quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:50 schreef woozi het volgende:
nou maar hopen dat het geen fisioen visioen was
quote:
quote:a nuclear explosion can be accidental. Such an accident can unintentionally have very far-reaching effects. To dream of a nuclear explosion can highlight our anxiety about great change in our lives. We do not yet know what effect that change may have. We do, however, know we must undertake radical change , but would prefer it to be a more gradual process.
Mja, visionair, dan denk ik meer aan het type 'voorspellend'. Dat heb ik één keer gehad, vond ik ook heel freaky; ben op mijn 17e verjaardag veel te hard gaan zuipen en blowen in de stad, waarna ik middenin een coffeeshop (naarstig op zoek naar water) out ging. Later had ik in de achtertuin staan kotsen en moest ik 't van de uitbater zelf opruimen met een mop en emmer. Ik was nog nooit in die shop geweest, want 17, laat staan in die achtertuin, maar exáct dat ellendige soppen terwijl je t liefst wil slapen, precies in die achtertuin, had ik enkele dagen eerder gedroomd.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:53 schreef Salvad0R het volgende:
Een vriend van me heeft ook van die visionaire dromen... droomde ook een keer over een nucleare holocaust... Hij was helemaal bewust van de manier waarop hij stierf aan die nuke, hij zei dat hij eerst een trilling voelde alsof al zijn organen losgeschud werden van zijn lichaam, en vervolgens werd hij compleet gedesintegreerd. Sick shit homeyz.
Inderdaad, die zocht ik. Mooie scene.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:59 schreef GanGStaR het volgende:
[url=http://www.youtube.com/watch?v=vfZke069f4g]Sarah Connor[/youtube] wil haar droom graag terug..
Het betekent dus dat je binnenkort een naakte Oostenrijker kan verwachten.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:59 schreef GanGStaR het volgende:
[url=http://www.youtube.com/watch?v=vfZke069f4g]Sarah Connor[/youtube] wil haar droom graag terug..
jaja, als url nou gewoon url bleef en niet naar youtube ging.. aangezien hij toch niet embedded kan worden op andere sites.. .maar goed.. genoeg offtopicquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:00 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Inderdaad, die zocht ik. Mooie scene.
Beetje jammer dat-ie weer van een SUKKEL komt die niet snapt wat een aspect ratio is.
Heb je het wel afgebouwd? Cold turkey stoppen zorgt bij je blijkbaar voor ontwenningsverschijnselenquote:
Ik was in de stad waar ik woon, Utrecht, maar kan me niet specifiek herinneren of ik nou op de Neude stond, of in Overvecht, of waar ook.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:04 schreef paaskannekoekje het volgende:
Je hebt het over de Domtoren, maar je weet niet in welke stad je was.
Da's nogal een verschil, tussen of de machten van het kwaad, of de machten van het goede winnen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:35 schreef superworm het volgende:
Ik was in de stad waar ik woon, Utrecht, maar kan me niet specifiek herinneren of ik nou op de Neude stond, of in Overvecht, of waar ook.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:38 schreef speknek het volgende:
[..]
Da's nogal een verschil, tussen of de machten van het kwaad, of de machten van het goede winnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |