Ik wilde 'm eigenlijk eerst in Zevenhuizen neerleggen, maar ik zag dat ie daar al heeft gelegenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:26 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik niet. Hoewel ik an sich redelijk in de buurt woon ben ik zondag weer vader geworden. Even andere prioriteiten
Overigens, wel mooi dat je het gat van midden/zuid Drenthe opvult, waar de stok nooit kwam
Welke van de 15?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:29 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik wilde 'm eigenlijk eerst in Zevenhuizen neerleggen, maar ik zag dat ie daar al heeft gelegen
Gefeliciteerd trouwens
Gefeliciteerdquote:Hoewel ik an sich redelijk in de buurt woon ben ik zondag weer vader geworden
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:26 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik niet. Hoewel ik an sich redelijk in de buurt woon ben ik zondag weer vader geworden. Even andere prioriteiten
Overigens, wel mooi dat je het gat van midden/zuid Drenthe opvult, waar de stok nooit kwam
Nope, zijn er een paar meer.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:16 schreef Crutch het volgende:
[..]
Groningen
Ik dacht dat er maar 2 zijn...
quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:32 schreef postmuis het volgende:
eindelijk weer friesland ik ga vanmiddag maar even kijken of ik hem kan vinden
Hoe zou jij het vinden om midden in de nacht, naakt, in de sneeuw aan een paal te worden gebonden en verder aan je lot overgelaten te worden, hopend dat iemand in de komende dagen jouw locatie weet te herleiden en er moeite voor moet doen om je los en schoon te maken en je vervolgens in een warm voertuig te leggen, ervan overtuigd dat je gered bent, om vervolgens genadeloos ergens anders gedumpt te worden, puur en alleen ter vermaak van anderen...quote:
Tja, als je het zo bekijkt......quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:40 schreef Thijz het volgende:
[..]
Hoe zou jij het vinden om midden in de nacht, naakt, in de sneeuw aan een paal te worden gebonden en verder aan je lot overgelaten te worden, hopend dat iemand in de komende dagen jouw locatie weet te herleiden en er moeite voor moet doen om je los en schoon te maken en je vervolgens in een warm voertuig te leggen, ervan overtuigd dat je gered bent, om vervolgens genadeloos ergens anders gedumpt te worden, puur en alleen ter vermaak van anderen...![]()
Ben blij dat ik de stok niet ben![]()
![]()
En?quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:32 schreef postmuis het volgende:
Hij ligt in Drenthe, hoor....quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:32 schreef postmuis het volgende:
Volgens mij is 'ie nog steeds aan 't kijkenquote:
Tja, dat kan ook nog wel even duren als je in het (bekendere) Friese Makkum gaat kijken.........quote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:42 schreef Thijz het volgende:
[..]
Volgens mij is 'ie nog steeds aan 't kijken
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:55 schreef Broertie het volgende:
Niemand onderweg? Dan spring ik over een uurtje in de auto....
Dicht bij Deventer is de clou he?!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:55 schreef Broertie het volgende:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:55 schreef Broertie het volgende:
Zodat ik 'm daar op kan pikken.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:58 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dicht bij Deventer is de clou he?!
Dat bedoel ik inderdaadquote:
In Twente meer dan in de Achterhoek.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:29 schreef Crutch het volgende:
Spreken jullie ook met de lange 'o' en slikken jullie alles in?
Ik vind dat zo sexy bij vrouwen; zo'n schattig Ilse deLange accentquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:06 schreef Thijz het volgende:
[..]
In Twente meer dan in de Achterhoek.
Ik welquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:29 schreef Crutch het volgende:
Spreken jullie ook met de lange 'o' en slikken jullie alles in?
Dat meisje waarmee ik de stok ging halen(foto) is ook vanaf geboorte Fries en na zo'n 20 jaar in Friesland gewoond te hebben heeft ze een tijd in Tilburg gewoond. Echt grappig om te horen hoe die zachte G er langzaam insloop. Gelukkig (nu ze weer in het hoge noorden woont) is dat al weer aardig bijgetrokken.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:53 schreef Prowl het volgende:
[..]
Ik wel![]()
Alleen heb ik na 10 jr Limburg ook een zachte G
Ooooooh, wat leueueueueueukquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:46 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik vind dat zo sexy bij vrouwen; zo'n schattig Ilse deLange accent
Vrouwen met Twents accentquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:46 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik vind dat zo sexy bij vrouwen; zo'n schattig Ilse deLange accent
LADIES AND GENTLEMEN!!! THE FOK!STOK™ HAS MOVED!!!! (of zoiets)quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:00 schreef Broertie het volgende:
Stok is weg, foto's van nieuwe locatie volgen vanavond, anders morgenvroeg.
Bring it on.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:00 schreef Broertie het volgende:
Stok is weg, foto's van nieuwe locatie volgen vanavond, anders morgenvroegmiddag.
Vol verwachting klopt ons hart...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:43 schreef Broertie het volgende:
Gister feestje gehad, was emotioneel (lees:brak) niet in staat om eerder achter de pc te gaan zitten....![]()
Zal nu even een leuk verhaaltje in elkaar draaien, eventjes geduld nog.
Dat in het achterhoofd hebbende, ben ik maar met een flinke busquote:Op maandag 15 februari 2010 10:48 schreef Crutch het volgende:
Het slot wil niet zo makkelijk open met dit weer. In Vaals hadden we geluk dat we de stok met slot en al over het bord konden schuiven, want ik kreeg in de auto pas het slot open. Bij het huidige bord kan dat niet, dus in het ergste geval is een flinke schaar/tang wel handig, maar de sleutel verwarmen met een aansteker moet ook lukken.
Erm, nee.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:33 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik denk hier
Thijz vergeet volgens mij de weg naar rechts na de bocht op de eerste foto
Ik had ook niet gezegd dat ik het makkelijk zou maken...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:10 schreef Crutch het volgende:
Ik zit nu al een uur te streetviewen, maar ik kom er niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |