Had niet gezien dat ik in TRU zatquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:18 schreef Bensel het volgende:
lees dan degene die ik quote. daar reageer ik namelijk op. Bovendien zijn we in tru, dus dergelijke links kunne hier wel degelijk gemaakt worden.
ik eis een EXCUUS van al die mensen die het voorspeld hebben als ze een keer er naast zggen mag dit ook weleensquote:
Je moet niet alles geloven wat ze zeggenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 05:16 schreef donthate het volgende:
[..]
ik eis een EXCUUS van al die mensen die het voorspeld hebben als ze een keer er naast zggen mag dit ook weleens
Dat doen we dan ook niet (Met ruzies tot gevolgquote:Op zaterdag 27 februari 2010 08:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat ze zeggen
Ze hebben de experimenten nog niet uitgevoerd, terwijl ze zeiden dat ze dit halverwege februari zouden doen. Wordt het alsnog tegengehouden door hogere heren of zelfs wezens die niet van hier zijn..?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 05:16 schreef donthate het volgende:
[..]
ik eis een EXCUUS van al die mensen die het voorspeld hebben als ze een keer er naast zggen mag dit ook weleens
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:24 schreef semexo het volgende:
[..]
Ze hebben de experimenten nog niet uitgevoerd, terwijl ze zeiden dat ze dit halverwege februari zouden doen. Wordt het alsnog tegengehouden door hogere heren of zelfs wezens die niet van hier zijn..?
Het wordt inderdaad tegengehouden door wezens die niet van hier zijn.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:24 schreef semexo het volgende:
Ze hebben de experimenten nog niet uitgevoerd, terwijl ze zeiden dat ze dit halverwege februari zouden doen. Wordt het alsnog tegengehouden door hogere heren of zelfs wezens die niet van hier zijn..?
Uit de toekomst? Stond een tijd terug zelfs op de frontpagequote:Op zondag 28 februari 2010 15:34 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Het wordt inderdaad tegengehouden door wezens die niet van hier zijn.
So much for het alom geprezen "peer reviewed".quote:Op zondag 14 februari 2010 20:06 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
correct, maar we kennen allemaal de wetenschappelijke "fouten" die gemaakt kunnen worden
*proest* klimaatrapport als recent voorbeeld
Ja, en Kurt Cobainquote:Op zondag 28 februari 2010 21:18 schreef ShevaJB het volgende:
Uit de toekomst? Stond een tijd terug zelfs op de frontpage
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:32 schreef Flammie het volgende:
Vooruit dan maar.. wat dachten we van 25 juli 2010..
Time-travelling Higgs sabotages the LHC. No, reallyquote:Op zondag 28 februari 2010 21:18 schreef ShevaJB het volgende:
Uit de toekomst? Stond een tijd terug zelfs op de frontpage
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |