Ik zag hem niet en toen ik weer ging kijken toen moest ik hardop lachenquote:
Kan je ook spelen?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met omgedraaide kop Ibanez
ik zal nu betere maken voor je
duurt wel ff
Beetje ben gestoptquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kan je ook spelen?Met je whammy.
We gaan nu wel erg ver terug in de tijd.quote:
Tijdmachinequote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:59 schreef griekjeee het volgende:
[..]
We gaan nu wel erg ver terug in de tijd.
Was wel tof toen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:59 schreef griekjeee het volgende:
[..]
We gaan nu wel erg ver terug in de tijd.
Wanneer zijn jullie eigenlijk begonnen?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:00 schreef gers het volgende:
210 das wel erg lang geleden![]()
dat waren echt de gooldold days
Bij nummer 1.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wanneer zijn jullie eigenlijk begonnen?
Ik heb toen echt maar heel sporadisch af en toe gepost, dus ik zou het niet echt weten.quote:
2010, we gaan gewoon snel.quote:
Dat zou ook wel een onmogelijke opgave zijn, ik denk niet dat iemand dat aannam.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet liegen jijdat was gewoon vorig jaar geloof ik!
Ik dacht al, zo snel is onmenselijkquote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:04 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat zou ook wel een onmogelijke opgave zijn, ik denk niet dat iemand dat aannam.
We konden ook gewoon gesjoemeld hebben met de topicnummersquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:04 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat zou ook wel een onmogelijke opgave zijn, ik denk niet dat iemand dat aannam.
Sodepleuris, dat ziet er tof uit. Merk?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:04 schreef the_legend_killer het volgende:
Godnondeju batterij op
[ afbeelding ]
andere krijg je morgen helemaal
Ik ben nog nooit gebanned.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:05 schreef gers het volgende:
wij waren wel de sc waar de meeste bans vielen![]()
"maar dat is niet iets om trots op te zijn"quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:05 schreef gers het volgende:
Ik ben er trots op.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:05 schreef gers het volgende:
Dat had gekund ja.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
We konden ook gewoon gesjoemeld hebben met de topicnummers!
Silver starquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Sodepleuris, dat ziet er tof uit. Merk?
Ik zie het als een teken van God.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:06 schreef Hetiszover het volgende:
Al die gebanden hier
Dat zal me een lege boel worden de komende zes maanden
Ben je nu makkelijk?quote:
Hoe dat zo Fas?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zie het als een teken van God.
wat is teut nou weer voor 'n woordquote:
Daar probeer ik nu ook achter te komenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
wat is teut nou weer voor 'n woord
God.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zie het als een teken van God.
Dat.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
wat is teut nou weer voor 'n woord
quote:
bij-naquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:08 schreef Hetiszover het volgende:
Ik ben bang dat ik Adelante ken
Heet hij Paul?
quote:
Ik denk de eerste.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:09 schreef the_legend_killer het volgende:
Teut
* Teut (handel), een rondtrekkende handelaar / ambachtsman: Het woord teut komt waarschijnlijk van `teutoons`, Duits, het waren vaak mensen afkomstig uit een bepaalde streek in Duitsland of de Kempen. * Natuurgebied in de Limburgse gemeente Zonhoven.
of deze
TEUT
-aangeladen -aangeschoten -afgemat -bedronken -beneveld -beschonken -dronken -Gebiedende wijs van teuten -hannes -in de olie -kachel -Persoonsbenamingen -seibelaar -sijsjeslijmer -slak -suf -sukkel -talmster -tipsy -totebel -treuzel -treuzelares -treuzelkous -uitgeput -zat of dronken -zeurig kind -zeurkous -zeur
tja goh dacht blijf eens een avondje thuis, mag datquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:08 schreef zquing het volgende:
[..]
beetje triest hoor om dan op fok te zitten
Ah een zaagwijf.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:09 schreef the_legend_killer het volgende:
Teut
* Teut (handel), een rondtrekkende handelaar / ambachtsman: Het woord teut komt waarschijnlijk van `teutoons`, Duits, het waren vaak mensen afkomstig uit een bepaalde streek in Duitsland of de Kempen. * Natuurgebied in de Limburgse gemeente Zonhoven.
of deze
TEUT
-aangeladen -aangeschoten -afgemat -bedronken -beneveld -beschonken -dronken -Gebiedende wijs van teuten -hannes -in de olie -kachel -Persoonsbenamingen -seibelaar -sijsjeslijmer -slak -suf -sukkel -talmster -tipsy -totebel -treuzel -treuzelares -treuzelkous -uitgeput -zat of dronken -zeurig kind -zeurkous -zeur
Nu is Sittard in de meerderheid hierquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:09 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
tja goh dacht blijf eens een avondje thuis, mag datzit lekker relaxed te genieten van een wijntje
![]()
En teut is beetje aangeschoten
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:09 schreef Hoogstaande het volgende:
Had ik maar geld, die iBood van vandaag is2
oow, als het doelbewust is is 't goedquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:09 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
tja goh dacht blijf eens een avondje thuis, mag datzit lekker relaxed te genieten van een wijntje
![]()
Ja en? 5 uur slaap is afdoende.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:10 schreef gers het volgende:
aber menschen eine feine nucht nog unt weltrusten ich must morgen ARBEITEN !
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:09 schreef Hoogstaande het volgende:
Je moet af en toe je gewoontes doorbreken. Het is goed dat wij als autisten leren omgaan met veranderingen.quote:
Paulus dan?quote:
lekker schermpje iddquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:09 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je moet af en toe je gewoontes doorbreken. Het is goed dat wij als autisten leren omgaan met veranderingen.
Ja is doelbewustquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:10 schreef zquing het volgende:
[..]
oow, als het doelbewust is is 't goed
ah, je gaat nu ook mannen neukenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je moet af en toe je gewoontes doorbreken. Het is goed dat wij als autisten leren omgaan met veranderingen.
oh ik ken jou, volgens mij woon je ook nog erg dichtbijquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nu is Sittard in de meerderheid hier
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
ah, je gaat nu ook mannen neuken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Dat rijmt een beetjequote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:13 schreef Hetiszover het volgende:
Al die gebanden zijn toch ook autisten?
Zo ja, een autist wordt nooit gemist
Zijn je initialen PvML?quote:
Ja dat klopt.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:12 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
oh ik ken jou, volgens mij woon je ook nog erg dichtbij
Ban = ban, banned = benned bij mijquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:13 schreef Hetiszover het volgende:
Ik weet trouwens niet eens hoe je het woord 'ban' irl uitspreekt
Banaan.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:14 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ban = ban, banned = benned bij mij
idd.... maar hoiquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja dat klopt.
De wereld is klein.
Nee, in de verste verte niet. Dus je kent me nietquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:14 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Zijn je initialen PvML?
Zo nee, dan ken ik je niet.
Maar ik ken je natuurlijk wel via FOK!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, in de verste verte niet. Dus je kent me niet
Havefun and goodnightquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:18 schreef Hetiszover het volgende:
Oke bitchezzz, ik ga Flikken Maastricht kijken en tukken.
Später!
25?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:14 schreef Broekpaling het volgende:
25 cm schnee in Belgenland, als dat maar niet hierheen komt.
Geen stoute dingen doen !quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:18 schreef Hetiszover het volgende:
Oke bitchezzz, ik ga Flikken Maastricht kijken en tukken.
Später!
Hier alleen hagel op de grondquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:27 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Hier ligt ook alweer een laagje inmiddels
Echt verschikkelijk hequote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:27 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Hier ligt ook alweer een laagje inmiddels
Dat heb ik ook.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:32 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ja ben het eerlijk gezegd wel beetje zat na afgelopen weken![]()
Maar ben dan ook een koukleum
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:34 schreef Adolecens het volgende:
Ik zit aan tafel, heb alleen een shirt aan en heb het bloedheet!![]()
Lang leve vloerverwarming en een vriendin onder de tafel!![]()
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.
Verwarming open en ernaast gaan zitten !
en dan op fok! zitten, wat een compliment voor die damequote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:34 schreef Adolecens het volgende:
Ik zit aan tafel, heb alleen een shirt aan en heb het bloedheet!![]()
Lang leve vloerverwarming en een vriendin onder de tafel!![]()
Dat ook ja !quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:36 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
rood wijntje warmt ook prima
veulssss te sterk voor mijquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat ook ja !
Al heb ik liever whiskey
Een goede wijn kan ik ook waarderen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:39 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
dan lig ik meteen gestrekt![]()
![]()
Ik kan al niet veel hebben qua drank dus hou het maar bij wijn
quote:
ik drink nu een lekkere merlotquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Een goede wijn kan ik ook waarderen.
daar heb ik nog geen ervaring mee.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:42 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ik drink nu een lekkere merlot![]()
Ik ben mijn nieuwe laptop aan t installeren, dus ik drink wel n biertje, maar verder ben ik er ff helemaal bij vandaag.quote:
Mijn kat kan er ook wat vanquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:54 schreef Tassiepassie het volgende:mijn hond snurkt echt heel hard nu
dat straalt er ook wel vanaf in je foboquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mijn kat kan er ook wat van
Lieve foto'squote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:55 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
dat straalt er ook wel vanaf in je fobo
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:57 schreef Lamon. het volgende:
Jullie beseffen vast niet dat die beesten zich suf ergeren als jullie gaan snurken.
Het is waarschijnlijk gewoon wraak van ze.
daarom mag ik niet snurken van me katquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:57 schreef Lamon. het volgende:
Jullie beseffen vast niet dat die beesten zich suf ergeren als jullie gaan snurken.
Het is waarschijnlijk gewoon wraak van ze.
mannentrekje hequote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als je hem op zijn buikje aait dan gaat hij bijten
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nou, ik hou er zelf niet zo van om te bijten.
Hap vinger wegquote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:01 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Die van mij wel![]()
Wel zachtjes hoor
Ik over mezelfquote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:01 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
voor de duidelijkheid...ik heb t over de hond![]()
jewel hoor, dan wel iddquote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:03 schreef Lamon. het volgende:
[quote]Op zaterdag 30 januari 2010 00:57 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ik snurk niet
[/quote
]Als je flink gezopen hebt wel, alleen durf je dat als vrouw niet toe te geven.
Whiskeyquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat ook ja !
Al heb ik liever whiskey
Ja mijn hond is een reutje vandaarquote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik voelde mee aangesproken toen je zei: mannentrekje
Grant'squote:
Ja me vrouwtjespoes bijt ook als ik haar op haar buikje aaiquote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:06 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ja mijn hond is een reutje vandaar![]()
Maar ik kan er niks aan doen dat jij je aangesproken voelde he
Ik moet morgen een nieuwe fles halenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:07 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Grant's
Badboy van 1 1/2 liter
Ach ja zo, niet eens nagedacht dat je ook poezen hebt (het is al laat zullen we maar zeggenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja me vrouwtjespoes bijt ook als ik haar op haar buikje aai
Vandaar
Dat heb ik ook.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:09 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ach ja zo, niet eens nagedacht dat je ook poezen hebt (het is al laat zullen we maar zeggen)
Doet de leeftijd he, ik word ook een dagje ouder
Dit is mijn laatste jaar als twintiger alquote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.
Soms voel ik me 35![]()
Terwijl ik tegen de 23 aanloop
Vrouwen blijven altijd zo jong als een blaadjequote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:11 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Dit is mijn laatste jaar als twintiger al
Was dat maar waarquote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vrouwen blijven altijd zo jong als een blaadje
Ze leren er wel mee omgaanquote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:14 schreef Lamon. het volgende:
Oh my God, wat zijn julie vriendelijk en gemoiedelijk, dat gaat de kb hardcore echt niet trekken, maar goed dat ze bijna allemaal gebanned zijn.
ja goh Lamon, gooi er wat klachten en rotopmerkingen tussendoor als je daar happy van wordtquote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:14 schreef Lamon. het volgende:
Oh my God, wat zijn julie vriendelijk en gemoiedelijk, dat gaat de kb hardcore echt niet trekken, maar goed dat ze bijna allemaal gebanned zijn.
En hoe komt dat als ik vragen mag ?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:15 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Was dat maar waar![]()
Al voel ik me de laatste tijd beter dan ooit
trusten dan maarquote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:16 schreef Hoogstaande het volgende:
Icehockey kijken, slapen, kthnxbaai
Omdat ik heel veel dingen en personen die me ongelukkig maakten uit mijn leven heb verbannen en ook eens aan mezelf heb leren denkenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En hoe komt dat als ik vragen mag ?
Laatste tijd sport ik veel dus ik voel me fit
Dat is wel fijn.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:18 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Omdat ik heel veel dingen en personen die me ongelukkig maakten uit mijn leven heb verbannen en ook eens aan mezelf heb leren denken![]()
En ik voel me een stuk beter nu ik ben afgevallen, ik was altijd erg onzeker![]()
Je bent nooit te oud om te leren
Voorlopig hoeven ze dat niet.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ze leren er wel mee omgaan
Ik ben al happy, jij hebt Lamon 2010 nog nooit virtueel ontmoet he?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:15 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ja goh Lamon, gooi er wat klachten en rotopmerkingen tussendoor als je daar happy van wordt
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat is wel fijn.
Een goed 2010 voor jou dus
Ik vond je toen ik net op fok was meestal vrij irri maar nu doe je idd eens aardigquote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:22 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ben al happy, jij hebt Lamon 2010 nog nooit virtueel ontmoet he?
Met mij is alles goed.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:22 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
idd
En eigenlijk 2009 ook al![]()
En hoe is het verder met jou?
Woon je al samen of nog in hetzelfde huis?
Sinds een paar jaar weer ja.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Met mij is alles goed.
Werk fulltime, maar woon verder nog gewoon thuis
Woon je zelf nog in Sanderbout ?
Ik vind het wel lekker rustig hier.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:27 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Sinds een paar jaar weer ja.
Niet mijn meest favo plek om te wonen maar alles beter dan Geleen![]()
Voor nu is het even prima maar blijven doe ik er niet
Als je mijn posthistorie ooit doorgelezen had, zou je weten dat ik 1 van de vriendelijkere FOK!kers ben.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:23 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik vond je toen ik net op fok was meestal vrij irri maar nu doe je idd eens aardig
Toen wist ik niet eens hoe dat allemaal werkte nogquote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:30 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Als je mijn posthistorie ooit doorgelezen had, zou je weten dat ik 1 van de vriendelijkere FOK!kers ben.![]()
Je hebt wel veel mensen die je liever niet zienquote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:30 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Als je mijn posthistorie ooit doorgelezen had, zou je weten dat ik 1 van de vriendelijkere FOK!kers ben.![]()
Vroeger had ik ook zo problemen op fok.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:37 schreef Lamon. het volgende:
FOK! is net als Hyves, maar dan met mensen die je niet kent, en die je niet altijd naar de mond praten.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:37 schreef Lamon. het volgende:
FOK! is net als Hyves, maar dan met mensen die je niet kent, en die je niet altijd naar de mond praten.
nehh daar doe ik niet aanquote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vroeger had ik ook zo problemen op fok.
Totdat ik naar meets ging
In klb was het nog veel erger hoor, Onzin is al 10 jaar mijn stekkie, samen met Arcee, Tong, ElizabethR, Svann, I.R. en nog wat users woon ik daar virtueel gezien bijna, daar kan 1 jaartje bewust provoceren niets aan afdoen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je hebt wel veel mensen die je liever niet zien
Vooral in onzin
Tegen onbekenden op een forum praten op een vrijdagnacht is vele malen beter, he?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:41 schreef Myraela het volgende:
Mensen die zomaar onbekende toevoegen op hyves falen echt.
2010, een heel nieuw jaar.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:40 schreef Myraela het volgende:
Lamon, ik moet even zeggen. Het lijkt erop alsof je positief veranderd bent.
Iig spannender dan altijd maar afspraken bevestigen met je vriendjes en vriendinnetjes, waar je toch wel van weet dat er verder niets te vertellen valt.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:45 schreef damsco het volgende:
[..]
Tegen onbekenden op een forum praten op een vrijdagnacht is vele malen beter, he?
Ik doe niet alsof ik vrienden ben met mensen die ik niet ken.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:45 schreef damsco het volgende:
[..]
Tegen onbekenden op een forum praten op een vrijdagnacht is vele malen beter, he?
I see, Misschien ben ik ook wel veranderd dan. Vroegah enzo.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:45 schreef Lamon. het volgende:
[..]
2010, een heel nieuw jaar.
Ik had ook verder niet zo veel tegen je, alleen vond ik dat je je zo liet beinvloeden door anderen.
Je zal dat zelf niet zo zien, maar als zij een foto postten, ging jij met ze mee qua mening.
Is het niet veel beter om je eigen mening te hebben, dacht ik toen..vandaar.
Misschien moet je vrienden op hyves iets minder letterlijk interpreteren. Of vertaal jij je MSN "buddies" ook naar echte vrienden?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik doe niet alsof ik vrienden ben met mensen die ik niet ken.
Ik ben niet zo van het afspreken met onbekendenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Het was echt gezellig !
Ik zou niet weten waarom ik mensen op mijn hyves zou willen die ik niet ken. Ik zie niet alle hyves/msn vrienden als echte vrienden, maar het zijn toch zeker bekende.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:50 schreef damsco het volgende:
[..]
Misschien moet je vrienden op hyves iets minder letterlijk interpreteren. Of vertaal jij je MSN "buddies" ook naar echte vrienden?
Hoi msn buddyquote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom ik mensen op mijn hyves zou willen die ik niet ken. Ik zie niet alle hyves/msn vrienden als echte vrienden, maar het zijn toch zeker bekende.
Ja dat is ook zo, maar in het begin was het met mensen uit de omgeving.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:55 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het afspreken met onbekendendan moet ik toch al op ze minst een hele tijd op msn oid gesproken hebben
![]()
En op fok! leer je niet echt iemand kennen aangezien de meeste zich toch anders voordoen dan ze in werkelijkheid zijn
Utrecht rocksquote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo, maar in het begin was het met mensen uit de omgeving.
Ben later 1 keer naar Utrecht geweest en was gewoon gezellig.
Maar mensen trusten !
Shut up, je verpest mijn standpunt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, maar op Hyves kun je echt je mening niet kwijt, het is gewoon een simpel alternatief voor je vrienden sms-sen, maar dan zodat anderen het zien, vind ik dan he?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:50 schreef damsco het volgende:
[..]
Misschien moet je vrienden op hyves iets minder letterlijk interpreteren. Of vertaal jij je MSN "buddies" ook naar echte vrienden?
eigenlijk is het ook niet veel meer dan datquote:Op zaterdag 30 januari 2010 02:03 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, maar op Hyves kun je echt je mening niet kwijt, het is gewoon een simpel alternatief voor je vrienden sms-sen, maar dan zodat anderen het zien, vind ik dan he?
Persoonlijke mening dus, geen absolute waarheid.
Vast niet, tv is niet veel soeps meer tegenwoordig.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 02:01 schreef remlof het volgende:
Heb ik nog iets leuks gemist op tv vanavond?
Ik vind het wel relaxed om 's nachts via uitzending gemist op UPC dat te kijken wat wel interessant was. Maar het is niet veel meestal inderdaadquote:Op zaterdag 30 januari 2010 02:05 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Vast niet, tv is niet veel soeps meer tegenwoordig.
Er was vandaag de tennisfinale, misschien is dat wel aardig.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 02:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind het wel relaxed om 's nachts via uitzending gemist op UPC dat te kijken wat wel interessant was. Maar het is niet veel meestal inderdaad
60 euro, valt van de keer nog mee. De vorige keren had ik rond de 100.quote:
Bel je zoveel of meer sms?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:38 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
60 euro, valt van de keer nog mee. De vorige keren had ik rond de 100.
Hoeveel 60 ook wel veel is
De laatste die ik binnen kreeg was 260.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:38 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
60 euro, valt van de keer nog mee. De vorige keren had ik rond de 100.
Hoeveel 60 ook wel veel is
Heyquote:
Ik las eerst in je foboquote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:28 schreef Otis2.0 het volgende:
Ze hebben m'n posts in FB verwijderd!!
Allebei eigenlijkquote:
gaat wel langzaam zeg nuquote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:27 schreef griekjeee het volgende:
Topic kill. Dit geeft slowchat wel een heel andere definitie.
Vanaf nu heet het de VSC.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:27 schreef griekjeee het volgende:
Topic kill. Dit geeft slowchat wel een heel andere definitie.
Mensen die om 8 uur opmoetenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:30 schreef stevenmac26 het volgende:
ik ging 5uur slapen en moest 8uur op
Volgens mij had je dan beter wakker kunnen blijven.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:30 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik om 4.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:30 schreef stevenmac26 het volgende:
had een belangrijk gesprekquote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Volgens mij had je dan beter wakker kunnen blijven.
Dan is 3 uur slaap inderdaad perfect.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
had een belangrijk gesprek, dus kon niet al te vermoeid aankomen
Nee, maar gesprek ging wel goed dus misschien moet ik het vaker doenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:32 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dan is 3 uur slaap inderdaad perfect.
Hoe nam ze het slechte nieuws op?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, maar gesprek ging wel goed dus misschien moet ik het vaker doen
was een werkgesprekquote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hoe nam ze het slechte nieuws op?
Best wel ja.quote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
was een werkgesprek
dat andere gesprek gaat vanavond plaatsvinden bij een candellight dinner
all you can eat restaurants zijn over het algemeen niet zo heel romantisch maar ze doet het er maar gewoon meequote:
Hoe laat is het nou bij jullie?quote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:04 schreef Gotrick het volgende:
Whehehe, word wakker met een bek vol bloed![]()
Snee in me lip..
3 uur want het loopt hier voorquote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:01 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Hoe laat is het nou bij jullie?
Jouw avaquote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:04 schreef Gotrick het volgende:
Whehehe, word wakker met een bek vol bloed![]()
Snee in me lip..
Ik doe nogsteeds mee met dat dingquote:
quote:
doe het dan ook kallem anquote:
Dan heb je mooi tijd voor nuttige dingen zoals SCenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hebben we ook gedaan maar als nog al om 12 uur klaar
dat zal wel los gaan lopenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:12 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Dan heb je mooi tijd voor nuttige dingen zoals SCen
Gooi je frustratie er maar uit hoorquote:
Is geen frustratie. Ik heb eerder een beetje medelijden.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gooi je frustratie er maar uit hoor
Met die jochies die nog niet weten dat ze meer dan genoeg pornografisch materiaal op internet kunnen vinden en dus maar op een forum om pics gaan roepen?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:19 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Is geen frustratie. Ik heb eerder een beetje medelijden.
mja, het is zo zinloos allemaal.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met die jochies die nog niet weten dat ze meer dan genoeg pornografisch materiaal op internet kunnen vinden en dus maar op een forum om pics gaan roepen?
En kansloosquote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:45 schreef griekjeee het volgende:
[..]
mja, het is zo zinloos allemaal.
Ook dat. Ik ben even sporten.quote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:33 schreef phpmystyle het volgende:
Ben er weer, het vroor. dus geen vrachtwagens wassen vandaag.
Maar een baas die geen ijsblokken als vrachtwagens wil wel.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:59 schreef Maisnon het volgende:
[..]
een beetje vrachtwagenwasser heeft daar geen problemen mee
Ja maar iedereen die hier eerst kwam is gebannedquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:16 schreef zquing het volgende:
is deze nogsteeds niet dicht
vroeger deden jullie een uur ofzo met een deel
Raar, de rest van KLB is hartstikke drukquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:31 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja maar iedereen die hier eerst kwam is gebanned
Oh?quote:
Ik wil echt niet posten uit naam van een gebande hoor, maar hij vraagt jouw telnummer, ik heb het hem niet gegeven hoor, maar mag dat? Simpel ja of nee is goed.quote:
Ik denk het niet.quote:
Ik denk dat ze bedoelt dat het wel mag. Pm is privé, dus waarom niet?quote:
En een telefoonnummer ook, dus wat denk je?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bedoelt dat het wel mag. Pm is privé, dus waarom niet?
Jongens ik heb hem het nummer echt niet gegeven hoorquote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:13 schreef remlof het volgende:
[..]
En een telefoonnummer ook, dus wat denk je?
Die is gewoon te vinden, hoef je geen enkele moeilijke weg voor te bewandelen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik was niet serieus, heur.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Gvd, leer eens Nederlands.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:19 schreef phpmystyle het volgende:
Kan iemand natrekken als OF dagdag3 wil de echte dagdag is, ik krijg pm's waar je van denkt![]()
Stuur door, ik wil ze zien.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:19 schreef phpmystyle het volgende:
Kan iemand natrekken als dagdag3 wil de echte dagdag is, ik krijg pm's waar je van denkt![]()
EEEEEErrrruuug.quote:
Dat is verboden.quote:
Nu niet meer.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:19 schreef phpmystyle het volgende:
Kan iemand natrekken als dagdag3 wil de echte dagdag is, ik krijg pm's waar je van denkt![]()
Was ie dat?quote:
Jaahaaa. Zo word je later palletsorteerder.quote:
Alleen openbaar maken ist verboten, toch?quote:
Word ik ook als ik zo door ga. Maar volgend jaar ga ik toch wat anders doen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jaahaaa. Zo word je later palletsorteerder.
Het is pm. P=personal m=message.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:30 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Alleen openbaar maken ist verboten, toch?
Aan één persoon doorsturen is niet openbaar maken.
Eigenlijk is het Private Message.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het is pm. P=personal m=message.
Wat is er mis met een palletsorteerder? Die moeten er ook zijn.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jaahaaa. Zo word je later palletsorteerder.
En daar hoort een goede spelling bij.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Word ik ook als ik zo door ga. Maar volgend jaar ga ik toch wat anders doen.
En ik maar denken dat de P altijd voor Public stond.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het is pm. P=personal m=message.
Soms een foutje kan best, vooral op een forumquote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
En daar hoort een goede spelling bij.
Wat is het verschil tussen private en personal dan?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:34 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Eigenlijk is het Private Message.
Niet op ingaanquote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat is er mis met een palletsorteerder? Die moeten er ook zijn.
Deze fout maak je hier continu, dan maak je 'm ook in andere geschriften. En dat staat heel erg dom.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Soms een foutje kan best, vooral op een forumZolang ik het met toetsen Nederlands maar niet laat afweten.
Personal~ particular to a given individualquote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen private en personal dan?
Ik ben qua spelling en interpunctie met sprongen vooruitgegaan de laatste tijd. Dat moet je toch wel toegeven neem ik aan.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Deze fout maak je hier continu, dan maak je 'm ook in andere geschriften. En dat staat heel erg dom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |