Dat is wel fijn.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:18 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Omdat ik heel veel dingen en personen die me ongelukkig maakten uit mijn leven heb verbannen en ook eens aan mezelf heb leren denken![]()
En ik voel me een stuk beter nu ik ben afgevallen, ik was altijd erg onzeker![]()
Je bent nooit te oud om te leren
Voorlopig hoeven ze dat niet.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ze leren er wel mee omgaan
Ik ben al happy, jij hebt Lamon 2010 nog nooit virtueel ontmoet he?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:15 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ja goh Lamon, gooi er wat klachten en rotopmerkingen tussendoor als je daar happy van wordt
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat is wel fijn.
Een goed 2010 voor jou dus
Ik vond je toen ik net op fok was meestal vrij irri maar nu doe je idd eens aardigquote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:22 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ben al happy, jij hebt Lamon 2010 nog nooit virtueel ontmoet he?
Met mij is alles goed.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:22 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
idd
En eigenlijk 2009 ook al![]()
En hoe is het verder met jou?
Woon je al samen of nog in hetzelfde huis?
Sinds een paar jaar weer ja.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Met mij is alles goed.
Werk fulltime, maar woon verder nog gewoon thuis
Woon je zelf nog in Sanderbout ?
Ik vind het wel lekker rustig hier.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:27 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Sinds een paar jaar weer ja.
Niet mijn meest favo plek om te wonen maar alles beter dan Geleen![]()
Voor nu is het even prima maar blijven doe ik er niet
Als je mijn posthistorie ooit doorgelezen had, zou je weten dat ik 1 van de vriendelijkere FOK!kers ben.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:23 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik vond je toen ik net op fok was meestal vrij irri maar nu doe je idd eens aardig
Toen wist ik niet eens hoe dat allemaal werkte nogquote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:30 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Als je mijn posthistorie ooit doorgelezen had, zou je weten dat ik 1 van de vriendelijkere FOK!kers ben.![]()
Je hebt wel veel mensen die je liever niet zienquote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:30 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Als je mijn posthistorie ooit doorgelezen had, zou je weten dat ik 1 van de vriendelijkere FOK!kers ben.![]()
Vroeger had ik ook zo problemen op fok.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:37 schreef Lamon. het volgende:
FOK! is net als Hyves, maar dan met mensen die je niet kent, en die je niet altijd naar de mond praten.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:37 schreef Lamon. het volgende:
FOK! is net als Hyves, maar dan met mensen die je niet kent, en die je niet altijd naar de mond praten.
nehh daar doe ik niet aanquote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vroeger had ik ook zo problemen op fok.
Totdat ik naar meets ging
In klb was het nog veel erger hoor, Onzin is al 10 jaar mijn stekkie, samen met Arcee, Tong, ElizabethR, Svann, I.R. en nog wat users woon ik daar virtueel gezien bijna, daar kan 1 jaartje bewust provoceren niets aan afdoen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je hebt wel veel mensen die je liever niet zien
Vooral in onzin
Tegen onbekenden op een forum praten op een vrijdagnacht is vele malen beter, he?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:41 schreef Myraela het volgende:
Mensen die zomaar onbekende toevoegen op hyves falen echt.
2010, een heel nieuw jaar.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:40 schreef Myraela het volgende:
Lamon, ik moet even zeggen. Het lijkt erop alsof je positief veranderd bent.
Iig spannender dan altijd maar afspraken bevestigen met je vriendjes en vriendinnetjes, waar je toch wel van weet dat er verder niets te vertellen valt.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:45 schreef damsco het volgende:
[..]
Tegen onbekenden op een forum praten op een vrijdagnacht is vele malen beter, he?
Ik doe niet alsof ik vrienden ben met mensen die ik niet ken.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:45 schreef damsco het volgende:
[..]
Tegen onbekenden op een forum praten op een vrijdagnacht is vele malen beter, he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |