De oplossing:quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:54 schreef automatic_ het volgende:
Blegh, ik heb de laatste tijd zo mijn tijden verlegd qua slapen dat ik nu niet in slaap kan komen en morgen wel vroeg op moet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stuk of 20 en je slaapt als een blok
Ik zeg altijd maar zo, met drie wielen heb je nog geen auto.
Oh bah... Linke soep dus!quote:Op donderdag 28 januari 2010 06:59 schreef Crazy-M het volgende:
Goede morgen tilbos
lijkt wel soort ijslaag op de weg te liggen
Gefeliciflapstaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaartquote:
Daar heb ik dus al jaren last van. En daarom dronk ik tot eind 2008 elke avond voor t slapen gaan een stuk of 3 halve liters bier. En nu regelmatig een jointje..quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:54 schreef automatic_ het volgende:
Blegh, ik heb de laatste tijd zo mijn tijden verlegd qua slapen dat ik nu niet in slaap kan komen en morgen wel vroeg op moet
gewoon ogen dicht en slapenquote:Op donderdag 28 januari 2010 09:38 schreef theKiD het volgende:
[..]
Daar heb ik dus al jaren last van. En daarom dronk ik tot eind 2008 elke avond voor t slapen gaan een stuk of 3 halve liters bier. En nu regelmatig een jointje..Kloteslaap
Werkt bij mij tenminstequote:
* Guard mompelt iets over variabele werktijden en nachtdienstenquote:Op donderdag 28 januari 2010 09:38 schreef theKiD het volgende:
[..]
Daar heb ik dus al jaren last van. En daarom dronk ik tot eind 2008 elke avond voor t slapen gaan een stuk of 3 halve liters bier. En nu regelmatig een jointje..Kloteslaap
???quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:01 schreef Guard het volgende:
[..]
* Guard mompelt iets over variabele werktijden en nachtdiensten
jah ze zoeken jouquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:46 schreef theKiD het volgende:
Politie is naar iets of iemand op zoek denk ik. Vliegt al paar minuten rondjes hier boven mij. Ze zijn over heel groeseind aan t "hooveren"
http://www.brabantsdagbla(...)artij-in-Tilburg.ecequote:Drie gewonden bij overval Tilburg
donderdag 28 januari 2010 | 11:42 | Laatst bijgewerkt op: donderdag 28 januari 2010 | 11:46
Tekstgrootte
TILBURG - Op een kantoorpand aan de Tilburgse Goirkestraat is donderdagochtend rond 11 uur een gewapende overval gepleegd.
Daar zijn drie mensen gewond bij geraakt. Nog niet bekend is of de gewonden al in veiligheid zijn gebracht en of het om de daders of slachtoffers gaat.
De daders houden zich mogelijk nog op in het pand. De politie heeft daarom de omgeving afgezet. Een politiehelikopter cirkelt ondertussen boven de Goirkestraat en omgeving.
quote:Een Volkswagen-busje met Duits kenteken staat in de buurt van het pand. De motor draait nog. Ook ligt er bloed rond het busje.
De daders houden zich mogelijk nog op in het pand. De politie heeft daarom de omgeving afgezet. Een politiehelikopter cirkelt ondertussen boven de Goirkestraat en omgeving.
QFTquote:
Die heb je maar even gesmst?quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:27 schreef Crazy-M het volgende:
vriendin van mij woont om de hoek maar zit nu op school.
Had toevallig op msnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |