en dan op fok! zitten, wat een compliment voor die damequote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:34 schreef Adolecens het volgende:
Ik zit aan tafel, heb alleen een shirt aan en heb het bloedheet!![]()
Lang leve vloerverwarming en een vriendin onder de tafel!![]()
Dat ook ja !quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:36 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
rood wijntje warmt ook prima
veulssss te sterk voor mijquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat ook ja !
Al heb ik liever whiskey
Een goede wijn kan ik ook waarderen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:39 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
dan lig ik meteen gestrekt![]()
![]()
Ik kan al niet veel hebben qua drank dus hou het maar bij wijn
quote:
ik drink nu een lekkere merlotquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Een goede wijn kan ik ook waarderen.
daar heb ik nog geen ervaring mee.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:42 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ik drink nu een lekkere merlot![]()
Ik ben mijn nieuwe laptop aan t installeren, dus ik drink wel n biertje, maar verder ben ik er ff helemaal bij vandaag.quote:
Mijn kat kan er ook wat vanquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:54 schreef Tassiepassie het volgende:mijn hond snurkt echt heel hard nu
dat straalt er ook wel vanaf in je foboquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mijn kat kan er ook wat van
Lieve foto'squote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:55 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
dat straalt er ook wel vanaf in je fobo
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:57 schreef Lamon. het volgende:
Jullie beseffen vast niet dat die beesten zich suf ergeren als jullie gaan snurken.
Het is waarschijnlijk gewoon wraak van ze.
daarom mag ik niet snurken van me katquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:57 schreef Lamon. het volgende:
Jullie beseffen vast niet dat die beesten zich suf ergeren als jullie gaan snurken.
Het is waarschijnlijk gewoon wraak van ze.
mannentrekje hequote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als je hem op zijn buikje aait dan gaat hij bijten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |