quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:27 schreef semexo het volgende:
Voordat het gebeurt, zullen er tekenen aan de hemel zijn.
Tekenen aan de hemel: Boven Noorwegen al een spiraal, en wie weet wat we nog meer gaan zien...
Dat waren de Russen toch?quote:
maar dat neemt niet weg dat het een teken kan zijnquote:
hopeloos.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:13 schreef Juicyhil het volgende:
Wanneer gaan we dood?
Sluit ik voor die tijd nog even een uitvaartverzekering af.
Klopt. Maar als alle man-made hemeltekenen mee gaan tellen dan heb je wel erg vaak bingo.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:53 schreef Flurry het volgende:
[..]
maar dat neemt niet weg dat het een teken kan zijn
Pfff, niet in de conspiracywereld uiteraard.quote:
goeie vraag.quote:Op zondag 31 januari 2010 05:01 schreef luckyb1rd het volgende:
Om het verhaal nog wat aan te dikken, wat doet een standbeeld van de Hindoe God Shiva voor het Cern gebouw en Large Hadron Collider?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lees meer over God Shiva de vernietiger;
http://www.adolphus.nl/sadhoes/shiva.html
OMG! we all gonna DIE!![]()
He says this quatrain refers to the time when the Anti-Christ is taking over Europe. Due to the great threat he will be posing to the world balance of order, Switzerland will not be neutral for the first time in its history. Switzerland will take the side of those who oppose the anti-christ. This is what is meant by "Saturn will change from gold to iron". Currently Switzerland and Geneva are represented by gold because they are neutral and because of their banks and financial structure. But in this situation they will be fighting against teh anti-christ, and so their assets will be geared to warfare, represented by iron, for the weapons and such. And so the warning to leave Geneva will be because there will be bombs dropping on and around Geneva. He says there will be signs in the sky, referring to the fact that the people will know the anti-christ's army is advancing, because of the aircraft flying over and dropping bombs. And because of the shells and such being shot into the city. They will see the rockets streaking across the sky. He says he uses Saturn, in this case, to represent patience and wisdom. The Swiss people have been very patient across many centuries by staying neutral, and they have been wise to do this. But when this particular conflict comes along, they realize this is a case where you can't stay neutral because you're going to be swallowed up anyway. So they join those that are against the anti-christ because they're fighting for freedom. The Swiss are fiercely independent and fiercely in favor of freedom. He says Raypoz is representing the man who will become known as the anti-christ.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:27 schreef semexo het volgende:
Century 9, Number 44
Migrés, migrés de Genefue trestous,
Saturne d'or en fer se changera,
Le contre RAYPOZ exterminera tous,
Auant l'aruent le Ciel signes fera.
Ben je al es gepromoveerd?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:34 schreef MarcoenCabbolet het volgende:
...
Is dit een serieuze vraag?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:12 schreef mediaconsument het volgende:
Waarom experimenteren als je al weet wat je ervan kunt verwachten?
Als een hypothese wordt opgesteld, dan gaat men er in de regel niet vanuit dat men weet wat er gaat gebeuren. Ze denken een idee te hebben. Om het te weten, hebben ze een experiment nodig. Het doel van dit experiment is dan ook het winnen van nieuwe informatie omtrent de kleinste bouwstenen van ons heelal.quote:
Het is een Indiaas complotquote:Op zondag 31 januari 2010 05:01 schreef luckyb1rd het volgende:
Om het verhaal nog wat aan te dikken, wat doet een standbeeld van de Hindoe God Shiva voor het Cern gebouw en Large Hadron Collider?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lees meer over God Shiva de vernietiger;
http://www.adolphus.nl/sadhoes/shiva.html
OMG! we all gonna DIE!![]()
bronquote:Op 18 juni 2004 werd een ongebruikelijk kunstwerk onthuld bij CERN, het Europese Centrum voor Onderzoek naar deeltjesfysica in Geneve. Het kunstwerk, een 2 meter hoog standbeeld van de Indiase god Shiva Nataraja, de Koning van de Dans, werd aan CERN overhandigd door de Indiase regering om de langdurige relatie tussen hen te vieren. Het beeld staat symbool voor Shiva's kosmische dans van creatie en vernietiging.
Er was voor het beeld van Shiva Nataraja gekozen vanwege de overeenkomst van Shiva's dans en de kosmische dans van subatomaire deeltjes die door CERN's wetenschappers wordt waargenomen en geanalyseerd.
Als het iets 'ala' atoombom is zal het wel meevallen, niet voor de mensen daar. Ik denk dat het hooguit tot Wallonië voelbaar is rond Nederlands Limburg lijkt me de dreiging al minder.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:00 schreef semexo het volgende:
Ik hoor steeds meer mensen die dromen over een grote nucleaire explosie!
Bijvoorbeeld in dit topic: Dromen over een nucleaire holocaust
Wij zitten zo'n 500km van Geneve, en de Alpen zitten ertussen. Hopelijk is dat voldoende (afgezien van de fallout die er op zal treden).
Heerlijk, wat hou ik van deze nuchterheid!!! Ben het volledig met je eensquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:42 schreef FR-1908-FR het volgende:
We hadden de afgelopen tien jaar al acht keer levend moeten verbranden, twaalf keer zouden we verdrinken door een allesvernietigende overtroming en we hadden al tien keer moeten exploderen..
Wat een onzin weer...
Brians dreamsquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:40 schreef semexo het volgende:
[ afbeelding ]
Droom op 31-01-10:
"system fails and people die - call now, warn them???" - Brian Ladd
Je kunt volgens mij dan ook geen geleerde zijn zonder te prutsen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:55 schreef Schonedal het volgende:
Niks aan de hand, dit heelal is ook ontstaan door het werk van een stelletje prutsende geleerden.
correct, maar we kennen allemaal de wetenschappelijke "fouten" die gemaakt kunnen wordenquote:Op zondag 14 februari 2010 06:17 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
statistisch gezien is nog geen enkele voorspelling van het einde der dagen uitgekomenlet's see how much luck TRU got this time ... tvp ook
Maar we kennen ook allemaal de *fouten* die ze niet maken? Als ik morgen de weg over loop is er statische ook een kans dat ik de overkant niet haalt? Moet ik stoppen met na buiten te gaan?quote:Op zondag 14 februari 2010 20:06 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
correct, maar we kennen allemaal de wetenschappelijke "fouten" die gemaakt kunnen worden
Ach jah, het hoeft maar 1 keer goed -fout- te gaan toch?quote:Op zondag 14 februari 2010 20:07 schreef donthate het volgende:
[..]
Maar we kennen ook allemaal de *fouten* die ze niet maken? Als ik morgen de weg over loop is er statische ook een kans dat ik de overkant niet haalt? Moet ik stoppen met na buiten te gaan?
Daar heb je helemaal gelijk in ik denk als er grote risico's aan verbonden zouden zijn dan zouden ze het toch maar niet zo doen(neem ik aan maar er is altijd een kans dat het mis kan gaan)Maar denk meer dat het die complot denkers die hier weer een probleem en een ding van maken ...quote:Op zondag 14 februari 2010 20:26 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
Ach jah, het hoeft maar 1 keer goed -fout- te gaan toch?
Maar ik neem aan dat ze het experiment niet uitvoeren als er grote risico's aan verbonden zijn
Ken je het verhaal: the boy that screamed Wolf?quote:Op zondag 14 februari 2010 20:30 schreef donthate het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in ik denk als er grote risico's aan verbonden zouden zijn dan zouden ze het toch maar niet zo doen(neem ik aan maar er is altijd een kans dat het mis kan gaan)Maar denk meer dat het die complot denkers die hier weer een probleem en een ding van maken ...Maar die maken overal problemen van als het aan die mensen ligt gaan we er elk jaar wel 10x aan zo niet meer en we zijn er nog steeds
true roept wolf. wolf komt niet. wolf komt komende 2 eeuw niet. true blijft roepen. * sigh *quote:Op zondag 14 februari 2010 20:37 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
Ken je het verhaal: the boy that screamed Wolf?
De eerste keer dat hij help schreeuwde/duidelijk wilde maken dat er "iets stond te gebeuren" was het 1 waardeloze grap, waar hij misschien zelf het meest om kon lachen
De tweede keer dat hij Wolf riep kreeg hij op zijn flikker, omdat er wederom niks aan de hand was..
De derde keer dat hij het riep was tevens zijn einde. Zijn moeder was het spuugzat en draaide een wasje terwijl haar kind werd verslonden door de Wolf
Het verhaal van: "het einde" of begin zoals je het ook kunt bekijken
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:27 schreef semexo het volgende:
Geneve = De plaats waar de LHC zich bevindt
Nja die mensen zeggen als er al een zwart gat blijft die niet gelijk weer dicht gaat dan zal het miljarden jaren duren na en als het idd wel heel snel gaat wat jij zegt dan merk je er niks van dusquote:Op maandag 15 februari 2010 12:14 schreef vosss het volgende:
Mocht er overigens een zwart gat ontstaan wat de aarde op slokt, dan denk ik dat we daar allemaal weinig van merken toch?
Volgens mij gaat dat razend snel en is het gewoon van het ene op het andere moment afgelopen of niet?
Nee, het kan,afhankelijk van het proces, prima duizenden jaren duren voordat het zwarte gat significant gegroeid is.quote:Op maandag 15 februari 2010 12:14 schreef vosss het volgende:
Mocht er overigens een zwart gat ontstaan wat de aarde op slokt, dan denk ik dat we daar allemaal weinig van merken toch?
Volgens mij gaat dat razend snel en is het gewoon van het ene op het andere moment afgelopen of niet?
Motiverendquote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:48 schreef semexo het volgende:
http://www.nu.nl/wetensch(...)r-ooit-opgewekt.html
NEW YORK - Amerikaanse wetenschappers zijn erin geslaagd de hoogste temperatuur ooit te bewerkstelligen. In een deeltjesversneller in New York hebben ze twee goud-ionen op elkaar laten botsen, waardoor een ontploffing van 4 biljoen (4000 miljard) graden Celsius ontstond.
Laat staan wat die Saturnusvormige machine in Geneve wel niet kan opwekken... vuurbal tegen het helium aan...
Zo win ik 2 keer per maand de loterijquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:05 schreef Iblis het volgende:
Het genie Walter Wagner met zijn ‘It’s either gonna happen or it’s not gonna happen’ mag natuurlijk ook niet ontbreken in deze discussie.
dit vind ik wel even apart. Toen ik klein was had ik 1 terugkerende droom. Dat was namelijk dat ik een fiets neerzette ergens, en er ineens een grote vuurbal verscheen. Ook het concept van een zwart gat kwam regelmatig voor. Wat het voor mij zo apart maakt, is het feit dat ik echt doodsangst beleefde, iets wat ik toen nog niet echt kon. Het geluid blijft me ook altijd bij. Sommige mensen hier weten dat ik vanwege die nachtmerries inmiddels lucide kan dromen. Ook het geluid is me altijd bijgebleven. Heb vaker dromen over zware natuurrampen overigensquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:00 schreef semexo het volgende:
Ik hoor steeds meer mensen die dromen over een grote nucleaire explosie!
Bijvoorbeeld in dit topic: Dromen over een nucleaire holocaust
Wij zitten zo'n 500km van Geneve, en de Alpen zitten ertussen. Hopelijk is dat voldoende (afgezien van de fallout die er op zal treden).
Had niet gezien dat ik in TRU zatquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:18 schreef Bensel het volgende:
lees dan degene die ik quote. daar reageer ik namelijk op. Bovendien zijn we in tru, dus dergelijke links kunne hier wel degelijk gemaakt worden.
ik eis een EXCUUS van al die mensen die het voorspeld hebben als ze een keer er naast zggen mag dit ook weleensquote:
Je moet niet alles geloven wat ze zeggenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 05:16 schreef donthate het volgende:
[..]
ik eis een EXCUUS van al die mensen die het voorspeld hebben als ze een keer er naast zggen mag dit ook weleens
Dat doen we dan ook niet (Met ruzies tot gevolgquote:Op zaterdag 27 februari 2010 08:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat ze zeggen
Ze hebben de experimenten nog niet uitgevoerd, terwijl ze zeiden dat ze dit halverwege februari zouden doen. Wordt het alsnog tegengehouden door hogere heren of zelfs wezens die niet van hier zijn..?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 05:16 schreef donthate het volgende:
[..]
ik eis een EXCUUS van al die mensen die het voorspeld hebben als ze een keer er naast zggen mag dit ook weleens
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:24 schreef semexo het volgende:
[..]
Ze hebben de experimenten nog niet uitgevoerd, terwijl ze zeiden dat ze dit halverwege februari zouden doen. Wordt het alsnog tegengehouden door hogere heren of zelfs wezens die niet van hier zijn..?
Het wordt inderdaad tegengehouden door wezens die niet van hier zijn.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:24 schreef semexo het volgende:
Ze hebben de experimenten nog niet uitgevoerd, terwijl ze zeiden dat ze dit halverwege februari zouden doen. Wordt het alsnog tegengehouden door hogere heren of zelfs wezens die niet van hier zijn..?
Uit de toekomst? Stond een tijd terug zelfs op de frontpagequote:Op zondag 28 februari 2010 15:34 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Het wordt inderdaad tegengehouden door wezens die niet van hier zijn.
So much for het alom geprezen "peer reviewed".quote:Op zondag 14 februari 2010 20:06 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
correct, maar we kennen allemaal de wetenschappelijke "fouten" die gemaakt kunnen worden
*proest* klimaatrapport als recent voorbeeld
Ja, en Kurt Cobainquote:Op zondag 28 februari 2010 21:18 schreef ShevaJB het volgende:
Uit de toekomst? Stond een tijd terug zelfs op de frontpage
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:32 schreef Flammie het volgende:
Vooruit dan maar.. wat dachten we van 25 juli 2010..
Time-travelling Higgs sabotages the LHC. No, reallyquote:Op zondag 28 februari 2010 21:18 schreef ShevaJB het volgende:
Uit de toekomst? Stond een tijd terug zelfs op de frontpage
Dit gaat een rel wordenquote:Op donderdag 11 maart 2010 05:06 schreef Spellmeista het volgende:
http://www.nu.nl/wetensch(...)aar-stil-liggen.html
Deeltjesversneller komt jaar stil te liggen. Te weten eind novermber 2011. Daarna wordt de "maximale" kracht getest.
Meningen? Gedachten hierover m.b.t. 21 december 2012?
Misschien te ver gezocht..en ik denk zelf dat dit losstaat van de laatstgenoemde datum.
lolquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:51 schreef Jumparound het volgende:
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/ ?
Uit de source:quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:51 schreef Jumparound het volgende:
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/ ?
1 2 | please email xxx@xxx.xxx to receive a full refund --> |
Waarom zelfmoord plegen als het al voor je gedaan wordt?quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:43 schreef semexo het volgende:
Een Indiaas meisje pleegde zelfmoord uit angst voor de ondergang van de aarde.
nou ben benieuwd, heb je altijd maar een paranoïde en verward kereltje gevonden maar als er nu wat ernstigs gebeurd krijg je van mij je welverdiende kudo's.quote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:34 schreef UncleScorp het volgende:
Het begint een beetje te vervelen![]()
Eerste oerknal met deeltjesversneller mislukt
De deeltjesversneller in Genève moest vandaag voor het eerst een oerknal nabootsen. De eerste poging werd alvast gestaakt door problemen met het controlesysteem. Deze middag zouden de wetenschappers van het CERN een nieuwe poging ondernemen.
Met hun eigen 'big bang' willen de onderzoekers meer te weten komen over het ontstaan van het heelal. Daarvoor worden atoomdeeltjes aan hoge snelheid afgeschoten. De tunnel van de deeltjesversneller is liefst 27 kilometer lang. Door technische problemen kon hij sinds de start in 2008 nog niet intensief gebruikt worden. (gb)
www.hln.be
als 1 zo'n proton je zou raken, zou dat voelen alsof er een vlieg tegen je aan vliegt. Best knap, als je beseft dat een gram stof ongeveer 10 tot de macht 24 atomen bevat. En protonen zijn nog veel kleiner, die zitten in de kern van een atoom (meestal), waarbij je echt moet denken aan een enorm kleine kern, met een hoop electronen die op een relatief grote afstand er omheen 'zweven'. Dat geeft je wel een idee van de krachten waarmee men werkt.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:15 schreef Jumparound het volgende:
en hoeveel is dat?
Er zit een verschil tussen "voelt alsof er een vlieg tegen je aan vliegt" en "het proton heeft net zoveel kinetische energie als een rondvliegende vlieg". Het lijkt me sterk dat je de impact van één proton kunt "voelen".quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:53 schreef Bensel het volgende:
[..]
als 1 zo'n proton je zou raken, zou dat voelen alsof er een vlieg tegen je aan vliegt.
ik leg het ff simpel uit, okay. ik weet ook wel dat een zenuw geen enkele proton kan voelen. Het is wel een redelijke analogie.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:19 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen "voelt alsof er een vlieg tegen je aan vliegt" en "het proton heeft net zoveel kinetische energie als een rondvliegende vlieg". Het lijkt me sterk dat je de impact van één proton kunt "voelen".
Nou ja, je zegt dat het "zou voelen als", maar je voelt er niks van.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:06 schreef Bensel het volgende:
[..]
ik leg het ff simpel uit, okay. ik weet ook wel dat een zenuw geen enkele proton kan voelen. Het is wel een redelijke analogie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |