat banken doen, dan doe je toch alleen zaken met een bank die daar helder in is?
Natuurlijk heeft een kind ook voeding nodig, maar liefde en warmte zijn zowat even belangrijk. Overigens heeft een baby (dus in het prille begin) niet meer nodig dan borstvoeding en warmte (dus ook liefde). Natuurlijk zijn luiers wel superhandig, tegenwoordig maak je niet zo gauw zelf een luier.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:15 schreef SicSicSics het volgende:
[quote]
Of jij je kinderen in leven kunt houden met alleen liefde en warmte?
[..]
Vertel….quote:Dat zou wel een beetje dom zijn volgens mij!
[..]
Wederom heb je mij verkeerd begrepen.quote:Kijk! Zo hoort het. Nu weer aan het werk, meedoen met de maatschappij en netjes de armoede tegengaan en de studies weer betaalbaar maken door het betalen van belasting!
[..]
Er is genoeg concreet bewijs. Je kan het natuurlijk ook niet willen zien. En je als je gaat zitten wachten tot de elite zich bewust bekend gaan, kan je lang wachten.quote:Verder heb ik nog steeds geen concreet bewijs gezien van een NWO die het slechtste met ons voorheeft. Natuurlijk zal de globalisering doorzetten, maar dat is niet slecht!
quote:Dat ik weiger te geloven dat er een paar Puppetmasters over ons lot beslissen.
[..]
Maar die keus is idd aan jezelf. Probeer wel alle kanten te zien en niet alleen jouw kant.quote:Ik zit misschien ook wel aan de extreme kant.
[..]
Mensen constant wijzen op hun 'fouten' , terwijl je zelf totale gebrek aan inzicht hebt. Niet weten hoe je iets moet onderbouwen en beargumenterenquote:
Dat moet je gewoon niet doen, dat is totaal onnodig en onaardig.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:06 schreef heartz het volgende:
[..]
Mensen constant wijzen op hun 'fouten' , terwijl je zelf totale gebrek aan inzicht hebt. Niet weten hoe je iets moet onderbouwen en beargumenteren![]()
Natuurlijk als je posts niet langer zijn dan 3 regels..........![]()
Ga jij maar buiten spelen![]()
Bovendien doe ik meerdere dingen tegelijk, dus typ ik vrij snel.
(voor jullie nog wat verbeteringen aangebracht)
Hij is ook niet bepaald aardigquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat moet je gewoon niet doen, dat is totaal onnodig en onaardig.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:44 schreef JohnLocke het volgende:
Iets zegt me dat je redelijk gewend moet zijn om op je domheid gewezen te worden.
Je hebt toch principieel geen werk?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:06 schreef heartz het volgende:
[..]
Bovendien doe ik meerdere dingen tegelijk, dus typ ik vrij snel.
Lees mijn posts aan joepiepoepie.quote:Op woensdag 3 februari 2010 08:49 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Je hebt toch principieel geen werk?
Waarom heb je geen tijd om rustig te posten, dan?
Zeker als je graag je mening onder de aandacht wil brengen lijkt me dat van belang..
Dat ligt aan de boodschap, de manier waarop deze boodschap wordt overgebracht en de ontvanger.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:03 schreef heartz het volgende:
Nee, zou je denken?Wat voor effect kunnen langdurige boodschappen op iemand hebben?
Als of ik jou er met argumenten van kan overtuigen dat ik geen slaafse zombie der consumptiemaatschappij ben. Dan zou ik eerst 3 uur moeten orakelen over 'de waarheid' en 'het complot' en daar pas ik voor!quote:Dat is toch geen argument![]()
Een langdurige blootstelling aan de boodschap 'het OM deugt niet' zou een negatief effect van publieke opinie betreffende het OM sorteren. Ik heb alleen problemen met de boodschap en vind deze zelfs overtrokken waardoor ik de conclusie 'het OM deugt niet' ongefundeerd vind.quote:Je geeft niet eens antwoord op mijn vraag! En je beargumenteert niet waarom jij dit vind.
Dat mensen ook al dromen hadden voor er kapitalisme bestond!quote:Perfect? Vertel…
Je gelooft de overheidsbegroting niet. En daarmee stel je dus dat of alle accountants, economen en journalisten retards zijn, of dat ze allemaal in het complot zitten. Wat heb ik er nu niet aan gesnapt?quote:Je hebt er dus helemaal geen drol van begrepen…… ik zou me nog wat beter inlezen, dit bewijst alweer dat je er een totaal verkeerd beeld bij hebt.
Hoe meer geld je maakt, hoe minder het waard wordt. Hoe minder het waard wordt hoe minder je ermee kunt doen. Hoe minder je ermee kunt doen, hoe meer erbij gemaakt moet worden. Hoe meer erbij gemaakt moet worden, hoe minder je ermee kunt doen. Hoe minder je ermee kunt doen, hoe meer erbij gemaakt moet worden. etc. etc.quote:Argumenten? Onderbouwing?
Nee, niet hoe ik het wil zien. Dat is hoe het is.quote:Tja, het is hoe jij het wil zien….
Je eerste bron is een verhaal van het CBS over relatieve armoede. Dat daar wat aan gedaan wordt lijkt me prima.quote:Zoals ik hierboven al zei, het blijkt dat je er een totaal verkeerd beeld van hebt. Waarom zou ik mijn eigen bronnen niet lezen?? Vreemde vraag…..Ik zou haast denken dat je mijn bronnen niet hebt gebruikt……….. dan ben ik echt zwaar me tijd aan het verdoen aan jouw ‘kritische’ vragen.
Wat voor tegenargumenten wil je hebben dan? Sommige mensen laten zich belazeren sommige niet, anders had iedereen wel een hypotheek bij de DSB, een koopsompolis, een waardeloze werkeloosheidsverzekering of een tv van de Wehkamp.quote:Jij weet zo goed wie er belazerd wordt en wie niet? Ik heb anders nog weinig tegenargumenten gezien.
Dat was het in deze ook!quote:Waar baseer je deze visie op? Zielige arme mensen, klinkt nog denigrerend…..
Je vraagt:quote:Dit is toch geen antwoord op de vraag??
Je antwoord is dus: 'Nee, een kind kan niet alleen in leven blijven met liefde en warmte.' Je hebt dus meer nodig, kun je ze dat geven zonder gebruik te maken van externe hulpmiddelen? Volgens mij kun je dat niet. Jouw oproep om al het werk neer te leggen en op te eisen wat van ons is is dus niet realistisch. Je hebt meer nodig dan liefde en warmte om je kinderen in leven te houden. Als we allemaal stoppen met werken is dat het enige wat je ze nog kunt geven.quote:Weer verder.
Natuurlijk heeft een kind ook voeding nodig, maar liefde en warmte zijn zowat even belangrijk. Overigens heeft een baby (dus in het prille begin) niet meer nodig dan borstvoeding en warmte (dus ook liefde). Natuurlijk zijn luiers wel superhandig, tegenwoordig maak je niet zo gauw zelf een luier.
Zie boven. Bovendien vind ik het behoorlijk ondankbaar, maar dat is ook al meerdere keren aan je uitgelegd en dat heb je meerdere keren weggewuifd met 'Jullie begrijpen mij niet.'quote:Vertel….
Joh!quote:Wederom heb je mij verkeerd begrepen.
Ik word wel bedolven onder gegevens en (Vaak uit context gehaalde.) informatie, maar ik heb nog helemaal nergens onomstotelijk bewijs gezien.quote:Er is genoeg concreet bewijs.
Dus blijft het, in mijn ogen, molens najagen als ware het reuzen.quote:Je kan het natuurlijk ook niet willen zien. En je als je gaat zitten wachten tot de elite zich bewust bekend gaan, kan je lang wachten.
Ik zal hem thuis misschien nog wel eens kijken!quote:Maar die keus is idd aan jezelf. Probeer wel alle kanten te zien en niet alleen jouw kant.
Hierbij raad ik je het filmpje dat Laverder heeft geplaatst aan.
Voor het gemak:
Ik ben ook helemaal niet overtuigd door dat filmpje, maar omdat het hier over NWO gaat heb ik hem geplaatst .quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:30 schreef Michielos het volgende:
Ik was zelf nu niet bepaald overtuigd van het filmpje en moest zelfs lachen toen ik het eerste comment las
Research via internet noem ik eigenljik geen research. Ik heb het meer op studie, kritisch denken (i.p.v. de gelinkte bronnen even googelen wat enkel bronnen zijn ter bevestiging), en field /experimenteel research.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:34 schreef heartz het volgende:
Het is niet de bedoeling dat het filmpje je overtuigd. Het is de bedoeling dat je zelf research gaat doen. Het filmpje geeft je daar hulpmiddelen bij.
Heb je ook een 'license to kill'quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:43 schreef Michielos het volgende:
[..]
Research via internet noem ik eigenljik geen research. Ik heb het meer op studie, kritisch denken (i.p.v. de gelinkte bronnen even googelen wat enkel bronnen zijn ter bevestiging), en field /experimenteel research.
Dat gezegd hebbende , denk ik dat ik een uitstekende persoon ben voor bij het ondergronds verzet. Ik heb in verschillende vechtkampen gezeten, ben een rustige jongen en ben getraind om te doden,
Das handig.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:07 schreef Michielos het volgende:
Ik bezit beide. MIjn trainers zeiden vroeger al altijd dat ik licensed ben om mijn vechtshit te gebruiken
Het verbaast me alleen dat je geen tijd hebt om rustig te posten..quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:14 schreef heartz het volgende:
[..]
Lees mijn posts aan joepiepoepie.
Het lijkt me onnodig hier te gaan verkondigen wat ik doe en wanneer.
Heb je het topic gelezen? Van huisuit kan je ook andere (nuttige) dingen doen dan alleen posten. Overigens woon ik niet alleen en draag ik (of we) voor de zorg van een kind. En ben ik me aan het verdiepen in bepaalde zaken en te kijken wat ik in het kader van de NWO voor de samenleving kan doen ( bijv. wat nu goede mogelijkheden zijn qwa voorlichting of verzet)
Ondanks dit ben ik nog wel in staat om mijn mening weer te geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |