Zo wordt het nog druk hierquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:23 schreef theKiD het volgende:
[..]
Weer een nieuwe? Wanneer krijgen we nieuwe -vrijgezelle- dames hier??![]()
Mja die zijn maar schaarsquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:23 schreef theKiD het volgende:
[..]
Weer een nieuwe? Wanneer krijgen we nieuwe -vrijgezelle- dames hier??![]()
Zijn niet schaars, maar die hebben een gewoon normaal levenquote:
Ik associeer Fok niet met nerdy maar intellectueelquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:44 schreef theKiD het volgende:
[..]
Zijn niet schaars, maar die hebben een gewoon normaal leven![]()
Of ze zijn Nerdy en komen niet uit Tilburg
Jij kent niet iedereen en je bent geen vrouw en je woont gewoon in Tilburgquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:46 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik associeer Fok niet met nerdy maar intellectueel
Welkom hierquote:
Leven .... Kun je dat kopen ???quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:44 schreef theKiD het volgende:
[..]
Zijn niet schaars, maar die hebben een gewoon normaal leven![]()
Of ze zijn Nerdy en komen niet uit Tilburg
Tegen inlevering van een pc en laptop aan mij, garandeer ik dat je je leven terug krijgtquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Welkom hier
[..]
Leven .... Kun je dat kopen ???
okquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:55 schreef theKiD het volgende:
[..]
Tegen inlevering van een pc en laptop aan mij, garandeer ik dat je je leven terug krijgt
wtf :pquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok
krijg net sms van mn zus .... terwijl ze krant aan rondbrengen ws is de fiets gejat
Zuur! Ik ben werken.. Hallee!quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok
krijg net sms van mn zus .... terwijl ze krant aan rondbrengen ws is de fiets gejat
Tjah met tas enalquote:
hoe weet jij welke straatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hoe weet jij welke straatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Droogheid viert hoogtijdquote:
Ligt er maar aan welke droogheidquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:44 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ligt er maar aan welke droogheid
Handdoek nodig ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Hoezo dat dan?quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:47 schreef hetzusjevan het volgende:
Mannen, wat vinden jullie ervan dat er cheerleaders bij het voetbal te zien zijn binnenkort?
Die is bij onsquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:31 schreef Stuurloos het volgende:
Zuringhof? Nooit van gehoord..(en ik heb al drie fietsen thuis dus geen vierde nodig)
Ik gok zomaar heel erg klein vermoeden, maar ik denk misschien iets met drugsdeal ofzo.quote:Drie gewonden bij overval Tilburg
TILBURG - Bij een gewapende overval in een kantoorpand aan de Goirkestraat 82 in Tilburg zijn donderdagochtend drie mannen gewond geraakt.
Eén van hen heeft zwaar oogletsel en verkeert in zeer kritieke toestand. De andere twee konden na behandeling het ziekenhuis weer verlaten. De duits en turks sprekende mannen worden met behulp van een tolk verhoord op het politiebureau.
Vijf Duitse mannen zouden hebben afgesproken voor zaken in het leegstaande, monumentale kantoorpand dat te huur staat. Toen ze binnen waren, werden ze door drie overvallers onder vuur genomen met een vuurwapen. De politie sluit niet uit dat er ook ander type wapens zijn gebruikt.
Het is nog niet duidelijk met wie de vijf mannen hadden afgesproken. Ook wordt nog onderzocht of zij en of zij toevallige slachtoffers waren of dat de overvallers het op deze groep had gemunt.
De gewonde Duitsers sloegen op de vlucht in een blauwe Volkswagenbus met Duits kenteken. Omdat de bestuurder gewond was aan zijn ogen, reed het busje slingerend over de weg en stopte vijftig meter verderop. Drie inzittenden werden naar het ziekenhuis overgebracht, twee anderen zijn naar het politiebureau vervoerd voor verhoor.
De drie daders zijn nog niet gepakt. Omdat de mogelijkheid bestond dat er nog daders in het pand waren, werd het pand doorzocht door een arrestatieteam en speurhonden. De politie zette de omgeving af. Een politiehelikopter cirkelde boven de Goirkestraat en omgeving. Ook het nabijgelegen Textielplein werd door de politie afgezet.
Er zijn momenteel nog veel onduidelijkheden over wat zich nou precies heeft afgespeeld in en rond het pand aan de Goirkestraat. Een team van rechercheurs is nog bezog met sporenonderzoek.
Meer informatie volgt
Ik kan er niet koud of warm van worden eigenlijk.. Beetje onnodig. Voetbal is wat we ik willen zien..quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:04 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Cheerleaders bij Eredivisie voetbal
nee,quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:47 schreef hetzusjevan het volgende:
Mannen, wat vinden jullie ervan dat er cheerleaders bij het voetbal te zien zijn binnenkort?
quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:47 schreef hetzusjevan het volgende:
ook nooit goed hequote:Op donderdag 28 januari 2010 16:15 schreef hetzusjevan het volgende:
Jullie testosterongehalte ligt laag vandaag.
Jij ook weer hierquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:17 schreef MouzurX het volgende:
[..]
![]()
Ook hoi trouwens![]()
1ste periode van 2de jaar successvol afgerond
Ja, ik kijk niet bijster veel meer op fok.quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:15 schreef hetzusjevan het volgende:
Hey Heyquote:
Knap verdacht allemaal idd.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ik gok zomaar heel erg klein vermoeden, maar ik denk misschien iets met drugsdeal ofzo.
Leegstaand pand, afspreken met een groep, en opgewacht worden door gewapende gasten ...
Mijn Bami lust je wel.. Zeker wetenquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:38 schreef Tegan het volgende:
Ik houd niet van bami, geef mij maar spaghetti met een saus.
Maar ik ga denk ik een kleine pizza zelf maken...
Cheerleaders horen niet bij voetbalquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:04 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Cheerleaders bij Eredivisie voetbal
quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:49 schreef Guard het volgende:
[..]
Cheerleaders horen niet bij voetbal![]()
Cheerleaders zijn er in de Noord-Amerikaanse sportcultuur om al die dooie momenten op te vullen.
Voetbal is 2x 45 minuten real time, geen game time zoals in de VS.
Dit gaat dan ook geen lang leven beschoren zijn.
En ik wil ook niet weten wat die arme meiskes allemaal naar hun hoofd geslingerd krijgen vanaf de tribune (zowel verbaal als fysiek).
Ik durf te wedden dat we allemaal niet de deur in het gezicht van een cheerleader gooien, mocht er een aanbellen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:15 schreef hetzusjevan het volgende:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:54 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat we allemaal niet de deur in het gezicht van een cheerleader gooien, mocht er een aanbellen.
Dan zijn we heel gastvrij en nodigen we haar uit om vooral binnen te treden![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:54 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat we allemaal niet de deur in het gezicht van een cheerleader gooien, mocht er een aanbellen.
Dan zijn we heel gastvrij en nodigen we haar uit om vooral binnen te treden![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |