Ik denk de eerste.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:09 schreef the_legend_killer het volgende:
Teut
* Teut (handel), een rondtrekkende handelaar / ambachtsman: Het woord teut komt waarschijnlijk van `teutoons`, Duits, het waren vaak mensen afkomstig uit een bepaalde streek in Duitsland of de Kempen. * Natuurgebied in de Limburgse gemeente Zonhoven.
of deze
TEUT
-aangeladen -aangeschoten -afgemat -bedronken -beneveld -beschonken -dronken -Gebiedende wijs van teuten -hannes -in de olie -kachel -Persoonsbenamingen -seibelaar -sijsjeslijmer -slak -suf -sukkel -talmster -tipsy -totebel -treuzel -treuzelares -treuzelkous -uitgeput -zat of dronken -zeurig kind -zeurkous -zeur
tja goh dacht blijf eens een avondje thuis, mag datquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:08 schreef zquing het volgende:
[..]
beetje triest hoor om dan op fok te zitten
Ah een zaagwijf.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:09 schreef the_legend_killer het volgende:
Teut
* Teut (handel), een rondtrekkende handelaar / ambachtsman: Het woord teut komt waarschijnlijk van `teutoons`, Duits, het waren vaak mensen afkomstig uit een bepaalde streek in Duitsland of de Kempen. * Natuurgebied in de Limburgse gemeente Zonhoven.
of deze
TEUT
-aangeladen -aangeschoten -afgemat -bedronken -beneveld -beschonken -dronken -Gebiedende wijs van teuten -hannes -in de olie -kachel -Persoonsbenamingen -seibelaar -sijsjeslijmer -slak -suf -sukkel -talmster -tipsy -totebel -treuzel -treuzelares -treuzelkous -uitgeput -zat of dronken -zeurig kind -zeurkous -zeur
Nu is Sittard in de meerderheid hierquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:09 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
tja goh dacht blijf eens een avondje thuis, mag datzit lekker relaxed te genieten van een wijntje
![]()
En teut is beetje aangeschoten
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:09 schreef Hoogstaande het volgende:
Had ik maar geld, die iBood van vandaag is2
oow, als het doelbewust is is 't goedquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:09 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
tja goh dacht blijf eens een avondje thuis, mag datzit lekker relaxed te genieten van een wijntje
![]()
Ja en? 5 uur slaap is afdoende.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:10 schreef gers het volgende:
aber menschen eine feine nucht nog unt weltrusten ich must morgen ARBEITEN !
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:09 schreef Hoogstaande het volgende:
Je moet af en toe je gewoontes doorbreken. Het is goed dat wij als autisten leren omgaan met veranderingen.quote:
Paulus dan?quote:
lekker schermpje iddquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:09 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je moet af en toe je gewoontes doorbreken. Het is goed dat wij als autisten leren omgaan met veranderingen.
Ja is doelbewustquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:10 schreef zquing het volgende:
[..]
oow, als het doelbewust is is 't goed
ah, je gaat nu ook mannen neukenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je moet af en toe je gewoontes doorbreken. Het is goed dat wij als autisten leren omgaan met veranderingen.
oh ik ken jou, volgens mij woon je ook nog erg dichtbijquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nu is Sittard in de meerderheid hier
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
ah, je gaat nu ook mannen neuken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |