Ik wilde 'm eigenlijk eerst in Zevenhuizen neerleggen, maar ik zag dat ie daar al heeft gelegenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:26 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik niet. Hoewel ik an sich redelijk in de buurt woon ben ik zondag weer vader geworden. Even andere prioriteiten
Overigens, wel mooi dat je het gat van midden/zuid Drenthe opvult, waar de stok nooit kwam
Welke van de 15?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:29 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik wilde 'm eigenlijk eerst in Zevenhuizen neerleggen, maar ik zag dat ie daar al heeft gelegen
Gefeliciteerd trouwens
Gefeliciteerdquote:Hoewel ik an sich redelijk in de buurt woon ben ik zondag weer vader geworden
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:26 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik niet. Hoewel ik an sich redelijk in de buurt woon ben ik zondag weer vader geworden. Even andere prioriteiten
Overigens, wel mooi dat je het gat van midden/zuid Drenthe opvult, waar de stok nooit kwam
Nope, zijn er een paar meer.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:16 schreef Crutch het volgende:
[..]
Groningen
Ik dacht dat er maar 2 zijn...
quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:32 schreef postmuis het volgende:
eindelijk weer friesland ik ga vanmiddag maar even kijken of ik hem kan vinden
Hoe zou jij het vinden om midden in de nacht, naakt, in de sneeuw aan een paal te worden gebonden en verder aan je lot overgelaten te worden, hopend dat iemand in de komende dagen jouw locatie weet te herleiden en er moeite voor moet doen om je los en schoon te maken en je vervolgens in een warm voertuig te leggen, ervan overtuigd dat je gered bent, om vervolgens genadeloos ergens anders gedumpt te worden, puur en alleen ter vermaak van anderen...quote:
Tja, als je het zo bekijkt......quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:40 schreef Thijz het volgende:
[..]
Hoe zou jij het vinden om midden in de nacht, naakt, in de sneeuw aan een paal te worden gebonden en verder aan je lot overgelaten te worden, hopend dat iemand in de komende dagen jouw locatie weet te herleiden en er moeite voor moet doen om je los en schoon te maken en je vervolgens in een warm voertuig te leggen, ervan overtuigd dat je gered bent, om vervolgens genadeloos ergens anders gedumpt te worden, puur en alleen ter vermaak van anderen...![]()
Ben blij dat ik de stok niet ben![]()
![]()
En?quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:32 schreef postmuis het volgende:
Hij ligt in Drenthe, hoor....quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:32 schreef postmuis het volgende:
Volgens mij is 'ie nog steeds aan 't kijkenquote:
Tja, dat kan ook nog wel even duren als je in het (bekendere) Friese Makkum gaat kijken.........quote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:42 schreef Thijz het volgende:
[..]
Volgens mij is 'ie nog steeds aan 't kijken
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:55 schreef Broertie het volgende:
Niemand onderweg? Dan spring ik over een uurtje in de auto....
Dicht bij Deventer is de clou he?!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:55 schreef Broertie het volgende:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:55 schreef Broertie het volgende:
Zodat ik 'm daar op kan pikken.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:58 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dicht bij Deventer is de clou he?!
Dat bedoel ik inderdaadquote:
In Twente meer dan in de Achterhoek.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:29 schreef Crutch het volgende:
Spreken jullie ook met de lange 'o' en slikken jullie alles in?
Ik vind dat zo sexy bij vrouwen; zo'n schattig Ilse deLange accentquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:06 schreef Thijz het volgende:
[..]
In Twente meer dan in de Achterhoek.
Ik welquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:29 schreef Crutch het volgende:
Spreken jullie ook met de lange 'o' en slikken jullie alles in?
Dat meisje waarmee ik de stok ging halen(foto) is ook vanaf geboorte Fries en na zo'n 20 jaar in Friesland gewoond te hebben heeft ze een tijd in Tilburg gewoond. Echt grappig om te horen hoe die zachte G er langzaam insloop. Gelukkig (nu ze weer in het hoge noorden woont) is dat al weer aardig bijgetrokken.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:53 schreef Prowl het volgende:
[..]
Ik wel![]()
Alleen heb ik na 10 jr Limburg ook een zachte G
Ooooooh, wat leueueueueueukquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:46 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik vind dat zo sexy bij vrouwen; zo'n schattig Ilse deLange accent
Vrouwen met Twents accentquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:46 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik vind dat zo sexy bij vrouwen; zo'n schattig Ilse deLange accent
LADIES AND GENTLEMEN!!! THE FOK!STOK™ HAS MOVED!!!! (of zoiets)quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:00 schreef Broertie het volgende:
Stok is weg, foto's van nieuwe locatie volgen vanavond, anders morgenvroeg.
Bring it on.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:00 schreef Broertie het volgende:
Stok is weg, foto's van nieuwe locatie volgen vanavond, anders morgenvroegmiddag.
Vol verwachting klopt ons hart...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:43 schreef Broertie het volgende:
Gister feestje gehad, was emotioneel (lees:brak) niet in staat om eerder achter de pc te gaan zitten....![]()
Zal nu even een leuk verhaaltje in elkaar draaien, eventjes geduld nog.
Dat in het achterhoofd hebbende, ben ik maar met een flinke busquote:Op maandag 15 februari 2010 10:48 schreef Crutch het volgende:
Het slot wil niet zo makkelijk open met dit weer. In Vaals hadden we geluk dat we de stok met slot en al over het bord konden schuiven, want ik kreeg in de auto pas het slot open. Bij het huidige bord kan dat niet, dus in het ergste geval is een flinke schaar/tang wel handig, maar de sleutel verwarmen met een aansteker moet ook lukken.
Erm, nee.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:33 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik denk hier
Thijz vergeet volgens mij de weg naar rechts na de bocht op de eerste foto
Ik had ook niet gezegd dat ik het makkelijk zou maken...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:10 schreef Crutch het volgende:
Ik zit nu al een uur te streetviewen, maar ik kom er niet uit.
Damn, meteen ff de Wiki's en mijn Maps bijwerkenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:29 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Roep Nijnja maar terug, ik krijg net een telefoontje van maok, ze heeft de FOK!stok zojuist opgehaald.
Hij lag op mijn gegokte lokatie
Nice GM-skills! Wat is je geheim? Ik dacht dat ik nog wel selectief foto's had genomen...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:29 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Roep Nijnja maar terug, ik krijg net een telefoontje van maok, ze heeft de FOK!stok zojuist opgehaald.
Hij lag op mijn gegokte lokatie
Krijgt Nijn nu een koekje van eigen deeg?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:26 schreef Broertie het volgende:
Krijg net sms van Nijnja.... Kan de stok niet vinden, heb hem maar gezegd dat 'ie al opgehaald is..
Daar zat ik ook al aan te denken..... Zal hem leren....quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:38 schreef boertie het volgende:
[..]
Krijgt Nijn nu een koekje van eigen deeg?Zie Oude Molen
Daar gaat de grap die ik net had bedachtquote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:11 schreef boertie het volgende:
Hmmz Ik zat al te kijken bij Zwolle in gelderland.![]()
Hier dus
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:38 schreef boertie het volgende:
[..]
Krijgt Nijn nu een koekje van eigen deeg?Zie Oude Molen
Haha ja, ach ja, ik heb ook een nieuwe CD gemaakt, en die moet ik altijd even testen in de auto. Daarbij vind ik rijden helemaal niet vervelendquote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:42 schreef Broertie het volgende:
[..]
Daar zat ik ook al aan te denken..... Zal hem leren....heheh! (No offence, Nijn, ik mag graag een beetje plagen
) Nieuw spreekwoord voor de wiki: Al is de verplaatsing nog zo snel, de Fok!-stok achterhaalt hem wel! (of zoiets....)
Deze bedoel je?:quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:11 schreef nijnja het volgende:
Oh trouewns, mooi die 60zone gefotograffeerd, zo zonder dat 'ijsseldijk'-bordje (ofzo) eronder
Ja, daarom zeg ik ook dat je hem goed//slim genomen hebt! Totaal terechtquote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:23 schreef Broertie het volgende:
[..]
Deze bedoel je?:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
De tweede foto had ik als hint willen gebruiken, als ik hem er gelijk op had gezet, werd het wel érg makkelijk...
Creatief foto's nemen is wel toegestaan, dacht ik, is wat anders dan fotosoepen...
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:09 schreef nijnja het volgende:
[..]
Daar gaat de grap die ik net had bedacht!
Nouja, al een tijdje terug, maar die Zwolle heeft witte borden...
Haha ach ja, er zullen vast wel meer plaatsen zijn die meerdere mensen op het 'lijstje' hebben staan, maargoedquote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:44 schreef Thijz het volgende:
[..]
Die had ik ook nog op m'n lijstje staan.
Sms naar broertie:quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:51 schreef maok het volgende:
Nijnja, heb je mijn paraplu gezien? Ik had hem even aan het bord gehangen om wat foto's te maken maar toen ik in de bus terug zat kwam ik er achter dat ik mijn paraplu niet bij mij had.
Ik ga de stok zo na het eten plaatsen, ik zal eerst even een verslagje doen van zijn reis tot nu toe.
Sms 2:quote:Ik rijd nu dus rond in Zwolle en ben tot de conclusie gekomen dat: A. Ik kan geen kaart lezen, of B. De op fok genoemde plaatsen kloppen neit. Bij de ene vond ik geen bord, de ander (lijnbaan of rijnbaan ofzo) hing alleen een paraplu aan het bord =p. Heb je een tip? (kan niet bellen, batterij bijna leeg)
quote:Of C. De stok is opgehaald, D: gemeente of iets heeft de stok verwijderd
Je was iig bij het goede bord.quote:
Ik ontken alles!!!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:23 schreef maok het volgende:
Thuis gekomen vond mijn kat hem nogal stinken en we vroegen ons af wat dat witte spul was:
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:23 schreef maok het volgende:
Thuis gekomen vond mijn kat hem nogal stinken en we vroegen ons af wat dat witte spul was:
Heb jij de stok WD 40 toegediendquote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:46 schreef Broertie het volgende:
Tipje: als je hem gewassen hebt, (de stok dan....) smeer het slot dan weer even, de olie die ik er gister ingespoten heb, is nu wel weggewassen......
* Broertie krijgt een ingeving....
Dat "witte spul" is de WD 40 die ik hem gister heb toegediend......
Bocht in de weg, kruispunt met weg naar rechts, veel velden en aan de zuidkant van Zwolle is de rand niet echt duidelijk. Noordkant wel. Live Maps birdseye view hielpquote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:32 schreef Broertie het volgende:
[..]
Nice GM-skills! Wat is je geheim? Ik dacht dat ik nog wel selectief foto's had genomen...
*fapfapfapfapfapfapfap*quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:08 schreef boertie het volgende:
[..]
* boertie mopelt iets over een stokfetish
Het slot en sleutel waren roestig en het liep niet zo soepel, dus ik dacht dat een doorsmeerbeurt geen kwaad kon...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:06 schreef Crutch het volgende:
[..]
Jawel, maar wat is daar het praktisch nut van?
Ja, maar dan hoeft het hout toch geen doorsmeerbeurt?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:19 schreef Broertie het volgende:
Het slot en sleutel waren roestig en het liep niet zo soepel, dus ik dacht dat een doorsmeerbeurt geen kwaad kon...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder is een hamster
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:29 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ja, maar dan hoeft het hout toch geen doorsmeerbeurt?
Ja maar, ja maar, ja maar..... Als ik eenmaal aan het spuiten ben heb ik geen controle meer over mezelf en gaat het alle kanten op......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar heb ik ook weleens last vanquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:47 schreef Broertie het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, ja maar..... Als ik eenmaal aan het spuiten ben heb ik geen controle meer over mezelf en gaat het alle kanten op......
Bedankt, heb het beeld op mijn netvlies....quote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:47 schreef Broertie het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, ja maar..... Als ik eenmaal aan het spuiten ben heb ik geen controle meer over mezelf en gaat het alle kanten op......
*kuch...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:41 schreef Broertie het volgende:
Ik zei niks raars, het is jouw zieke geest die zijn werk doet!
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:58 schreef Broertie het volgende:
Bedankt, heb het beeld op mijn netvlies....Nou doe ik vannacht al helemáál geen oog meer dicht
![]()
Ik help effe meequote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:30 schreef Broertie het volgende:
Of moet ik hem in mijn eentje volposten? Heb volgend deel al klaarstaan.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |