Die is gewoon te vinden, hoef je geen enkele moeilijke weg voor te bewandelen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:13 schreef remlof het volgende:
[..]
En een telefoonnummer ook, dus wat denk je?
Ik was niet serieus, heur.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:13 schreef remlof het volgende:
[..]
En een telefoonnummer ook, dus wat denk je?
Gvd, leer eens Nederlands.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:19 schreef phpmystyle het volgende:
Kan iemand natrekken als OF dagdag3 wil de echte dagdag is, ik krijg pm's waar je van denkt![]()
Stuur door, ik wil ze zien.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:19 schreef phpmystyle het volgende:
Kan iemand natrekken als dagdag3 wil de echte dagdag is, ik krijg pm's waar je van denkt![]()
EEEEEErrrruuug.quote:
Dat is verboden.quote:
Nu niet meer.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:19 schreef phpmystyle het volgende:
Kan iemand natrekken als dagdag3 wil de echte dagdag is, ik krijg pm's waar je van denkt![]()
Was ie dat?quote:
Jaahaaa. Zo word je later palletsorteerder.quote:
Alleen openbaar maken ist verboten, toch?quote:
Word ik ook als ik zo door ga. Maar volgend jaar ga ik toch wat anders doen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jaahaaa. Zo word je later palletsorteerder.
Het is pm. P=personal m=message.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:30 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Alleen openbaar maken ist verboten, toch?
Aan één persoon doorsturen is niet openbaar maken.
Eigenlijk is het Private Message.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het is pm. P=personal m=message.
Wat is er mis met een palletsorteerder? Die moeten er ook zijn.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jaahaaa. Zo word je later palletsorteerder.
En daar hoort een goede spelling bij.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Word ik ook als ik zo door ga. Maar volgend jaar ga ik toch wat anders doen.
En ik maar denken dat de P altijd voor Public stond.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het is pm. P=personal m=message.
Soms een foutje kan best, vooral op een forumquote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
En daar hoort een goede spelling bij.
Wat is het verschil tussen private en personal dan?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:34 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Eigenlijk is het Private Message.
Niet op ingaanquote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat is er mis met een palletsorteerder? Die moeten er ook zijn.
Deze fout maak je hier continu, dan maak je 'm ook in andere geschriften. En dat staat heel erg dom.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Soms een foutje kan best, vooral op een forumZolang ik het met toetsen Nederlands maar niet laat afweten.
Personal~ particular to a given individualquote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen private en personal dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |