Ik zag hem niet en toen ik weer ging kijken toen moest ik hardop lachenquote:
Kan je ook spelen?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met omgedraaide kop Ibanez
ik zal nu betere maken voor je
duurt wel ff
Beetje ben gestoptquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kan je ook spelen?Met je whammy.
We gaan nu wel erg ver terug in de tijd.quote:
Tijdmachinequote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:59 schreef griekjeee het volgende:
[..]
We gaan nu wel erg ver terug in de tijd.
Was wel tof toen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:59 schreef griekjeee het volgende:
[..]
We gaan nu wel erg ver terug in de tijd.
Wanneer zijn jullie eigenlijk begonnen?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:00 schreef gers het volgende:
210 das wel erg lang geleden![]()
dat waren echt de gooldold days
Bij nummer 1.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wanneer zijn jullie eigenlijk begonnen?
Ik heb toen echt maar heel sporadisch af en toe gepost, dus ik zou het niet echt weten.quote:
2010, we gaan gewoon snel.quote:
Dat zou ook wel een onmogelijke opgave zijn, ik denk niet dat iemand dat aannam.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet liegen jijdat was gewoon vorig jaar geloof ik!
Ik dacht al, zo snel is onmenselijkquote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:04 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat zou ook wel een onmogelijke opgave zijn, ik denk niet dat iemand dat aannam.
We konden ook gewoon gesjoemeld hebben met de topicnummersquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:04 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat zou ook wel een onmogelijke opgave zijn, ik denk niet dat iemand dat aannam.
Sodepleuris, dat ziet er tof uit. Merk?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:04 schreef the_legend_killer het volgende:
Godnondeju batterij op
[ afbeelding ]
andere krijg je morgen helemaal
Ik ben nog nooit gebanned.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:05 schreef gers het volgende:
wij waren wel de sc waar de meeste bans vielen![]()
"maar dat is niet iets om trots op te zijn"quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:05 schreef gers het volgende:
Ik ben er trots op.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:05 schreef gers het volgende:
Dat had gekund ja.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
We konden ook gewoon gesjoemeld hebben met de topicnummers!
Silver starquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Sodepleuris, dat ziet er tof uit. Merk?
Ik zie het als een teken van God.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:06 schreef Hetiszover het volgende:
Al die gebanden hier
Dat zal me een lege boel worden de komende zes maanden
Ben je nu makkelijk?quote:
Hoe dat zo Fas?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zie het als een teken van God.
wat is teut nou weer voor 'n woordquote:
Daar probeer ik nu ook achter te komenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
wat is teut nou weer voor 'n woord
God.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zie het als een teken van God.
Dat.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
wat is teut nou weer voor 'n woord
quote:
bij-naquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:08 schreef Hetiszover het volgende:
Ik ben bang dat ik Adelante ken
Heet hij Paul?