en dan op fok! zitten, wat een compliment voor die damequote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:34 schreef Adolecens het volgende:
Ik zit aan tafel, heb alleen een shirt aan en heb het bloedheet!![]()
Lang leve vloerverwarming en een vriendin onder de tafel!![]()
Dat ook ja !quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:36 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
rood wijntje warmt ook prima
veulssss te sterk voor mijquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat ook ja !
Al heb ik liever whiskey
Een goede wijn kan ik ook waarderen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:39 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
dan lig ik meteen gestrekt![]()
![]()
Ik kan al niet veel hebben qua drank dus hou het maar bij wijn
quote:
ik drink nu een lekkere merlotquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Een goede wijn kan ik ook waarderen.
daar heb ik nog geen ervaring mee.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:42 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ik drink nu een lekkere merlot![]()
Ik ben mijn nieuwe laptop aan t installeren, dus ik drink wel n biertje, maar verder ben ik er ff helemaal bij vandaag.quote:
Mijn kat kan er ook wat vanquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:54 schreef Tassiepassie het volgende:mijn hond snurkt echt heel hard nu
dat straalt er ook wel vanaf in je foboquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mijn kat kan er ook wat van
Lieve foto'squote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:55 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
dat straalt er ook wel vanaf in je fobo
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:57 schreef Lamon. het volgende:
Jullie beseffen vast niet dat die beesten zich suf ergeren als jullie gaan snurken.
Het is waarschijnlijk gewoon wraak van ze.
daarom mag ik niet snurken van me katquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:57 schreef Lamon. het volgende:
Jullie beseffen vast niet dat die beesten zich suf ergeren als jullie gaan snurken.
Het is waarschijnlijk gewoon wraak van ze.
mannentrekje hequote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als je hem op zijn buikje aait dan gaat hij bijten
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nou, ik hou er zelf niet zo van om te bijten.
Hap vinger wegquote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:01 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Die van mij wel![]()
Wel zachtjes hoor
Ik over mezelfquote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:01 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
voor de duidelijkheid...ik heb t over de hond![]()
jewel hoor, dan wel iddquote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:03 schreef Lamon. het volgende:
[quote]Op zaterdag 30 januari 2010 00:57 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ik snurk niet
[/quote
]Als je flink gezopen hebt wel, alleen durf je dat als vrouw niet toe te geven.
Whiskeyquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat ook ja !
Al heb ik liever whiskey
Ja mijn hond is een reutje vandaarquote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik voelde mee aangesproken toen je zei: mannentrekje
Grant'squote:
Ja me vrouwtjespoes bijt ook als ik haar op haar buikje aaiquote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:06 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ja mijn hond is een reutje vandaar![]()
Maar ik kan er niks aan doen dat jij je aangesproken voelde he
Ik moet morgen een nieuwe fles halenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:07 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Grant's
Badboy van 1 1/2 liter
Ach ja zo, niet eens nagedacht dat je ook poezen hebt (het is al laat zullen we maar zeggenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja me vrouwtjespoes bijt ook als ik haar op haar buikje aai
Vandaar
Dat heb ik ook.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:09 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ach ja zo, niet eens nagedacht dat je ook poezen hebt (het is al laat zullen we maar zeggen)
Doet de leeftijd he, ik word ook een dagje ouder
Dit is mijn laatste jaar als twintiger alquote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.
Soms voel ik me 35![]()
Terwijl ik tegen de 23 aanloop
Vrouwen blijven altijd zo jong als een blaadjequote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:11 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Dit is mijn laatste jaar als twintiger al
Was dat maar waarquote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vrouwen blijven altijd zo jong als een blaadje
Ze leren er wel mee omgaanquote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:14 schreef Lamon. het volgende:
Oh my God, wat zijn julie vriendelijk en gemoiedelijk, dat gaat de kb hardcore echt niet trekken, maar goed dat ze bijna allemaal gebanned zijn.
ja goh Lamon, gooi er wat klachten en rotopmerkingen tussendoor als je daar happy van wordtquote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:14 schreef Lamon. het volgende:
Oh my God, wat zijn julie vriendelijk en gemoiedelijk, dat gaat de kb hardcore echt niet trekken, maar goed dat ze bijna allemaal gebanned zijn.
En hoe komt dat als ik vragen mag ?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:15 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Was dat maar waar![]()
Al voel ik me de laatste tijd beter dan ooit
trusten dan maarquote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:16 schreef Hoogstaande het volgende:
Icehockey kijken, slapen, kthnxbaai
Omdat ik heel veel dingen en personen die me ongelukkig maakten uit mijn leven heb verbannen en ook eens aan mezelf heb leren denkenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En hoe komt dat als ik vragen mag ?
Laatste tijd sport ik veel dus ik voel me fit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |